Stan is natuurlijk heel goed, ook. En Cleaning Out my Closet. En Rockbottom, die is niet zo bekend, maar dat is lekker dramatisch van toen hij nog arm was.quote:Op zondag 23 september 2018 00:10 schreef Redefine het volgende:
Lose Yourself vind ik het een enige echt goede nummer, al komt dat ook wel door de lichte rock crossover. Al zijn andere nummers vind ik of wel ok of niks aan.
Als Informer je gelukt is, dan moet Lose Yourself toch wel lukkenquote:Op zondag 23 september 2018 00:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga het nu dus mijn missie maken om Lose Yourself te kunnen rappen.![]()
Is me gelukt met Informer en Gangsta’s Paradise en Hit ‘em high, dit mot me ook lukken.
quote:Op zondag 23 september 2018 00:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga het nu dus mijn missie maken om Lose Yourself te kunnen rappen.![]()
Is me gelukt met Informer en Gangsta’s Paradise en Hit ‘em high, dit mot me ook lukken.
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op zondag 23 september 2018 00:04 schreef Cee het volgende:
Aoibhin wtf zit ik naar te kijken.
Anton doet ook niet eens z’n best om het beste in zijn partners naar boven te halen hè.
Stan is qua tekst goed, maar qua nummer vind ik niet veel aan. Al vind ik 95% van de rapnummers drie keer niets, dus ja.quote:Op zondag 23 september 2018 00:14 schreef Guanabana het volgende:
+
[..]
Stan is natuurlijk heel goed, ook. En Cleaning Out my Closet. En Rockbottom, die is niet zo bekend, maar dat is lekker dramatisch van toen hij nog arm was.
Oh ja Stan lukt me ook!quote:Op zondag 23 september 2018 00:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al best knap dat ik Stan helemaal kan, en Cleaning out my Closet bijna.
Lose Yourself is wel next level
Doet ze prima idd.quote:Op zondag 23 september 2018 00:03 schreef Greys het volgende:
Operazangeres Maria Fiselier die even Eminem deed vanavond
En dat ze dan MOTHAFUCKIN zingt en Trijntje daarvan gilt en Glen 'jaaatoggg!' zegt hahaha.
Ach joh, merk je in bed niets vanquote:
Paso doble in je broekje.quote:Op zondag 23 september 2018 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach joh, merk je in bed niets van
Die vond het helemaal te gekquote:Op zondag 23 september 2018 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Vraag me af wat Jan Paling Smit ervan vindt. Of hij dat nummer uberhaupt kent.
Die is irritant he? Ik heb vaak bij comedians dat ik ze óf heel leuk vind, óf dat ze enorm op mijn zenuwen werken. Ik vind hem zelf dus ook totaal niet leuk. Ondanks dat hij qua dansen nog wel oké was, denk ik dat hij verrassend vroeg gaat afvallen.quote:Op zondag 23 september 2018 00:17 schreef Cee het volgende:
Aoibhin ik krijg echt jeuk van die Charles.
quote:Op zondag 23 september 2018 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach joh, merk je in bed niets van
quote:Op zondag 23 september 2018 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja Stan lukt me ook!
Zullen we een gangsta rap duo beginnen? En dan meedoen met The voice of zo.
Nog even en ik ben bang jou in een donker steegje tegen te komenquote:Op zondag 23 september 2018 00:17 schreef Guanabana het volgende:
That's rock bottom, when this life makes you mad enough to kill
That's rock bottom, when you want something bad enough to steal
That's rock bottom, when you feel like you've had it up to here
Cause you mad enough to scream but you're sad enough to tear
Heerlijk hoor, luister ik ook weleens als ik wandel. Als ik me kut voel enzo. En dan doen alsof jij ook arm uitschot bent dat in een trailer woont.
Zodra dat gebeurd, moet je met haar een rap battle aangaanquote:Op zondag 23 september 2018 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog even en ik ben bang jou in een donker steegje tegen te komen
Kicks 'n flicksquote:
Maar Charles is die acteur toch? Die donkere man. Met die tattoo op z’n borst. Die bedoel ik. Vervelend zelfingenomen gast.quote:Op zondag 23 september 2018 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is irritant he? Ik heb vaak bij comedians dat ik ze óf heel leuk vind, óf dat ze enorm op mijn zenuwen werken. Ik vind hem zelf dus ook totaal niet leuk. Ondanks dat hij qua dansen nog wel oké was, denk ik dat hij verrassend vroeg gaat afvallen.
Dit visualieerde ik even.quote:Op zondag 23 september 2018 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja Stan lukt me ook!
Zullen we een gangsta rap duo beginnen? En dan meedoen met The voice of zo.
Mij kennende wordt dat niksquote:Op zondag 23 september 2018 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra dat gebeurd, moet je met haar een rap battle aangaanA la 8 Mile.
Ik ben voor de rest ook hartstikke onschuldig en musical hoor. In een donker steegje ben ik banger voor jou dan jij voor mij.quote:Op zondag 23 september 2018 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij kennende wordt dat niksAls ik probeer te rappen wordt het gemompel met wat gegiechel ertussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |