SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Geef mij maar dit weer, niet te warm, niet koud, gewoon lekker. Al is afwisseling ook prima, maar ik hoop niet dat dit weer voorbij gaat...quote:Op woensdag 19 september 2018 13:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, zin in herfst! Vind ik gezellig..
NIETS is voor eeuwigquote:Op woensdag 19 september 2018 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef mij maar dit weer, niet te warm, niet koud, gewoon lekker. Al is afwisseling ook prima, maar ik hoop niet dat dit weer voorbij gaat...
Berensokken?quote:Op woensdag 19 september 2018 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekker hoor, kachel aan, berensokken, kaarsjes, regen en wind... LOVE ITTTTT
quote:Op woensdag 19 september 2018 13:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van die dikke sokken, met een berensnoet... ik heb ze..
Nee, heb ik niet... haha.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij lijkt me ook wel zo'n onesie-figuur dan.
NL is al 3/4 van het jaar prutweer, waarom verlangen mensen daar uberhaupt naarquote:
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben alleen maar met Symph getrouwd vanwege zijn geld
niet vanwege z'n volle bos haar in ieder gevalquote:Op woensdag 19 september 2018 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben alleen maar met Symph getrouwd vanwege zijn geld
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet vanwege z'n volle bos haar in ieder geval
voor een seventiesfeest zou ik niks hoeven kopen, mijn kast hangt vol met seventiesjurken. Leuk thema, mag ik ook komen?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:49 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemiddag
Het is weer eens hartstikke heet. Vandaag heb ik het eindfeest van de introperiode van mijn vereniging dus het thema is 70sDus maar ff een grappig danspakje met een Elvisbril gekocht.
En ik heb nu al meer dan 500 nummers in mijn top 1000 staan
Verder alles goed met iedereen?
Ik zal even vragen of ik een uitzondering mag maken voor een online vriendinquote:Op woensdag 19 september 2018 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een seventiesfeest zou ik niks hoeven kopen, mijn kast hangt vol met seventiesjurken. Leuk thema, mag ik ook komen?
Het enige leuke thema ook voor een feest wat mij betreft. Ow of Flower Power. Ik ben verder niet zo van de themafeesten. Gelukkig hebben wij die ook nooitquote:Op woensdag 19 september 2018 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor een seventiesfeest zou ik niks hoeven kopen, mijn kast hangt vol met seventiesjurken. Leuk thema, mag ik ook komen?
ik heb nooit feestjes. Toevallig afgelopen maanden twee bruiloften, waarvan ik er een gemist heb door ziekte, maar gaan er jaren voorbij zonder feestjesquote:Op woensdag 19 september 2018 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het enige leuke thema ook voor een feest wat mij betreft. Ow of Flower Power. Ik ben verder niet zo van de themafeesten. Gelukkig hebben wij die ook nooit
Ahoy Dancin' Bernard Cutler.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:49 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemiddag
Het is weer eens hartstikke heet. Vandaag heb ik het eindfeest van de introperiode van mijn vereniging dus het thema is 70sDus maar ff een grappig danspakje met een Elvisbril gekocht.
En ik heb nu al meer dan 500 nummers in mijn top 1000 staan
Verder alles goed met iedereen?
Hier ook... af en toe nog. Het zal vast met de leeftijd te maken hebben. De meesten zijn al getrouwd en als ze “ zoveel” jaar getrouwd zijn, geven ze vaak geen feestje meer. Misschien komt het weer als er mensen 50 worden! Al ga ik dat ook niet vieren.quote:Op woensdag 19 september 2018 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nooit feestjes. Toevallig afgelopen maanden twee bruiloften, waarvan ik er een gemist heb door ziekte, maar gaan er jaren voorbij zonder feestjes
Hij hoeft het niet te wetenquote:Op woensdag 19 september 2018 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
50 worden is op zich wel een leuke aanleiding om een feestje te geven. Symph wil ook geen feestje komend jaar.
De een is tevreden met een bbq in de achtertuin en de ander wil naar Ierlandquote:Op woensdag 19 september 2018 17:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilt z'n 40e verjaardag in Ierland vieren
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 17:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilt z'n 40e verjaardag in Ierland vieren
Ach, tis een leuke leeftijd om het bij te doen en daarbij, heel Ierland viert dan feest ter ere van mijquote:Op woensdag 19 september 2018 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
De een is tevreden met een bbq in de achtertuin en de ander wil naar Ierland
quote:Op woensdag 19 september 2018 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Yorick nu op NPO bij Tijd voor Max
waarschijnlijk gaan we wel even kijken bij zijn instore optreden bij North End in Haarlem, lekker relaxed op een zondagmiddagquote:
Ja, ik zag het maar dat is net de dag voor mijn vakantiequote:Op woensdag 19 september 2018 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaan we wel even kijken bij zijn instore optreden bij North End in Haarlem, lekker relaxed op een zondagmiddag
Maar je kan helemaal niet op vakantie.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik zag het maar dat is net de dag voor mijn vakantie
Ik zal me dagelijks melden, maar het duurt nog wel even tot 8 oktoberquote:Op woensdag 19 september 2018 17:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je kan helemaal niet op vakantie.
We kunnen je hier helemaal niet missen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 17:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal me dagelijks melden, maar het duurt nog wel even tot 8 oktober
heb je je rustig gedragen op je werk vandaag ?quote:
Redelijk rustig toch.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
heb je je rustig gedragen op je werk vandaag ?
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk rustig toch.
Morgen komt een oud stagiair inspringen voor 1 dag, om me te ondersteunen.....
Hij kon maar 1 dag van school vrij krijgen, maar alle beetjes helpen.
Oh ja 19.00 uur dit keerquote:Op woensdag 19 september 2018 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
Straks lekker weer Champions League voetbal kijken
18:55quote:
Net als de F1 tegenwoordig om 15.10 en 14.10 enzoquote:Op woensdag 19 september 2018 18:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
18:55
Ja ik snap de tijd ook niet maar ja.
Ja het is erg overbodig naar mijn mening om een leuke 'tijd' op te zetten. Vorige jaren waren alle Champions league wedstrijden om 20:45. Naar mijn mening belachelijk laat maar waarom specifiek die tijd? Doe dan gewoon 20:30 of 21:00.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net als de F1 tegenwoordig om 15.10 en 14.10 enzo
Vroeger had ik ze wel vaker... Vooral ook omdat ik bij volleybal was en mijn ex-man bij voetbal. Ook van het werk/collega’s. Nu is zo goed als iedereen getrouwd of is dat niet en gaat dat ook niet meer doen.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook vroeger had ik geen feestjes eigenlijk, en bruiloften waren voor onze eigen bruiloft ook meer dan 25 jaar geleden. Zo’n combi van jubileum en 50 worden is op zich wel een leuke aanleiding om een feestje te geven. Symph wil ook geen feestje komend jaar.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar dan ga ik denk eerder met de kinderen een leuke vakantie maken dan een feestje. Peaceman en ik hebben er weleens over gedacht... hij wordt 5 maanden na mij 50.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk rustig toch.
Morgen komt een oud stagiair inspringen voor 1 dag, om me te ondersteunen.....
Hij kon maar 1 dag van school vrij krijgen, maar alle beetjes helpen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wij willen een feestje, Diaan.![]()
weet je het zeker? Dan ga ik over de muziek en ken je bijna niksquote:Op woensdag 19 september 2018 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wij willen een feestje, Diaan.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je het zeker? Dan ga ik over de muziek en ken je bijna niks
Nou, die iPod kennen we inmiddels wel en je Top 1000 ook.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je het zeker? Dan ga ik over de muziek en ken je bijna niks
Die hebben altijd te weinig koptelefoonsquote:Op woensdag 19 september 2018 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Silent disco. Ken je dat?
https://silentdisco.com/
BYOD...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hebben altijd te weinig koptelefoons
Ja dat ken ik. Maar is niet zo gezellig voor een feestje.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Silent disco. Ken je dat?
https://silentdisco.com/
Maar voor een feestje kun je ook beter Vout uitnodigen met z'n feestmuziek.quote:Op woensdag 19 september 2018 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Maar is niet zo gezellig voor een feestje.
Ik denk dat een deel van de gasten dat ook nog leuk vinden ook.quote:Op woensdag 19 september 2018 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar voor een feestje kun je ook beter Vout uitnodigen met z'n feestmuziek.
Mijn koptelefoon heeft een snoer van 2 meter... Lijkt me niet echt handig.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van de gasten dat ook nog leuk vinden ook.![]()
je hebt nog wat jaren om te sparen voor een draadlozequote:Op woensdag 19 september 2018 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon heeft een snoer van 2 meter... Lijkt me niet echt handig.
Wel handig voor de headspin tijdens het electric boogieën...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon heeft een snoer van 2 meter... Lijkt me niet echt handig.
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:35 schreef just me het volgende:
Zo dat was 'n lekker slaapje op de bank na het golfen
Nee, een draadloze komt er bij mij niet in. Dat geeft te veel kwaliteitsverlies.quote:Op woensdag 19 september 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt nog wat jaren om te sparen voor een draadloze
Ik was met de auto en heb het keurig op 2 bitter lemons gehouden, thuis gegeten, koffie en toen ging ik even plat, moet kunnen op mijn leeftijdquote:Op woensdag 19 september 2018 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het nodig ja?
Je had ook gewoon aan de bar kunnen gaan hangen.
Wat netjes.quote:Op woensdag 19 september 2018 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was met de auto en heb het keurig op 2 bitter lemons gehouden, thuis gegeten, koffie en toen ging ik even plat, moet kunnen op mijn leeftijd
Ja Lucky.... ook op jouw leeftijd.quote:
melting is er niet altijd als ik draai, dus dat scheeltquote:Op woensdag 19 september 2018 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, die iPod kennen we inmiddels wel en je Top 1000 ook.
We zullen dan toch wel iets daarvan herkennen?
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja Lucky.... ook op jouw leeftijd.
Aloha.quote:
Feestje @ just me's place? Wanneer?quote:Op woensdag 19 september 2018 19:43 schreef just me het volgende:
waar zijn die feestjes, daar zijn die feestjes
Over 4 jaar is het wel tijd voor een feestjequote:Op woensdag 19 september 2018 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
[..]
Feestje @ just me's place? Wanneer?
* moppersmurf Feestjes zijn stom!quote:Op woensdag 19 september 2018 19:43 schreef just me het volgende:
waar zijn die feestjes, daar zijn die feestjes
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
* moppersmurf Feestjes zijn stom!
Dan al weer? Sjezus, jij hangt van feestjes aan elkaar zeg!quote:Op woensdag 19 september 2018 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Over 4 jaar is het wel tijd voor een feestje
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan al weer? Sjezus, jij hangt van feestjes aan elkaar zeg!
Tijdens de doven disco ga je wat nieuwe albums beluisteren of zo?quote:Op woensdag 19 september 2018 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een draadloze komt er bij mij niet in. Dat geeft te veel kwaliteitsverlies.
Ha ha, jij moet vanaf nu tot heel lang elk jaar een feestje. En dan straks ook nog met stompzinnige traktaties en verschrikkelijke kinderfeestjesquote:Op woensdag 19 september 2018 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan al weer? Sjezus, jij hangt van feestjes aan elkaar zeg!
je vakantie is wel rond ?quote:Op woensdag 19 september 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Voetbal live, honkbal live, hier nog wat posten.
Druk, druk, druk...
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha ha, jij moet vanaf nu tot heel lang elk jaar een feestje. En dan straks ook nog met stompzinnige traktaties en verschrikkelijke kinderfeestjes
edit: ik ben echt Oscar![]()
Voorlopig heeft 'ie z'n handen vol aan stofzuigen vanwege die irritante beschuitkruimels en die tandenbrekende muisjes die je na weer een bezoek overal vindt...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha ha, jij moet vanaf nu tot heel lang elk jaar een feestje. En dan straks ook nog met stompzinnige traktaties en kinderfeestjes
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker ouderwets met veel papieren documenten...
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de doven disco ga je wat nieuwe albums beluisteren of zo?
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Nu weer onder Mn eigen account posten hoor.
Ik heb morgenavond met de vriendin waar ik mee op vakantie ga afgesproken om 'n hapje te gaan eten,, voorbespreken noemen we het maar. Zij is echt een regeltante en heeft alle papieren al uitgeprintquote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker ouderwets met veel papieren documenten...
[..]
Ha ha, jij moet vanaf nu tot heel lang elk jaar een feestje. En dan straks ook nog met stompzinnige traktaties en verschrikkelijke kinderfeestjes
Dat werkt wat anders dan een standaard draadloze koptelefoon...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de doven disco ga je wat nieuwe albums beluisteren of zo?
[..]
Beter opletten volgende kerenquote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wij hoeven toch niet uitgenodigd te worden, dat doen we zelf welquote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef peaceman het volgende:
Overigens... wie zegt dat jullie worden uitgenodigd?
Prima, follow the leader, leader...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond met de vriendin waar ik mee op vakantie ga afgesproken om 'n hapje te gaan eten,, voorbespreken noemen we het maar. Zij is echt een regeltante en heeft alle papieren al uitgeprint
we zoeken wel een locatie met trap, dan kunnen bejaarden met rollator niet naar binnenquote:Op woensdag 19 september 2018 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Beter opletten volgende keren
[..]
Wij hoeven toch niet uitgenodigd te worden, dat doen we zelf wel
dan is het duidelijk dat ik niet welkom benquote:Op woensdag 19 september 2018 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zoeken wel een locatie met trap, dan kunnen bejaarden met rollator niet naar binnen
Just me kan mijn rug op...quote:Op woensdag 19 september 2018 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zoeken wel een locatie met trap, dan kunnen bejaarden met rollator niet naar binnen
Ondertussen is het ook liefdevol bedoeld?quote:Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef just me het volgende:
Het komt zo liefdevol over van Mad, maar ondertussen
Dat zal de tijd lerenquote:Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondertussen is het ook liefdevol bedoeld?
Tuurlijk, just me is die avond immers de BOB.quote:Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondertussen is het ook liefdevol bedoeld?
quote:Op woensdag 19 september 2018 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, just me is die avond immers de BOB.
Daar moet je aardig tegen zijn...
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mooie voor in een grote hal ook. Was dat voor, of nadat je hem de rekening van de klapband gaf?quote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
Ik had een oude lamp meegekregen van Junior, hij wilde hem naar de Kringloop brengen, de schilder zag de lamp en hij zei dat hij er wel glas in lood in kon zetten, ik vond dat ik mezelf wel een leuk kadootje mocht geven en zo gaat de lamp er dus uit zien. Komt bij mij in de gang te hangen als die klaar is
[ afbeelding ]
Ik heb in de tussendeuren in de hal ook glas in lood dus het moet goed passenquote:
past mooi in je gang zoquote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
Ik had een oude lamp meegekregen van Junior, hij wilde hem naar de Kringloop brengen, de schilder zag de lamp en hij zei dat hij er wel glas in lood in kon zetten, ik vond dat ik mezelf wel een leuk kadootje mocht geven en zo gaat de lamp er dus uit zien. Komt bij mij in de gang te hangen als die klaar is
[ afbeelding ]
Leuk just me.quote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat was daarvoor alquote:Op woensdag 19 september 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie voor in een grote hal ook. Was dat voor, of nadat je hem de rekening van de klapband gaf?
Ben ook echt blijquote:
Leuk lampje, dat volgens mij heel mooi bij je in de gang past.quote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
zo groot is mijn meterkast nietquote:Op woensdag 19 september 2018 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk just me.
Ik dacht even dat hij een leuk plaatsje kreeg in je meterkast.
Tof!quote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
'Tis natter like a pirate day.quote:
en eggs maar kijken wat er zo bad aan zijn butt isquote:Op woensdag 19 september 2018 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
'Tis natter like a pirate day.
En dat is je piratennaam.
En jij stiekem ookquote:Op woensdag 19 september 2018 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
en eggs maar kijken wat er zo bad aan zijn butt is
quote:Op woensdag 19 september 2018 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
en eggs maar kijken wat er zo bad aan zijn butt is
Mooiquote:Op woensdag 19 september 2018 20:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk openlijkquote:
quote:
Ben je niet moe dan? Hele dag zorgen voor gezinnetje?quote:Op donderdag 20 september 2018 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, joah.Het topic open op het ene scherm, Youtube aan het kijken op het andere.
Op zich wel, maar het activeert me ook dusdanig dat ik gewoon nog niet kan slapen.quote:Op donderdag 20 september 2018 00:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben je niet moe dan? Hele dag zorgen voor gezinnetje?
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2018 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het activeert me ook dusdanig dat ik gewoon nog niet kan slapen.![]()
En ik ben erg gevoelig voor geluidjes, dus zolang mijn gezinnetje nog half wakker is, is het sowieso lastig slapen voor me.
En als mijn koppie zo actief is, flitst er altijd van alles doorheen. Dan lukt slapen echt never nooit niet.
Joah.quote:Op donderdag 20 september 2018 00:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Even tijd voor jezelf.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 september 2018 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.Maar ik denk dat ik zo wel een poging ga wagen; morgenochtend komt de kraamzorg weer!
Hee trussies!
Goedemorgen Melting. Geen gekke dingen vannacht?quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 20 september 2018 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Geen gekke dingen vannacht?
Mooi! En ik las gisteren nog goede berichten over afspraken met je werkgever. Fijn dat je gehoord bent.quote:Op donderdag 20 september 2018 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Geen gekke dingen vannacht.
Zeker.quote:Op donderdag 20 september 2018 06:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi! En ik las gisteren nog goede berichten over afspraken met je werkgever. Fijn dat je gehoord bent.
quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen! Voorlopig is dit de laatste dag met een aangename temperatuur.
Ik lees het net. Vreselijk; (quote:Op donderdag 20 september 2018 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat een drama op deze ochtend, met die bakfiets!
Jezus jaquote:Op donderdag 20 september 2018 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Kan ik me heel goed voorstellen. Maar dat neemt de ellende niet weg.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:58 schreef livelink het volgende:
Ik geloof dat ik het niet wil weten van die bakfiets. Soms sluit ik me het liefste af van de boze buitenwereld.
Dat is waar. Ik heb het inmiddels toch wel meegekregen. Wat een horrorquote:Op donderdag 20 september 2018 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Maar dat neemt de ellende niet weg.
Same here.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:58 schreef livelink het volgende:
Ik geloof dat ik het niet wil weten van die bakfiets. Soms sluit ik me het liefste af van de boze buitenwereld.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb het inmiddels toch wel meegekregen. Wat een horror![]()
Op naar de volgende vakantie dan.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Terug naar huis vandaag
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek alweer terug? Dat kan niet hoor, ik heb hem nog niet eens gemist.
vreselijk, vreselijkquote:Op donderdag 20 september 2018 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Maar dat neemt de ellende niet weg.
Vreselijk, wat een drama voor alle betrokkenen.quote:Op donderdag 20 september 2018 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
De politie bevestigt dat onder de vier slachtoffers van het bakfietsdrama in Oss drie kinderen uit één gezin komen.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk, wat een drama voor alle betrokkenen.![]()
Ik las het net ja..... erg heftig dit.quote:Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De politie bevestigt dat onder de vier slachtoffers van het bakfietsdrama in Oss drie kinderen uit één gezin komen.
goed planquote:Op donderdag 20 september 2018 13:45 schreef just me het volgende:
Soms moet je even je kop in het zand steken en niet nadenken verder...
dat ga ik nu doen
Stuur geld, dan blijf ik hier nog een tijdje!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
spijkerbroek alweer terug? Dat kan niet hoor, ik heb hem nog niet eens gemist.
quote:Op donderdag 20 september 2018 14:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Super, super bedankt allemaal!
quote:Op donderdag 20 september 2018 14:13 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
dat hij maar veel met Sophie mag knuffelen
Vreselijk...quote:Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De politie bevestigt dat onder de vier slachtoffers van het bakfietsdrama in Oss drie kinderen uit één gezin komen.
Steak en aardappelen en dan zit je al over 140 gram heen.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
idd! Zijn eerste vriendinnetje!
Sow, en hij groeit als kool zeg; 140 gram er bij sinds gisteren!En dat was nog voordat hij weer te eten kreeg.
quote:Op donderdag 20 september 2018 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Steak en aardappelen en dan zit je al over 140 gram heen.
quote:Op donderdag 20 september 2018 14:04 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2018 14:18 schreef ToT het volgende:
Sow, en hij groeit als kool zeg; 140 gram er bij sinds gisteren!En dat was nog voordat hij weer te eten kreeg.
Het is die van de kraamzorg die telkens gebruikt wordt.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:34 schreef just me het volgende:
[..]is je weegschaal wel correct ?
Kan zijn maagje dat wel aanquote:Op donderdag 20 september 2018 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is die van de kraamzorg die telkens gebruikt wordt.
Maar het is ook echt wel een hongerlap hoor!Telkens na de borstvoeding wil hij nog 1 of soms 2 flesjes er achteraan hebben!
Struisvogel politiek bedrijven? Of ga je golfen en sla je de bal in een bunker?quote:Op donderdag 20 september 2018 13:45 schreef just me het volgende:
Soms moet je even je kop in het zand steken en niet nadenken verder...
dat ga ik nu doen
Hij spuugt echt zelden, en als hij het doet is het iets van een klein slokje wat gebeurt als we hem direct plat neerleggen na het eten. Als we hem eerst half rechtop houden en proberen hem een boertje te laten doen, gaat het prima.quote:
Cuteeequote:Op donderdag 20 september 2018 14:04 schreef ToT het volgende:
Whehe, echt wel!quote:
Niet daar ophangen.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, echt wel!
Ik laat binnenkort ook een foto van hem afdrukken en die komt dan boven de box te hangen!
Och voorlopig kunnen zijn oogjes nog niet veel verder dan 30 cm focussen dus dat zit nog wel goed!quote:Op donderdag 20 september 2018 15:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet daar ophangen.
Wie wil er nou heel de dag naar zichzelf kijken.
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 september 2018 14:04 schreef ToT het volgende:
Beetje erg laat maar nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoonquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 15:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Beetje erg laat maar nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon(Even een paar dagen offline geleefd)
Beterquote:Op donderdag 20 september 2018 15:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Beetje erg laat maar nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon(Even een paar dagen offline geleefd)
Jaaaa dat dekentje kwam me ook al ergens vaag bekend van voor idd!quote:Op donderdag 20 september 2018 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Sophie is tof en wat een leuk dekentje![]()
Ergens hier op zolder ofzo ligt een andere uitvoering van Sophie, om op te kauwen
de open structuur is bewust, vanwege kunnen ademen als hij het per ongeluk over zijn hoofd trekt, maar op de een of andere manier is het toch heel warm. Ik heb er al vaker eentje kado gedaan. Voor baby’s maak ik ze van katoen, voor onszelf van acryl. Het haakt fijn, dat patroon en ik word altijd blij van het resultaatquote:Op donderdag 20 september 2018 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa dat dekentje kwam me ook al ergens vaag bekend van voor idd!
Hij wordt sowieso gebruikt. Een aantal mensen dachten dat hij te koud zou zijn vanwege de open structuur, maar hij is feitelijk nog wat aan de warme kant voor met deze temperaturen, maar hij gaat zeer zeker vaker gebruikt worden!
Ahhh goed bedacht!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de open structuur is bewust, vanwege kunnen ademen als hij het per ongeluk over zijn hoofd trekt, maar op de een of andere manier is het toch heel warm. Ik heb er al vaker eentje kado gedaan. Voor baby’s maak ik ze van katoen, voor onszelf van acryl. Het haakt fijn, dat patroon en ik word altijd blij van het resultaat
quote:Op donderdag 20 september 2018 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de open structuur is bewust, vanwege kunnen ademen als hij het per ongeluk over zijn hoofd trekt, maar op de een of andere manier is het toch heel warm. Ik heb er al vaker eentje kado gedaan. Voor baby’s maak ik ze van katoen, voor onszelf van acryl. Het haakt fijn, dat patroon en ik word altijd blij van het resultaat
Ahwquote:Op donderdag 20 september 2018 14:04 schreef ToT het volgende:
Super!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2018 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT over een jaartje of 30.
OMGquote:Op donderdag 20 september 2018 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
The mountain?quote:Op donderdag 20 september 2018 17:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of er zit morgen een ons of 4 in de luier.
Lekker joh, dat alles zo voorspoedig verloopt. Goede eetlust is niets mis mee. Dat hij papa en mama nagenoeg failliet knaagt laten we er gewoon even buiten.quote:
Whehe liever dat dan dat-ie een gratenpakhuis wordt!quote:Op donderdag 20 september 2018 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker joh, dat alles zo voorspoedig verloopt. Goede eetlust is niets mis mee. Dat hij papa en mama nagenoeg failliet knaagt laten we er gewoon even buiten.
Precies. Neefje van me heeft vanaf de start ook altijd flink gegeten. Daar is hij niet op achteruit gegaan. Sterk kereltje geworden.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe liever dat dan dat-ie een gratenpakhuis wordt!
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:14 schreef zorro28 het volgende:
Sinds ik fotofilters heb gevonden ben ik echt een hopeloos gevalHet is veel te leuk om mensen van geslacht te doen veranderen etc.
Het wordt elke dag iets rustiger, zo lijkt het.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe is het je vergaan vandaag op het werk, Melting?
Eej zorro.
Mooi! Gelukkig dat ze er vatbaar voor waren.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Het wordt elke dag iets rustiger, zo lijkt het.
Zeker.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi! Gelukkig dat ze er vatbaar voor waren.
Werk je voortaan iedere vrijdag een halve dag?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Morgen een half dagje. En dan weekend.
Dat doe ik buiten de zomermaanden meestal. Elke vrijdag een halve ATV.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werk je voortaan iedere vrijdag een halve dag?
Groot gelijkquote:Op donderdag 20 september 2018 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Morgen een half dagje. En dan weekend.
Dan mist er een "l"quote:Op donderdag 20 september 2018 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Lucky heeft de anagrammen ontdekt
linden?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Iinden Jiulle me mssien dit wkeened dan kolpt dat.
Draadloos toetsenbord bijna leeg? of aan het vertypen?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Iinden Jiulle me mssien dit wkeened dan kolpt dat.
Zorro was al vergeven, dus toen maar 28 er achter gezetquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanwaar die 3 eigenlijk?
LuckyBastard was al vergeven, dus deed ik de 2 er maar tussen.![]()
Wat ga je dit weekend uitspoken dan?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zorro was al vergeven, dus toen maar 28 er achter gezet
28 zorro's is ook wel erg veel.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zorro was al vergeven, dus toen maar 28 er achter gezet
Leesbaar fout typen ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Draadloos toetsenbord bijna leeg? of aan het vertypen?
En blijkbaar waren er in 2012 dus al 28 Zorro's. Ben benieuwd hoeveel het er nu dan zijn!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
28 zorro's is ook wel erg veel.
Weekendje weg met familie en aanhang. Geloof 13 personen in 3 huisjes. Zal wel half dood thuiskomenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga je dit weekend uitspoken dan?
Plus paarden, zwaarden, zwepen, veel meer kapotte dakpannen en moeders maar capes naaien voor die hele kudde zorro's.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
28 zorro's is ook wel erg veel.
Geluksgetalquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanwaar die 3 eigenlijk?
LuckyBastard was al vergeven, dus deed ik de 2 er maar tussen.![]()
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weekendje weg met familie en aanhang. Geloof 13 personen in 3 huisjes. Zal wel half dood thuiskomen
Nee eerste en laatste letter correct, dan schijnt je brein het te lezen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Plus paarden, zwaarden, zwepen, veel meer kapotte dakpannen en moeders maar capes naaien voor die hele kudde zorro's.![]()
Leuk, of zie je er tegenop?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weekendje weg met familie en aanhang. Geloof 13 personen in 3 huisjes. Zal wel half dood thuiskomen
Rifreao dus?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee eerste en laatste letter correct, dan schijnt je brein het te lezen.
Beide, haha.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk, of zie je er tegenop?
Vacature?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zou die vacature bij de Efteling wat voor Symph zijn trouwens?
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beide, haha.
Vind dat kloten met de kleintjes wel leuk, maar ben daarna altijd bijna dood
Je kan vanaf 20.26.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Halloik zal ff uurtje wat muziek eropgooien
Heuj! Ja tof!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Halloik zal ff uurtje wat muziek eropgooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |