ah okequote:
mani vindt ze sympathiek...quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:48 schreef potjecreme het volgende:
Pfff weer een vermoeiende vrouw.
septic tanks lekker manquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen water, geen stroom geen riool![]()
ze weten nog niet dat er ratten zijnquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef OProg het volgende:
Die gorigheid met vleermuizen en ratten in een week leefbaar willen maken??
Is toch op zolder, merk je niks vanquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef OProg het volgende:
Die gorigheid met vleermuizen en ratten in een week leefbaar willen maken??
quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Is toch op zolder, merk je niks van
Zo te zien al een paar jaar niets.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:51 schreef OProg het volgende:
Wat heeft die vorige eigenaar in hemelsnaam met deze smerigheid gedaan?
True. Maar ze hebben geen stroom, geen internet. Dus geen Fok ook niet!quote:
Tja, je moet toch ergens schijten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom blijf je in dat riool schijten als je het vervolgens elke dag moet ontstoppen?!
Koop een Porta Potti of zo. Ransbakkenquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je moet toch ergens schijten.
Daar is de uitlegquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Je kan niet zeggen dat je kip anaal maakt, en er geen uitleg bij geven.
Stel je eens niet zo aan. Het is maar stront.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Koop een Porta Potti of zo. Ransbakken
Ik dacht op het moment zelf even dat het een foutje van de ondertiteling wasquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruik kipfilets op een andere manierquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ja, dan graaf je toch ergens een latrine of neem je zolang een emmer...quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom blijf je in dat riool schijten als je het vervolgens elke dag moet ontstoppen?!
geheim ingrediëntquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
hij loopt nog steeds in die riool ontstoppingskleren
Ooh, mijn mama noemde dat altijd Kip ButtPlug2000quote:
Ach, ik lees hierboven dat ik me aanstel, dus kennelijk is dit voor veel mensen niet zo vreemdquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dan graaf je toch ergens een latrine of neem je zolang een emmer...
Voor de echte kip anaal belevingquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
hij loopt nog steeds in die riool ontstoppingskleren
Helaas.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze eters krijgen, en niet dat ze ieder zo'n kip opvreten
Ah... op een chicken sitter....quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef alpeko het volgende:
Succes: https://www.gastroman.nl/anale-kip/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap nu ook waarom zij zo kortademig isquote:
Boeie!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
serieus, lekker eten met die zelfde trui
Zijn Fok!- ers eigenlijk wel gewone mensen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ach, ik lees hierboven dat ik me aanstel, dus kennelijk is dit voor veel mensen niet zo vreemd
Als boerenzoon trek ik inderdaad bij de lunch geen nieuwe kleren aan bij het eten als ik de hele morgen in de stal aan de slag ben geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij bent gewoon net zo'n smeerlap
Nou ben ik écht geen schoonmaakfreak hoor, maar dit gaat mij ook te ver hoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zijn Fok!- ers eigenlijk wel gewone mensen?![]()
Je stelt je niet aan, als je elke dag je stront weer uit een buis moet pulken, dan zorg je dat het er niet in komt, tenzij je een masochist bent met een poepfixatie.
ik hoef mezelf niet te herhalenquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Als boerenzoon trek ik inderdaad bij de lunch geen nieuwe kleren aan bij het eten als ik de hele morgen in de stal aan de slag ben geweest.
Naaien doen ze niet dusquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
Dat breien schijn je nogal van aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |