kloptquote:Op woensdag 19 september 2018 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Dino ging en droog in met zijn gescheurde toompje?
Voel je tenminste nog wat.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Dino ging er droog in met zijn gescheurde toompje?
Ik geloof zeker dat je met een gescheurd toompje wat voelt.quote:
vreet jij dat spul op ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:29 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moest nog maandverband en wc-papier halen.
beetje misselijk nuquote:Op woensdag 19 september 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, goed voor je ijzerwaarden.
Rosbief.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik in eend, dus wat ga ik zo eten?
Hamburgers?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik in eend, dus wat ga ik zo eten?
Ik niet. Extra geld vragen voor roze is discriminatie.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:40 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega had net Ruby chocolade. Dat wil ik ook proberen.
Is vast geld mee te verdienenquote:
Ik zei al dat t duurder was dan gewone chocoladequote:Op woensdag 19 september 2018 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik niet. Extra geld vragen voor roze is discriminatie.
het heeft een fruitige yoghurt smaak lees ik. euhhh ?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei al dat t duurder was dan gewone chocolade. Niemand geloofde me.
Oh geen idee hoe t smaakt. Ik mocht niet proevenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
het heeft een fruitige yoghurt smaak lees ik. euhhh ?
Ik wilde een keer netjes blijven.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij juist bij haar huehue
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde een keer netjes blijven.
ga naar amersfoort en eet daar taartquote:Op woensdag 19 september 2018 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Aaah die workshop in Utrecht is uitverkocht.
Amersfoortquote:Op woensdag 19 september 2018 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ga naar amersfoort en eet daar taart
Haatseksquote:
+1quote:
Daar gaat je kans om los te gaan op zijn toompje.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niet met Dino. Die spaart pandapunten
Ik ben niet zo van anderen pijn doen.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om los te gaan op zijn toompje.
Meer van de ontvangende kant? Wie weet hoe Dino op je losgaat als je zijn toompje hebt gescheurd.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anderen pijn doen.
Ouchquote:Op woensdag 19 september 2018 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer van de ontvangende kant? Wie weet hoe Dino op je losgaat als je zijn toompje hebt gescheurd.
denk niet dat ik dat wat vind zo.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer van de ontvangende kant? Wie weet hoe Dino op je losgaat als je zijn toompje hebt gescheurd.
quote:Op woensdag 19 september 2018 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet afhankelijk van ben.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Leuk, mijn trein rijdt blijkbaar niet vandaag zonder enige reden. Bedankt ns
Wat ben jij vaak ongesteldquote:Op woensdag 19 september 2018 15:29 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moest nog maandverband en wc-papier halen.
Enthousiasme is goed. Op zich.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry. Liet me meeslepen.
Wat wordt er gezegd?quote:Op woensdag 19 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)s_pwnt_pechtold.html
![]()
Peggold liep te miepen dat Wilders aan zijn prive zit door iets te zeggen over dat gedoe rond z'n neukertje. Terwijl hij zelf een paar jaar geleden als haantje de voorste stond te oreren over PVV'ers hun prive leven en dat er een gedragscode voor kamerleden moest komen.quote:
Typisch.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Peggold liep te miepen dat Wilders aan zijn prive zit door iets te zeggen over dat gedoe rond z'n neukertje. Terwijl hij zelf een paar jaar geleden als haantje de voorste stond te oreren over PVV'ers hun prive leven en dat er een gedragscode voor kamerleden moest komen.
Standaard in de voorraadkast toch.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:25 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een nieuw kookboek binnen en er staan oa recepten voor haggis en bloedworst inaltijd fijn als een recept begint met "500 ml bloed"
Tieme is best nog strakquote:Op woensdag 19 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Even wachten tot ik ongesteld ben.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Standaard in de voorraadkast toch.
Toch wel heel sterk jaquote:Op woensdag 19 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Voorzitter deed een laffe poging om te bagataliseren, zijn PVV aanhang vond het wel mooi, arrogander zonk weg in zijn stoelquote:Op woensdag 19 september 2018 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
Hoe reageerde de rest van de kamer erop?
Beetje free-bleeden en consumeren.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Even wachten tot ik ongesteld ben.
Hehehe.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voorzitter deed een laffe poging om te bagataliseren, zijn PVV aanhang vond het wel mooi, arrogander zonk weg in zijn stoel
Dat zie ik iemand nog wel doen eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje free-bleeden en consumeren.
Foto's ervan maken en verkopen als feministische kunst.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |