Guti 8x denk ikquote:Op zondag 23 september 2018 08:13 schreef Scarface88 het volgende:
Ontopic jongens. PSV - Ajax. Wie wint? Wie scoort? Is de titelrace vandaag beslist?
6-0quote:Op zondag 23 september 2018 08:13 schreef Scarface88 het volgende:
Ontopic jongens. PSV - Ajax. Wie wint? Wie scoort? Is de titelrace vandaag beslist?
Nee joh, dan wordt het 40-45....quote:
OK bedankt Hansquote:Op zondag 23 september 2018 10:51 schreef Bottendaal het volgende:
Ik denk dat PSV vandaag wint, ze zijn net iets verder als Ajax en spelen thuis.
Bron?quote:Op zondag 23 september 2018 10:51 schreef Bottendaal het volgende:
Danquote:Op zondag 23 september 2018 10:51 schreef Bottendaal het volgende:
Ik kan me alleen een Ajax - PSV herinneren in het Olympisch Stadion, slecht weer, veld kletsnat, overal plassen, goed voetbal bijna onmogelijk en Ajax dat 1-0 won uit een pingel. Geen idee welk jaar dat is geweest.quote:Op zondag 23 september 2018 11:08 schreef FL_Freak het volgende:
Dit wordt wel denk ik weer de eerste regenachtige PSV Ajax sinds jaren volgens mij
N-n-nee verder.quote:
Met dit weer zou ik niet verbaasd zijn als het een draak van een wedstrijd wordt. Lekker voetballen op een doorweekte mat...quote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef Zorro het volgende:
0-0
Saai.
Dus verheug je er niet teveel op.
Tegen Bate was het toch ook bagger weer..quote:Op zondag 23 september 2018 13:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met dit weer zou ik niet verbaasd zijn als het een draak van een wedstrijd wordt. Lekker voetballen op een doorweekte mat...
Tjonge. Nou, dat wordt wat dan.quote:Op zondag 23 september 2018 11:06 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Geen bron, puur mijn eigen vergelijking wat ik van de 2 ploegen heb gezien dit seizoen
Wordt jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 23 september 2018 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tjonge. Nou, dat wordt wat dan.
TOETERTJES, CHAMPAGNE EN POLONAISE.
Volgens Badder zijn vooral jongens als Scarface heel slecht voor het topic. Dit soort posts van hem zijn daarentegen wel constructief.quote:Op zondag 23 september 2018 13:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wordt jij nou nooit moe van jezelf?
*Wordquote:Op zondag 23 september 2018 13:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wordt jij nou nooit moe van jezelf?
Ik wou een Nouri reactie posten, maar vond dat etisch onverantwoord.quote:Op zondag 23 september 2018 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, overleden aan een allergische reactie
Knap van jou.quote:Op zondag 23 september 2018 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wou een Nouri reactie posten, maar vond dat etisch onverantwoord.
Kan er dus niks van.quote:Op zondag 23 september 2018 15:38 schreef Scarface88 het volgende:
Godverdomme geen Guti what the fuck is er mis met Mark.
Team draait prima. Kan je niet maken tegenover Hendrix of Rosario helaas. Maar inderdaad, Guti hoort gewoon basis.quote:Op zondag 23 september 2018 15:38 schreef Scarface88 het volgende:
Logisch. Zeker in zo'n topmatch. In de beker in de basis en week erna zal die wel in basis blijven. In dit duel liever een speler die de tegenstanders kent. Hij komt er in 2de helft echt wel in.quote:Op zondag 23 september 2018 15:38 schreef Scarface88 het volgende:
Lijkt er wel op als je ze bezig zag.quote:Op zondag 23 september 2018 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet mogelijk geblesseerd volgens FOX, toch niet te hopen want Room kan er weinig van
quote:Op zondag 23 september 2018 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet mogelijk geblesseerd volgens FOX, toch niet te hopen want Room kan er weinig van
twitter:RichConnelly twitterde op zondag 23-09-2018 om 16:31:21Late drama. #PSV keeper Zoet has twisted ankle in warm-up. Awaiting more news. Don't know if he'll start. Room standing by. reageer retweet
Stelletje proleten idd.quote:Op zondag 23 september 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, dit is toch om je helemaal kapot voor te schamen?
Goed voorbeeld ook voor alle kinderen die er ook tussen staan. Maar het zegt genoeg als je als volwassen kerel de tijd neemt om een spelersbus van de tegenpartij op te wachten en dit dan uit te kramen.quote:Op zondag 23 september 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
'Donny op de bank' vond ik wel leuk.quote:Op zondag 23 september 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij staat Badder daar ergens.quote:Op zondag 23 september 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
Weet je wie zich kapot moet schamen? Ajax. Veertig miljoen investeren en dan zo van de mat gebalt worden.quote:Op zondag 23 september 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
gebaltquote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie zich kapot moet schamen? Ajax. Veertig miljoen investeren en dan zo van de mat gebalt worden.
Hoewel dit ook gewoon niet kan he. Maar dit gebeurt denk ik bij de meeste clubs.quote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie zich kapot moet schamen? Ajax. Veertig miljoen investeren en dan zo van de mat gebalt worden.
Is overal zo. Vooral bij 020. Doen ze zich zelf ook aan met die idiote berichten die ze de media inslingeren voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hoewel dit ook gewoon niet kan he. Maar dit gebeurt denk ik bij de meeste clubs.
40 miljoen deze zomer.quote:Op zondag 23 september 2018 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
Wat is dit heerlijk zeg! Er worden mondjes gesnoerd in Amsterdam. Sta je dan met je grote bek en 80 miljoen investering met 3-0 achter bij rust![]()
Als dat matten zou worden zou van Bommel die Ten hag met een klap neerhoeken. Het is duidelijk wie de alphamale onder de trainers is. Ten Hag is een watje in alles. En dat moet dan de "Amsterdamse bravoure" uitstralenquote:Op zondag 23 september 2018 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
Van Bommel vs Ten Hag was ook genieten trouwens
Nooit begrepen dat Ajax hem heeft gehaald. Nou gaat ie voor de kerst er uit. Hadden ze beter afgelopen seizoen kunnen lozen. Lulletje rozenwater.quote:Op zondag 23 september 2018 17:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als dat matten zou worden zou van Bommel die Ten hag met een klap neerhoeken. Het is duidelijk wie de alphamale onder de trainers is. Ten Hag is een watje in alles. En dat moet dan de "Amsterdamse bravoure" uitstralen
Verlaag je nou niet tot dat niveau.quote:Op zondag 23 september 2018 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ajax Showtime reacties zijn nu al genieten
Ach andersom is het ook altijd feest dus laat mij ook maar een keer.quote:Op zondag 23 september 2018 17:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Verlaag je nou niet tot dat niveau.
Voor deze ene keer dan, maar daarna niet meer.quote:Op zondag 23 september 2018 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach andersom is het ook altijd feest dus laat mij ook maar een keer.
Speelt ook verdedigend een puike pot.quote:Op zondag 23 september 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Ik vind die Angelino echt een fenomeen trouwens, wow.
Deal.quote:Op zondag 23 september 2018 17:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan, maar daarna niet meer.
Willems 2.0quote:Op zondag 23 september 2018 17:49 schreef nickhguitar het volgende:
Ik vind die Angelino echt een fenomeen trouwens, wow.
Willems liet zijn man 15x per wedstrijd lopen. Toen dat er eenmaal af was leek het nergens meer op.quote:
Zeker. Eigenlijk is elke verandering dit seizoen ook meteen een upgrade geworden. Inclusief, met alle respect voor Philip, de trainer.quote:
Daarom ook 2.0. Verbeterde versie.quote:Op zondag 23 september 2018 18:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Willems liet zijn man 15x per wedstrijd lopen. Toen dat er eenmaal af was leek het nergens meer op.
Philip die zich lekker ging ingraven tegen Ajax en er met 3-0 af ging.quote:Op zondag 23 september 2018 18:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeker. Eigenlijk is elke verandering dit seizoen ook meteen een upgrade geworden. Inclusief, met alle respect voor Philip, de trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |