Maar schijt je dan echt veel ook?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef NoXia het volgende:
Nee, gisteren al geweest. Ik verwacht vrijdag weer de volgende hoop.
pics?!quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik voel er weer eentje aankomen, dat wordt een fijne zeg
Geen mooie worsten dusquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Tegenvallende hoeveelheden de laatste tijd
Jij bent er snel bijquote:
Ik heb liever geen warme bril nee, tenzij het een functie is van de bril zelfquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:37 schreef Gripper het volgende:
Ik zit ook ff te knetteren nu as we spiek, en vroeg me ineens af: vinden jullie het plezierig om op een nog warme bril te gaan zitten of heb je m liever koel?
Het is toch altijd een beetje een harde reality check als ie warm is en je beseft: andere mensen doen hier ook vieze dingen.
Ik persoonlijk haal dan altijd wel even snel een velletje wc papier over de zitting om niet in andermans bilzweet te hoeven zitten.
Het ergste aan spetterpoep is dat het ook daadwerkelijk spettert.quote:
Je bent gewoon een slachtoffer van de linkse kerk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Vollenhoven het volgende:
Mijn poeptopic was succesvoller.
Helaas gunnen sommige mods het licht in de ogen niet van sommige users.
Noem je dit topic nou een schijttopicquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Vollenhoven het volgende:
Mijn poeptopic was succesvoller.
Helaas gunnen sommige mods het licht in de ogen niet van sommige users.
Nee ik beken kleur.quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
zie je nu bleek?
Dan was het succesvol.
Morgen weerquote:Op woensdag 12 juni 2019 09:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dus een gele flappert.
Volgende keer beter.
Top, net ook weer!quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hoe was je haags kwartiertje?
Heb je wel foto's gemaakt voor ons?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:06 schreef klappernootopreis het volgende:
Vanmorgen even een barst in de pot geknald. tering, dat was me een knaap!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:11 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Heb je wel foto's gemaakt voor ons?
Maak nou eens pics verdomme!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ook in dit nieuwe decennium schijt ik weer een hoop uit, zoals nu, een hele vieze stinkende ook nog eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |