quote:Op zondag 23 september 2018 11:10 schreef MCH het volgende:
[..]
samzz, wat heb je vandaag voor moois aan?
Mijn Yumi jurkje met suède laarsjes van Sacha.quote:Op zondag 23 september 2018 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belangrijkste vraag uit vorige topic
[..]
Ik heb niet zo goed mijn best gedaan vanmorgen, zit in mijn joggingbroek en een dikke trui. Hoef vanmiddag pas weer in actie te komen.quote:Op zondag 23 september 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Yumi jurkje met suède laarsjes van Sacha.
Misschien kan jij mij helpenquote:Op zondag 23 september 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet zo nog even naar de winkel voor bloemetjes en chocomel met slagroom.quote:Op zondag 23 september 2018 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed mijn best gedaan vanmorgen, zit in mijn joggingbroek en een dikke trui. Hoef vanmiddag pas weer in actie te komen.
Picsquote:Op zondag 23 september 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uggsquote:Op zondag 23 september 2018 11:35 schreef Amavi het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij helpenEr wordt bij mijn nieuwe baan en waarschijnlijk ook toekomstige stages van mij verwacht dat ik er netjes uitzie: mantelpakjes, blousjes, etc. Nu staat dat natuurlijk het mooist met een stel pumps maar ik vind lage hakjes zo tuttig + hoge kan ik echt niet op lopen, daarnaast zie ik het ook niet zitten om straks in de winter met mijn open schoenen op het station te staan kleumen
Nu zat ik al te kijken naar chelseaboots of enkellaarsjes met een blokhak, maar weet niet of dat echt goede combi's zijn met een mantelpak?
![]()
Misschien kan ik beter een topic maken
Onder een mantelpakje staan dunnere hakken imo toch het mooiste. Maar je hoeft niet meteen fulltime 10 cm te gaan natuurlijk. Een iets bredere 7 cm hak en een plateautje verstopt in de voet is misschien een optie?quote:Op zondag 23 september 2018 11:35 schreef Amavi het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij helpenEr wordt bij mijn nieuwe baan en waarschijnlijk ook toekomstige stages van mij verwacht dat ik er netjes uitzie: mantelpakjes, blousjes, etc. Nu staat dat natuurlijk het mooist met een stel pumps maar ik vind lage hakjes zo tuttig + hoge kan ik echt niet op lopen, daarnaast zie ik het ook niet zitten om straks in de winter met mijn open schoenen op het station te staan kleumen
Nu zat ik al te kijken naar chelseaboots of enkellaarsjes met een blokhak, maar weet niet of dat echt goede combi's zijn met een mantelpak?
![]()
Misschien kan ik beter een topic maken
quote:
Zijn misluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 23 september 2018 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn mislukt.
Ik vind van niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een een sleehak die de looks van een pump heeft kan denk ik ook wel:quote:Op zondag 23 september 2018 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder een mantelpakje staan dunnere hakken imo toch het mooiste. Maar je hoeft niet meteen fulltime 10 cm te gaan natuurlijk. Een iets bredere 7 cm hak en een plateautje verstopt in de voet is misschien een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh goedemorgen trouwens
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
[..]
Zijn mislukt.
kouddd en ik ben niet zo'n fan van die externe maagbanden bij vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker industrieel en underground. Precies de smaak van Faxie.quote:
quote:Op zondag 23 september 2018 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of een een sleehak die de looks van een pump heeft kan denk ik ook wel:Ik krijg al koude poten als ik er naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh goedemorgen trouwens![]()
Morguh![]()
![]()
Ok ok, mijn poging vrouwelijk kledingadvies te geven stopt bij deze.quote:Op zondag 23 september 2018 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg al koude poten als ik er naar kijk![]()
Morguh![]()
[..]
Zijn mislukt.
MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hahaha mssn voor de warmbloedige onder ons.quote:Op zondag 23 september 2018 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok, mijn poging vrouwelijk kledingadvies te geven stopt bij deze.
quote:Op zondag 23 september 2018 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok, mijn poging vrouwelijk kledingadvies te geven stopt bij deze.
[..]
Zijn mislukt.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou ook wel van een flinke bos hout voor de deur.quote:Op zondag 23 september 2018 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog een lading hout laten komen en de schoorsteen laten vegen
Ja, beetje grijs gebied voor onsquote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik heb me er ook wel eens aan gewaagd, met wisselend succes.
"Zo min mogelijk, met goed uitzicht op je decolleté".quote:Op zondag 23 september 2018 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Ik heb me er ook wel eens aan gewaagd, met wisselend succes.
Huehuequote:Op zondag 23 september 2018 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een flinke bos hout voor de deur.
en moet de schoorsteen ook nodig eens laten vegen![]()
Kan idd, maar heb tijdens mijn studie nogal eens wat bedrijfsbezoeken door het hele land waarbij we dan allemaal in matchend door school aangeleverd (mantel)pak op pad moeten en wil dan toch iets fatsoenlijks waar ik gewoon heel Amsterdam bijvoorbeeld mee door kan sjouwenquote:Op zondag 23 september 2018 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Je kan natuurlijk ook je (open) schoenen meenemen naar je werk, en onderweg gewoon sneakers aan doen of zo. Zie je wel vaker.
Waar wordt dat van vrouwen wel verwacht dan?quote:Op zondag 23 september 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Mannen hebben t ook veel makkelijker qua kleding. Spijkerbroek, trui. Klaar.
En er wordt nooit van je verwacht dat je open schoenen draagt
Beetje jaloers
Ligt er maar net aan waar je werkt.quote:Op zondag 23 september 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Beetje jaloers
En ik maar iedere dag moeite doenquote:Op zondag 23 september 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Beetje jaloers
O, ja maar dat is toch een compleet andere situatie?quote:Op zondag 23 september 2018 12:01 schreef Amavi het volgende:
[..]
Kan idd, maar heb tijdens mijn studie nogal eens wat bedrijfsbezoeken door het hele land waarbij we dan allemaal in matchend door school aangeleverd (mantel)pak op pad moeten en wil dan toch iets fatsoenlijks waar ik gewoon heel Amsterdam bijvoorbeeld mee door kan sjouwen
Kan niet op hakken als je t niet gewend bent. Niet aan beginnen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:01 schreef Amavi het volgende:
[..]
Kan idd, maar heb tijdens mijn studie nogal eens wat bedrijfsbezoeken door het hele land waarbij we dan allemaal in matchend door school aangeleverd (mantel)pak op pad moeten en wil dan toch iets fatsoenlijks waar ik gewoon heel Amsterdam bijvoorbeeld mee door kan sjouwen
i know, maar wil dus een paar schoenen die ik in deze situaties kan gebruiken (i.c.m standaard zwarte kokerrok, witte blouse en zwarte blazer) maar ook tijdens mijn baan/stages waar ongeveer dezelfde kleding gedragen wordt. mijn eigen alledaagse stijl is echt het compleet tegenovergestelde hier van, dus heb geen zin om meerdere paren schoenen voor deze situaties aan te schaffen omdat ik het eigenlijk allemaal lelijk vindquote:Op zondag 23 september 2018 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O, ja maar dat is toch een compleet andere situatie?
Bij ons is “kleding” de richtlijn.quote:Op zondag 23 september 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Beetje jaloers
In dat geval moet je ook alvast het antwoord voorbereiden waarom je iets niet mooi vind.quote:Op zondag 23 september 2018 12:00 schreef Samzz het volgende:
Je kan als man toch ook gewoon aangeven wat je wel en niet mooi vindt.
Toevallig 2 weken geleden laten doen😄quote:Op zondag 23 september 2018 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog een lading hout laten komen en de schoorsteen laten vegen
Zelfs dat niet altijdquote:Op zondag 23 september 2018 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt van mij niks verwacht hoor. Alleen dat ik een beetje fris voor de dag kom
Ja, dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 23 september 2018 12:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
i know, maar wil dus een paar schoenen die ik in deze situaties kan gebruiken (i.c.m standaard zwarte kokerrok, witte blouse en zwarte blazer) maar ook tijdens mijn baan/stages waar ongeveer dezelfde kleding gedragen wordt. mijn eigen alledaagse stijl is echt het compleet tegenovergestelde hier van, dus heb geen zin om meerdere paren schoenen voor deze situaties aan te schaffen omdat ik het eigenlijk allemaal lelijk vind
Moet nog even een adresje hier in de buurt vinden die een beetje te betalen is. Zag een paar die vroegen 240 euro voor een krat eiken. Ja doeiquote:Op zondag 23 september 2018 12:05 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Toevallig 2 weken geleden laten doen😄
Van die hippe broeken met gaten hoef je bij ons op kantoor ook niet mee aan te komen. Gelukkig hebben we geen kledingvoorschriften en kan het gewoon naar eigen inzicht.quote:Op zondag 23 september 2018 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij ons is “kleding” de richtlijn.
Sommige mensen dragen kleding met gaten enz
Als er geen klanten langskomen is alles ok behalve een spijkerbroek met gaten erin of een korte broek. Komen klanten langs dan is het pak en stropdas.quote:Op zondag 23 september 2018 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je werkt.
Dit is meestal niet omdat het hip is.quote:Op zondag 23 september 2018 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die hippe broeken met gaten hoef je bij ons op kantoor ook niet mee aan te komen. Gelukkig hebben we geen kledingvoorschriften en kan het gewoon naar eigen inzicht.
Dat is niet bestquote:Op zondag 23 september 2018 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is meestal niet omdat het hip is.
Maar gewoon afgedragen
Wtf?quote:Op zondag 23 september 2018 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet best
Maar het is blijkbaar moeilijk om je goed te kleden; zie soms ook mensen een poging wagen om een pak aan te doen, dat paste dan een jaar of 10 geleden vast heel goed maar nu niet meer.
En een collega die een keer met zijn hippe sneakers aankwam die kreeg ook het verzoek zijn vleugels volgende keer thuis te laten
[ afbeelding ]
Als iemand die bij ons op kantoor zou dragen had hij/zij de volgende dag een bureau vol blikjes red bull staan gok ik zoquote:Op zondag 23 september 2018 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet best
Maar het is blijkbaar moeilijk om je goed te kleden; zie soms ook mensen een poging wagen om een pak aan te doen, dat paste dan een jaar of 10 geleden vast heel goed maar nu niet meer.
En een collega die een keer met zijn hippe sneakers aankwam die kreeg ook het verzoek zijn vleugels volgende keer thuis te laten
[ afbeelding ]
Heb het geluk dat ik bij het werk het zo mee kan nemen, anders word het toch maar afgevoerd.quote:Op zondag 23 september 2018 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog even een adresje hier in de buurt vinden die een beetje te betalen is. Zag een paar die vroegen 240 euro voor een krat eiken. Ja doei
quote:Op zondag 23 september 2018 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als iemand die bij ons op kantoor zou dragen had hij/zij de volgende dag een bureau vol blikjes red bull staan gok ik zo
Check, check, shit, checkquote:Op zondag 23 september 2018 12:16 schreef MCH het volgende:
Echt zo'n middag om binnen te blijven, stoofpot te maken, 3x te neuken en te netflixen/gamen. Kutweer
Damnquote:Op zondag 23 september 2018 12:25 schreef Californium het volgende:
Mijn 2e baas is trouwens de ergste. Als het warm is draagt ie een linnen broek met afgetrapte slippers en een t-shirt met 20 gaten erin waar zijn borsthaar bovenuit komt
Moet ook nog een nieuwe winterjas hebben. Heb wel een bruine leren jas die prima kan maar moet nog wel even een andere er bij, geen idee wat voor een tbh.quote:Op zondag 23 september 2018 12:21 schreef Belsezar het volgende:
Moet nog wel een nieuwe nette winterjas kopen, volgend weekend maar eens kijken. Geen zwarte of blauwe deze keer, denk een camel of grijze half lange mantel
Net of casual?quote:Op zondag 23 september 2018 12:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moet ook nog een nieuwe winterjas hebben. Heb wel een bruine leren jas die prima kan maar moet nog wel even een andere er bij, geen idee wat voor een tbh.
Ja, die mis ik ook nog. Zag wel een nette blauwe bij Hudson Bay notabenequote:Op zondag 23 september 2018 12:21 schreef Belsezar het volgende:
Moet nog wel een nieuwe nette winterjas kopen, volgend weekend maar eens kijken. Geen zwarte of blauwe deze keer, denk een camel of grijze half lange mantel
Ik negeer negatief commentaar gewoonquote:Op zondag 23 september 2018 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook alvast het antwoord voorbereiden waarom je iets niet mooi vind.
Voor een jas maakt me het niet zoveel uit; in de praktijk kom je toch nooit in je winterjas een kantoor binnen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, die mis ik ook nog. Zag wel een nette blauwe bij Hudson Bay notabeneMaar als ik daarbij mijn armen een beetje bewoog lagen de mouwen zo van de jas af denk ik.
![]()
Kwam nog een camel mantel tegen maar die kleur staat me niet. Dus ik zoek nog even verder. Zo'n mantel is wel de ideale regenjas voor als je netjes de deur uit moet
Ik ga denk ik zoiets kopen, past goed bij vrijwel alle kleuren van nette kleding die ik hebquote:Op zondag 23 september 2018 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen nodig maar zit toch te denken aan deze jas.
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[01_0419902_006_100],type[ECOMLOOK],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018082]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Bij regen en sneeuw heb ik weer een andere jas die daar beter tegen kan.
Donker grijs is ook erg mooi, misschien is dat een idee. Met een herringbone motiefje erinquote:Op zondag 23 september 2018 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, die mis ik ook nog. Zag wel een nette blauwe bij Hudson Bay notabeneMaar als ik daarbij mijn armen een beetje bewoog lagen de mouwen zo van de jas af denk ik.
![]()
Kwam nog een camel mantel tegen maar die kleur staat me niet. Dus ik zoek nog even verder. Zo'n mantel is wel de ideale regenjas voor als je netjes de deur uit moet
Classyquote:Op zondag 23 september 2018 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zoiets kopen, past goed bij vrijwel alle kleuren van nette kleding die ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets idd maar dan voor mij in het zwart, blauw of grijs.quote:Op zondag 23 september 2018 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zoiets kopen, past goed bij vrijwel alle kleuren van nette kleding die ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur wel. Zag er ook een voorbij komen die ongeveer dezelfde kleur had.quote:Op zondag 23 september 2018 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een optie.quote:Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik negeer negatief commentaar gewoon.
Ja he, vind ik ookquote:
Ja weet je, ik draag lekker wat ik mooi vind. Het hoeft de goedkeuring van de wereld niet te dragen. Tenzij ik om advies vraag, kan een mening van iemand anders me gestolen wordenquote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een optie.
Ik laat gewoon mijn moeder mijn kleding kopen
Is een ideale kleur idd, kan bij blauw, grijs, zwart. Vloekt eigenlijk nooit en toch niet de standaard kleur die elke man draagt.quote:Op zondag 23 september 2018 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie kleur wel. Zag er ook een voorbij komen die ongeveer dezelfde kleur had.
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[01_0187908_014_002],type[ECOMLOOK],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[2018081]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Gelijk heb je!quote:Op zondag 23 september 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja weet je, ik draag lekker wat ik mooi vind. Het hoeft de goedkeuring van de wereld niet te dragen. Tenzij ik om advies vraag, kan een mening van iemand anders me gestolen worden.
Zolang je je top of the world voelt als je het aan hebt is het altijd goed, ook al vinden anderen het niksquote:Op zondag 23 september 2018 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ik koop en draag ook juist dingen die ik mooi vind; daar zitten ook af en toe dingen bij die niet helemaal standaard zijn.
Jammer want die is wel mooiquote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die vond ik bij Hudson Bay met 70% korting. Mooie kleur maar nog eentje over die bij mijn armen te strak zat en qua lengte tussen de schouders ook net te kort was.
Jep, sowieso mooi als mensen vooral hun eigen stijl er op na houden. Kan ik wel waarderen zelfs al zou het niet mijn ding zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ik koop en draag ook juist dingen die ik mooi vind; daar zitten ook af en toe dingen bij die niet helemaal standaard zijn.
Mooiquote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die vond ik bij Hudson Bay met 70% korting. Mooie kleur maar nog eentje over die bij mijn armen te strak zat en qua lengte tussen de schouders ook net te kort was.
Gaafquote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker jammer. Misschien maar eens spieken bij andere Hudson Bay filialen om te zien (als ze dezelfde merken en collectie voeren) of ze daar hangen in een maatje groter.quote:
Ik eerder een school shooter denk ikquote:Op zondag 23 september 2018 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
Met zo'n halflange jas lijk ik net een potloodventer
Ik vind het ook leuk, maar begrijp ook dat mensen er maar weinig om geven. Zo zijn er ook dingen waar ik niet zoveel om geef.quote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, sowieso mooi als mensen vooral hun eigen stijl er op na houden. Kan ik wel waarderen zelfs al zou het niet mijn ding zijn.
Even wat anders: is het weer in jouw stad ook zo waardeloos?quote:Op zondag 23 september 2018 12:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker jammer. Misschien maar eens spieken bij andere Hudson Bay filialen om te zien (als ze dezelfde merken en collectie voeren) of ze daar hangen in een maatje groter.
Goeie shotgun kunnen verstoppen is wel een vereiste in dat geval.quote:Op zondag 23 september 2018 12:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik eerder een school shooter denk ik
quote:Op zondag 23 september 2018 12:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik eerder een school shooter denk ik
Beetje jammer dat er altijd nog mensen zijn die hun mening moeten ventileren. Laatst had ik mijn pencildress aan en ik moest me niet zo aanstellen en normale kleren dragen volgens een mevrouwquote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, sowieso mooi als mensen vooral hun eigen stijl er op na houden. Kan ik wel waarderen zelfs al zou het niet mijn ding zijn.
De hele ochtend al. Kan nog tot half vijf binnen blijven. Dan moet ik wel naar buiten, regen of geen regen. Omreizen met de trein ftwquote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Even wat anders: is het weer in jouw stad ook zo waardeloos?
Jup, moet ook via Amsterdam jouw kant op.quote:Op zondag 23 september 2018 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De hele ochtend al. Kan nog tot half vijf binnen blijven. Dan moet ik wel naar buiten, regen of geen regen. Omreizen met de trein ftwAch ja, je moet wat om op tijd bij Tivoli te zijn.
In London of Parijs vind ik het altijd een verademing dat zoveel mensen een eigen stijl hebben; dat mis ik hier soms wel.quote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd nog mensen zijn die hun mening moeten ventileren. Laatst had ik mijn pencildress aan en ik moest me niet zo aanstellen en normale kleren dragen volgens een mevrouw.
Wtfquote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd nog mensen zijn die hun mening moeten ventileren. Laatst had ik mijn pencildress aan en ik moest me niet zo aanstellen en normale kleren dragen volgens een mevrouw.
Dat laatstequote:Op zondag 23 september 2018 12:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
WtfNog een beetje een gevatte reply bedacht of was je met stomheid geslagen?
Frustraties niet kwijt kunnen denk ik.quote:Op zondag 23 september 2018 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik was een beetje treurig. Tot een andere mevrouw, die t ook gehoord had zei dat ik me er niks van aan moest trekken en ik er super tof uit zag.
Maar echt. Waarom zou je mensen bewust willen beledigen?
Garbage. Nog niet eerder een concert van gezien. Beetje bij beetje ga ik nu de bands waar ik vroeger al naar luisterde live zien.quote:Op zondag 23 september 2018 12:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup, moet ook via Amsterdam jouw kant op.
Wat ga je kijken?
Ah gaaf, wist niet dat ze in de stad zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Garbage. Nog niet eerder een concert van gezien. Beetje bij beetje ga ik nu de bands waar ik vroeger al naar luisterde live zien.
Rare lui, zal wel jaloezie zijn geweest.quote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat we daaraan moeten wennen, zal wel de norm worden komende maandenquote:Op zondag 23 september 2018 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik keek even op weeronline. Heel Nederland bedekt met een blauwe vlek
Mag hopen van nietquote:Op zondag 23 september 2018 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat we daaraan moeten wennen, zal wel de norm worden komende maanden
Ja geen idee. Wel jammer.quote:Op zondag 23 september 2018 12:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Frustraties niet kwijt kunnen denk ik.
Herfst heeft ook wel wat, lekkere stoofpotjes maken, filmpjes opzetten terwijl het waait en nat buiten is, kaarsjes aan, open haard die knettert, lekker bij elkaar kruipen onder een dekentje.quote:
Ik ook niet. Tot CL (wie anders) het er een keertje over had.quote:Op zondag 23 september 2018 13:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah gaaf, wist niet dat ze in de stad zijn.
Ik ga die platenbeurs in Zwollywood even checken.
De herfst brengt alleen maar ellende.quote:Op zondag 23 september 2018 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herfst heeft ook wel wat, lekkere stoofpotjes maken, filmpjes opzetten terwijl het waait en nat buiten is, kaarsjes aan, open haard die knettert, lekker bij elkaar kruipen onder een dekentje.
Oh wacht dat laatste niet
Tot die conclusie was ik ook al gekomen jaquote:Op zondag 23 september 2018 13:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nog even wachten met die mountainbike idd.
Nee, dat is de winter, dat is hel op aarde.quote:Op zondag 23 september 2018 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De herfst brengt alleen maar ellende.
Jep IJsselhallen idd. Even lekker een middag koortsachtig door de bakken wroeten, blijft leuk om te doenquote:Op zondag 23 september 2018 13:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tot CL (wie anders) het er een keertje over had.
Waar is het? Vast in de IJsselhallen. Enjoy, vast genoeg platen om van te genieten terwijl het buiten stug doorregent.
Als het weer mild is is het buiten wel heerlijk. Herfstkleuren enzoquote:Op zondag 23 september 2018 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De herfst brengt alleen maar ellende.
De hel is toch andere mensen?quote:Op zondag 23 september 2018 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat is de winter, dat is hel op aarde.
Met zo'n trieste dag mis ik dat ook weer opeens. Vanavond een serie op tv die we allebei volgen, maar ik zit dan beetje alleen onder m'n dekentjequote:Op zondag 23 september 2018 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herfst heeft ook wel wat, lekkere stoofpotjes maken, filmpjes opzetten terwijl het waait en nat buiten is, kaarsjes aan, open haard die knettert, lekker bij elkaar kruipen onder een dekentje.
Oh wacht dat laatste niet
Voorlopig stopt het niet hoorquote:Op zondag 23 september 2018 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zo'n trieste dag mis ik dat ook weer opeens. Vanavond een serie op tv die we allebei volgen, maar ik zit dan beetje alleen onder m'n dekentje![]()
Heb ook nog afgesproken naar de stad te gaan vanmiddag, maar dan mag het wel even wat minder gaan regelen anders kom ik als een verzopen kat aan.
Als je beiden de serie volgt is het toch leuker om te wachten tot je samen bent? Of is het een ex en moet je nu alleen verder?quote:Op zondag 23 september 2018 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zo'n trieste dag mis ik dat ook weer opeens. Vanavond een serie op tv die we allebei volgen, maar ik zit dan beetje alleen onder m'n dekentje![]()
Heb ook nog afgesproken naar de stad te gaan vanmiddag, maar dan mag het wel even wat minder gaan regelen anders kom ik als een verzopen kat aan.
Dat laatste.quote:Op zondag 23 september 2018 13:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je beiden de serie volgt is het toch leuker om te wachten tot je samen bent? Of is het een ex en moet je nu alleen verder?
Dat en winterquote:Op zondag 23 september 2018 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De hel is toch andere mensen?
Gatver, dat is zuur. Ik heb dat met Castle Rock, maar die laat ik lekker wezen vooralsnog. Kijk die later wel eens opnieuw van het begin af aan.quote:
Die is goed! Net als counterpart, net laatste van gezienquote:Op zondag 23 september 2018 13:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gatver, dat is zuur. Ik heb dat met Castle Rock, maar die laat ik lekker wezen vooralsnog. Kijk die later wel eens opnieuw van het begin af aan.
Dacht zelf aan zo depri zijn dat je niet meer schoonmaakt en je voeten altijd onder het stof zitten oid.quote:
Klinkt herfsty.quote:Op zondag 23 september 2018 13:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dacht zelf aan zo depri zijn dat je niet meer schoonmaakt en je voeten altijd onder het stof zitten oid.
Typisch herfst no?
Goede stofzuigers als ik wat laat vallenquote:Op zondag 23 september 2018 13:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sheelt dat jij nog honden hebt die alle troep van de grond eten
Oke selfie als je wat opraapt op je knieën.quote:Op zondag 23 september 2018 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede stofzuigers als ik wat laat vallen.
Onthoudenquote:Op zondag 23 september 2018 13:49 schreef Trashcanman het volgende:
Holy shit, ik heb een keer een houding gevonden waarin ik wel comfortabel in een treinstoel zit
Wat.quote:Op zondag 23 september 2018 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke selfie als je wat opraapt op je knieën.
Holographic top coat. Of Holo taco zoals Cristine zegt. En dat blijft hangenquote:
Ook daar ben ik even uit. Vond laatst wel ergens in een la nagellakquote:Op zondag 23 september 2018 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Holographic top coat. Of Holo taco zoals Cristine zegt. En dat blijft hangen.
Hoe maak je in godsnaam een selfie van je kont terwijl je wat opraaptquote:
Ik hoopte eigenlijk dat Elvi zu happenquote:Op zondag 23 september 2018 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook daar ben ik even uit. Vond laatst wel ergens in een la nagellak
Spiegelsquote:Op zondag 23 september 2018 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe maak je in godsnaam een selfie van je kont terwijl je wat opraapt!?
Ik ga uit eten vanavond in het Archeon. Tijdreis maar dan met etenquote:Op zondag 23 september 2018 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat deze dag vandaag brengen?
Ik heb geen spiegels in m'n woonkamer.quote:
Zelfontspannerquote:Op zondag 23 september 2018 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe maak je in godsnaam een selfie van je kont terwijl je wat opraapt!?
Klinkt als veel moeite voor een matig resultaat.quote:
Ligt aan de kont.quote:Op zondag 23 september 2018 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als veel moeite voor een matig resultaat.
Vooral veel regen.quote:Op zondag 23 september 2018 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat deze dag vandaag brengen?
Klinkt goed.quote:Op zondag 23 september 2018 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)larm-uurtje-winkelen
Speciaal voor de brabantse fokkers.
Dat ligt eraanquote:Op zondag 23 september 2018 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als veel moeite voor een matig resultaat.
quote:
Snap niet waarom mensen de behoefte hebben om dat op internet te zetten.quote:Op zondag 23 september 2018 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk zo Samzz:
Yogameisje is lenig http://www.dumpert.nl/mediabase/7518817/384d55ce
Wel lekkere billenquote:Op zondag 23 september 2018 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen de behoefte hebben om dat op internet te zetten.
Neequote:Op zondag 23 september 2018 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk zo Samzz:
Yogameisje is lenig http://www.dumpert.nl/mediabase/7518817/384d55ce
samzz heeft ook wel een beetje voyeuristische trekjes toch dus ik snap dop welquote:Op zondag 23 september 2018 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen de behoefte hebben om dat op internet te zetten.
Doe je aan thuisbezorgd?quote:Op zondag 23 september 2018 16:24 schreef Belsezar het volgende:
Hey samzzje, over een uurtje staat de befaamde Italiaanse bol weer op het menu, coppa, prosciutto, salami en nog meer lekkersEet je mee?
Voor de juiste prijsquote:
Is dat de enige offerte of heb je er meerdere?quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, 10k in vve pot en een offerte voor het gevelwerk van 22.5k. Dat gaat vast een leuke vve vergadering worden.
Wettelijk moet er meer in de pot (niet dat iemand daar zich nog aan houdt)quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, 10k in vve pot en een offerte voor het gevelwerk van 22.5k. Dat gaat vast een leuke vve vergadering worden.
Momenteel alleen van de aannemer die we meestal inschakelen, maar hiervoor gaan we nog wel wat andere offertes aanvragen.quote:Op zondag 23 september 2018 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat de enige offerte of heb je er meerdere?
Klopt, we moeten ook het maandbedrag maar eens gaan ophogen. Met 60 euro per maand ga je het gewoon niet redden.quote:Op zondag 23 september 2018 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wettelijk moet er meer in de pot (niet dat iemand daar zich nog aan houdt)
Dacht min 2% herbouw waarde.
Ja, volgens mij is het nogal druk met schilderwerk, en de tijd voor dit jaar begint ook te dringen.quote:Op zondag 23 september 2018 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Momenteel alleen van de aannemer die we meestal inschakelen, maar hiervoor gaan we nog wel wat andere offertes aanvragen.
Dat is best weinig jaquote:Op zondag 23 september 2018 17:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klopt, we moeten ook het maandbedrag maar eens gaan ophogen. Met 60 euro per maand ga je het gewoon niet redden.![]()
Ja erg weinig, maar eens voor een paar euro een complete mjop laten maken.quote:
Kan nog wel even wachten tot het voorjaar.quote:Op zondag 23 september 2018 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het nogal druk met schilderwerk, en de tijd voor dit jaar begint ook te dringen.
Nieuw dak hier, kost ook 25K. Dat hebben we dan wel in de pot, maar daarna weer op 0 beginnenquote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2018 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er nog geneukt dit weekend?
2x bijna.quote:Op zondag 23 september 2018 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er nog geneukt dit weekend?
Die vrouwen zijn overrijp.quote:Op zondag 23 september 2018 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ben in Duitsland aan het hiken. De gemiddelde leeftijd is hier 70 jaar
Alles boven de 40 is overrijp. Rijpe vrouwen zijn die van 30-35quote:Op zondag 23 september 2018 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn overrijp.
Godsamme nu al rijpe vrouw dusquote:Op zondag 23 september 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven de 40 is overrijp. Rijpe vrouwen zijn die van 30-35
Dat is zo’n beetje mijn doelgroep tegenwoordig.quote:Op zondag 23 september 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven de 40 is overrijp. Rijpe vrouwen zijn die van 30-35
Ik zal wel even zachtjes in je knijpen om te testen hoe rijp je bentquote:
Ja, harde leefquote:
Heel voorzichtig dan. Zo beurs natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2018 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal wel even zachtjes in je knijpen om te testen hoe rijp je bent.
Tuurlijk, beetje voorzichtig omgaan met delicate dingenquote:Op zondag 23 september 2018 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel voorzichtig dan. Zo beurs natuurlijk.
Ik laat het HW wel even vertellenquote:Op zondag 23 september 2018 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit in Canada dus heb 't niet zo meegekregen, hw wat is psv Ajax geworden?
quote:Op zondag 23 september 2018 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Totale vernedering van Ajax, echt kansloosquote:Op zondag 23 september 2018 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
staat nog niet aan dus niks spoileren aubquote:Op zondag 23 september 2018 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is Boer zoekt vrouw vandaag?
Wow.quote:Op zondag 23 september 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rijpe vrouwen zijn die van 30-35
just checking the factsquote:Op zondag 23 september 2018 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totale vernedering van Ajax, echt kansloos.
ik heb medelijden met jequote:Op zondag 23 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow.![]()
Naja ik werd vandaag nog in de schoolleeftijd geschatmn hoofd zegt 18, mn tetten zeggen 45.
Ach ja, het was gewoon echt volkomen kut van Ajax, geen idee hoe dat opeens weer kanquote:
De Ligtquote:Op zondag 23 september 2018 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het was gewoon echt volkomen kut van Ajax, geen idee hoe dat opeens weer kan>
Mijn hoofd zegt 45.quote:Op zondag 23 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow.![]()
Naja ik werd vandaag nog in de schoolleeftijd geschatmn hoofd zegt 18, mn tetten zeggen 45.
Had geholpen als Ten Hag verdedigers opgesteld had. Ik vind het allemaal wel best, kom net weer thuis vanuit de stadquote:Op zondag 23 september 2018 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het was gewoon echt volkomen kut van Ajax, geen idee hoe dat opeens weer kan>
Tja, is toch zo? Op die leeftijd ben je nog niet een uitgezakt rimpelvel doorgaans maar it's all downhill from there. Geldt voor mannen net zo hard natuurlijkquote:
Dan zit je gemiddeld genomen nog goed.quote:Op zondag 23 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow.![]()
True, maar de aanval was ook echt volkomen kansloos, echt 1 kans gehad geloof ikquote:Op zondag 23 september 2018 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had geholpen als Ten Hag verdedigers opgesteld had. Ik vind het allemaal wel best, kom net weer thuis vanuit de stad
Als het echt aan één speler ligt kan Ajax beter de schaal maar vast in Eindhoven laten bezorgen.quote:
Ik voel me al jaren 86, wel lekker stabiel.quote:
wel kut dat het nu weer zo'n inhaalrace wordt. Snap De Jong ook niet, die zei het zijn maar 5 punten maar het is fucking irritant, pas september en je loopt nu alweer achter de feiten aanquote:Op zondag 23 september 2018 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het echt aan één speler ligt kan Ajax beter de schaal maar vast in Eindhoven laten bezorgen.
PSV was gewoon goed, veel spelers haalden een hoog niveau en het viel allemaal net goed. Vond het wel voor Ajax spreken dat ze er tot op het laatst voor bleven gaan.
Dat is dan weer positief. Tot nu toe voel ik me ieder jaar wel ouder.quote:Op zondag 23 september 2018 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voel me al jaren 86, wel lekker stabiel.
Afgelopen jaar zijn er bij mij wel een paar jaar vanaf gegaan juist.quote:Op zondag 23 september 2018 21:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is dan weer positief. Tot nu toe voel ik me ieder jaar wel ouder.
PSV is na de winter ook klaar in Europa dus die kunnen dan lekker focussen op de competitie. Maar die gaan ook hun punten nog wel verliezen.quote:Op zondag 23 september 2018 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
wel kut dat het nu weer zo'n inhaalrace wordt. Snap De Jong ook niet, die zei het zijn maar 5 punten maar het is fucking irritant, pas september en je loopt nu alweer achter de feiten aan
Hopelijk lukt me dat wel weer dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2018 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen jaar zijn er bij mij wel een paar jaar vanaf gegaan juist.
Pas op voor elanden!quote:Op zondag 23 september 2018 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook wel blij met de puntenik ga weer verder hier, dag liefjes
Dan zijn we samen blijquote:Op zondag 23 september 2018 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook wel blij met de puntenik ga weer verder hier, dag liefjes
Beetje sporten, beetje bewuster eten, leuke dingen ondernemen.quote:Op zondag 23 september 2018 21:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hopelijk lukt me dat wel weer dit jaar.
overal uitverkochtquote:Op zondag 23 september 2018 21:16 schreef Trashcanman het volgende:
Die karamel m&m's zijn best goed te doen
Je bent idd nu eventjes afhankelijk van wat PSV doet en hebt het niet in eigen hand. Maar dat kan over 1 wedstrijd al weer anders zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
wel kut dat het nu weer zo'n inhaalrace wordt. Snap De Jong ook niet, die zei het zijn maar 5 punten maar het is fucking irritant, pas september en je loopt nu alweer achter de feiten aan
Ei, ei, ei! We zijn zo blij! PSV dat heeft gewonnen en dat vieren wij!quote:
Opsparen voor de werkdag. Dan is het hier het drukste.quote:Op maandag 24 september 2018 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier is ook vanavond niet veel meer gebeurd zeg
Hahaha die eikels waren er gewoonlijk ook alquote:Op maandag 24 september 2018 07:00 schreef El_Thijs het volgende:
Ja hoi.
Je kan merken dat het herfst is. Zelden zoveel eikels gezien, en niet alleen aan de bomen.
Dat wel, maar nu leek het wel een algehele uitloop.quote:Op maandag 24 september 2018 07:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha die eikels waren er gewoonlijk ook al
Terecht wel. Moet ze maar oplettenquote:Op maandag 24 september 2018 07:24 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Gerda had het te druk met op dr telefoon kijken en werd omvergebeukt door een vent die de trein uitkwam.
Moet zeggen, ben afgelopen weekend maar weinig mensen tegen gekomen, zodra de kou komt ga ik er niet graag meer op uitquote:Op maandag 24 september 2018 07:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu leek het wel een algehele uitloop.
Zeker. Irritante geslenter van mensen bij in en uitstappen omdat ze niet 10 seconden zonder telefoon kunnenquote:Op maandag 24 september 2018 07:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terecht wel. Moet ze maar opletten
Of mensen die zelfs nog op de roltrap moeten Netflixen op hun mobiel, die hebben op zeker geen sekslevenquote:Op maandag 24 september 2018 07:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeker. Irritante geslenter van mensen bij in en uitstappen omdat ze niet 10 seconden zonder telefoon kunnen
Afgelopen zaterdag was het toch nog vrij druk op het strand anders. Al waren ze aan het opruimen, veel mensen waren toch nog aan het wandelen, vissen of paardrijden.quote:Op maandag 24 september 2018 07:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet zeggen, ben afgelopen weekend maar weinig mensen tegen gekomen, zodra de kou komt ga ik er niet graag meer op uit
Yup, en helemaal boos als ze dan een schuiverd krijgenquote:Op maandag 24 september 2018 07:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeker. Irritante geslenter van mensen bij in en uitstappen omdat ze niet 10 seconden zonder telefoon kunnen
Jij doet zeker netflixen op de roltrapquote:Op maandag 24 september 2018 07:43 schreef TaMieke het volgende:
Wat hebben een roltrap en Netflix met je seksleven te maken?
Neequote:Op maandag 24 september 2018 07:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij doet zeker netflixen op de roltrap
Seks op de roltrap is ook niet heel handig.quote:Op maandag 24 september 2018 07:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij doet zeker netflixen op de roltrap
Pubichair tussen de tredenquote:Op maandag 24 september 2018 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Seks op de roltrap is ook niet heel handig.
Zaterdag hebben weij de nieuwe afwasmachine ingebouwd, de andere wasdroger naar boven gedaan, beetje opruimen dat soort dingen o ja en op verjaardag geweest.quote:Op maandag 24 september 2018 07:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was het toch nog vrij druk op het strand anders. Al waren ze aan het opruimen, veel mensen waren toch nog aan het wandelen, vissen of paardrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |