Tacootje el pastor. Niks mee mee.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga straks lekker een quesadilla maken
JIj en Davy weten wat echte humor isquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik moesten glimlachen.
dan had er wel zwartjoekel gestaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
"die neger". Blij dat de provincie ook een plek heeft op het internet.
Blijf wel fascinerend hequote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
waar heb jij het overquote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
in de provincie worden tegenstanders van zwarte piet gewoon keihard afgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2018 18:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mooi, zo'n speler van 3de elftal erin zetten. Ultieme vernedering.quote:
jouwquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
jouquote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jou wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of ken jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.quote:Op zondag 23 september 2018 18:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Over jouw wereldvreemde manier van het benoemen van Gravenberch.
kunquote:Op zondag 23 september 2018 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die nieuwe gasten allemaal heten. Of kun jij wel heel Jong PSV uit je hoofd.
HELEMAAL NIETquote:
Pak wel Studio Voetbal mee voor de fantastische analyses van Pierre en de Witte Chinees.quote:
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.quote:Op zondag 23 september 2018 18:32 schreef leolinedance het volgende:
4giver speelt weer een goede pot. Wat zal die blij zijn dat ie weg is bij Ajax
Zijn de zakdoekjes op?quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Marruk van Bommel? Is het echt zo moeilijk om een liedje uit te zoeken met het juiste aantal lettergrepen?
VI kijk ik al nooit.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
kreeg te weinig speeltijd, wat ook wel weer logisch was.quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook gewoon een prima verdediger. Vind het nog steeds een blunder dat ze die hebben laten gaan.
frankmetvierschalen.jpgquote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Groby het volgende:
Ajax 67% balbezit![]()
Dominatieajax voetbal
gogme
positiespel
![]()
Ten Hag
quote:Op zondag 23 september 2018 18:33 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
VI volgende week ook, en ik blijf ook uit de buurt van Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |