Sleutels, portemonnee, smartphone, flesjes water.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:07 schreef -Ondskapt- het volgende:
als ik een kut zou hebben zou ik er ook de raarste dingen instoppen.
Ik zou er een honkbalknuppel instoppen. Misschien is het maar goed dat ik geen vrouw ben.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sleutels, portemonnee, smartphone, flesjes water.
Lijkt me echt handig inderdaad.
Wat is er mis met je anus, sjap? Of is dat weer te min voor je als extra opberglocatie?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:16 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Ik zou er een honkbalknuppel instoppen. Misschien is het maar goed dat ik geen vrouw ben.
Je hebt nog altijd een kontgat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:16 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Ik zou er een honkbalknuppel instoppen. Misschien is het maar goed dat ik geen vrouw ben.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat is er mis met je anus, sjap? Of is dat weer te min voor je als extra opberglocatie?
Past niet. Vagina's zijn veel flexibeler.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd een kontgat.
Ik wil je wel helpen. Ik heb nog een honkbalknuppel liggen. Die kan er vast wel in.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:20 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
[..]
Past niet. Vagina's zijn veel flexibeler.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen. Ik heb nog een honkbalknuppel liggen. Die kan er vast wel in.
Ik raad je aan wat videos van Hot Kinky Jo te bekijken en dan nog eens na te denken over wat je zojuist getypt hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:20 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
[..]
Past niet. Vagina's zijn veel flexibeler.
Net gekekenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat videos van Hot Kinky Jo te bekijken en dan nog eens na te denken over wat je zojuist getypt hebt.
Dat zei ik vannacht ook tegen je moeder.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:07 schreef -Ondskapt- het volgende:
Dode schildpad. Moet wel een hele zure vagina geweest zijn. Ik geef die vrouw verder geen ongelijk, als ik een kut zou hebben zou ik er ook de raarste dingen instoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |