Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:59 schreef Elvi het volgende:
Hey zet m'n zorgvuldig uitgekozen gifjes eens terug
Ben je weer dronken?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.
Neequote:
Jij mag wel ruwer met me zijn hoorquote:Op donderdag 20 september 2018 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.
Wat geil weer allemaalquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij mag wel ruwer met me zijn hoor
Rawrquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij mag wel ruwer met me zijn hoor
Bierjostiquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de winter willen ze vast nog een FOK!-man aan zich binden.
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDinoquote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt Samzz al toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn niet de minste.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDino
Geen idee!quote:Op donderdag 20 september 2018 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn niet de minste.
Watquote:Op donderdag 20 september 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDino
Kan als sneeuwschuiver gebruikt wordenquote:Op donderdag 20 september 2018 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een breed snowboard zeg
Multifunctioneelquote:Op donderdag 20 september 2018 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan als sneeuwschuiver gebruikt worden
Ik ben er ook nog. Scheelt weer een hoop.quote:
Jij bent je eigen attractiequote:Op donderdag 20 september 2018 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog. Scheelt weer een hoop.
Serieus?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, even wat anders. Echt heel triest wat er vanmorgen gebeurd is met die kinderen in die bakfiets, maar waarom moet iedereen op Facebook gelijk hun profielfoto in "uit respect op zwart" of "rust zacht 4 engeltjes"?
Serieus?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, even wat anders. Echt heel triest wat er vanmorgen gebeurd is met die kinderen in die bakfiets, maar waarom moet iedereen op Facebook gelijk hun profielfoto in "uit respect op zwart" of "rust zacht 4 engeltjes"?
Ja, precies dat dusquote:Op donderdag 20 september 2018 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Nogal overdreven imo. Als t volwassenen waren geweest zou dat niet gedaan worden denk ik.
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.quote:
Watquote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind t net zo erg als wanneer het volwassenen waren geweest. Dit is een ontzettend naar ongeluk, maar om nu in een soort van nationale rouw te gaan vind ik onzin.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.
Is toch niet moeilijk te snappen dit.
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.
Is toch niet moeilijk te snappen dit.
Picsquote:Op donderdag 20 september 2018 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een tealkleurige jurk met flamingo's erop.
Did you just assume its gender?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ze is wel awesome.
Jurken zijn van t vrouwelijkequote:Op donderdag 20 september 2018 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Did you just assume its gender?
Morgen op pad?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
http://surfweer.nl/wind/storm-vrijdag-21-september-2018/
Leest lastig. Maar een goede dag voor kiten?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik vind het met van die kleine kinderen wel erger eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t net zo erg als wanneer het volwassenen waren geweest. Dit is een ontzettend naar ongeluk, maar om nu in een soort van nationale rouw te gaan vind ik onzin.
Toen ik het vanmorgen op de radio hoorde was ik er al bang voorquote:Op donderdag 20 september 2018 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het met van die kleine kinderen wel erger eigenlijk
Met onweer de zee op is idd niet t beste idee.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja even laatste update straks kijken voor het regenbeeld. Onweer is niet goed.
Waarschijnlijk nog niks. Ligt toch in zwaar kritieke toestand in t ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik het vanmorgen op de radio hoorde was ik er al bang voor![]()
Kan me ook niet indenken wat die begeleider moet voelen.
Had alleen nog nooit van dat ding gehoord waarmee ze rondreden.
Tobiasquote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik heb ze wel eens zien rijden hier.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt in de vroege middag nog prima te zijn allemaalquote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met onweer de zee op is idd niet t beste idee.
Ik zag laatst toevallig zo'n bak rijden. Wist niet dat ze op zo'n grote schaal werden gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me idd best intensief.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt in de vroege middag nog prima te zijn allemaal![]()
Trouwens, na 3 uur ben ik toch wel compleet gesloopt.
Binnen met een groot glas alcoholquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Onweer op strand lijkt me wel mooi
Heerlijk tochquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen met een groot glas alcohol.
Gcjoel is weer single.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:17 schreef HeatWave het volgende:
Bored, geen zin om weg te gaan, entertain me minions.
Echt ja?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer nog steeds doodeng.
Ah nee zeg dat nou niet. Krijgen we dat weer.quote:
Ditquote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Ik vind het heerlijk als ik dan binnen zit
Ik vind t eng. Wordt wel steeds wat minder. Film op, geluid hard en gaan.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Mijn hond is niet zo’n fan. Zelf vind in het wel mooi om te zien.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Klinkt alsof je gewoon tegen iemand aan moet liggenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t eng. Wordt wel steeds wat minder. Film op, geluid hard en gaan.
Ja misschien.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gewoon tegen iemand aan moet liggen
Is er meet?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
Ja gewoon komen HW. Ik kom ook gewoon
Niet goed en single genoeg om door een vegahel te gaan neequote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze niet goed genoeg voor je ofzo?
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, er zijn wortels, komkommers en aubergines voor de mensen die echt honger hebben
Er is vast een burger King in de buurt.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet goed en single genoeg om door een vegahel te gaan nee.
Ja, nee. Ik ga niet naar een meet om dan alleen ergens te zitten etenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is vast een burger King in de buurt.
Ja dat is dus nog afwachten.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Goed vegetarisch eten is wel echt heel erg lekker.
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Als t kut is spoel je t weg met een vette hamburger.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is dus nog afwachten.
Ik had afgelopen weekend een lekker broodje op, waar achteraf volgens mij helemaal geen vlees in zatquote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Jezus en je leeft nogquote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend een lekker broodje op, waar achteraf volgens mij helemaal geen vlees in zat
Kan goed hoor. Er hoeft niet per definitie vlees op te zitten om lekker te zijnquote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend een lekker broodje op, waar achteraf volgens mij helemaal geen vlees in zat
Keertje geen salmonella lijkt me ook weleens leuk.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef HeatWave het volgende:
All you can eat en goed gaan al bijna nooit samen, en icm vega sla ik echt even over.
Nouja het smaakte dus als vleesquote:Op donderdag 20 september 2018 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan goed hoor. Er hoeft niet per definitie vlees op te zitten om lekker te zijn.
Naïef.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:27 schreef Elvi het volgende:
Gcjoel is single en meteen wil iedereen meeten. Wtf jongens, zijn CL en ik niet goed genoeg?
Daar ben ik niet zo bang voor verder, ik heb een prima weerstand en een goeie verzekeringquote:Op donderdag 20 september 2018 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje geen salmonella lijkt me ook weleens leuk.
Volgens de kaart nietquote:Op donderdag 20 september 2018 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zat er dan toch vlees op?
Oh, zeker de aankondigingen gemist dan.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er meer van geweest afgelopen jaar.
Champignonsquote:Op donderdag 20 september 2018 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens de kaart niet![]()
Champignons, oregano, kaas en nog wat dingen
Nee johquote:Op donderdag 20 september 2018 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik al.
Vraag maar aan fax.
Niet joh. Heb je die pens gezien?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben dikker dan jij tegenwoordig.
Nee, keek naar je gezicht. Dat is beleefd.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet joh. Heb je die pens gezien?
Je mag wel gluren hoorquote:Op donderdag 20 september 2018 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, keek naar je gezicht. Dat is beleefd.
Noem je ons nu dik?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dames, dames kan het een tikkie minder
Waar zouden cucks naar kijken terwijl hun vrouw genomen wordt?quote:
Voetbal denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zouden cucks naar kijken terwijl hun vrouw genomen wordt?
Oh vandaar dat ik niet uitgenodigd benquote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een select gezelschapje toch?
Dat is wel een optie, al weetik niet eens waar het isquote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Q. het volgende:
HW, gaan wij dan ergens spareribs kanen?
Kliekje jaquote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een select gezelschapje toch?
De schommelende ballen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar hun ballen die iedere keer iets meer verschrompelen.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je naar mijn steakhousemeet?
Kanaal wil jij op mijn vrouwtje passen ik ben een paar dagen in den buitenlandse.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik associeer ze meer met tennis.
Voor een SE minimaal 5.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen er blijven slapen?
Ehm... Als ik het huis van de buren mag gebruiken 7 of 8.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen er blijven slapen?
Heeft ze mooie buik?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kanaal wil jij op mijn vrouwtje passen ik ben een paar dagen in den buitenlandse.
Hoeveel in je bed?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehm... Als ik het huis van de buren mag gebruiken 7 of 8.
Anders drie.
zo weinig aanmeldingenquote:
Tot nu toe Q. Die mag dan wel in mijn bed.quote:
Is de garage warm? Ik heb een luchtbed.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:55 schreef Samzz het volgende:
Als er luchtbedden meegenomen worden dan kan er ook nog iemand in m'n kledingkamer en er kunnen 10 in de garage.
Slim, zou Q ook niet uit bed schoppen.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe Q. Die mag dan wel in mijn bed.
Mwa... Ligt aan t jaargetijde. Nu is het er prima toevenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is de garage warm? Ik heb een luchtbed.
Okay dit veranderd de zaakquote:Op donderdag 20 september 2018 20:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben warmquote:Op donderdag 20 september 2018 20:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe Q. Die mag dan wel in mijn bed.
Oh dus ik vries er kapot.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ligt aan t jaargetijde. Nu is het er prima toeven.
Dino zijn slaapzak lenen.quote:
Dan kom je toch lekker geen steak etenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al bijna in Zeeland geweest dit decennium, ik zit aan mijn taks.
Oh ja slim. Slapen in de zak van dinoquote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dino zijn slaapzak lenen.
En anders mag jij wel in t logeerbed.
Hue hue hue.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is maar afwachten of we beide komen. Huehue
Ja, dat was een beetje de conclusie van mijn postquote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom je toch lekker geen steak eten.
quote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja slim. Slapen in de zak van dino
Slaapzak huehequote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dino zijn slaapzak lenen.
En anders mag jij wel in t logeerbed.
Scheelt dat je steak niet alleen in Zeeland krijgt.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje de conclusie van mijn post.
Nee, ik kan hier ook Kobe beef gaan etenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat je steak niet alleen in Zeeland krijgt.
Klinkt wel cosy.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien wil Dino mijn zakmaatje worden.
Ben je fit?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien wil Dino mijn zakmaatje worden.
In Amsterdam? De grootste stad van het land? Kun je daar goed eten? Ik dacht alleen in Zeeland.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik kan hier ook Kobe beef gaan eten.
Volgens mij alleen in Zeeland nietquote:Op donderdag 20 september 2018 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In Amsterdam? De grootste stad van het land? Kun je daar goed eten? Ik dacht alleen in Zeeland.
Denk dat je er wel beter je best moet doen om een goede Indonesiër te vinden, of een degelijke Thai.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in Zeeland niet.
Alleen maar pluspunten!quote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En hij spaart panda punten dus ik ben veilig in zijn zak.
Zal wel meevallen. Maar de keuze is vast minder dan hier.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat je er wel beter je best moet doen om een goede Indonesiër te vinden, of een degelijke Thai.
Renessequote:Op donderdag 20 september 2018 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en ik ben in Renesse geweest, dus echt Zeeland.
Wel goed vol denk ik dan.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En hij spaart panda punten dus ik ben veilig in zijn zak.
Zijn er ook mensen die niet mogen komen? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Kan wel een datum prikken en eens kijken wie zin heeft aan te sluiten? Is wel ver weg natuurlijk.
Sja, moesten toch ergens boodschappen doen en er zit een keurslager, dus dat was prima te doen, verder niet veel gedaan daar behalve ff terrasje ofzo.quote:
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het rijden is.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Kan wel een datum prikken en eens kijken wie zin heeft aan te sluiten? Is wel ver weg natuurlijk.
Ik denk dat je t antwoord wel weet.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die niet mogen komen? Ik vraag dit voor een vriend
Is uitstraling je vriend?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
3 uur of zo?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het rijden is.
Vanuit Nijmegen is het 2 uur en een beetje.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het rijden is.
Op dezelfde dag een vreetmeet in Nimma organiseren dus.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je t antwoord wel weet.
Zou gezellig met HW een Kobe biefstuk gaan eten als ik jou wasquote:
Godverquote:Op donderdag 20 september 2018 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanuit Nijmegen is het 2 uur en een beetje.
Wedstrijdje doen. Lobby-en en alles. Maar ik plaats geen fapbare selfiesquote:Op donderdag 20 september 2018 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op dezelfde dag een vreetmeet in Nimma organiseren dus.
quote:Op donderdag 20 september 2018 21:05 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk. Je kunt niet naar Zeeland zonder een bolus te eten.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh Jezus. Dat is wel serieus.
Zijn er bolussen als ontbijt?
Ik hou ook een meet hoor ik net in Nimma, is makkelijker voor je.quote:
Dat laatste is wel waar.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen. Lobby-en en alles. Maar ik plaats geen fapbare selfiesPlus goede steak, hebben we niet
Alleen maar hipster vega voer.
Duidelijke taal weer hoor.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou gezellig met HW een Kobe biefstuk gaan eten als ik jou was.
Met room ken ik nietquote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kunt niet naar Zeeland zonder een bolus te eten.
Een bolus met room van binnen.
Ligt eraan wat je te bieden hebtquote:Op donderdag 20 september 2018 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou ook een meet hoor ik net in Nimma, is makkelijker voor je.
Ik ben vast niet de enige die nu over nare dingen aan het fantaseren isquote:
En een pizzaria met rucola en creme fraiche. Je moet wel met iets beters komen want Samzz heeft dit:quote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen. Lobby-en en alles. Maar ik plaats geen fapbare selfiesPlus goede steak, hebben we niet
Alleen maar hipster vega voer.
Goddamnquote:
Cocktails toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt
Komt omdat dat voor zover ik weet alleen hier bij één bakker verkocht wordt. Heb t nog nergens anders gezien iig.quote:
huehuehuequote:Op donderdag 20 september 2018 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die nu over nare dingen aan het fantaseren is![]()
Bolus met witte room Kom op.
Goede donuts.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt
Scherp. Dat klopt.quote:
Ik hou eten en seks liever gescheiden.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die nu over nare dingen aan het fantaseren is![]()
Bolus met witte room Kom op.
Ik doe allebei niet meerquote:Op donderdag 20 september 2018 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou eten en seks liever gescheiden.
Waarom zou ik niet?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme zit je nou hosti te helpen?
Oh. Ja. Samequote:Op donderdag 20 september 2018 21:14 schreef Samzz het volgende:
Nieuwe guilty pleasure. Safiya Nygaard kijken
.
Kibbelingquote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef gcjoel het volgende:
In IJmuiden kunnen we naar de viskar
Ik moet eens minder buiten de deur etenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook weer eens uiteten binnenkort
Ja ik weet nu wel dat Nijmegen fantastisch is.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
In Nijmegen hebben we verschillende tapasbars, waar je niet eens perse hoeft te reserveren.
Ter info.
Gewoon.
Hier naar de visafslagquote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef gcjoel het volgende:
In IJmuiden kunnen we naar de viskar
Is er ook iets leuks?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
In Nijmegen hebben we verschillende tapasbars, waar je niet eens perse hoeft te reserveren.
Ter info.
Gewoon.
Dat het even duidelijk is. Wanneer is je meet?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet nu wel dat Nijmegen fantastisch is.
Jammer dat het in Duitsland ligtquote:Op donderdag 20 september 2018 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet nu wel dat Nijmegen fantastisch is.
Ik haal nog wel eens vis op de visafslag hier ja. Tonijnquote:Op donderdag 20 september 2018 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier naar de visafslag.
Ik lust alleen geen vis. Of ja, niet graag.
Niet. Dus veel plezier.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk is. Wanneer is je meet?
Zakmaat!quote:Op donderdag 20 september 2018 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer dat het in Duitsland ligt
Dat is wel weer lekker, hier is alleen een markt met een viskraam. Niet slecht, maar ook niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik haal nog wel eens vis op de visafslag hier ja. Tonijndan wel meteen blut
Het is idd vrij duur.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik haal nog wel eens vis op de visafslag hier ja. Tonijndan wel meteen blut
quote:
Ditquote:
En in Ede hebben we een American style vreetschuur.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ter info.
Gewoon.
Trots bedoel jequote:Op donderdag 20 september 2018 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dit
En we hebben een museum waar je kun zien hoe geweldig we waren in de koloniale tijden. Als je je even schuldig wil voelen. .
Ah prive meet met Q, ook leuk. Zoals ik al zei, ik zou hem mijn bed niet uitschoppen.quote:
Awwquote:Op donderdag 20 september 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is idd vrij duur.
Wat ik wel lekker vond waren de vers gevangen garnalen die vanuit de zee meteen de grill op gingen.
En een echt hippe koffiebar zit daar. Het is geweldig.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel weer lekker, hier is alleen een markt met een viskraam. Niet slecht, maar ook niet echt bijzonder.
Ja dat wel. Maar ze worden gevangen door vissers op trekpaarden. Dat is wel awesomequote:
Er is toch iets te doen in IJmuidenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En een echt hippe koffiebar zit daar. Het is geweldig.
Isj goetkoop.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom altijd dat gepraat over vreetschuren?
Bang dat je nog honger hebt na 3 gangen?
Er zijn stiekem ook wel een paar restaurants. En een bar. Maar niet veel.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is toch iets te doen in IJmuiden.
Ik had t over een steakhouse, maar toen ging Hosti schamper doenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom altijd dat gepraat over vreetschuren?
Bang dat je nog honger hebt na 3 gangen?
Ach, als het redelijke tenten zijn is het wel te doen natuurlijk. Ik ga hier ook niet elke keer naar een andere tent, heb een paar favorieten en af en toe wel eens een experiment natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zijn stiekem ook wel een paar restaurants. En een bar. Maar niet veel.
Er zit een nieuwe hier in Nijmegen... Binnenkort eens uitproberenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had t over een steakhouse, maar toen ging Hosti schamper doen.
Neem Hosti en HW mee.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe hier in Nijmegen... Binnenkort eens uitproberen
Ja ja, we mogen niet komen, we snappen de hintquote:
Hosti is bang voor me.quote:
Ik ga sowieso nooit dus het maakt niks uit.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het redelijke tenten zijn is het wel te doen natuurlijk. Ik ga hier ook niet elke keer naar een andere tent, heb een paar favorieten en af en toe wel eens een experiment natuurlijk.
Daar heb je mij voor natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit dus het maakt niks uit.
Is alleen leuk als je met je familie gaat.quote:
Je wil niet eens naar IJmuiden komen.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je mij voor natuurlijk.
Ah, mooi. Jij kan ook even beamen hoe geweldig Nijmegen is. Samzz gelooft me niet.quote:
Mwah, zo erg hoeft het ook weer niet te zijn per se, maar het is meestal geen fine dining natuurlijk voor dat geld.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je met je familie gaat.
Beetje standaard goedkoop voer dat iedereen naar binnen schuift terwijl gillende, schreeuwende huilende poepende kinderen en tokkies je avond verzieken.
Las laatst dat er in rap tempo steakhouses verdwijnen.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dit raar.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, mooi. Jij kan ook even beamen hoe geweldig Nijmegen is. Samzz gelooft me niet.
Omdat ik niet mee mocht van jequote:Op donderdag 20 september 2018 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je me ooit gevraagd dan? Jij wil zelf altijd naar Amsterdamquote:Op donderdag 20 september 2018 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je wil niet eens naar IJmuiden komen.
Echt ik lijk samzz wel. En ik woon gewoon in de randstad
Nijmegen is geweldig. Alleen niet in voetbal, niet om te shoppen, maar we hebben een mooi park waar geregeld grote concerten gegeven worden en mijn huis.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, mooi. Jij kan ook even beamen hoe geweldig Nijmegen is. Samzz gelooft me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |