Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).quote:
In de auto, uit de auto, paar druppeltjes. No big deal toch?quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).
Autoquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de auto, uit de auto, paar druppeltjes. No big deal toch?
Wist ik niet...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bedreigende-situatie
Lekker bezig Gerda.
Wat kneuterigquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf toch nog even wakker. Soundtrack van de nieuwe Bladerunner aan en met kopje thee op de bank de krant lezen.
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Waarom staat er niet dat ze een dikke bekeuring heeft ontvangenquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker bezig Gerda.
ik hou ervanquote:Op zaterdag 22 september 2018 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord
Van kneuterigheid of van het woord?quote:
beidequote:Op zaterdag 22 september 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van kneuterigheid of van het woord?
Knuppel in dr nek bedoel je?quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom staat er niet dat ze een dikke bekeuring heeft ontvangen
Ik was net in de winkel en toen ik terug moest fietsen regende het keihardquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, precies op het moment dat ik eindelijk motivatie heb om naar de winkel te gaan (lees; sterf van de honger).
Godverdomme wat een achterlijk mensquote:Op zaterdag 22 september 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker bezig Gerda.
Mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme wat een achterlijk mens
Familiedrama waarschijnlijk, kutoudersquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus een heel gezin dood bij een woningbrand.
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zag net nog wat vliegtuigen overvliegen
Wanne mietjesquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.
Elke familie is toch een drama?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Familiedrama waarschijnlijk, kutouders
Als ze die houding toen hadden zouden we nu nog Duits spreken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren nog wel vertrokken uit Eindhoven maar er werd niet meer gesprongen vanwege het weer.
Ja echt he. En van de week nog elke dag oefenen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze die houding toen hadden zouden we nu nog Duits spreken.
Heb je breaking bad gekeken?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eens begonnen met Better Call Saul
Ja, natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2018 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je breaking bad gekeken?
beide?quote:Op zaterdag 22 september 2018 16:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Familiedrama waarschijnlijk, kutouders
Lijkt me evident, 1tje moet als laatste dood zijn gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zou kunnen. Kan ook een van de twee zijn.
/lief dagboekquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog een dutje gedaan. Zo maar eens opstaan.
heb trouwens al wel secundaire geslachtskenmerken jaquote:
Fijn, stuur dan maar nudesquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:24 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb trouwens al wel secundaire geslachtskenmerken ja
weet niet wat mijn daddy daarvan vindtquote:
Daar zit ik nu mee in de kroeg, hij loopt al tegen Rita aan te schuren. Ik vermoed dat hij het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:28 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet niet wat mijn daddy daarvan vindt
Yesquote:
Yay! Wat voor soort werk doe je?quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:51 schreef Amavi het volgende:
ik heb sinds 2 weken werk, ben nu ook een Echte Volwassene met een 40 urige werkweek
Rip, je was okayquote:Op zaterdag 22 september 2018 17:51 schreef Amavi het volgende:
ik heb sinds 2 weken werk, ben nu ook een Echte Volwassene met een 40 urige werkweek
quote:Op zaterdag 22 september 2018 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. En donderdag vrij. Dus dat is wel lekker.
Van je nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn stappenteller doet t niet goed. That's sad.
Ja ik denk dat ik de GPS niet goed heb staan of zo. Hij staat op 1000 stappen of zo en ik heb de hele dag gelopenquote:
Kom je brengen? Het is koud hier op de boot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een enorm (200 x 240 cm) fleecedekentje gekocht voor op de bank.
Heb je een boot gekocht? Zag jou meer als een cabrio-man.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom je brengen? Het is koud hier op de boot.
Misschien heb je de hele dag geslenterd, en dat telt nietquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de GPS niet goed heb staan of zo. Hij staat op 1000 stappen of zo en ik heb de hele dag gelopen.
Daar passen minstens 2 personen onderquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een enorm (200 x 240 cm) fleecedekentje gekocht voor op de bank.
De mid-life crisis is hard toegeslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een boot gekocht? Zag jou meer als een cabrio-man.
Samzz en ik.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar passen minstens 2 personen onder
Nee, ik heb echt flink gelopen. Ah well.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb je de hele dag geslenterd, en dat telt niet
Een gros condoomsquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor cadeau koop je als iemand een baby krijgt? Had eigenlijk nog een week of 6 om het te bedenken maar baby is er wat eerder.
Geen cadeau?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor cadeau koop je als iemand een baby krijgt? Had eigenlijk nog een week of 6 om het te bedenken maar baby is er wat eerder.
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.quote:
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom verwachten mensen overal cadeautjes voor.
nee, dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag,
Een jaar ouder word je ook niet iedere dag.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.
Een luiertaart is wel praktischquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een van mijn beste vrienden, daar doe ik wel wat extra's voor.
[..]
Een baby krijg je ook niet iedere dag, cadeaus voor verjaardagen doen we al jaren niet meer aan.
Boven twee rekt mee jatogquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:09 schreef Faxie het volgende:
Wacht, nu graaf ik het gat alleen maar dieper
Meh; ik heb al een paar d dingen gevonden die vaker dan 1x gebruikt kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een luiertaart is wel praktisch
Goede avond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |