Ja echt he! Samen naar de paardjesquote:Op donderdag 20 september 2018 14:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat leuk
Volgens mij is ze ook heel goed met kinderen.
Op Samzz d'r foto.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:02 schreef Elvi het volgende:
Ik was eerder vandaag toch ook al jaloers? Op wie ook alweer?
Samzz haar fapselfiequote:Op donderdag 20 september 2018 15:02 schreef Elvi het volgende:
Ik was eerder vandaag toch ook al jaloers? Op wie ook alweer?
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets zeggen over een bakfiets maar dat ging bij nader inzien te ver.
Oh ja. Ik ben op zoveel mensen jaloers dat ik het soms niet meer kan bijhouden. Hele dagtaak joh.quote:
We merken hetquote:Op donderdag 20 september 2018 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben op zoveel mensen jaloers dat ik het soms niet meer kan bijhouden. Hele dagtaak joh.
Wees dan minder jaloers ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben op zoveel mensen jaloers dat ik het soms niet meer kan bijhouden. Hele dagtaak joh.
Linkje?quote:
Ik zie haar al helemaal met geduld en liefde haar kindje troosten die een tantrum in de supermarkt gooit omdat die geen chocola mag.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt he! Samen naar de paardjes
Ik wens haar alle geluk toe
Hahaha omgquote:Op donderdag 20 september 2018 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga naar de hel.
Fok was oké.
CUL / [CUL SC] Fiets doet niets
CL wat doe je jaloers!quote:Op donderdag 20 september 2018 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga naar de hel.
Fok was oké.
Gewoon negeren is de beste optie.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zie haar al helemaal met geduld en liefde haar kindje troosten die een tantrum in de supermarkt gooit omdat die geen chocola mag.
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga naar de hel.
Fok was oké.
Huehuequote:Op donderdag 20 september 2018 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel met een begrenzertje, anders verbrand je je lippen.
Als je zo ver moet rijden om een pizza warm te houden, doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 20 september 2018 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Stoelverwarming? Je bedoeld de pizza warm houden optie
In het vriesvak zetten en weglopen.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon negeren is de beste optie.
Fapbaar?quote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even goed in de spiegel kijken denk ik.
Dat zou zo'n lieve moeder nooit doen. Altijd vol met geduld en liefde.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In het vriesvak zetten en weglopen.
Samzz is altijd fapwaardig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan niet instaand voor de fapwaardigheid. Maar in userfoto
Ok dan wens ik je veel plezierquote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz is altijd fapwaardig natuurlijk.
Ja en bijhouden wat je waar verteld zodat je verhalen niet in de war komen.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even goed in de spiegel kijken denk ik.
Dat ze niet al meer kinderen heeft.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat zou zo'n lieve moeder nooit doen. Altijd vol met geduld en liefde.
Naar het water rijden, pizza aan het waterquote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Als je zo ver moet rijden om een pizza warm te houden, doe je iets verkeerd
je moet net de juiste man vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat ze niet al meer kinderen heeft.
Foto van jou ernaast en fantaseren over een triootje.quote:
Ik doe alleen MMVquote:Op donderdag 20 september 2018 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto van jou ernaast en fantaseren over een triootje.
Je bent hier niemand iets verschuldigd hequote:Op donderdag 20 september 2018 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, uitleg. Ik kreeg het benauwd van het concept relatie en zei dat ik er niet aan toe was. Staat los van hoe leuk Buda al dan niet is. Soms moet je verstandige keuzes maken. Met dat betreft heeft Elvi gelijk, de wereld is beter af als ik vrijgezel ben. MAAR dat betekent niet dat ik niet af en toe een date probeer
Ik was drie uurtjes een game testenquote:Op donderdag 20 september 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel mooi, CL die een dag niet op fok komt omdat mensen niet aardig zijn tegen d'r.
Niet in mijn fantasieën.quote:
Damnquote:OSS - De politie bevestigt dat onder de zes slachtoffers van het bakfietsdrama in Oss drie kinderen uit één gezin komen.
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, uitleg. Ik kreeg het benauwd van het concept relatie en zei dat ik er niet aan toe was. Staat los van hoe leuk Buda al dan niet is. Soms moet je verstandige keuzes maken. Met dat betreft heeft Elvi gelijk, de wereld is beter af als ik vrijgezel ben. MAAR dat betekent niet dat ik niet af en toe een date probeer
Zijn voor op een plankquote:Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pics! (en die met een c en niet met een k)
Alleen een excuus omdat ik gelijk hadquote:Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent hier niemand iets verschuldigd he
Dat zou betekenen dat ik meer mensen ken.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en bijhouden wat je waar verteld zodat je verhalen niet in de war komen.
Niks d'r van, die bitchfit van te voren was wel duidelijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was drie uurtjes een game testenIk was er gister ook niet.
Ja dit.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alleen een excuus omdat ik gelijk had
Ik roep ook wel eens dat ik er niet klaar voor ben. Bij juiste persoon en juiste gelegenheid zal ik er vast wel weer eens inrollen.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
huehuequote:Op donderdag 20 september 2018 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik roep ook wel eens dat ik er niet klaar voor ben. Bij juiste persoon en juiste gelegenheid zal ik er vast wel weer eens inrollen.
Ze passen perfectquote:Op donderdag 20 september 2018 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg de verkeerde maat binnen
Foto!quote:
*face down ass up*quote:
iets lekkersquote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen, wat zal ik vanavond eten?
Weet je. Ik ben er wel weer klaar voor.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik roep ook wel eens dat ik er niet klaar voor ben. Bij juiste persoon en juiste gelegenheid zal ik er vast wel weer eens inrollen.
Raar concept.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Naar het water rijden, pizza aan het water
Anorexiahoerquote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
IK HAAT BUIKGRIEP!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik val nu natuurlijk wel af tot supermodel proporties![]()
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wat voor schoenen heb je gekocht?
Roti.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen, wat zal ik vanavond eten?
Voor kinderen, kun je ze aan rondslingeren.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schoenen met handvatjes... praktisch bij aantrekken
achteruit eten?quote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
En je was al ecto der ecto's.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
iets met snowboarden? wakeboarden?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor kinderen, kun je ze aan rondslingeren.
Die dingen zijn hoognodigquote:Op donderdag 20 september 2018 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schoenen met handvatjes... praktisch bij aantrekken
Samzz is vast wel in voor een SE.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah GCJoel heeft fantasieën waarbij zeker 2 gaten gevuld gaan worden.
Samzz kun je daar overheen? Wie biedt meer?
Baasquote:Op donderdag 20 september 2018 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor kinderen, kun je ze aan rondslingeren.
Ik ben serieus bang voor buikgriepquote:Op donderdag 20 september 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik niet even de aandacht voor mezelf?quote:Op donderdag 20 september 2018 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah GCJoel heeft fantasieën waarbij zeker 2 gaten gevuld gaan worden.
Samzz kun je daar overheen? Wie biedt meer?
Een dubbele SE toch? Minstens.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samzz is vast wel in voor een SE.
Kitesurfenquote:Op donderdag 20 september 2018 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met snowboarden? wakeboarden?
School Examen?quote:Op donderdag 20 september 2018 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samzz is vast wel in voor een SE.
dat was de volgende gok geweestquote:Op donderdag 20 september 2018 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
KitesurfenMaar met boots ja
![]()
Kan je wat harder dat board in het water rammen, meer controle, en kan het board niet van je voeten glippen![]()
Crashes doen wat meer zeer maar ach...
En dat voor mijn 40equote:Op donderdag 20 september 2018 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En je was al ecto der ecto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |