Dan komt Efteling wel weer terug. Alleen dan moet Specu nog wel wat meer posten.quote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Deze TT is haram. Misschien blijft dat Triggergeval dan ook eindelijk eens weg.
Correct, vanmiddag had ik nog een lekkere omelet met gerookte spek.quote:
Varken.quote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef sp3c het volgende:
wat is er ook zo'n wat?
lekker duidelijk weer
Is hij wel daadwerlijk een hooggeleid G?quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef sp3c het volgende:
heb jij wel eens een varken in de schoolbanken gezien?
we mogen niet vergeten dat hij hooggeleid is
hij klinkt wel echt boos altijd dus dan ga ik daar eigenlijk gewoon van uit want voor mijn gevoel is dat wel iets wat je moet aanlerenquote:Op maandag 17 september 2018 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is hij wel daadwerlijk een hooggeleid G?
Nja, dan duurt dit topic weer 5 weken.quote:Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Zonder Friek is het wel saai hoor.
Mijn moeder is dood.quote:Op maandag 17 september 2018 22:55 schreef sp3c het volgende:
je moeder duurt 5 weken
al komt dat meer doordat je steeds moet wachten tot ze een keer uitgegeten is
Waarom op dit tijdstip? Had hij dat niet even eerder kunnen doen?quote:Op maandag 17 september 2018 23:19 schreef sp3c het volgende:
ja en mijn vader is sigaretten aan het halen
Je bent gewoon jaloers op het extra chromosoom dat sp3c van zijn vader heeft gekregen.quote:Op maandag 17 september 2018 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom op dit tijdstip? Had hij dat niet even eerder kunnen doen?
Zo verpest hij wel die hele familiesfeer.
Goedemorgen Friek! Hoe gaat het, ben je al wat minder verdrietig?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op het extra chromosoom dat sp3c van zijn vader heeft gekregen.
Het gaat prima! Ga jij nog wat toevoegen aan de maatschappij, of is het gewoon weer uitkering vangen en zielig doen?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goedemorgen Friek! Hoe gaat het, ben je al wat minder verdrietig?
Hoi Friek_, ik snap dat je het druk hebt hoor, maar zie je nog kans om mijn vraag te beantwoorden?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat prima! Ga jij nog wat toevoegen aan de maatschappij, of is het gewoon weer uitkering vangen en zielig doen?
quote:Op zondag 16 september 2018 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, jezelf zoveel beter vinden?
Je weet dat ik de afgelopen 3 jaar voor een TDO-DRR heb gewerkt? En dat ik nu bij een kleiner IT-bedrijfje, wat zelfs zeer betrokken is bij de maatschappij, ga werken om gewoon weer saai een beetje Java nerddingen te doen? En dat ik een eigen kledinglijn heb?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat prima! Ga jij nog wat toevoegen aan de maatschappij, of is het gewoon weer uitkering vangen en zielig doen?
Ah, cyberSherlock? Coolquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Team Digitale Opsporing Dienst Regionale Recherche.
Gewoon pliesienerd dus.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Team Digitale Opsporing Dienst Regionale Recherche.
Wel een goede kandidaat.quote:
Oeh, rood ben ik nog niet geweest. Zou wel mooi staan op mijn FOK! CV.quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
FB / Gebrek aan rood.
Ik vind
[..]
Wel een goede kandidaat.
Ga je dat net zolang blijven als donkerblauw?quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oeh, rood ben ik nog niet geweest. Zou wel mooi staan op mijn FOK! CV.
Langer denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dat net zolang blijven als donkerblauw?
Zelfs Elfletterig was langer mod dan dat.quote:
Gelukkig is er goede vervanging.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs Elfletterig was langer mod dan dat.
Die houdt het ook al lang vol trouwens.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig is er goede vervanging.
Ik heb trouwens mijn nieuwe auto gevonden: https://www.autowereld.nl(...)8620482/details.htmlquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig is er goede vervanging.
Zijn wel leuke autootjes.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn nieuwe auto gevonden: https://www.autowereld.nl(...)8620482/details.html
Jammer alleen dat die prijs of niet klopt, of er andere schimmige zaakjes aan vast zullen hangen.
Ja maar de rest wat te koop staat is ongeveer 10k meer, dus ik vertrouw dit nietquote:
Zal wel een herstelde schadeauto uit Duitsland zijn. Zie ook geen kenteken en ze zitten in Almelo, nou dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar de rest wat te koop staat is ongeveer 10k meer, dus ik vertrouw dit niet
Google reviews zijn ook voornamelijk door Trigger's neven gedaan: https://www.google.com/se(...)7cc3e92b11eaa950,1,,,
Ja zoiets vermoed ik ook, jammer wel, zou een leuk autootje zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal wel een herstelde schadeauto uit Duitsland zijn. Zie ook geen kenteken en ze zitten in Almelo, nou dan weet je het wel.
Zou ook best kunnen dat die auto gewoon goed is maar dat je er nog BPM en shit bijkomt, anders hadden ze hem zelf wel op kenteken gezet lijkt mij. Bel ze eens om te vragen wat het kenteken van dat ding is. Ze adverteren trouwens ook niet op Autotrack, maar goed ook bij een "duister" autobedrijf kan je soms goede zaken doen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik ook, jammer wel, zou een leuk autootje zijn.
Ja niet op Autotrack vind ik vaak ook al wat verdacht, de rest van de auto's die ze verkopen zijn ook allemaal van die bakken met hoge kilometerstand voor een paar honderd/duizend euro. Dan is zeker deze auto nogal opvallend, zeker zo zonder kenteken. Ik ga wel weer gewoon naar DS3'tjes kijken, die zijn wat meet in mijn prijsklasse.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen dat die auto gewoon goed is maar dat je er nog BPM en shit bijkomt, anders hadden ze hem zelf wel op kenteken gezet lijkt mij. Bel ze eens om te vragen wat het kenteken van dat ding is. Ze adverteren trouwens ook niet op Autotrack, maar goed ook bij een "duister" autobedrijf kan je soms goede zaken doen.
Je kan ook even kijken naar een toyota GT86, is dezelfde auto, maar vaak wel wat goedkoper.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn nieuwe auto gevonden: https://www.autowereld.nl(...)8620482/details.html
Jammer alleen dat die prijs of niet klopt, of er andere schimmige zaakjes aan vast zullen hangen.
Klopt, maar is niet echt goedkoper, beginnen ook pas rond de 25k voor eentje met een normale kilometerstand. Ik probeer gewoon onder de 15k te blijven met een beetje marge mocht het een bijzondere auto zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook even kijken naar een toyota GT86, is dezelfde auto, maar vaak wel wat goedkoper.
Hoi zeugjequote:
Alsof jij niet net zo erg bent als onsquote:
Nee jullie zijn mannen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet net zo erg bent als ons
Daarom zeg ik toch ook zeug en niet beer, tjongejonge zeg.quote:
Ja maar ben ik dus niet net zo erg.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook zeug en niet beer, tjongejonge zeg.
Ik doe er al meer dan 5 jaar niks meer mee.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Krijg je ook die van mij
Is dat een ja of een nee?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe er al meer dan 5 jaar niks meer mee.
Je weet best dat ik die niet heb.quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zei ook jongenS.
Anders maak je er 1?
Sinds wanneer ben ik leuk?quote:
Maar wat moet ik met instagram dan?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij niet. Je insta bedoel ik.
Gewoon dingen posten....quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met instagram dan?
Dat kan ik hier toch ook?quote:
Oke waar vind ik hem?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, maar verwacht er weinig van
Ja wat, met feesboek doe ik toch ook al geen ene kut, waarom zou ik dat met insta wel doen?quote:
jij hebt wel insta.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Ewaaaaa, Kamal heeft geen Instagram.
Ja das waar.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, met feesboek doe ik toch ook al geen ene kut, waarom zou ik dat met insta wel doen?
Houdt hij ook zo van broodjes gehaktbal?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, je volgt gewoon een fan.
Wie niet?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Houdt hij ook zo van broodjes gehaktbal?
Friek_, broodje bal is wel heel erg ver onder zijn stand natuurlijk.quote:
Houd die gore praatjes nou eens voor jequote:
Die zit gewoon een beetje filosofisch uit de hoogte te doen joh. Is zelf werkloos, uitkeringstrekker en zoals ik al zei.. een beetje in het verleden blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Friek_, broodje bal is wel heel erg ver onder zijn stand natuurlijk.
Misschien is die wel een hooggeleide veganist.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zit gewoon een beetje filosofisch uit de hoogte te doen joh. Is zelf werkloos, uitkeringstrekker en zoals ik al zei.. een beetje in het verleden blijven hangen.
Veganistenquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel een hooggeleide veganist.
Dat mag van mij.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel een hooggeleide veganist.
Ja des te meer vlees voor onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |