sorryquote:Op maandag 24 september 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel. Wrijf het nog maar eens in.
Ik heb je moeder nog goed ingewrevenquote:Op maandag 24 september 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel. Wrijf het nog maar eens in.
arona 26 gradenquote:Op maandag 24 september 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk nog best frisjes uit
[ afbeelding ]
ik heb daar allemaal geen verstand van johquote:
Dat is best hoog. Een 26 graden met 89% kan warmer aanvoelen dan bv een 32 graden met 47% luchtvochtigheid.quote:Op maandag 24 september 2018 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb daar allemaal geen verstand van joh
Ik chill heerlijk op mijn dakterras, ik sla om me heen door de muggen, en drink een heerlijke licor 43
het is ook best benauwd nuquote:Op maandag 24 september 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is best hoog. Een 26 graden met 89% kan warmer aanvoelen dan bv een 32 graden met 47% luchtvochtigheid.
Alles went, behalve muggen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is ook best benauwd nu
ow echt hequote:Op maandag 24 september 2018 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ONZ / Toeriste treft schildpad in vagina aan.
Ik moest aan jou denken
Geen idee. Ik heb ook niet de intentie om dat bij iemand te proberen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt he
Iedereen stuurt mij dit bericht
Hoe the fuck krijg je dit voor elkaar
niet?quote:Op maandag 24 september 2018 22:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook niet de intentie om dat bij iemand te proberen.
911 aanslagen per minuut?quote:Op maandag 24 september 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Maandag is de productiefste dag qua toetsaanslagen zie ik nu
quote:Op maandag 24 september 2018 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
911 aanslagen per minuut?
oi oiquote:Op maandag 24 september 2018 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee. Ik stop liever een kloppend stuk vlees in een vrouw.
Niet alleen in Spanjequote:Op maandag 24 september 2018 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Daar ontkom je dan weer niet aan in Spanje, Nederlanders die om gratis dingen vragen
Iemand bied een rondje aan en er wordt geklaagd dat Nederlandse altijd om gratis dingen vragenquote:Op maandag 24 september 2018 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Daar ontkom je dan weer niet aan in Spanje, Nederlanders die om gratis dingen vragen
oh bood ze het aan? dan heb ik het gemistquote:Op maandag 24 september 2018 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand bied een rondje aan en er wordt geklaagd dat Nederlandse altijd om gratis dingen vragen
ja ikookquote:Op maandag 24 september 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh bood ze het aan? dan heb ik het gemist
oh, verkeerd gelezenquote:Op maandag 24 september 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh bood ze het aan? dan heb ik het gemist
vanaf R'dam Airport ook een directe vlucht?quote:Op maandag 24 september 2018 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tenerife is vanaf nl 4 - 4,5 uur vliegen
yes en eindhovenquote:Op maandag 24 september 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanaf R'dam Airport ook een directe vlucht?
Geplaatste speldquote:
hey jij bent van de fokstok tochquote:Op maandag 24 september 2018 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat ga ik morgen mijn armen voelen![]()
Dan moet je minder voorhuidjoggen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat ga ik morgen mijn armen voelen![]()
Dat spel dat doder is dan dit topic? Zou kunnen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey jij bent van de fokstok toch
ow is dat topic dood? Hij is een keer gepikt tochquote:Op maandag 24 september 2018 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat spel dat doder is dan dit topic? Zou kunnen.
17xquote:Op maandag 24 september 2018 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow is dat topic dood? Hij is een keer gepikt toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die durft straks niet meer de auto inquote:Op maandag 24 september 2018 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Bijna vergeten te delen: ik heb bijna een Tesla gesloopt net
Iemand mocht van haar vader waarschijnlijk een rondje rijden ofzo
quote:
Zou me niks verbazen als ze het niet eens gemerkt had dat ze dankzij dat onzekere rijden bijna iemand in de achterbak had.quote:Op maandag 24 september 2018 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die durft straks niet meer de auto in
Oke. Was dus meer beetje haar schuld dan.. Vrouwen achter het stuurquote:Op maandag 24 september 2018 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze het niet eens gemerkt had dat ze dankzij dat onzekere rijden bijna iemand in de achterbak had.
Mja, uiteindelijk zou ik de pineut zijnquote:Op maandag 24 september 2018 23:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Was dus meer beetje haar schuld dan.. Vrouwen achter het stuur
je hebt niet even boos naar haar getoeterd ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk zou ik de pineut zijn
Kwam net terug van een zware training, dus wat minder alert. Dan is het laatste wat je kan gebruiken zo'n trut die met 20km/h vol in de ankers gaat voor een rotonde waar niemand nog op rijdt.
Die toeter was geen grote blij!quote:Op dinsdag 25 september 2018 00:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je hebt niet even boos naar haar getoeterd ?
1. Ik was zwaar geslooptquote:Op dinsdag 25 september 2018 00:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je hebt niet even boos naar haar getoeterd ?
Wijze les voor volgende keer dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Ik was zwaar gesloopt
2. Ik schrok me het apenzuur
3. Ik toeter sowieso niet zo snel
Nop
En ik wist toch al dondersgoed dat ik fout zat door vooruit te anticiperen ipv enkel op m'n voorganger letten
Volgende keer toeterenquote:Op dinsdag 25 september 2018 00:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wijze les voor volgende keer dan?
Wel boos toeteren he.quote:Op dinsdag 25 september 2018 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer toeteren
Je gaat niet in de ankers voor een auto waarvan ik allang gezien heb dat die afslaat.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
deze blijft passend![]()
[ afbeelding ]
me 2quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik moet toch blijven lachen om die
goed rustig zoals altijd, drukke dag morgen? Of gewoon moe..quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rustig hierMoet so gaan slapen wel
Hoe is het met jou mevrouw sunshine?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vanaf nu is het weer ladiesnight
Geen drukke dag maar moet in de ochtend werkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed rustig zoals altijd, drukke dag morgen? Of gewoon moe..
ahhhquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen drukke dag maar moet in de ochtend werken
Dit jaquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb zelf altijd spijt, zo van moet ik werken wil niet slapen of ga veel te laat slapen met slaap tekort uiteindelijk.. en dan denk ik altijd ''waarom doe ik dit mijzelf![]()
aan''
jaquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit jaEn dan zeggen Oke volgende keer op tijd naar bed
maar dan komt er niks van
quote:
Nee, jij mag er zoveel posten als je wilt. Die van jou zijn nl wel leukquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey hallo
[ afbeelding ]
laatste gif hoor, spamoverload
omgquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, jij mag er zoveel posten als je wilt. Die van jou zijn nl wel leuk
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinterklaas op een brommer is verrassend.
Van mij, daarom post ik ze nooitquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
omgje vind ze leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is leuk om te horen
![]()
van wie zijn ze niet leuk?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij, daarom post ik ze nooit
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]ieder zijn ding
jij bent scherp met woorden
quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
iig je kan mooi verhalend vertellen
context is keyquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]ja, vind alleen maar "ja" en "doei" te saai als antwoord.
Niet uit bed vallen hoorquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ga mij even verplaatsen
als ik niks meer zeg, slaap lekker alvast
dat laatste isquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
iets leuks aan het doen of lekker aan het chillen in een bubbelbad en een drankje?
geen borrelnootjes in bed hoor, dat slaapt zo lastigquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
even een snackje maken eerst
is geen tijd voor een borrelnootjequote:Op dinsdag 25 september 2018 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
geen borrelnootjes in bed hoor, dat slaapt zo lastig
Ja, wel druk en morgen wordt ook weer druk. Presentatie geven aan een hoop lui waarvan de helft boos op me zullen worden; te lang om uit te leggenquote:
boterhammetje met kroket?quote:Op dinsdag 25 september 2018 01:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is geen tijd voor een borrelnootje
comfortfood wel
heb super lekker brood stevig havernom nom nom lekker bammetje gemaakt
ok lang verhaal kort makenquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wel druk en morgen wordt ook weer druk. Presentatie geven aan een hoop lui waarvan de helft boos op me zullen worden; te lang om uit te leggen
nee best foutquote:
als je slecht slaapt, word je sneller verkoudenquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ben weer aan het snotteren, terwijl ik laat dagen geleden beter was
omdat ik ze geld ga vragen voor iets wat ze nu gratis krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok lang verhaal kort maken
waarom zullen ze boos worden?
filet american met uiquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee best fout
filet american met ui, en de ander met gegrilde kip met sambal
aiiiquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
omdat ik ze geld ga vragen voor iets wat ze nu gratis krijgen(we onderhouden een data center en dat was voorheen gratis, maar we gaan renoveren en moeten dan bepaalde kosten doorrekenen aan klanten)
krijg nu ook trek. Heb je het wel eens mijn hardgekookte schijfjes ei gehad?quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
fucking nice
en peper en zout natuurlijk
sliep niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als je slecht slaapt, word je sneller verkouden
afschuwelijk wel
quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
krijg nu ook trek. Heb je het wel eens mijn hardgekookte schijfjes ei gehad?
Nee hoor. We maken een aantal verbeteringen en dit zat er al jaren in. Ik heb een dikke huid, somsquote:
ik heb dit echt al jaren niet gehad en nu twee keer achterelkaarquote:
miss door de overgang van het weer?quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb dit echt al jaren niet gehad en nu twee keer achterelkaar
hema is ook al weer een jaartje ouder gewordenquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss door de overgang van het weer?
of je immuunsysteem die verslechterd is..
de aftakeling word echtquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
hema is ook al weer een jaartje ouder geworden
rip het warme weerquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
Denk wel het weer, die overgang aan einde van zomer is best groot vergeleken met andere jaren
was sinds mei niet meer onder de 15 graden als maxima tot nuquote:
okquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Trusten Mikey en tot over 30 minuten.
hoe fijn was datquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was sinds mei niet meer onder de 15 graden als maxima tot nu
glitter plaatjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
slaap lekker schatjes![]()
[ afbeelding ]
sorry not sorry voor het afschuwelijke kitchy glitter gifjewel met liefde uitgezocht.. micdrop x
![]()
waar het hart vol van is, loopt de autocomplete van overquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
Op mobiel kwam automatisch nootje tevoorschijn toen ik truste intikte
Die is leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
slaap lekker schatjes![]()
[ afbeelding ]
sorry not sorry voor het afschuwelijke kitchy glitter gifjewel met liefde uitgezocht.. micdrop x
![]()
goeiequote:Op dinsdag 25 september 2018 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
waar het hart vol van is, loopt de autocomplete van over
Vind het nog steeds een prima zaak. Maar zijn onderdeel van een investeringsmaatschappij, dan kan je wel veranderingen verwachten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hema is niet meer wat het geweest is helaas.
Treurig toch wel, de ouderwetse kwaliteit staat toch op de tocht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een prima zaak. Maar zijn onderdeel van een investeringsmaatschappij, dan kan je wel veranderingen verwachten.
Ja maar hoe gaat het dan aflopen met de rookworst?quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ze maken er een internationale keten van. Dus dat oerdegelijke Oudhollandse HEMA kan je wel vergeten
die blijft er wel, dat is wel hun beste product vind ikquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaat het dan aflopen met de rookworst?
Goed vet wel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blijft er wel, dat is wel hun beste product vind ik
Vergeet de Jip en Janneke kinderchampagne nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blijft er wel, dat is wel hun beste product vind ik
trustenquote:Op dinsdag 25 september 2018 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Trusten Mikey en tot over 30 minuten.
Jip en Janneke iig welquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet de Jip en Janneke kinderchampagne niet
ja zijn producten met een sterk imago. Producten met sterk en uniek imago is wel iets wat de hema heeft en andere omgevallen ketens niet hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2018 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel iets unieks wat je alleen bij de hema ziet.
Eens. Als iemand me nu zou vragen om iets unieks van bijvoorbeeld de Blokker te noemen, dan zou ik alleen maar eh goedkope troep kunnen zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2018 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zijn producten met een sterk imago. Producten met sterk en uniek imago is wel iets wat de hema heeft en andere omgevallen ketens niet hebben
Dat is een andere Laibach dan wat ik gewend benquote:
En wat noem je dan van de Hema? Die rookworst?quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Als iemand me nu zou vragen om iets unieks van bijvoorbeeld de Blokker te noemen, dan zou ik alleen maar eh goedkope troep kunnen zeggen
Nou Jip&Janneke spullen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
En wat noem je dan van de Hema? Die rookworst?
De zachte kant.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een andere Laibach dan wat ik gewend ben
quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:15 schreef devzero het volgende:
Na het aloa youtube uurtje, nu het pietpiraat muziek hoekje?
Tsja, dat noemen ze hobby DJquote:Op dinsdag 25 september 2018 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee een DJ die moet betalen is omgekeerde wereld.
quote:
Niets mis mee toch.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:25 schreef sig000 het volgende:
Niet bekend maar krijg altijd wel betaald voor mijn sets.
aha, hier hoog is die bijdrage?quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:30 schreef De_Nater het volgende:
R49 doet nu betalen aan Buma stemra voor muziekrechten, dus dj's wordt om bijdrage gevraagd om dat te bekostigen
De omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:30 schreef De_Nater het volgende:
R49 doet nu betalen aan Buma stemra voor muziekrechten, dus dj's wordt om bijdrage gevraagd om dat te bekostigen
Ik heb ook wat kloons.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ben je soms als de nater ingelogd en dan weer als naatje?
Nater op PC/smartphone en naatje op chromebook. PC is in principe waar ik r49 shows op doe en smartphone ben ik te lui om account te veranderen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ben je soms als de nater ingelogd en dan weer als naatje?
Meerdere browser op je pc en chromebook, Ieder met eigen accountquote:Op dinsdag 25 september 2018 03:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nater op PC/smartphone en naatje op chromebook. PC is in principe waar ik r49 shows op doe en smartphone ben ik te lui om account te veranderen.
Het nachtschema is treurig, dat top 2000 gedoe overdag en begin avond houd ik niet zo bij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:35 schreef devzero het volgende:
Is R49 nog wat, het schema ziet er niet zo druk uit. Maar kijk amper
Meerdere browsers op een chromebook, right...quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Meerdere browser op je pc en chromebook, Ieder met eigen account
Is dat echt zo lastig (heb er geen)quote:Op dinsdag 25 september 2018 03:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Meerdere browsers op een chromebook, right...
Heldquote:Op dinsdag 25 september 2018 03:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ghostery browser op telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |