Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).quote:
In de auto, uit de auto, paar druppeltjes. No big deal toch?quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).
Autoquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de auto, uit de auto, paar druppeltjes. No big deal toch?
Wist ik niet...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bedreigende-situatie
Lekker bezig Gerda.
Wat kneuterigquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf toch nog even wakker. Soundtrack van de nieuwe Bladerunner aan en met kopje thee op de bank de krant lezen.
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Waarom staat er niet dat ze een dikke bekeuring heeft ontvangenquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker bezig Gerda.
ik hou ervanquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
Van kneuterigheid of van het woord?quote:
beidequote:Op zaterdag 22 september 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van kneuterigheid of van het woord?
Knuppel in dr nek bedoel je?quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom staat er niet dat ze een dikke bekeuring heeft ontvangen
Ik was net in de winkel en toen ik terug moest fietsen regende het keihardquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).
Godverdomme wat een achterlijk mensquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker bezig Gerda.
Mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme wat een achterlijk mens
Familiedrama waarschijnlijk, kutoudersquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus een heel gezin dood bij een woningbrand.
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zag net nog wat vliegtuigen overvliegen
Wanne mietjesquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.
Elke familie is toch een drama?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Familiedrama waarschijnlijk, kutouders
Als ze die houding toen hadden zouden we nu nog Duits spreken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.
Ja echt he. En van de week nog elke dag oefenen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze die houding toen hadden zouden we nu nog Duits spreken.
Heb je breaking bad gekeken?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eens begonnen met Better Call Saul
Ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je breaking bad gekeken?
beide?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Familiedrama waarschijnlijk, kutouders
Lijkt me evident, 1tje moet als laatste dood zijn gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zou kunnen. Kan ook een van de twee zijn.
/lief dagboekquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog een dutje gedaan. Zo maar eens opstaan.
heb trouwens al wel secundaire geslachtskenmerken jaquote:
Fijn, stuur dan maar nudesquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:24 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb trouwens al wel secundaire geslachtskenmerken ja
weet niet wat mijn daddy daarvan vindtquote:
Daar zit ik nu mee in de kroeg, hij loopt al tegen Rita aan te schuren. Ik vermoed dat hij het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:28 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet niet wat mijn daddy daarvan vindt
Yesquote:
Yay! Wat voor soort werk doe je?quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:51 schreef Amavi het volgende:
ik heb sinds 2 weken werk, ben nu ook een Echte Volwassene met een 40 urige werkweek
Rip, je was okayquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:51 schreef Amavi het volgende:
ik heb sinds 2 weken werk, ben nu ook een Echte Volwassene met een 40 urige werkweek
quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. En donderdag vrij. Dus dat is wel lekker.
Van je nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn stappenteller doet t niet goed. That's sad.
Ja ik denk dat ik de GPS niet goed heb staan of zo. Hij staat op 1000 stappen of zo en ik heb de hele dag gelopenquote:
Kom je brengen? Het is koud hier op de boot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een enorm (200 x 240 cm) fleecedekentje gekocht voor op de bank.
Heb je een boot gekocht? Zag jou meer als een cabrio-man.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom je brengen? Het is koud hier op de boot.
Misschien heb je de hele dag geslenterd, en dat telt nietquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de GPS niet goed heb staan of zo. Hij staat op 1000 stappen of zo en ik heb de hele dag gelopen.
Daar passen minstens 2 personen onderquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een enorm (200 x 240 cm) fleecedekentje gekocht voor op de bank.
De mid-life crisis is hard toegeslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een boot gekocht? Zag jou meer als een cabrio-man.
Samzz en ik.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar passen minstens 2 personen onder
Nee, ik heb echt flink gelopen. Ah well.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb je de hele dag geslenterd, en dat telt niet
Een gros condoomsquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor cadeau koop je als iemand een baby krijgt? Had eigenlijk nog een week of 6 om het te bedenken maar baby is er wat eerder.
Geen cadeau?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor cadeau koop je als iemand een baby krijgt? Had eigenlijk nog een week of 6 om het te bedenken maar baby is er wat eerder.
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.quote:
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom verwachten mensen overal cadeautjes voor.
nee, dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag,
Een jaar ouder word je ook niet iedere dag.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.
Een luiertaart is wel praktischquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.
Boven twee rekt mee jatogquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:09 schreef Faxie het volgende:
Wacht, nu graaf ik het gat alleen maar dieper
Meh; ik heb al een paar d dingen gevonden die vaker dan 1x gebruikt kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een luiertaart is wel praktisch
Goede avond allemaal
Waarom vraag je t dan hèquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh; ik heb al een paar d dingen gevonden die vaker dan 1x gebruikt kunnen worden.
Ok ik zeg al niets meerquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh; ik heb al een paar d dingen gevonden die vaker dan 1x gebruikt kunnen worden.
Huehue, enjoyquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik trek me even terug... heb nog wat klusjes in huis
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zojuist begonnen met zoeken
Wie?quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:17 schreef Samzz het volgende:
Who likes in a pineapple under the sea.
ik like ook pineapples under de seaquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:17 schreef Samzz het volgende:
Who likes in a pineapple under the sea.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Simply Nailogical?
Wat een ellende is dat.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu ook een holosexual?
Nee dat niet. Maar ik vind haar manier van uitleggen grappigquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu ook een holosexual?
Jeffree Star? Die kijk ik somsquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een Jeffrey of zo? Dat was echt kut en aanstellerig.
Jaaaa die! Daar kan ik niks meequote:Op zaterdag 22 september 2018 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jeffree Star? Die kijk ik somsals er drama is, of hij heeft weer nieuwe make-up uit ofzo.
Meh. Niet echt een aanrader.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Voegt het wat toe qua smaak? Zelf hou ik het liever gewoon bij fruit: bessen en druiven enzo.
Gamenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:40 schreef Trashcanman het volgende:
Welke debiel heeft eigenlijk bedacht dat een headset gebruiken bij online gamen wat toevoegt? Echt schijtirritant wanneer je tijdens een deathmatch de hele tijd een schrapende keel hoort
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja beter kun je je tijd verdoen door op fora op anderen neer te kijken.
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dan maar gewoon insecten blijven frituren ipv door de yoghurt, is iig nog wel te doen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja beter kun je je tijd verdoen door op fora op anderen neer te kijken.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel, twijfel. Wel/geen mountainbike kopen?
Nee ik game eigenlijk niet meer. Wel jammerquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij nog leuke games ontdekt de laatste tijd?
Wel, maar je hebt er de komende maanden even niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel, twijfel. Wel/geen mountainbike kopen?
Two point is toch enigszins zoals theme hospital?quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik game eigenlijk niet meer. Wel jammer![]()
Maar Two Point Hospital en SCUM hebben wel m'n interesse
Moddermasker. Goed voor t gezicht.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel, maar je hebt er de komende maanden even niet zo veel aan.
Tenzij je van de smaak van modder houdt, dan heb ik niets gezegd.
Ja, yolo. Ineens veel geld over deze maand, snap er niks vanquote:
Ja dat is ook een beetje wat me tegen houdt. Geen zin om door de regen/modder te fietsenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel, maar je hebt er de komende maanden even niet zo veel aan.
Tenzij je van de smaak van modder houdt, dan heb ik niets gezegd.
Ik heb al een goed gezicht.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moddermasker. Goed voor t gezicht.
Dan zet je t opzij en koop je in de lente een mountainbike.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, yolo. Ineens veel geld over deze maand, snap er niks van
[..]
Ja dat is ook een beetje wat me tegen houdt. Geen zin om door de regen/modder te fietsen
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Two point is toch enigszins zoals theme hospital?
Die zou ik dan ook wel willen spelen.
Modder in de ogen is dan weer minder fijn. Gaat ook voor fruitvliegjes op bedenk ik me nu..quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moddermasker. Goed voor t gezicht.
Voor alles dat leeft. Heb ook niet graag een vogel in m'n oog.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Modder in de ogen is dan weer minder fijn. Gaat ook voor fruitvliegjes op bedenk ik me nu..
Als je nog een fiets met spatborden hebt dan is er wat dat betreft niets aan de hand.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, yolo. Ineens veel geld over deze maand, snap er niks van
[..]
Ja dat is ook een beetje wat me tegen houdt. Geen zin om door de regen/modder te fietsen
Kan ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zet je t opzij en koop je in de lente een mountainbike.
Alleen een verrotte omafiets.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je nog een fiets met spatborden hebt dan is er wat dat betreft niets aan de hand.
Moest gelijk hier aan denken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor alles dat leeft. Heb ook niet graag een vogel in m'n oog.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Moest gelijk hier aan denken.
[ afbeelding ]
Ik las scrumquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jahet lijkt er heel erg op.
En SCUM is een survival game, met zombies en mede-spelers als tegenstanders en... Je kunt op een ander poepen en plassen
Ivm schema of sowieso geen nachtdiensten meer bij nieuwe baan?quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:59 schreef Trashcanman het volgende:
Pff gaar.. Ben blij dat ik over een week van de nachtdiensten af ben.
Hardopquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Samzz het volgende:
Godsamme. Was bij de Action om een USB-C kabel te halen. Ik kom thuis met een dekentje, vijlen, halloweenspul en een paardje op wielen.
Uiteraard geen USB-C kabel. Bedenk ik me nu.
ik loop ook altijd hij die winkel naar buiten met 20 dingen die ik niet nodig had..quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Samzz het volgende:
Godsamme. Was bij de Action om een USB-C kabel te halen. Ik kom thuis met een dekentje, vijlen, halloweenspul en een paardje op wielen.
Uiteraard geen USB-C kabel. Bedenk ik me nu.
De vijlen had ik wel nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loop ook altijd hij die winkel naar buiten met 20 dingen die ik niet nodig had..
Xenos had vroeger ook weleens van die koffertjes dacht ikquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:56 schreef Faxie het volgende:
Was vandaag ook bij de Action voor een koffertje met compartimenten voor onderdeeltjes. Maar ze hadden dus 2 varianten, waarvan de ene wel heel erg klein was, en de andere m'n halve bureau in beslag zou nemenGodver
die glazen nagelvijlen?quote:
Bestaat dat nog? Misschien eens kijken als ik in de buurt ben dan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Xenos had vroeger ook weleens van die koffertjes dacht ik
en anders elke willekeurige bouwmarktquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Misschien eens kijken als ik in de buurt ben dan.
Nee, heb gewone gehaald. Kan mijn glasvijl niet vindenquote:
Die hebben niet wat ik zoek, of willen de hoofdprijsquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en anders elke willekeurige bouwmarkt
Van de week nog in twee rond gelopen, maar die zijn voor jou te ver weg. www.xenos.nl doet het nog. Even kijken of ze die koffers nog hebben..quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Misschien eens kijken als ik in de buurt ben dan.
Kan niks vinden, blehquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van de week nog in twee rond gelopen, maar die zijn voor jou te ver weg. www.xenos.nl doet het nog. Even kijken of ze die koffers nog hebben..
Bij de sieradendozen zijn er wat doorzichtige dingetjes die niet te verwijfd zijn. Vergelijkbaar heb je ook van die doorzichtige theedozen met vakjes. Misschien ook een optie?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:16 schreef Faxie het volgende:
Hm zie nu dat ze bij de Karwei wel iets hebben wat niet de hoofdprijs kost.
Dezequote:Op zaterdag 22 september 2018 23:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij de sieradendozen zijn er wat doorzichtige dingetjes die niet te verwijfd zijn. Vergelijkbaar heb je ook van die doorzichtige theedozen met vakjes. Misschien ook een optie?
[..]Linkje?
Weet de exacte formaten niet, maar dit lijkt wel wat op wat Xenos vroeger had. Al was dat meer doorzichtig en met niet doorzichtige stukken in gezellige kleurtjes. Dan ben je met deze een stukje mannelijker uitquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze![]()
https://www.karwei.nl/ass(...)akindeling/p/B232977
Die bij de Action waren of een stuk kleiner of een heel stuk groter
Kleur boeit me niet zoquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet de exacte formaten niet, maar dit lijkt wel wat op wat Xenos vroeger had. Al was dat meer doorzichtig en met niet doorzichtige stukken in gezellige kleurtjes. Dan ben je met deze een stukje mannelijker uit
Oh da's wel leuk ja, alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kleur boeit me niet zo![]()
Dinsdag wellicht naar Deafheaven in Trix
Ff luisteren, deze ken ik nog niet geloof ikquote:
Deafheaven heeft al wel een aardige naam opgebouwd inmiddels toch? Maar goed, dinsdag is niet optimaal wellicht. Trix is Antwerpen he? Hoe groot is die eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:33 schreef Faxie het volgende:
Heb nog geen kaartjes ofzo, maar zal niet uitverkopen gok ik.
Formaatje 013/Effenaar/Melkwegquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deafheaven heeft al wel een aardige naam opgebouwd inmiddels toch? Maar goed, dinsdag is niet optimaal wellicht. Trix is Antwerpen he? Hoe groot is die eigenlijk?
De "nieuwe" Effenaar ben ik maar 1x geweest lang geleden, dus daar staat me niet zoveel meer van bij, maar 013 en Melkweg welquote:
Hé wat?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:41 schreef mercimarci het volgende:
Nou ja ik ben hier vrij nieuw in dit topic maar ik ben ook weer enigszins op zoek, maar nog niet echt o p zoek, maar sta misschien open voor iets nieuws of een back-upje voor als het nog wel op een bepaalde manier uitpakt.
Ik ook hoor. Melkweg ook 1 keer jaar of 10 geleden. 013 Al wel een aantal kerenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De "nieuwe" Effenaar ben ik maar 1x geweest lang geleden, dus daar staat me niet zoveel meer van bij, maar 013 en Melkweg wel
Welk concert in de Melkweg, weet je dat nog?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Melkweg ook 1 keer jaar of 10 geleden. 013 Al wel een aantal keren
Autechrequote:Op zaterdag 22 september 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Welk concert in de Melkweg, weet je dat nog?
Owquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Garbage treedt op in Ronda (zegt me niks) als ik de mail van Tivoli mag geloven
Die waren toch gestopt?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Te mainstream, niks voor jou dit dat
Klopt. Waren want na een pauze zijn ze sinds 2012 weer bij elkaar. Morgen gaan ze hun tweede album opnieuw ten gehore brengenquote:
Gast, dit is een Slowchat geen dating oproep topicquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef mercimarci het volgende:
Ow nou ja ik wil niet direct daten hoor. Vroeg het me gewoon af omdat ik dit topic zag en in mijn huidige relatie het niet allemaal even goed gaat op dit moment vandaar. Maar gewoon contact is altijd leuk sowieso
Oh ja, die had ik ook in de agenda gezet, maar geen kaartjes. Geen tijdquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Garbage treedt op in Ronda (zegt me niks) als ik de mail van Tivoli mag geloven
Oke ja ik riep jou er ook niet bij. Maar als je wel behoefte hebt dan kan je het zeggen. Maar anders ook geen probleem hoor, bedoel hen meldden jou als kandidaat, ik deed niks verderquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gast, dit is een Slowchat geen dating oproep topic
Ook niks op Ticketswap? Op marktplaats zie ik nog een eticket voor 33 euro als je echt graag wiltquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook in de agenda gezet, maar geen kaartjes. Geen tijdVeel plezier alvast, ben benieuwd naar je verslag
Wat? Je bent in het verkeerde topic gupquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Oke ja ik riep jou er ook niet bij. Maar als je wel behoefte hebt dan kan je het zeggen. Maar anders ook geen probleem hoor, bedoel hen meldden jou als kandidaat, ik deed niks verder
Vind ik tijd op Ticketswap ja? Oh my god, waarom hoor ik dat nu pas!quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook niks op Ticketswap? Op marktplaats zie ik nog een eticket voor 33 euro als je echt graag wilt
Was te ver zeker?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar heb ik toen nog over getwijfeld. Jeetje, komt wel heel dichtbij zo![]()
Maar evengoed bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook niks op Ticketswap? Op marktplaats zie ik nog een eticket voor 33 euro als je echt graag wilt
http://link.marktplaats.nl/m1324549374
Oke sorry, nog een fijne nacht, guppiequote:Op zondag 23 september 2018 00:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat? Je bent in het verkeerde topic gup
Timeswap, waarom bestaat dat nietquote:Op zondag 23 september 2018 00:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vind ik tijd op Ticketswap ja? Oh my god, waarom hoor ik dat nu pas!
Doe niet gelijk zo vijandig jo, zo blijf je echt forever alonequote:Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gast, dit is een Slowchat geen dating oproep topic
Ja, ben zelfs weleens naar huis gelopen toenquote:
Ik ook, geen idee waar het allemaal blijftquote:Op zondag 23 september 2018 00:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Timeswap, waarom bestaat dat niet![]()
Las over geen tijd heen
Weltrusten alvast dan maarquote:Op zondag 23 september 2018 00:04 schreef Faxie het volgende:
Mja spelletje spelen en dan maar eens op tijd slapen
Echt hé. Dan zou ik graag wat werkuren willen swappen voor gameuren. De stapel aan nog te/nog uit te spelen games groeit en groeit maar hierquote:Op zondag 23 september 2018 00:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ook, geen idee waar het allemaal blijft
Ach ja, straks vergeet je dat gewoon en zie je door de bomen dat bos ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2018 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt hé. Dan zou ik graag wat werkuren willen swappen voor gameuren. De stapel aan nog te/nog uit te spelen games groeit en groeit maar hierAan geld om games te kopen geen gebrek atm, tijd daarentegen. Was vroeger wel anders
Is me wel overkomen met de boeken die ik ook nog te lezen heb trouwens. Die staan stof te happen in de kast en dat is het welquote:Op zondag 23 september 2018 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach ja, straks vergeet je dat gewoon en zie je door de bomen dat bos ook niet meerDa's dan wel weer het voordeel, scheelt enige frustratie op dat gebied
Dan is het tenminste functioneel decor, think positive!quote:Op zondag 23 september 2018 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is me wel overkomen met de boeken die ik ook nog te lezen heb trouwens. Die staan stof te happen in de kast en dat is het wel![]()
Maja frustratie, gewoon een luxeprobleem eigenlijk. Te veel om uit te kiezen. En om de avond op te delen in uurtje tv serie, uurtje gamen en zo verder kan wel. Maar ik game liever de avond vol of tig afleveringen achter elkaar aan kijken. Da's toch leuker oid.
Fair enoughquote:Op zondag 23 september 2018 00:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan is het tenminste functioneel decor, think positive!
En ja, dat is met bepaalde dingen wel lekkerder om aan een stuk door te kunnen gaan. Maar zolang je je eigen kop nog goed kan zien is de nodige slaap ook niet geheel overrated natuurlijk
Weltrusten en geniet morgenquote:Op zondag 23 september 2018 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough![]()
Speaking of which... Tijd om te gaan
geen ideequote:
sorry?quote:
quote:Op zondag 23 september 2018 00:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
HalloAan het genieten in Canada?
Aha, beter laat dan nooit en van harte welkom ;Wquote:Op zondag 23 september 2018 00:40 schreef Benjamin13 het volgende:
o ik zit voor het eerst in mijn leven op forum te kijken. En dit vinf ik wel geniaal
quote:Op zondag 23 september 2018 00:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice! Ziet er goed uit, veel gelopen ook?
Afijn, je komt gesloopt terug van vakantiequote:Op zondag 23 september 2018 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]was 'n behoorlijke wandeling naar mont Royal en toen naar boven.
En @scary zeker, zit nu in Starbucks naast venue, deuren zijn net open, over 40 min eerste support maar moest echt ff zitten hahaha
jaquote:Op zondag 23 september 2018 00:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Afijn, je komt gesloopt terug van vakantieVeel plezier gewenst ook voor straks alvast
Slimquote:Op zondag 23 september 2018 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jahoewel ik wel heb losgelaten teveel te willen zien, in de avond nog uren bij concert staan, is keuzes maken.
Dus Mont Royal was waar ik perse heen wilde, heel Montréal dus wel zo gezien
Morgenochtend door naar ottawa
ik combineer het haha, in Ottawa speelt hij maandag, dinsdag door naar Kingston (speelt hij ook, das m'n laatste show ook hier), dan terug naar Toronto, vanuit Toronto dan nog 'n dag en nacht naar Niagara falls, terug naar Toronto voor de laatste nacht en dan vlieg ik zaterdagavond terug.quote:Op zondag 23 september 2018 00:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
SlimIs het je eigen tour om Canada te zien of reis je Frank achterna?
Blijf je wel een beetje gezond eten lieverd, alleen appeldrank is niet genoeg vitaminenquote:Op zondag 23 september 2018 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik combineer het haha, in Ottawa speelt hij maandag, dinsdag door naar Kingston (speelt hij ook, das m'n laatste show ook hier), dan terug naar Toronto, vanuit Toronto dan nog 'n dag en nacht naar Niagara falls, terug naar Toronto voor de laatste nacht en dan vlieg ik zaterdagavond terug.
vrind, hoe staat het leven?quote:Op zondag 23 september 2018 01:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje gezond eten lieverd, alleen appeldrank is niet genoeg vitaminen
Goed, ben net in 020 geweest. Moest veel moed indrinken, blij dat ik weer terug ben in 010.quote:Op zondag 23 september 2018 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vrind, hoe staat het leven?
Hij is de supporting tour van jouw tripquote:Op zondag 23 september 2018 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik combineer het haha, in Ottawa speelt hij maandag, dinsdag door naar Kingston (speelt hij ook, das m'n laatste show ook hier), dan terug naar Toronto, vanuit Toronto dan nog 'n dag en nacht naar Niagara falls, terug naar Toronto voor de laatste nacht en dan vlieg ik zaterdagavond terug.
beide kut!quote:Op zondag 23 september 2018 01:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Goed, ben net in 020 geweest. Moest veel moed indrinken, blij dat ik weer terug ben in 010.
hahahaquote:Op zondag 23 september 2018 01:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij is de supporting tour van jouw trip
Geniet ze en goede reis verderquote:Op zondag 23 september 2018 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahahanouja ik ga m'n vermoeide kont drie deuren verderop naar de venue slepen
reservations & customer service bij een hotelboekingskantoorquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yay! Wat voor soort werk doe je?
callcentermedewerker dus?quote:Op zondag 23 september 2018 09:20 schreef Amavi het volgende:
[..]
reservations & customer service bij een hotelboekingskantoor
goeiemorgennn
Dan heb je de zoon ban Bart Chabot ook vast gezien, Splinter Chabotquote:Op zondag 23 september 2018 08:11 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, wat een balletjes bij de JOVD. En dat moet ons toekomstige land besturen...
Nee, ik heb ook gewoon contact met hotels, facturatie, administratieve werkzaamheden, de website up to date houden etc. maar als je naar de job title kijkt snap ik inderdaad dat je dat zou denken.quote:
Al het goede komt in drieën; weekend, koffie en LoLa.quote:
zondag komen en koffie klinkt beterquote:Op zondag 23 september 2018 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al het goede komt in drieën; weekend, koffie en LoLa.
Jij benoemt het resultaat, ik de middelen.quote:Op zondag 23 september 2018 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
zondag komen en koffie klinkt beter![]()
quote:Op zondag 23 september 2018 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij benoemt het resultaat, ik de middelen.
Verwarming had ik op zo'n programma staan, hij sloeg gisteren al aan (terwijl het nog op temperatuur was). Maar even uitgezet zodat er niet onnodig gestookt wordtquote:Op zondag 23 september 2018 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Tot het eind van de middag ga ik weinig doen volgens mij. Wel maar even een trui aan gedaan, want warm is het niet in huis.
Onnodig? Het voelt best kil in huis nu.quote:Op zondag 23 september 2018 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Verwarming had ik op zo'n programma staan, hij sloeg gisteren al aan (terwijl het nog op temperatuur was). Maar even uitgezet zodat er niet onnodig gestookt wordt
Mijn slimme thermostaat die stond ook op het punt om te gaan verwarmen. Toch maar even de ramen bij de tuindeuren en keukendeur dichtgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2018 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming had ik op zo'n programma staan, hij sloeg gisteren al aan (terwijl het nog op temperatuur was). Maar even uitgezet zodat er niet onnodig gestookt wordt
Miss die heeft het natuurlijk meteen koudquote:Op zondag 23 september 2018 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onnodig? Het voelt best kil in huis nu.
Jij woont toch in een best oud huis zonder fatsoenlijke isolatie?quote:Op zondag 23 september 2018 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onnodig? Het voelt best kil in huis nu.
Best handig jaquote:Op zondag 23 september 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn slimme thermostaat die stond ook op het punt om te gaan verwarmen. Toch maar even de ramen bij de tuindeuren en keukendeur dichtgemaakt.
[..]
Miss die heeft het natuurlijk meteen koud
Valt mee en valt mee.quote:Op zondag 23 september 2018 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Jij woont toch in een best oud huis zonder fatsoenlijke isolatie?
samzz, wat heb je vandaag voor moois aan?quote:Op zondag 23 september 2018 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is t inmiddels ook weer droog.
Het was hier van de zomer 33.quote:Op zondag 23 september 2018 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lukt je dat; hier is het inmiddels 19,5.
Net wakkerquote:Op zondag 23 september 2018 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je net wakker of moet je gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |