SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand anders doet het bij deze...
Dit is al ruim 20 jaar oud...quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie, nieuwere muziek kennen we ook wel hoor
dat zeg ik, nieuwere muziekquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is al ruim 20 jaar oud...
quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zeg ik, nieuwere muziek
Hùh? Welk nummer dan?quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:58 schreef livelink het volgende:
Klinkt ook een klein beetje als de B52's af en toe.
Dat stukje 'that's just the way it is' , daarbij moet ik aan de zanger van B52's denken.quote:
ah, die snap ik wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat stukje 'that's just the way it is' , daarbij moet ik aan de zanger van B52's denken.
Oh, op die fiets. Ja die praat vaak ook meer dan ie zingt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat stukje 'that's just the way it is' , daarbij moet ik aan de zanger van B52's denken.
Love Shack...quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat romantisch.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet, ik ga Symph vragen mij zo de trap op te tillen
Mijn man zou door zijn rug gaan dan.quote:
peaceman ook.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man zou door zijn rug gaan dan.
Dan draag jij hem toch de trap op.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Slecht plan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draag jij hem toch de trap op.
hij doet het ook niet echt, maar een duwtje is het welquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Tip om ze uit elkaar te houden:quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Die haal ik vaker door elkaar.
Goede tip wel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Tip om ze uit elkaar te houden:
Herman zingt tegenwoordig een toontje lager.
die heb ik in mijn bus gehadquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Tip om ze uit elkaar te houden:
Herman zingt tegenwoordig een toontje lager.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik in mijn bus gehad
Een paar uur later werd hij gearresteerd wegens het dragen van een nepwapen.
Zlelfs Jules de Corte en Stevie Wonder waren het er over eens dat een kermispistooltje er echter uit zag
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Zlelfs Jules de Corte en Stevie Wonder waren het er over eens dat een kermispistooltje er echter uit zag
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:12 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als A-Ha. Stay on these roads of zo?
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Herman is een beetje verstrooid
Barry ook, maar die ontkent dat
[..]
[..]
ik kende dit ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:17 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer wel. Ik kende het niet.
Ik vind Percy Sledge sowieso wel fijne nummers maken over het algemeen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:17 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer wel. Ik kende het niet.
my special prayerquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Percy Sledge sowieso wel fijne nummers maken over het algemeen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Marlene On The Wall - Suzanne Vega
Ik ook. Mooie stem. Mijn ouders hadden een nummer van hem als trouwliedje.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind Percy Sledge sowieso wel fijne nummers maken over het algemeen.
Suzanne Vega. Dat ik daar niet op kwam zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Marlene On The Wall - Suzanne Vega
volgende keer een keukentrapje gebruiken?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Suzanne Vega. Dat ik daar niet op kwam zeg.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer een keukentrapje gebruiken?
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Damn ik wist niet dat ik zo goed kon zingen
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Damn ik wist niet dat ik zo goed kon zingen
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Lekkere nummertjes Melting, keep 'em coming![]()
Ook deze
Die was leuker. Deze zou 1988 niet gehaald hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem vanavond nog gedraaid (Bonnie and Clyde)
Weer?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat valt me weer van je tegen.
Klopt deze heeft nooit de Top 2000 gehaald.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Die was leuker. Deze zou 1988 niet gehaald hebben.
Geef toe, je bent geen grote steun op het raad-gebied.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef toe, je bent geen grote steun op het raad-gebied.
Trusten straks, Symph.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga aftaaien... pittige week gehad wel..
Was heerlijk luisteren weer
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Pit(tig) ze...quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten Symp. En het was ook lekker luisteren naar jou.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Hoi 11.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zichen pakt nog een stukje show mee
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:31 schreef MadMaster het volgende:
American generation - Ritchie Family?
Heer 11.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Yello.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:31 schreef MadMaster het volgende:
American generation - Ritchie Family?
Hoi Elfquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ik draaide een track van een eerder album van hem. Een cover van "It Was A Very Good Year"quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Elf![]()
Draaide jij nu laatst een nieuwe single van Paul Young?
Ah, dan was ik in de war. Hij komt binnenkort naar Enschede en Diaan wil hem heel graag zienquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik draaide een track van een eerder album van hem. Een cover van "It Was A Very Good Year"
Zeker om te plee bekken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan was ik in de war. Hij komt binnenkort naar Enschede en Diaan wil hem heel graag zien![]()
Vandaar dat we het erover hadden.
Vast wel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan was ik in de war. Hij komt binnenkort naar Enschede en Diaan wil hem heel graag zien![]()
Ken je er vandaag meer dan anders?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
Heerlijke golden oldies vanavond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Broertje heeft de show overgenomenquote:
Die manke meeuw gebruiken om de schijtende te slaan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:36 schreef knokkels het volgende:
Vandaag al twee meeuwen in mijn tuin gehad die niet weg wilden. Ene meeuw kon moeilijk lopen, tweede meeuw heeft mijn complete tuin ondergescheten
Ja, dat krijg je als je in Den Helder woont. Hier krijg ik alleen maar schattige roodborstjes en zo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:36 schreef knokkels het volgende:
Vandaag al twee meeuwen in mijn tuin gehad die niet weg wilden. Ene meeuw kon moeilijk lopen, tweede meeuw heeft mijn complete tuin ondergescheten
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Broertje heeft de show overgenomen
Hoezo alweer?quote:
Symph draaide hem samen met Tina.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
Daarstraks was het Lulu.
Die heb ik ook. En merels. En die zwart witte vogels, nee geen pinguinsquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je in Den Helder woont. Hier krijg ik alleen maar schattige roodborstjes en zo.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
Daarstraks was het Lulu.
Oh ja.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph draaide hem samen met Tina.
Changesquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik snap overigens niet waarom juist dit nummer iedereen op stemde toen die was overleden. Hij heeft veel betere nummers naar mijn mening.
Eksters. Maar die zijn niet schattig en lief.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En merels. En die zwart witte vogels, nee geen pinguins
er vloog vandaag een vogel tegen mijn balkondeur aan, het arme zwartkopje heeft het niet overleefd, vanmorgen vloog ze nog...quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:36 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
er vloog vandaag een vogel tegen mijn balkondeur aan, het arme zwartkopje heeft het niet overleefd, vanmorgen vloog ze nog...
Ik had het als enige goed...quote:
Oh en kauwen. En ook kraaien.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Eksters. Maar die zijn niet schattig en lief.
I object!quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het als enige goed...![]()
![]()
(Om de één of andere vage reden horen die aanhalingstekens bij de titel van het nummer)
buurvrouw heeft de vogel in haar tuin begraven en ik heb staan zingenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En ook nog een verschrikkelijk nummer....
Deze meeuw beukte nogal hard tegen mijn raam aan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
er vloog vandaag een vogel tegen mijn balkondeur aan, het arme zwartkopje heeft het niet overleefd, vanmorgen vloog ze nog...
Waarheen, waarvoor?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
buurvrouw heeft de vogel in haar tuin begraven en ik heb staan zingen
helaas geen koffie en cake
tja... het leven van een zwartkopje is niet te peilenquote:
niet na afloop van het begravenquote:
wel borrel en een hapje?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
buurvrouw heeft de vogel in haar tuin begraven en ik heb staan zingen
helaas geen koffie en cake
Dan had DDM geen gelijk. Toch een Gibb in de show.quote:
ik denk dat er geen polis was afgesloten, de vogel heeft het met onze aandacht moeten doenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er geen polis was afgesloten, de vogel heeft het met onze aandacht moeten doen
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat er geen polis was afgesloten, de vogel heeft het met onze aandacht moeten doen
Je moet de nabestaanden gewoon de rekening sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet de nabestaanden gewoon de rekening sturen.
De vogels zijn gevlogen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet de nabestaanden gewoon de rekening sturen.
Zeker wel hoor. Met een gpsquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
tja... het leven van een zwartkopje is niet te peilen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn nieuwe dekbed eens uitproberen
dank je wel voor de vele fijne muziekjes Melting
Ok, dan geef ik je bij deze wel grootmoedig gelijk. Zolang ik die punten maar heb.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, vooruit. Het scheelt toch maar nul punten.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, dan geef ik je bij deze wel grootmoedig gelijk. Zolang ik die punten maar heb.
Je bent de hele avond bezig geweest met hem in de hoes te rollen?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef just me het volgende:
Trusten, just me. Wel even het plastic verwijderen voor je gaat liggen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef just me het volgende:
Beetje jammer...quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
mafze justmequote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef just me het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:47 schreef just me het volgende:
En je wifi doet het ook nog steedsquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker just me![]()
Ik ben nog steeds wakker.
Doe je goed.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker just me![]()
Ik ben nog steeds wakker.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
En je wifi doet het ook nog steeds
Ha Elf, ik doe nu tegenwoordig ook aan Spotifyquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het alweer verdrongen dat Mark Owen ook nog wat solonummers heeft uitgebracht....
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha Elf, ik doe nu tegenwoordig ook aan Spotify
Daar moet ik ook altijd aan denken.quote:
Niets te zien op het rooster nog.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezigDat gaat je vast leuke ideeën opleveren voor je shows
Ik moest eerlijk gezegd aan jou denken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie Melting dit nou draait?
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie Melting dit nou draait?
Nogmaals dank en trusten zo, Melt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Melting het volgende:
Dit is de laatste voor vandaag.
Zo meteen lekker plat.
Ik voel me niet aangesproken. Maar het feit is dat Diaan de enige andere is die nu wakker is, dus nou twijfel ik ook.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan jou denken.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Maar het feit is dat Diaan de enige andere is die nu wakker is, dus nou twijfel ik ook.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Maar het feit is dat Diaan de enige andere is die nu wakker is, dus nou twijfel ik ook.
Ik ben wel een ernstig slechte vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd aan jou denken.
dank voor de deuntjes Meltingquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Fijne nacht allemaal, en wellicht tot morgen.
Welterustenquote:Op zondag 23 september 2018 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
Dank Melting![]()
Fawlty TowersGenot
Welterusten iedereen
quote:Op zondag 23 september 2018 00:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dat was een lekkere show. Veel nummers ook die ik kende of niet kende, maar wel mooi vond.
Dat is waar.quote:Op zondag 23 september 2018 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben wel een ernstig slechte vrouw
quote:Op zondag 23 september 2018 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben wel een ernstig slechte vrouw
Ja, maar ik had weinig keus. just me was al naar bed.quote:Op zondag 23 september 2018 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar je deed jezelf tekort dan toch?
Nou, komtiedanquote:Op zondag 23 september 2018 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar.Zou je niet eens gaan draaien? Je hebt weken in te halen.
quote:Programma van vandaag
00:04 - 02:10 DJ Knokkels - De Inhaalslag
Klein inhaalslagje voor mij dan. Want tot 02.00 ga ik niet meer redden.quote:Op zondag 23 september 2018 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Programma van vandaag
00:04 - 02:10 DJ Knokkels - De Inhaalslag
quote:Op zondag 23 september 2018 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik had weinig keus. just me was al naar bed.
Begrijpelijk. Je komt ook uren slaap tekort doordeweeks.quote:Op zondag 23 september 2018 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Klein inhaalslagje voor mij dan. Want tot 02.00 ga ik niet meer redden.
Dat heb ik met de mic. Moet het echt afzetten, anders is het niet te doen.quote:Op zondag 23 september 2018 00:05 schreef knokkels het volgende:
Ik luister blijkbaar met mezelf mee. Klinkt alsof ik op de kermis rondloop met die echo
Die Samson Q1U?quote:Op zondag 23 september 2018 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik met de mic. Moet het echt afzetten, anders is het niet te doen.
Ah, check. Ik dacht de MuisMicquote:Op zondag 23 september 2018 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat het voor merk is. Die mic van ToT.
Nou ja.quote:Op zondag 23 september 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Jurgen Vries. Bij mijn beste weten een Brit, die zichzelf een Nederlandse artiestennaam toebedeelde om populairder te worden, want dancemuziek uit Nederland was destijds toonaangevend.
Echtquote:Op zondag 23 september 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Jurgen Vries. Bij mijn beste weten een Brit, die zichzelf een Nederlandse artiestennaam toebedeelde om populairder te worden, want dancemuziek uit Nederland was destijds toonaangevend.
Op zich nu ook nog wel steedsquote:Op zondag 23 september 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkah!quote:
Best treurig van Darren, hoewel het nummer op zich lekker was.quote:Op zondag 23 september 2018 00:14 schreef livelink het volgende:
Even opgezocht. Elf had (natuurlijk) gelijk. In het echt heet hij Darren Tate.
Ja precies, het zal echt om het geld zijn geweest.quote:Op zondag 23 september 2018 00:16 schreef knokkels het volgende:
Darren Tate klinkt ook wel tof toch.
Op de een of andere manier associeer ik het toch wel wat meer met techno.
Oefenen voor de Brexitquote:Op zondag 23 september 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies, het zal echt om het geld zijn geweest.
Harde uitspraak zegquote:Op zondag 23 september 2018 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrees dat ze moeten wachten tot may.
Joah, alleen echt heel erg terug kan ze nu niet meerquote:Op zondag 23 september 2018 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk jij niet dat ze ietwat in paniek is nu?
Volgens mij is iedereen nu wel een beetje in paniek omtrent die Brexit.quote:Op zondag 23 september 2018 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bedrijven weten niet meer waar ze aan toe zijn en hier begint die 30% regeling te knagen bij de expats. Vreemde tijden zijn het.quote:Op zondag 23 september 2018 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen nu wel een beetje in paniek omtrent die Brexit.
Gewoon stug vol blijven houden.quote:Op zondag 23 september 2018 00:25 schreef knokkels het volgende:
Waarom wil ik constant mp3s naar FOK! slepen ipv die complete andere monitor waar het hoort
Eens gaat het werken?quote:Op zondag 23 september 2018 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon stug vol blijven houden.
Hierna een goed receptje tegen blinde paniek. Schijnbaarquote:
Het gaat nog goed toch? Ik hoor nog steeds muziekquote:
Ze krabbelen uiteindelijk gewoon terug. May probeert zo geloofwaardig mogelijk hard te spelen. Uiteindelijk kiest het VK voor datgene wat werkelijk in hun belang is, niet datgene waarvoor de bevolking heeft gestemd. Er komt echt wel een uitweg.quote:Op zondag 23 september 2018 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch een referendum.quote:Op zondag 23 september 2018 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze krabbelen uiteindelijk gewoon terug. May probeert zo geloofwaardig mogelijk hard te spelen. Uiteindelijk kiest het VK voor datgene wat werkelijk in hun belang is, niet datgene waarvoor de bevolking heeft gestemd. Er komt echt wel een uitweg.
Gewoon bijzetten dan. Of overstappen naar de whiskyquote:
Je gaat bijna terugverlangen naar Thatcher, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |