abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Games maandag 24 september 2018 @ 18:45:28 #1
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182108834


PS Plus games september 2018
Te downloaden vanaf dinsdag 4 september 2018 (Destiny 2 nu al te downloaden).

Hier te downloaden

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Classic
De PlayStation Classic bevat twintig PS1-games en twee controllers (PlayStation Controller) voor €99,99. De PlayStation Classic is op 3 december 2018 verkrijgbaar.

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers

PS4 Exclusives 2017/2018/2019
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Redactie Games maandag 24 september 2018 @ 18:49:09 #2
181272 crew  Noppie2000
pi_182108909
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Sure, maar als je je verwachtingen baseert op de track record van Kojima alleen al dan is het een stuk waarschijnlijker dat het iets fatsoenlijks wordt, dan niet imo.
Moet zeggen dat ik niets met zijn games heb, maar de kwaliteit en invloeden zijn zeker niet te ontkennen. Death Stranding blijft een vaag gegeven waar we na jaren nog steeds weinig tot niets concreets over hebben. Dat baart meer zorgen dan hype bij mij :P
pi_182109003
Vage games :')
pi_182110605
Ben dit weekend voor het eerst sinds tijden weer eens verder gegaan met Mad Max.
Ik blijf dat toch een geweldige game vinden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage maandag 24 september 2018 @ 20:02:02 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182110726
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ben dit weekend voor het eerst sinds tijden weer eens verder gegaan met Mad Max.
Ik blijf dat toch een geweldige game vinden.
Die moet ik ook nog eens een keertje verder spelen, was erg vermakelijk :Y.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 24 september 2018 @ 20:09:26 #6
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182110930
Ben nu trouwens met Mafia 3 bezig, en ik moet zeggen dat die een stuk leuker is dan de reviews doen vermoeden. De stad en de omgevingen zijn echt mooi gemaakt en hebben een bepaalde goede sfeer. Ook de soundtrack is erg goed en op sommige momenten zelfs na uren spelen nog verrassend en het verhaal lijkt ook goed in elkaar te steken. En ja de AI is een beetje dom en blind, maar eigenlijk het grootste kritiekpunt dat ik heb is dat de stad te weinig leeft. In de bayou is de drukte precies goed, maar als je gewoon plankgas door een stadscentrum kan zonder ook maar echt op te hoeven letten qua andere auto's en mensen is het toch echt wel te leeg.

Voorlopig ga ik me er denk ik nog wel mee vermaken en is het een stuk beter uitgewerkt dan deel 2. Maar helaas is ook dit geen open world game die mij net zo kan vermaken als The Saboteur.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182111354
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Ben nu trouwens met Mafia 3 bezig, en ik moet zeggen dat die een stuk leuker is dan de reviews doen vermoeden. De stad en de omgevingen zijn echt mooi gemaakt en hebben een bepaalde goede sfeer. Ook de soundtrack is erg goed en op sommige momenten zelfs na uren spelen nog verrassend en het verhaal lijkt ook goed in elkaar te steken. En ja de AI is een beetje dom en blind, maar eigenlijk het grootste kritiekpunt dat ik heb is dat de stad te weinig leeft. In de bayou is de drukte precies goed, maar als je gewoon plankgas door een stadscentrum kan zonder ook maar echt op te hoeven letten qua andere auto's en mensen is het toch echt wel te leeg.

Voorlopig ga ik me er denk ik nog wel mee vermaken en is het een stuk beter uitgewerkt dan deel 2. Maar helaas is ook dit geen open world game die mij net zo kan vermaken als The Saboteur.
Ik heb me er ook lang mee vermaakt, maar na de platinumtrophy ben ik gelijk gestopt. Het spel wordt snel eentonig. Het verhaal is telkens een andere versie van wat je eerder al hebt gehoord

Persoon A leid een district maar blijft op de achtergrond, degene net onder hem mogen/kunnen/willen niet praten en dus moet jij schade aan zijn handel aanbrengen en lage medewerkers intimideren zodat die meer info prijsgeven over zijn illegale handeltjes. Zodra je genoeg schade hebt aangericht aan een handeltje dan komt degene die daar leiding aangeeft naar voren en kan je hem uitschakelen/overnemen. En zodra je genoeg handeltjes overgenomen hebt kan je door middel van een missie (die zijn dan wel origineel en vaak ook leuk en anders van elkaar) persoon A uitschakelen.


En vervolgens kan je in een volgend district weer exact hetzelfde gaan doen -O-

Het stealth gedeelte, rijden en hoe het spel eruit ziet vond ik prima. Jammer dat het racen verpest is door het rubberbanding, het allemaal wat leeg en eentonig is en soms is het spel glitchy wat irritant kan zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 24 september 2018 @ 20:36:13 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182111663
Meh, het heeft me een poosje kunnen bekoren maar ik vond maffia 3 veeeeel te repetitief en voorspelbaar.

Vond het niet eens leuk meer om ergens heen te rijden en wilde het liefst alles via fast travel doen als dat nodig zou zijn.
pi_182111748
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

geen speciale rdr2 ps4 :{w
Je kan altijd nog voor de budgetoptie gaan:
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000097562436/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182111980
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan altijd nog voor de budgetoptie gaan:
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000097562436/
Nog niet misschien dat ik die skin/sticker zou willen :+
Ben wel nog steeds erg blij met m'n Star Wars/Darth Vader PS4 :9
  maandag 24 september 2018 @ 20:52:11 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182112112
Okay, schroef gedraaid en rubber verwijderd. Ben benieuwd of de disc er morgenvroeg nog in zit :D

Gamemania heeft een inruilactie trouwens. PS4 Slim of XBO S met FIFA en twee controllers voor 169 of 79 euro voor mijn PS4 500 GB. Zou er bijna een Xbox voor halen.

Maar ja, dan geen God of War, Detroit, Dragon Quest, Spider-Man en Last of Us 2. Geen optie dus :D

Wat zijn nou écht de voordelen van een Pro? Ik koester stille consoles en volgens mij is de Slim stiller dan de Pro :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182112275
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan altijd nog voor de budgetoptie gaan:
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000097562436/
Wat lelijk :r
  Redactie Frontpage maandag 24 september 2018 @ 21:02:15 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182112443
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb me er ook lang mee vermaakt, maar na de platinumtrophy ben ik gelijk gestopt. Het spel wordt snel eentonig. Het verhaal is telkens een andere versie van wat je eerder al hebt gehoord

Persoon A leid een district maar blijft op de achtergrond, degene net onder hem mogen/kunnen/willen niet praten en dus moet jij schade aan zijn handel aanbrengen en lage medewerkers intimideren zodat die meer info prijsgeven over zijn illegale handeltjes. Zodra je genoeg schade hebt aangericht aan een handeltje dan komt degene die daar leiding aangeeft naar voren en kan je hem uitschakelen/overnemen. En zodra je genoeg handeltjes overgenomen hebt kan je door middel van een missie (die zijn dan wel origineel en vaak ook leuk en anders van elkaar) persoon A uitschakelen.

En vervolgens kan je in een volgend district weer exact hetzelfde gaan doen -O-

Het stealth gedeelte, rijden en hoe het spel eruit ziet vond ik prima. Jammer dat het racen verpest is door het rubberbanding, het allemaal wat leeg en eentonig is en soms is het spel glitchy wat irritant kan zijn.
Mja ik snap wel dat het wat repetitief is, daar hebben helaas de meeste spellen wel last van (ook GTA). Denk dat dat gewoon de 'prijs' is die je moet betalen voor een open wereld, er moet namelijk ook genoeg te doen zijn om niet te saai en te leeg te worden. Probleem is dat je dan heel vaak dezelfde soort opdrachten krijgt (vermoord die, neem die vrachtwagen mee, etc.) en ze het proberen aan te kleden met extra's zoals in dit geval autoracen.

Eigenlijk zijn open werelden als je het plat bekijkt ook gewoon een slechte combinatie van de openheid en opdrachten die je in een RPG vindt met het statische verhaal van een lineaire game :P. Vooral series als Just Cause, Assassin's Creed en Watch Dogs hebben daar last van, in het begin lijkt het leuk die vrijheid tot je er achter komt dat het eigenlijk toch allemaal geen kut uitmaakt wat je doet. Eigenlijk is de GTA serie de enige die het goed weet te brengen, RDR misschien nog wel beter juist door de wat tragere pacing vanwege de tijdsperiode.

Dat gezegd hebbende zijn er wel een paar uitzonderingen natuurlijk, Mad Max die een hele fijne sfeer neerzet en het van zijn eenvoud moet hebben. Horizon: Zero Dawn die gewoon zo'n unieke maar toch herkenbare wereld heeft en als je goed oplet stiekem nog best een goed verhaal heeft. En voor mij persoonlijk dan nog vanaf de PS3 The Saboteur, lekker als verzetstrijder tegen de nazi's aanklooien in Parijs en het Franse platteland, jammer dat dit de zwanenzang was van de studio er van (bedankt EAids :r).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182113112
Morgen Resident Evil 7 ophalen voor een tientje (marktplaats). Lijkt mij een hele mooie prijs :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 24 september 2018 @ 21:53:37 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182113781
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen Resident Evil 7 ophalen voor een tientje (marktplaats). Lijkt mij een hele mooie prijs :Y
Door mensen zoals jij gaan bedrijven kapot godverdomme

zie telltale altijd voor een dubbeltje vooraan willen staan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182113842
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Door mensen zoals jij gaan bedrijven kapot godverdomme

zie telltale altijd voor een dubbeltje vooraan willen staan
Dit gebeurt er zo lang als er geneukt wordt. Bedrijven moeten daar maar rekening mee houden qua financiën.
pi_182114033
“Het is godverdomme geen ponypark.”

Over twee dagen de PS Plus games van oktober 2018-aankondiging :7
SOONY
pi_182114375
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen Resident Evil 7 ophalen voor een tientje (marktplaats). Lijkt mij een hele mooie prijs :Y
Heb hem voor 15 gekocht bij shop4u. Die demo is al geweldig.
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 23:03:58 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182115451
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan altijd nog voor de budgetoptie gaan:
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000097562436/
blijft mooi hoe er zn gast zn printertje gefixt heeft en nu bakken met geld aan die skins verdient
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 23:05:15 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182115469
RE7 was ook fullprice waard

wat een game _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182115997
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 20:57 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Wat lelijk :r
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

blijft mooi hoe er zn gast zn printertje gefixt heeft en nu bakken met geld aan die skins verdient
Ik twijfel voor mezelf nog tussen deze 2, misschien kunnen jullie me helpen kiezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182116333
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Door mensen zoals jij gaan bedrijven kapot godverdomme

zie telltale altijd voor een dubbeltje vooraan willen staan
Telltale had zijn engine gewoon moeten updaten. DIe shit was niet meer om aan te zien.
pi_182116398
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]

Ik twijfel voor mezelf nog tussen deze 2, misschien kunnen jullie me helpen kiezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdolf natuurlijk. Beetje controversie op de kringverjaardag _O_
pi_182116678
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn nou écht de voordelen van een Pro? Ik koester stille consoles en volgens mij is de Slim stiller dan de Pro :@
Boost & Super Sampling mode.

Geen idee of het iets doet maar het geeft toch een beter dan gevoel dan een standaard PS4 bij een 1080p scherm.

M’n oude PS4 was kapot, daarom ingeruild voor een Pro (kreeg volledige bedrag terug voor m’n oude bij Media Markt) dus de extra 500Gb was ook een leuke extra, niet meer om de zo veel tijd games uninstallen. :)
  dinsdag 25 september 2018 @ 01:02:03 #25
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182116899
Mijn hele backlog is bijgewerkt.
Niet dat dat zo veel games waren, ik speel niet zo veel meer helaas, druk leven.

Maar nu met een leeg hoofd is het perfecte moment om te beginnen aan Dark Souls 1 komende maand.

Wat kan ik ervan verwachten? Een BB dus maar dan minder agressief/offensief en met schilden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Ixnay op 25-09-2018 01:30:49 ]
pi_182117086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 01:02 schreef Ixnay het volgende:
Mijn hele backlog is bijgewerkt.
Niet dat dat zo veel games waren, ik speel niet zo veel meer helaas, druk leven.

Maar nu met een leeg hoofd is het perfecte moment om te beginnen aan Dark Souls 1 komende maand.

Wat kan ik ervan verwachten? Een BB dus maar dan minder agressief/offensief en met schilden?
Véél minder agressief en offensief. Eerder traag, tactisch en methodisch. Met name het level design is superieur tov alle andere soulsborne games, het is een stuk minder lineair en alles ligt in principe open vanaf het begin. Wees ook zeker niet bang om een schild te gebruiken, de game is er voor gemaakt zo gezegd. Veel meer dan zijn opvolgers.

Zo blind mogelijk in gaan en op je gemakje door spelen is mijn advies ^O^
  dinsdag 25 september 2018 @ 02:10:09 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182117181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 01:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Véél minder agressief en offensief. Eerder traag, tactisch en methodisch. Met name het level design is superieur tov alle andere soulsborne games, het is een stuk minder lineair en alles ligt in principe open vanaf het begin. Wees ook zeker niet bang om een schild te gebruiken, de game is er voor gemaakt zo gezegd. Veel meer dan zijn opvolgers.

Zo blind mogelijk in gaan en op je gemakje door spelen is mijn advies ^O^
niks minder agressief :p

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182119333
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn nou écht de voordelen van een Pro? Ik koester stille consoles en volgens mij is de Slim stiller dan de Pro :@
Als je een 4K/HDR TV hebt is het wel een wereld van verschil, op een 1080p TV zorgt super sampling mode wel voor (iets) beter performance en mooiere graphics.
  dinsdag 25 september 2018 @ 08:27:58 #29
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_182119396
Goed nieuws voor de mensen die een RDR2 ps4 bundel willen.

https://www.9lives.be/new(...)lim-bundels-onderweg
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:08:00 #30
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_182122091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:17 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Als je een 4K/HDR TV hebt is het wel een wereld van verschil, op een 1080p TV zorgt super sampling mode wel voor (iets) beter performance en mooiere graphics.
Maar dat verschil zie je vooral als je ze direct naast elkaar legt.
Ik heb een normale PS4 aan m'n 4K tv hangen, en eerlijk gezegd vind ik het wel best. Alles ziet er al mooi uit.

Tuurlijk zal het met een Pro mooier worden (afhankelijk van de game), maar ik leg het geld liever opzij voor games of een begin voor de "PS5" dan dat ik nu iets ga vervangen dat voldoet.

Als ik nu echter pas zou instappen, of m'n PS4 begeeft het... dan komt er een pro hoogstwaarschijnlijk :D
pi_182122224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:08 schreef Cryothic het volgende:
Als ik nu echter pas zou instappen, of m'n PS4 begeeft het... dan komt er een pro hoogstwaarschijnlijk :D
Daarom heb ik ook een Pro gehaald. Ik kon mijn oude PS4 ruilen tegen een bakfiets (don't ask). Als ik toch voor een nieuwe ging, dan maar gelijk een Pro.
pi_182122561
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, schroef gedraaid en rubber verwijderd. Ben benieuwd of de disc er morgenvroeg nog in zit :D

Is het gelukt?
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182122680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Is het gelukt?
Het zal toch niet zo zijn dat de disc er door het aandraaien van de schroef met een enorme snelheid uit is geschoten en daarbij Roy onthoofd heeft?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182122712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een Pro gehaald. Ik kon mijn oude PS4 ruilen tegen een bakfiets (don't ask). Als ik toch voor een nieuwe ging, dan maar gelijk een Pro.
Ik vraag het toch :6
Een bakfiets?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182122730
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik vraag het toch :6
Een bakfiets?
Ja. Zo eentje waar kinderen in vervoerd kunnen worden.

Maat deed hem weg wegens verhuizing, wilde er geen geld voor hebben maar zijn oudste zoon wilde graag een PS4. Zo opgelost. :)
  dinsdag 25 september 2018 @ 14:04:02 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182123960
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 september 2018 @ 15:59:05 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182125492
quote:
Kijk nu is het tenminste duidelijk ^O^.

Duidelijk dat ik dit nooit ga begrijpen :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:52:14 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182126524
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:17 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Als je een 4K/HDR TV hebt is het wel een wereld van verschil, op een 1080p TV zorgt super sampling mode wel voor (iets) beter performance en mooiere graphics.
Maar is dat écht zo? Ben je niet in de 4K marketing gaan geloven?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Is het gelukt?
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het zal toch niet zo zijn dat de disc er door het aandraaien van de schroef met een enorme snelheid uit is geschoten en daarbij Roy onthoofd heeft?
Net terug uit het ziekenhuis. Disc vloog hier alle kanten op en heb 42 hechtingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182126650
*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 18:51:57 #42
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182128635
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar is dat écht zo? Ben je niet in de 4K marketing gaan geloven?

[..]

[..]

Net terug uit het ziekenhuis. Disc vloog hier alle kanten op en heb 42 hechtingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mallert
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182128948
Wie gebruikt hier kontrolfreeks?
Moeten zij weten
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 19:12:24 #44
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182129065
morgen krijgen we de nieuwe indies te weten boys *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 19:13:51 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182129096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie gebruikt hier kontrolfreeks?
ooit gehad, was kut
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:18:45 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182129182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:12 schreef Jimbo het volgende:
morgen krijgen we de nieuwe indies te weten boys *O*
Maandelijks dieptepunt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182129365
quote:
Zulke filmpjes zijn stom, omdat ze het zo snel mogelijk willen vertellen

Als ze het rustiger aan doen zou het beter te volgen zijn
  dinsdag 25 september 2018 @ 20:26:30 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182130387
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Zulke filmpjes zijn stom, omdat ze het zo snel mogelijk willen vertellen

Als ze het rustiger aan doen zou het beter te volgen zijn
Is die film/samenvatting bij de game nou al officieel of was dat enkel maar een gerucht?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 20:28:06 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182130421
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maandelijks dieptepunt
ach, voor mij is het een dagelijks dieptepunt om jouw postst te lezen ;( :D

Dan kan die ene teleurstelling in de maand er ook wel bij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 25 september 2018 @ 20:30:41 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182130481
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ach, voor mij is het een dagelijks dieptepunt om jouw postst te lezen ;( :D

Dan kan die ene teleurstelling in de maand er ook wel bij
Oh please, jij bent m'n grootste fan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')