Ik snap nu ook waarom zij zo kortademig isquote:
Boeie!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
serieus, lekker eten met die zelfde trui
Zijn Fok!- ers eigenlijk wel gewone mensen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, ik lees hierboven dat ik me aanstel, dus kennelijk is dit voor veel mensen niet zo vreemd
Als boerenzoon trek ik inderdaad bij de lunch geen nieuwe kleren aan bij het eten als ik de hele morgen in de stal aan de slag ben geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij bent gewoon net zo'n smeerlap
Nou ben ik écht geen schoonmaakfreak hoor, maar dit gaat mij ook te ver hoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zijn Fok!- ers eigenlijk wel gewone mensen?![]()
Je stelt je niet aan, als je elke dag je stront weer uit een buis moet pulken, dan zorg je dat het er niet in komt, tenzij je een masochist bent met een poepfixatie.
ik hoef mezelf niet te herhalenquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Als boerenzoon trek ik inderdaad bij de lunch geen nieuwe kleren aan bij het eten als ik de hele morgen in de stal aan de slag ben geweest.
Naaien doen ze niet dusquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
Dat breien schijn je nogal van aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |