Leuk gifjes zijn hier tegenwoordig, mijn favoriete is die van stormlooptopic met een lopende tornadoquote:
Raar, dat gebeurt normaal nooit hier.quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Dansplaat het volgende:
[..]
sommige worden van mij weggehaald
ik zeg niks verkeerds
Geen?quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Frenkie krijgt een elleboog. Geen voor Frenkie
Hij rolt net zo hard als Luukquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef leolinedance het volgende:
Lekker janken Frenkie. Het is een mannensport he
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht fijn voor je, ik hoop dat je er erg van geniet.
clown.gifquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Leuk gifjes zijn hier tegenwoordig, mijn favoriete is die van stormlooptopic met een lopende tornado
quote:
HAHAHA NU ZIE JE DAT GGMM?quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik denken dat PSV de nu gaat houden.
nuquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy en ik denken dat PSV de nu gaat houden.
Nee de 2e helft is echt waardeloosquote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Adames het volgende:
mijn eten is ook klaar, duurde alleen langer om te bereiden
heb ik nog iets gemist?
ik had wel iets meer verwacht van ons aller ajaxquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee de 2e helft is echt waardeloos
ik heb het mezelf lekker makkelijk gemaakt en een maaltijdsalade van de ah op.quote:Op zondag 23 september 2018 18:27 schreef Adames het volgende:
mijn eten is ook klaar, duurde alleen langer om te bereiden
heb ik nog iets gemist?
Gewoon met mes en vork.quote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
met mes en vorkquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
zal sowieso kalfsvlees zijnquote:Op zondag 23 september 2018 18:28 schreef S0nic het volgende:
Eet smakelijk GGMM![]()
Hoe eet jij je biefstuk?
Tacootje el pastor. Niks mee mee.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga straks lekker een quesadilla maken
JIj en Davy weten wat echte humor isquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik moesten glimlachen.
dan had er wel zwartjoekel gestaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
"die neger". Blij dat de provincie ook een plek heeft op het internet.
Blijf wel fascinerend hequote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
waar heb jij het overquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
in de provincie worden tegenstanders van zwarte piet gewoon keihard afgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mooi, zo'n speler van 3de elftal erin zetten. Ultieme vernedering.quote:
jouwquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
jouquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of ken jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.quote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jouw wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
kunquote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of kun jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.
Pak wel Studio Voetbal mee voor de fantastische analyses van Pierre en de Witte Chinees.quote:
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:32 schreef leolinedance het volgende:
4giver speelt weer een goede pot. Wat zal die blij zijn dat ie weg is bij Ajax
Zijn de zakdoekjes op?quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Marruk van Bommel? Is het echt zo moeilijk om een liedje uit te zoeken met het juiste aantal lettergrepen?
VI kijk ik al nooit.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
kreeg te weinig speeltijd, wat ook wel weer logisch was.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.
frankmetvierschalen.jpgquote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Groby het volgende:
Ajax 67% balbezit![]()
Dominatieajax voetbal
gogme
positiespel
![]()
Ten Hag
quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |