Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet de kont ik weet niet wat de gezien heeft
quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik erger me aan die vieze voeten.![]()
Ik heb wel gelachen toen hij tegen Sanne zij 'met je dikke reet'. Het was echt komisch.quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tim noemt John zijn grove gescheld humor
dat was punihaar, dat is en vollidiotquote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis geen gekonkel.
Tis een gesprek.
Iedereen vertelde hun stemmen en Hiske had nog een voorbehoud....quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Nee, ze heeft een behaarde reet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was punihaar, dat is en vollidiot
Krulletjes zelfs.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
quote:
OMG.... zo gedetailleerd?quote:
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.quote:
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat morgen de stemmingen presenteren?
Al iets van gehoord?
Linda!quote:Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops zouu dat niet toestaan
iemand met vieze stinkpoten op haar bed
.. wel bij een ander doen
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Dat ligt niet aan jou hoofdquote:Op maandag 17 september 2018 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.
Ik las 12.00 uur.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Laat.. of veel later, soms heel erg laatquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Echt hoor, is niet goed voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoofd
Nou dit is gewoon stem afspraken maken, joa zei eerst dat hij twijfelde en na het benoemen zei hij dan ga ik op manon omdat het beter uitkwamquote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef mario390 het volgende:
en joa heeft zijn Konthaar op de Hoofd,en zijn Kont in Gezicht
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weerquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Tussenstand is dus 8 voor Brenda en 10 voor Manon.
De anderen hebben nog 21 stemmen te verdelen dus die hebben genoeg om Tim en/of Gerrit ook op de bank te zetten.
nou nouquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
John trekt blikkie bier open en zegt op thuis.
Hebben die nog afgesproken nog samenquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weer
Geen idee maar ze hebben een pesthekel an die tweequote:Op maandag 17 september 2018 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben die nog afgesproken nog samen
Aan jou heb ik watquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat.. of veel later, soms heel erg laat
op de hoofd yepquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |