Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet de kont ik weet niet wat de gezien heeft
quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik erger me aan die vieze voeten.![]()
Ik heb wel gelachen toen hij tegen Sanne zij 'met je dikke reet'. Het was echt komisch.quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tim noemt John zijn grove gescheld humor
dat was punihaar, dat is en vollidiotquote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis geen gekonkel.
Tis een gesprek.
Iedereen vertelde hun stemmen en Hiske had nog een voorbehoud....quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Nee, ze heeft een behaarde reet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was punihaar, dat is en vollidiot
Krulletjes zelfs.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
quote:
OMG.... zo gedetailleerd?quote:
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.quote:
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat morgen de stemmingen presenteren?
Al iets van gehoord?
Linda!quote:Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops zouu dat niet toestaan
iemand met vieze stinkpoten op haar bed
.. wel bij een ander doen
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Dat ligt niet aan jou hoofdquote:Op maandag 17 september 2018 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.
Ik las 12.00 uur.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Laat.. of veel later, soms heel erg laatquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Echt hoor, is niet goed voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoofd
Nou dit is gewoon stem afspraken maken, joa zei eerst dat hij twijfelde en na het benoemen zei hij dan ga ik op manon omdat het beter uitkwamquote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef mario390 het volgende:
en joa heeft zijn Konthaar op de Hoofd,en zijn Kont in Gezicht
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weerquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Tussenstand is dus 8 voor Brenda en 10 voor Manon.
De anderen hebben nog 21 stemmen te verdelen dus die hebben genoeg om Tim en/of Gerrit ook op de bank te zetten.
nou nouquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
John trekt blikkie bier open en zegt op thuis.
Hebben die nog afgesproken nog samenquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weer
Geen idee maar ze hebben een pesthekel an die tweequote:Op maandag 17 september 2018 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben die nog afgesproken nog samen
Aan jou heb ik watquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat.. of veel later, soms heel erg laat
op de hoofd yepquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.
Alleen Manon heeft zulk lang konthaar.quote:
Op wie dan?quote:Op maandag 17 september 2018 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Nee yurt bewoners fout ze Jessie gaat niet op Sanne haha
Ik denk op Tim of Gerritquote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wie dan?
Zo zinloos dat gespeculeer, maar ja, ze kunnen aan niets anders meer denken. Dat snap ik dan wel weer.
Valt tegen, Manon krijgt er meer.quote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie heeft het goed voor elkaar, dat meerdere mensen op haar concurrente Brenda gaan stemmen. Ik had lange tijd verwacht dat Gerrit, Sanne en Sjellie vol op Mike zouden gaan, waar ze alle drie een grafhekel aan hebben.
Terecht. Infantiele saaie hersenloze kut is het.quote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt tegen, Manon krijgt er meer.
Nee, daar heb je gelijk in.......die zijn meer bezig met bewoners afbranden en konkelen......quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.
Die inderdaad niet heb je gelijk aan, Maar Brandon hoor je niet maar geeft hints maakt tekens tegen Brenda , Manon en Sanne.........quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.
Okay,... is mooi geweest.quote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef mario390 het volgende:
Joa kann zich met zijn haar zijn gezicht afvegen om dat het ook zijn kont is
Ja en dat weten ze, maar wie Tim, Gerrit of joa.......quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Tussenstand is dus 8 voor Brenda en 10 voor Manon.
De anderen hebben nog 21 stemmen te verdelen dus die hebben genoeg om Tim en/of Gerrit ook op de bank te zetten.
Feit is dat er één opdondertquote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wie dan?
Zo zinloos dat gespeculeer, maar ja, ze kunnen aan niets anders meer denken. Dat snap ik dan wel weer.
En dat is een mooi feitquote:Op maandag 17 september 2018 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Feit is dat er één opdondert
What is seen, cannot be unseenquote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lang gekruld konthaar
heb dr beeld bij nu
gaat niet meer weg , nooit meer
Yep.En dat is mooi.quote:Op maandag 17 september 2018 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Feit is dat er één opdondert
En wat krijgen we ervoor terugquote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat is een mooi feitIk hoop echt dat Manon weg moet. Sanne vind ik ook een kutwijf, maar die zorgt tenminste voor een kutstemming en relletjes. En ze lult alles door.
Eén of andere camerageile idiootquote:Op maandag 17 september 2018 21:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
En wat krijgen we ervoor terug
Heb je goed gegeten vandaagquote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Terecht. Infantiele saaie hersenloze kut is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de stemmingen al geteld in de Yurt...JAAAA: Sanne Brenda en Manon zeggen ze.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op maandag 17 september 2018 21:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je goed gegeten vandaag
Ze houden er totaal geen rekening mee dat er meer dan 3 op de bank kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de stemmingen al geteld in de Yurt...JAAAA: Sanne Brenda en Manon zeggen ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?quote:
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.quote:Op maandag 17 september 2018 21:32 schreef mazaru het volgende:
Joa zegt dat Jeff op hem gaat omdat hij jaloers is als Joa met Jessie knuffelt.
Wat een ellendige Narcisten zijn die twee toch
Een 45-jarige camerageile idiootquote:Op maandag 17 september 2018 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoop alleen niet zo een jong iemand
Zou me niks verbazen als Mike er drie aan John geeft. Zijn maat die graag naar huis wil.quote:
Misschien komt nu wel die pilootquote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?
Omdat dat de enige Utopiaan isquote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Adriaan komt in het hele stemmingsverhaal niet voor
Heb je de klerezooi om die twee heen gezien.quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef DKUp het volgende:
Tokkie ligt met een blikje bier op zijn nest.
Vega is het nieuwe utoquote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Of ze horen ze alleen maar uit en passen morgenvroeg de stemmen aan.quote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.
Iedereen die met die twee gaat bonden wordt meegetrokken naar hen riool niveauquote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.
Ik wil graag de blije homo.quote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?
quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Misschien komt nu wel die piloot
Jessie en Jeffry ook niet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat pak je toch maar mooi weer even mee deze avond.quote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef tonja het volgende:
Gatverdamme, Joa laat een knetterende scheet
Wie dan?quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 21:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat pak je toch maar mooi weer even mee deze avond.![]()
Maar dan ook een hele hele blijequote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil graag de blije homo.
Ja, en dan weer een vlakvandiktebank in het hutje wat Mike heeft gebouwd.quote:
Die kan pottenbakken en een kaasschaaf meebrengt.quote:Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef formule het volgende:
[..]
Maar dan ook een hele hele blije![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen die met die twee gaat bonden wordt meegetrokken naar hen riool niveau
Gelijk heel veel bestek, en natuurlijk 1 kaasschaafquote:Op maandag 17 september 2018 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kan pottenbakken en een kaasschaaf meebrengt.![]()
![]()
quote:
Met de hand op haar hart liegen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske liegt dat ze barst ze heeft net wel meegedaan aan een complot. Wat valt die me tegen zeg..
Niemand die actie heeft gevoerd wil Utopia weer in.quote:Op maandag 17 september 2018 21:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]hi FF
![]()
![]()
Ik weet nietwie, maar weet wel dat ze zich mochten opgeven (diegene die aanwezig waren bij de bekend making dat Utopia ging stoppen en actie gingen voeren en er zal vast wel een debiel zijn geweest die dat gedaan heeft
Klopt ook... bijzitten bij een clubje die zeggen op wie ze gaan stemmen is geen complotquote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske gaat niet meedoen aan complotten.
Die smiecht luistert sowieso altijd alles stiekem af.quote:Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
Tim gaat met Adriaan praten over de markt, brandon blijft zitten.
en anders springt er 1 weer op de fietsquote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niemand die actie heeft gevoerd wil Utopia weer in.
De stemmen hebben ze niet verandert alleen Joa........had twijfel tussen twee......Niks om hun kont te redden want net wat je zei of een ander ze zijn in de minderheid.......quote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske liegt dat ze barst ze heeft net wel meegedaan aan een complot. Wat valt die me tegen zeg..
Die 6 die net in de yurt hebben gewoon keiharde stemafspraken gemaakt. Manon zegt ik heb alleen gevraagd of je op mij ging. Hiske zei toen van niet. Loog ze ook al. Manon vind het naar dat mensen bespeelt wordenquote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Met de hand op haar hart liegen.
Ze heeft mee zitten tellen wie er op de bank zouden komen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt ook... bijzitten bij een clubje die zeggen op wie ze gaan stemmen is geen complot
quote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en anders springt er 1 weer op de fiets
Hart voor de hond uit de vriezertquote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Met de hand op haar hart liegen.
quote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ontzettend lief........quote:Op maandag 17 september 2018 21:44 schreef formule het volgende:
Manon waarschuwt Hiske dat er spelletjes gespeeld worden,lief hè
Manon is net zo goed samen met Brenda een poging aan het doen om de boel te bespelen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 6 die net in de yurt hebben gewoon keiharde stemafspraken gemaakt. Manon zegt ik heb alleen gevraagd of je op mij ging. Hiske zei toen van niet. Loog ze ook al. Manon vind het naar dat mensen bespeelt worden
Ook dat waren geen complotten, maar kansberekeningen van de rest.. hun eigen stemmen lagen al vast Achter oquote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft mee zitten tellen wie er op de bank zouden komen.
Ja, ze houdt altijd zo lief rekening met een anderquote:Op maandag 17 september 2018 21:44 schreef formule het volgende:
Manon waarschuwt Hiske dat er spelletjes gespeeld worden,lief hè
Pens.quote:Op maandag 17 september 2018 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hart voor de hond uit de vriezert
Als die al niet onderweg isquote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ze zou niet op Manon stemmen, en anders zou ze het laten weten. En in die Yurt zei ze dat ze op manon zou gaan stemmen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef Hagenesie het volgende:
Hiske geeft dus geen stem aan Brandon.
Nee toch.....die twee lieve meiden die zitten alleen maar te zonnen op bankjes en boomstammen.....quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Manon is net zo goed samen met Brenda een poging aan het doen om de boel te bespelen.
Niet ze maken geen afspraken samen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Manon is net zo goed samen met Brenda een poging aan het doen om de boel te bespelen.
Joa heeft gaat zijn stemmen aanpassen nadat vandaag werd verteld wat de anderen zouden doen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook dat waren geen complotten, maar kansberekeningen van de rest.. hun eigen stemmen lagen al vast Achter o
Klopt. Snap ook niet waarom ik er niets van moet hebben.quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch.....die twee lieve meiden die zitten alleen maar te zonnen op bankjes en boomstammen.....
Nee, proberen alleen andere over de streep te trekken......quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet ze maken geen afspraken samen.
Maakt me niets uit. Het feit dat ze samenklitten en dagelijks de toon zetten, al dan niet noemend wie ze eruit willen en waarop ze gaan.quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet ze maken geen afspraken samen.
In dat geval is Joqie de gluiperd.. ik hoor inmiddels AnkieGebit verschrikkelijk liegen tegen Toetie en M. Creepquote:Op maandag 17 september 2018 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joa heeft gaat zijn stemmen aanpassen nadat vandaag werd verteld wat de anderen zouden doen.
quote:Op maandag 17 september 2018 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brenda;Het is een tijdelijke realiteit.
quote:Op maandag 17 september 2018 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk dat de stemming morgen langer duurt dan de troonrede.
Wat een rare mensen toch?quote:Op maandag 17 september 2018 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Christel navragen bij Brandon, hij stemt niet op haar begreep ik eruit.
Yep, zeker om dat dat stemmen nieuw is voor ze. Ze gaan het zich heel persoonlijk aantrekken. Dat wordt janken en ruzie maken.quote:Op maandag 17 september 2018 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat het spannender wordt NA de stemming.
Ze liegt tegen iemand in ieder geval. We gaan het zien morgen. Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 17 september 2018 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In dat geval is Joqie de gluiperd.. ik hoor inmiddels AnkieGebit verschrikkelijk liegen tegen Toetie en M. Creep
de afterparty zeker te wetenquote:Op maandag 17 september 2018 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk dat de stemming morgen langer duurt dan de troonrede.
Dat denk ik ook. Alleen jammer dat al het een en ander bekend is.quote:Op maandag 17 september 2018 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zeker om dat dat stemmen nieuw is voor ze. Ze gaan het zich heel persoonlijk aantrekken. Dat wordt janken en ruzie maken.
hoop ik![]()
andere zenderquote:Op maandag 17 september 2018 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In dat geval is Joqie de gluiperd.. ik hoor inmiddels AnkieGebit verschrikkelijk liegen tegen Toetie en M. Creep
Denk het niet ze hebben allemaal een baan ondertussen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef mazaru het volgende:
Twee van deze groep komen deze week binnenwandelen
[ afbeelding ]
Erwtjehquote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang er iemand anders naar huis gaat, een Manon, of Brenda, Sanne of Jessie.quote:Op maandag 17 september 2018 21:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Zolang Gerrit maar ook op de bank zit vind ik alles best.
quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mister Longface... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat van die groep alleen Rene misschien gek genoeg is. Maar het zou me verbazen als er één van hen morgen binnen komt wandelen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mister Longface... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johan.quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niet Jinxen straks komt dat inteelt jong terugquote:Op maandag 17 september 2018 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie Johan er ook wel voor aan
Johan kan nog wel eens gaan clashen met Mikequote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet Jinxen straks komt dat inteelt jong terug
En ze hebben het niet eens geprobeerd.....Manon die zo nieuwsgierig is en wil van iedereen weten of ze op haar gaan .quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
Manon en brenda weten niet op brandon, jessie en jeffrey gaan. Wel van elkaar. Brenda vind de spelletje die gespeeld worden en de mensen die er aan meedoen dat die zich voorschut zetten.
Brenda zegt zou me wel tegenvallen als je wel mee doet aan die spelletjes want ze ziet Hiske als een oprecht persoon
Mij verbaast niets meer. Ze zijn er allemaal gek genoeg voor. Doen ze het 1 keer dan doen ze het ook 2 keer.quote:Op maandag 17 september 2018 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat van die groep alleen Rene misschien gek genoeg is. Maar het zou me verbazen als er één van hen morgen binnen komt wandelen.
Ik denk het niet, ze gaan Versie 1 copieëren , incl dramatische opkomsten, dikke witte viltstift en oeverloze argumentatiegelul, dramatische close-ups.. net als in Exp Ronbison incl petroleum fakkels en bezwete gezichtenquote:Op maandag 17 september 2018 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zeker om dat dat stemmen nieuw is voor ze. Ze gaan het zich heel persoonlijk aantrekken. Dat wordt janken en ruzie maken.
hoop ik![]()
Nou qua karakter is Mike erger dan Johannes nogquote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Johan kan nog wel eens gaan clashen met Mike
Oh ja dat zou een prachtige dombi (was eigenlijk een typefout, maar ik laat m staan) zijn.quote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vergeet niet de zak geld die ze krijgen als ze ingehuurd worden door Talpaquote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij verbaast niets meer. Ze zijn er allemaal gek genoeg voor. Doen ze het 1 keer dan doen ze het ook 2 keer.
Rustig maar,Johan komt niet terug.Krijgen we weer onrust in de COs.quote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet Jinxen straks komt dat inteelt jong terug
Als Johan terug komt is er tenminste weer iemand die ik leuk vindquote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neeheee, ik wil drama en ellende!quote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze gaan Versie 1 copieëren , incl dramatische opkomsten, dikke witte viltstift en oeverloze argumentatiegelul, dramatische close-ups.. net als in Exp Ronbison incl petroleum fakkels en bezwete gezichten![]()
En na afloop allemaal pizza bestellen en lachend napraten over hun geweldige optreden
Ik ben voor...quote:Op maandag 17 september 2018 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja dat zou een prachtige dombi (was eigenlijk een typefout, maar ik laat m staan) zijn.
Mike die heel weinig humor heeft.quote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2018 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Johan terug komt is er tenminste weer iemand die ik leuk vind
En terug naar het luilekkerleven. Niets moet, alles komt aanrollen, elke week een feestje, gratis eten en onderdak en iedere maand worden je vaste lasten betaald en je bankrekening groeit. Slapend rijk worden heet datquote:Op maandag 17 september 2018 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vergeet niet de zak geld die ze krijgen als ze ingehuurd worden door Talpa
of 1 iemand voor de derde keerquote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij verbaast niets meer. Ze zijn er allemaal gek genoeg voor. Doen ze het 1 keer dan doen ze het ook 2 keer.
En Johan met z'n rotgeintjesquote:Op maandag 17 september 2018 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike die heel weinig humor heeft.
Gaat echt niet gebeuren, het zijn alle 15 doorgewinterde Versie 1 volgers die precies weten hoe ze hun spelletjes moeten spelenquote:
ja brenda heeft een glazen bol(eng wijf)quote:Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda noemt nu even dingen op wat de nieuwe hebben gezien.
Daar kan ze best gelijk aan hebben.....en waarom weet ze zo zeker dat Tim erop gaat terwijl ze aan niemand gevraagd heeft hoe of wat.......knap hoor die glazen bol.......quote:Op maandag 17 september 2018 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda zegt wat denk je dat de bank is. Ze zegt Timothy, manon, brenda en gerrit.
Nah, ze weten vrij weinig van UTO1.quote:Op maandag 17 september 2018 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren, het zijn alle 15 doorgewinterde Versie 1 volgers die precies weten hoe ze hun spelletjes moeten spelen
Wie was dat ook alweer, eh... onze volgster, geloof ik.quote:
Johannesquote:Op maandag 17 september 2018 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie wat dat ook alweer, eh... onze volgster, geloof ik.
Gezellig samen janken met Brenda. Vond haar wel leuk hoor, daar niet van.quote:Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jose kan prima terug
plek zat om schaduw meuk te maken
slapen in een hutje en geld maken win win
prima janken als Opa boeh zegt
jose ..huilen en schaduw dingen makenquote:Op maandag 17 september 2018 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie wat dat ook alweer, eh... onze volgster, geloof ik.
Krijgen ze het moeilijk.quote:
OOOOOOOOOjaaaaaaaa, dat was het, haar hondje.quote:Op maandag 17 september 2018 22:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jose ..huilen en schaduw dingen maken
Dat zouden broers kunnen zijn.quote:Op maandag 17 september 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jose kan de halve groep onderhouden met haar inkomsten. Precies wat deze groep nodig heeft. Lekker niets doen en eten uit de staatsruif.quote:Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jose kan prima terug
plek zat om schaduw meuk te maken
slapen in een hutje en geld maken win win
prima janken als Opa boeh zegt
Omdat ze geen 'stemafspraken' hebben gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2018 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kan ze best gelijk aan hebben.....en waarom weet ze zo zeker dat Tim erop gaat terwijl ze aan niemand gevraagd heeft hoe of wat.......knap hoor die glazen bol.......
quote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat ze geen 'stemafspraken' hebben gemaakt.![]()
Ben jij Jomanda? Dat je weet of het belangrijke gesprekken zijn?quote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef mario390 het volgende:
idioten ,,belangrijke gespreken streamen ze niet![]()
over stemming hoorquote:Op maandag 17 september 2018 22:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben jij Jomanda? Dat je weet of het belangrijke gesprekken zijn?
Ze kon het einde van zijn nek niet vinden, tijdens het knippen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:09 schreef tonja het volgende:
Wat zit het haar van Gerrit raar in zijn nek. Veel te hoog geknipt
Alsof dat een verdienste is. Daarbij komt ook nog dat het niet waar is. Voor zover ik weet staat hij niet ingeschreven bij een universiteit en volgt ie geen colleges.quote:Op maandag 17 september 2018 22:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit : "ik ben student"![]()
[ afbeelding ]
Mja, zit er even naar te kijken. Het is en profiel een rechte lijn van nek naar kruinquote:Op maandag 17 september 2018 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze kon het einde van zijn nek niet vinden, tijdens het knippen.
Wel een kort lijntjequote:Op maandag 17 september 2018 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, zit er even naar te kijken. Het is en profiel een rechte lijn van nek naar kruin
quote:Op maandag 17 september 2018 22:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Manon naar huisJoa gaat voor de charlies haar stroop opvreten als ze weg is
quote:Op maandag 17 september 2018 22:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Shelly doet dat expressquote:Op maandag 17 september 2018 22:09 schreef tonja het volgende:
Wat zit het haar van Gerrit raar in zijn nek. Veel te hoog geknipt
Als ze leuk in de zin van grappig bedoelt, heeft ze wel gelijkquote:Op maandag 17 september 2018 22:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Shelly doet dat express![]()
staat em zo leuk
sticken zoll hijquote:Op maandag 17 september 2018 22:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smoren zoll hij an de stroopquote:Op maandag 17 september 2018 22:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Stickertje voor je album?
quote:Op maandag 17 september 2018 22:16 schreef tonja het volgende:
Als ik die knot op de kop van die knol zie krijg ik visioenen met een heggeschaarIk kom steeds op knop uit.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op maandag 17 september 2018 22:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kom steeds op knop uit.....
Op Gerrit,gokje hoorquote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
Op wie gaan Jessie en Jeff stemmen?
Ja dat zat haar voornamelijk dwars omdat ze dat geld voor haar foodtruck wilde.quote:Op maandag 17 september 2018 22:21 schreef formule het volgende:
Ik luister naar Manon, het is de schuld van de camera van Gerrit
quote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar wel weten wie er op de bank komt.....ze verraden zichzelf.
![]()
![]()
![]()
En de websjopquote:Op maandag 17 september 2018 22:21 schreef formule het volgende:
Ik luister naar Manon, het is de schuld van de camera van Gerrit
ze wilde gewoon kaarsenhouders verkopen en een houten foodtruck zegt ze net. Dacht dat ze een helikopter wildequote:Op maandag 17 september 2018 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zit maanden op haar kont en roept: Ik wil een food truck.. ik wil een food truck
Meer heeft ze gewoon niet gedaan.
quote:Op maandag 17 september 2018 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Geef Gerrit een bruine pij en hang een kruis om zijn nek en je hebt een Trappistenbroeder.
En dan al vliegend en hoverend boven terreinen crepes op iemands hoofd gooienquote:Op maandag 17 september 2018 22:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze wilde gewoon kaarsenhouders verkopen en een houten foodtruck zegt ze net. Dacht dat ze een helikopter wilde
dat doen ze nogquote:Op maandag 17 september 2018 22:25 schreef formule het volgende:
Gerrit: John en Mike hebben me echt gehaat
maar dat geeft niet zoveelquote:Op maandag 17 september 2018 22:25 schreef formule het volgende:
Van Manon zeker een save your ass gedrag.quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
Na wat Gerrit over Manon heeft gezegd in die tent komt dit gesprek wel heel erg stemmingsgedrag van pas.
Oprecht en absoluutquote:Op maandag 17 september 2018 22:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zelfs de regie kunnen het gezwets van Gerrit niet aan
Ik hoop van harte dat Gerrit op de bank komt met z'n bolle kop en dan naar huis moet.quote:Op maandag 17 september 2018 22:25 schreef formule het volgende:
Die zijn slim, die zeggen niets.quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
Na wat Gerrit over Manon heeft gezegd in die tent komt dit gesprek wel heel erg stemmingsgedrag van pas.
Hij hoeft toch niet te slijmen. Hij weet dat Adriaan niet op hem gaat.quote:
Waanideeën.quote:Op maandag 17 september 2018 22:27 schreef IkFok het volgende:
Hoor brendon een praten over huizen bouwen en een schuur en een tuin. Die gozer kan nog geen spijker in een plank slaan . Laat staan een compleet huisje bouwen. Mafklapper
quote:Op maandag 17 september 2018 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is altijd een Johan in de COS.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |