Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet de kont ik weet niet wat de gezien heeft
quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik erger me aan die vieze voeten.![]()
Ik heb wel gelachen toen hij tegen Sanne zij 'met je dikke reet'. Het was echt komisch.quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tim noemt John zijn grove gescheld humor
dat was punihaar, dat is en vollidiotquote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis geen gekonkel.
Tis een gesprek.
Iedereen vertelde hun stemmen en Hiske had nog een voorbehoud....quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Nee, ze heeft een behaarde reet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was punihaar, dat is en vollidiot
Krulletjes zelfs.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Pffff hij heeft haar gemasseerd ook haar reet. En op die knollenkont zit dus een vacht zoals het een paard betaamd.
quote:
OMG.... zo gedetailleerd?quote:
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.quote:
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat morgen de stemmingen presenteren?
Al iets van gehoord?
Linda!quote:Op maandag 17 september 2018 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops zouu dat niet toestaan
iemand met vieze stinkpoten op haar bed
.. wel bij een ander doen
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brandon dat wilde doen.
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:12 schreef zodeju het volgende:
Toch op een andere manier dan de andere groep.......kan dit meer hebben......
Dat ligt niet aan jou hoofdquote:Op maandag 17 september 2018 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want die wil graag in de toekomst gaan presenteren. Vind het geen goed idee, want hij praat vermoeiend voor mijn hoofd.
Ik las 12.00 uur.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Laat.. of veel later, soms heel erg laatquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
Bekend hoe laat de stemming morgen is?
Echt hoor, is niet goed voor mijn hoofd.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoofd
Nou dit is gewoon stem afspraken maken, joa zei eerst dat hij twijfelde en na het benoemen zei hij dan ga ik op manon omdat het beter uitkwamquote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True... maar vind het niet echt afstemmen, gekonkel... meer een uitwisseling van meningen.
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef mario390 het volgende:
en joa heeft zijn Konthaar op de Hoofd,en zijn Kont in Gezicht
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weerquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Tussenstand is dus 8 voor Brenda en 10 voor Manon.
De anderen hebben nog 21 stemmen te verdelen dus die hebben genoeg om Tim en/of Gerrit ook op de bank te zetten.
nou nouquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
John trekt blikkie bier open en zegt op thuis.
Hebben die nog afgesproken nog samenquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Miss C en Toetie gaan zoiezo op een van de Ratjes, dat scheelt weer
Geen idee maar ze hebben een pesthekel an die tweequote:Op maandag 17 september 2018 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben die nog afgesproken nog samen
Aan jou heb ik watquote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat.. of veel later, soms heel erg laat
op de hoofd yepquote:Op maandag 17 september 2018 21:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft vast wel wat konthaar, maar da geef nie.
Alleen Manon heeft zulk lang konthaar.quote:
Op wie dan?quote:Op maandag 17 september 2018 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Nee yurt bewoners fout ze Jessie gaat niet op Sanne haha
Ik denk op Tim of Gerritquote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wie dan?
Zo zinloos dat gespeculeer, maar ja, ze kunnen aan niets anders meer denken. Dat snap ik dan wel weer.
Valt tegen, Manon krijgt er meer.quote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie heeft het goed voor elkaar, dat meerdere mensen op haar concurrente Brenda gaan stemmen. Ik had lange tijd verwacht dat Gerrit, Sanne en Sjellie vol op Mike zouden gaan, waar ze alle drie een grafhekel aan hebben.
Terecht. Infantiele saaie hersenloze kut is het.quote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt tegen, Manon krijgt er meer.
Nee, daar heb je gelijk in.......die zijn meer bezig met bewoners afbranden en konkelen......quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.
Die inderdaad niet heb je gelijk aan, Maar Brandon hoor je niet maar geeft hints maakt tekens tegen Brenda , Manon en Sanne.........quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de andere dan ook al zo stem afspraken zien maken. Ik niet. Jessie, brandon en jeffrey hebben niet gezegd op wie ze gaan stemmen tegen anderen. In die Yurt zit christel zelfs op te schrijven wie op wie gaat en te tellen.
Okay,... is mooi geweest.quote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef mario390 het volgende:
Joa kann zich met zijn haar zijn gezicht afvegen om dat het ook zijn kont is
Ja en dat weten ze, maar wie Tim, Gerrit of joa.......quote:Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Tussenstand is dus 8 voor Brenda en 10 voor Manon.
De anderen hebben nog 21 stemmen te verdelen dus die hebben genoeg om Tim en/of Gerrit ook op de bank te zetten.
Feit is dat er één opdondertquote:Op maandag 17 september 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wie dan?
Zo zinloos dat gespeculeer, maar ja, ze kunnen aan niets anders meer denken. Dat snap ik dan wel weer.
En dat is een mooi feitquote:Op maandag 17 september 2018 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Feit is dat er één opdondert
What is seen, cannot be unseenquote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lang gekruld konthaar
heb dr beeld bij nu
gaat niet meer weg , nooit meer
Yep.En dat is mooi.quote:Op maandag 17 september 2018 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Feit is dat er één opdondert
En wat krijgen we ervoor terugquote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat is een mooi feitIk hoop echt dat Manon weg moet. Sanne vind ik ook een kutwijf, maar die zorgt tenminste voor een kutstemming en relletjes. En ze lult alles door.
Eén of andere camerageile idiootquote:Op maandag 17 september 2018 21:31 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
En wat krijgen we ervoor terug
Heb je goed gegeten vandaagquote:Op maandag 17 september 2018 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Terecht. Infantiele saaie hersenloze kut is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de stemmingen al geteld in de Yurt...JAAAA: Sanne Brenda en Manon zeggen ze.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op maandag 17 september 2018 21:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je goed gegeten vandaag
Ze houden er totaal geen rekening mee dat er meer dan 3 op de bank kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de stemmingen al geteld in de Yurt...JAAAA: Sanne Brenda en Manon zeggen ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?quote:
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.quote:Op maandag 17 september 2018 21:32 schreef mazaru het volgende:
Joa zegt dat Jeff op hem gaat omdat hij jaloers is als Joa met Jessie knuffelt.
Wat een ellendige Narcisten zijn die twee toch
Een 45-jarige camerageile idiootquote:Op maandag 17 september 2018 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoop alleen niet zo een jong iemand
Zou me niks verbazen als Mike er drie aan John geeft. Zijn maat die graag naar huis wil.quote:
Misschien komt nu wel die pilootquote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?
Omdat dat de enige Utopiaan isquote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Adriaan komt in het hele stemmingsverhaal niet voor
Heb je de klerezooi om die twee heen gezien.quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef DKUp het volgende:
Tokkie ligt met een blikje bier op zijn nest.
Vega is het nieuwe utoquote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Adriaan komt in het hele stemmingsverhaal niet voor
Of ze horen ze alleen maar uit en passen morgenvroeg de stemmen aan.quote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.
Iedereen die met die twee gaat bonden wordt meegetrokken naar hen riool niveauquote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch eng hoe die over zichzelf denken. Totaal verknipt zelfbeeld. Maar wat een tegenvallen dat Hiske en Christel erbij zitten en er aan mee doen. Ze verlagen zich hiermee zonde.
Ik wil graag de blije homo.quote:Op maandag 17 september 2018 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cupcake bakster, Blije Homo, accountmanager van 19 met 8 jaar ervaring en 12 "relaties" gehad?
quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Misschien komt nu wel die piloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |