*professionelequote:Op zondag 23 september 2018 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Als proffesionele keeper gaan zwartrijden in de trein en een conducteur aanvallen![]()
Waarschijnlijk gewoon zijn OV-chipkaart niet tegen de paal gehouden. Kan gebeuren. De reactie is echter wel kansloos natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2018 22:56 schreef Scarface88 het volgende:
Als miljonair met het OV gaan en dan geen geld hebben voor een kaartje...
Als dit verhaal waar is dan is hij het laagste van het laagste. Conducteurs aanvallenquote:Op zondag 23 september 2018 22:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon zijn OV-chipkaart niet tegen de paal gehouden. Kan gebeuren. De reactie is echter wel kansloos natuurlijk.
Precies. Conducteurs, daar moet je gewoon boven staan.quote:Op zondag 23 september 2018 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als dit verhaal waar is dan is hij het laagste van het laagste. Conducteurs aanvallen
quote:
Misschien één bacootje teveel gedronken. Verklaart ook meteen het reizen met het OV.quote:Op zondag 23 september 2018 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe kan je nou zo reageren als je zwart rijdt, stom varken.
Is dit echt de bijdrage die je wilt leveren aan dit topic?quote:Op zondag 23 september 2018 23:20 schreef GGMM het volgende:
Beetje kinderachtig, die man heeft zijn OV-chipkaart waarschijnlijk niet helemaal goed tegen de paal gehouden en meneer het conducteurtje moet gelijk een boete geven, zodat hij z'n vriendje thuis over zijn dag kan vertellen.
Goed dat zulke zielige mensen tegenwoordig gewoon een stomp krijgen.
Vond hem wel leuk.quote:Op zondag 23 september 2018 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dit echt de bijdrage die je wilt leveren aan dit topic?
Anders had hij het niet gedaan kerel, we leven (gelukkig) in een vrij landquote:Op zondag 23 september 2018 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dit echt de bijdrage die je wilt leveren aan dit topic?
Gezien je gebruikersnaam kom je nou niet bepaald objectief over in deze situatie.quote:Op maandag 24 september 2018 09:23 schreef trein2000 het volgende:
Hans Nijland gaat met hem in gesprek, als ze nog enige eigenwaarde hebben daar in het hoge noorden schorsen ze hem een wedstrijdje of 10!
quote:Op maandag 24 september 2018 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien je gebruikersnaam kom je nou niet bepaald objectief over in deze situatie.
Goede reactie. Goede eerste helft van je username.quote:
bedankt voor de inside infoquote:Op maandag 24 september 2018 01:53 schreef Monopoly het volgende:
Hij is de laatste tijd vaker te vinden in het nachtleven en ook regelmatig beschonken.
Schijnt dat hij de verkering uit heeft en hij woont op een flatje vlakbij centrum.
quote:Op maandag 24 september 2018 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien je gebruikersnaam kom je nou niet bepaald objectief over in deze situatie.
Dus Sergio is een drinker?quote:Op maandag 24 september 2018 01:53 schreef Monopoly het volgende:
Hij is de laatste tijd vaker te vinden in het nachtleven en ook regelmatig beschonken.
Schijnt dat hij de verkering uit heeft en hij woont op een flatje vlakbij centrum.
Spannend zeg. Hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 24 september 2018 01:53 schreef Monopoly het volgende:
Daar gaat vaak de meeste ellende onder verscholen.quote:Op maandag 24 september 2018 13:46 schreef MCH het volgende:
Ik vond hem nog zo burgerlijk toen ik z'n vriendin en 2 onder 1 kap woning laatst zag bij een RTV Noord rapportage.
Hij ging tenminste niet met drank op achter het stuurquote:Op zondag 23 september 2018 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Als professionele keeper gaan zwartrijden in de trein en een conducteur aanvallen![]()
Voorbeeldfunctie, rolmodel dit datquote:Op maandag 24 september 2018 17:09 schreef Klepper272 het volgende:
Beetje kinderachtig om dit zo in de publiciteit te brengen, een moordenaar heeft nog meer privacy.
Kinderachtig?quote:Op maandag 24 september 2018 17:09 schreef Klepper272 het volgende:
Beetje kinderachtig om dit zo in de publiciteit te brengen, een moordenaar heeft nog meer privacy.
Er zit precies een journalist in diezelfde trein, en die wil natuurlijk ook scoren met dit mooie verhaal.quote:Op maandag 24 september 2018 17:09 schreef Klepper272 het volgende:
Als 2 ton modaal is dan wel jaquote:Op maandag 24 september 2018 20:54 schreef MPC60 het volgende:
Wat verdient een keeper van Groningen eigenlijk? Net boven modaal of zo?
Dat is wat meer dan ik dacht.quote:Op maandag 24 september 2018 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als 2 ton modaal is dan wel ja
Die vriendin is het nu schijnbaar allemaal schuld, de kuthoerquote:Op maandag 24 september 2018 13:46 schreef MCH het volgende:
Ik vond hem nog zo burgerlijk toen ik z'n vriendin en 2 onder 1 kap woning laatst zag bij een RTV Noord rapportage.
Als dit waar is dan is het de grootste kneus van de Nederlandse velden.quote:Op maandag 24 september 2018 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier een stukje over wat er gebeurd is, wat een mongool
https://www.dvhn.nl/sport(...)ik-ben-23572725.html
Vooral als je bedenkt dat zo’n boete in de trein een paar tientjes is. Voor hem net zoiets als 5 euro voor ons.quote:Op maandag 24 september 2018 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als dit waar is dan is het de grootste kneus van de Nederlandse velden.
Waarom neem je dan nog de trein als een taxi wisselgeld isquote:Op maandag 24 september 2018 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als 2 ton modaal is dan wel ja
Ik zit liever in een trein, nooit last van wagenziekte.quote:Op maandag 24 september 2018 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom neem je dan nog de trein als een taxi wisselgeld is
Een wisselspeler was definitief uit de selectie gezet door Ron Jansie en Hansie Nijland.quote:Op maandag 24 september 2018 22:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Logisch dan schieten ze in hun eigen voet, hij wordt al gestraft door het OM.
Wie de schoen Padt trekke hem aan.quote:Op maandag 24 september 2018 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe Past vandaag reageert is wel het beste wat ie kan doen. Dat valt weer mee.
Lokale sufferdje heeft ook weer een mooi verhaal gescoord hoor:quote:Op maandag 24 september 2018 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier een stukje over wat er gebeurd is, wat een mongool
https://www.dvhn.nl/sport(...)ik-ben-23572725.html
Ja, volledig mee eens.quote:Op maandag 24 september 2018 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe Past vandaag reageert is wel het beste wat ie kan doen. Dat valt weer mee.
Het is heel gebruikelijk om in contracten van mensen met voorbeeldfunctie bepaalde sanctiemogelijkheden op te nemen wanneer ze het imago van hun bedrijf schaden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is het nut daar precies van? Hij wordt al strafrechtelijk vervolgd door het OM en wat hij heeft gedaan staat in principe los van de FC. Denk niet dat een boete van de club er bovenop enigszins toegevoegde waarde heeft eigenlijk.
Nou staat dat dan zo los? Hij komt net uit het stadion en profileert zich voor of tijdens de mishandeling als FC Groningen speler.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is het nut daar precies van? Hij wordt al strafrechtelijk vervolgd door het OM en wat hij heeft gedaan staat in principe los van de FC. Denk niet dat een boete van de club er bovenop enigszins toegevoegde waarde heeft eigenlijk.
Noem eens 3 voorbeelden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Bij een club als Heerenveen met Riemer vd Velde en Heracles met Jan Smit kon je gewoon vertrekken na zo'n actie.
Voor een lichte bedreiging van een journalist kon Kazim-Richards gewoon vertrekken.quote:
Bij Heerenveen is dit nooit voorgevallen maar ik herinner mij nog dat gekleurde schoenen niet werden geaccepteerd omdat dit een slechte uitstraling had naar het publiek. Als een speler doordeweeks ging drinken in de kroeg kwam Riemer of Foppe hem persoonlijk ophalen, die werden dan gebeld door de uitbater.quote:
Mwah, gekleurde schoentjes en lang haar is wijvengedrag natuurlijk, een conducteur eens even goed op zijn bek stompen is zo mannelijk als het wordt. Dat is veel acceptabeler.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Heerenveen is dit nooit voorgevallen maar ik herinner mij nog dat gekleurde schoenen niet werden geaccepteerd omdat dit een slechte uitstraling had naar het publiek. Als een speler doordeweeks ging drinken in de kroeg kwam Riemer of Foppe hem persoonlijk ophalen, die werden dan gebeld door de uitbater.
Of over Schöne:
"Riemer en Foppe hadden mijn haar het liefst zelf geknipt," zegt Schöne, die soms door Van der Velde aan sponsoren werd voorgesteld als 'het meisje van ons elftal.' Ook De Haan informeerde geregeld naar de moeder van Schöne, kapster van beroep, weer eens op bezoek komt in Friesland.
"Iets langer haar is niet erg, als het maar niet over de reclameborden hangt," verduidelijkt Van der Velde, daarmee doelend naar de rugsponsor op het pompblędenshirt"
Normen en waarden volgens hun traditionele, conservatieve maatstaf werden aan iedereen opgelegd. Denk je dat ze dit hadden toegelaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |