Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:59 schreef Elvi het volgende:
Hey zet m'n zorgvuldig uitgekozen gifjes eens terug
Ben je weer dronken?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.
Neequote:
Jij mag wel ruwer met me zijn hoorquote:Op donderdag 20 september 2018 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jou eens zorgvuldig terugzetten.
Wat geil weer allemaalquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij mag wel ruwer met me zijn hoor
Rawrquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij mag wel ruwer met me zijn hoor
Bierjostiquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de winter willen ze vast nog een FOK!-man aan zich binden.
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDinoquote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt Samzz al toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn niet de minste.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDino
Geen idee!quote:Op donderdag 20 september 2018 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn niet de minste.
Watquote:Op donderdag 20 september 2018 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is toch een flinke carrousel beschikbaar, Faxie, jij, ElDino
Kan als sneeuwschuiver gebruikt wordenquote:Op donderdag 20 september 2018 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een breed snowboard zeg
Multifunctioneelquote:Op donderdag 20 september 2018 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan als sneeuwschuiver gebruikt worden
Ik ben er ook nog. Scheelt weer een hoop.quote:
Jij bent je eigen attractiequote:Op donderdag 20 september 2018 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog. Scheelt weer een hoop.
Serieus?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, even wat anders. Echt heel triest wat er vanmorgen gebeurd is met die kinderen in die bakfiets, maar waarom moet iedereen op Facebook gelijk hun profielfoto in "uit respect op zwart" of "rust zacht 4 engeltjes"?
Serieus?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, even wat anders. Echt heel triest wat er vanmorgen gebeurd is met die kinderen in die bakfiets, maar waarom moet iedereen op Facebook gelijk hun profielfoto in "uit respect op zwart" of "rust zacht 4 engeltjes"?
Ja, precies dat dusquote:Op donderdag 20 september 2018 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Nogal overdreven imo. Als t volwassenen waren geweest zou dat niet gedaan worden denk ik.
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.quote:
Watquote:Op donderdag 20 september 2018 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind t net zo erg als wanneer het volwassenen waren geweest. Dit is een ontzettend naar ongeluk, maar om nu in een soort van nationale rouw te gaan vind ik onzin.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.
Is toch niet moeilijk te snappen dit.
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit nieuws mensen emotioneel raakt. Jonge onweerbare kinderen is altijd extra verdrietig.
Is toch niet moeilijk te snappen dit.
Picsquote:Op donderdag 20 september 2018 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een tealkleurige jurk met flamingo's erop.
Did you just assume its gender?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ze is wel awesome.
Jurken zijn van t vrouwelijkequote:Op donderdag 20 september 2018 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Did you just assume its gender?
Morgen op pad?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
http://surfweer.nl/wind/storm-vrijdag-21-september-2018/
Leest lastig. Maar een goede dag voor kiten?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik vind het met van die kleine kinderen wel erger eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t net zo erg als wanneer het volwassenen waren geweest. Dit is een ontzettend naar ongeluk, maar om nu in een soort van nationale rouw te gaan vind ik onzin.
Toen ik het vanmorgen op de radio hoorde was ik er al bang voorquote:Op donderdag 20 september 2018 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het met van die kleine kinderen wel erger eigenlijk
Met onweer de zee op is idd niet t beste idee.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja even laatste update straks kijken voor het regenbeeld. Onweer is niet goed.
Waarschijnlijk nog niks. Ligt toch in zwaar kritieke toestand in t ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik het vanmorgen op de radio hoorde was ik er al bang voor![]()
Kan me ook niet indenken wat die begeleider moet voelen.
Had alleen nog nooit van dat ding gehoord waarmee ze rondreden.
Tobiasquote:Op donderdag 20 september 2018 20:08 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik heb ze wel eens zien rijden hier.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt in de vroege middag nog prima te zijn allemaalquote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met onweer de zee op is idd niet t beste idee.
Ik zag laatst toevallig zo'n bak rijden. Wist niet dat ze op zo'n grote schaal werden gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me idd best intensief.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt in de vroege middag nog prima te zijn allemaal![]()
Trouwens, na 3 uur ben ik toch wel compleet gesloopt.
Binnen met een groot glas alcoholquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Onweer op strand lijkt me wel mooi
Heerlijk tochquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen met een groot glas alcohol.
Gcjoel is weer single.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:17 schreef HeatWave het volgende:
Bored, geen zin om weg te gaan, entertain me minions.
Echt ja?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik vind onweer nog steeds doodeng.
Ah nee zeg dat nou niet. Krijgen we dat weer.quote:
Ditquote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Ik vind het heerlijk als ik dan binnen zit
Ik vind t eng. Wordt wel steeds wat minder. Film op, geluid hard en gaan.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Mijn hond is niet zo’n fan. Zelf vind in het wel mooi om te zien.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ja?
Klinkt alsof je gewoon tegen iemand aan moet liggenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t eng. Wordt wel steeds wat minder. Film op, geluid hard en gaan.
Ja misschien.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gewoon tegen iemand aan moet liggen
Is er meet?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
Ja gewoon komen HW. Ik kom ook gewoon
Niet goed en single genoeg om door een vegahel te gaan neequote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze niet goed genoeg voor je ofzo?
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, er zijn wortels, komkommers en aubergines voor de mensen die echt honger hebben
Er is vast een burger King in de buurt.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet goed en single genoeg om door een vegahel te gaan nee.
Ja, nee. Ik ga niet naar een meet om dan alleen ergens te zitten etenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is vast een burger King in de buurt.
Ja dat is dus nog afwachten.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Goed vegetarisch eten is wel echt heel erg lekker.
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Goed vegetarisch eten is wel echt heel erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |