Bedankt Nielsquote:
Leuk gifjes zijn hier tegenwoordig, mijn favoriete is die van stormlooptopic met een lopende tornadoquote:
Raar, dat gebeurt normaal nooit hier.quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Dansplaat het volgende:
[..]
sommige worden van mij weggehaald
ik zeg niks verkeerds
Geen?quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Frenkie krijgt een elleboog. Geen voor Frenkie
Hij rolt net zo hard als Luukquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef leolinedance het volgende:
Lekker janken Frenkie. Het is een mannensport he
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht fijn voor je, ik hoop dat je er erg van geniet.
clown.gifquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Leuk gifjes zijn hier tegenwoordig, mijn favoriete is die van stormlooptopic met een lopende tornado
quote:
HAHAHA NU ZIE JE DAT GGMM?quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik denken dat PSV de nu gaat houden.
Heeft hij het geverfd?quote:
nuquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik denken dat PSV de nu gaat houden.
Nee de 2e helft is echt waardeloosquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Adames het volgende:
mijn eten is ook klaar, duurde alleen langer om te bereiden
heb ik nog iets gemist?
Doe ff rustig Davy.quote:
ik had wel iets meer verwacht van ons aller ajaxquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee de 2e helft is echt waardeloos
ik heb het mezelf lekker makkelijk gemaakt en een maaltijdsalade van de ah op.quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Adames het volgende:
mijn eten is ook klaar, duurde alleen langer om te bereiden
heb ik nog iets gemist?
Gewoon met mes en vork.quote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
met mes en vorkquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
zal sowieso kalfsvlees zijnquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
Te laatquote:
Tacootje el pastor. Niks mee mee.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga straks lekker een quesadilla maken
JIj en Davy weten wat echte humor isquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik moesten glimlachen.
dan had er wel zwartjoekel gestaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
"die neger". Blij dat de provincie ook een plek heeft op het internet.
Blijf wel fascinerend hequote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
waar heb jij het overquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
in de provincie worden tegenstanders van zwarte piet gewoon keihard afgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mooi, zo'n speler van 3de elftal erin zetten. Ultieme vernedering.quote:
jouwquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
jouquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of ken jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.quote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jouw wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
kunquote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of kun jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.
HELEMAAL NIETquote:
Pak wel Studio Voetbal mee voor de fantastische analyses van Pierre en de Witte Chinees.quote:
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:32 schreef leolinedance het volgende:
4giver speelt weer een goede pot. Wat zal die blij zijn dat ie weg is bij Ajax
Zijn de zakdoekjes op?quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Marruk van Bommel? Is het echt zo moeilijk om een liedje uit te zoeken met het juiste aantal lettergrepen?
VI kijk ik al nooit.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
kreeg te weinig speeltijd, wat ook wel weer logisch was.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.
frankmetvierschalen.jpgquote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Groby het volgende:
Ajax 67% balbezit![]()
Dominatieajax voetbal
gogme
positiespel
![]()
Ten Hag
quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |