Jessie en Jeffry ook niet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Adriaan komt in het hele stemmingsverhaal niet voor
Dat pak je toch maar mooi weer even mee deze avond.quote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef tonja het volgende:
Gatverdamme, Joa laat een knetterende scheet
Wie dan?quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 21:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat pak je toch maar mooi weer even mee deze avond.![]()
Maar dan ook een hele hele blijequote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil graag de blije homo.
Ja, en dan weer een vlakvandiktebank in het hutje wat Mike heeft gebouwd.quote:
Die kan pottenbakken en een kaasschaaf meebrengt.quote:Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef formule het volgende:
[..]
Maar dan ook een hele hele blije![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2018 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen die met die twee gaat bonden wordt meegetrokken naar hen riool niveau
Gelijk heel veel bestek, en natuurlijk 1 kaasschaafquote:Op maandag 17 september 2018 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kan pottenbakken en een kaasschaaf meebrengt.![]()
![]()
quote:
Met de hand op haar hart liegen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske liegt dat ze barst ze heeft net wel meegedaan aan een complot. Wat valt die me tegen zeg..
Niemand die actie heeft gevoerd wil Utopia weer in.quote:Op maandag 17 september 2018 21:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]hi FF
![]()
![]()
Ik weet nietwie, maar weet wel dat ze zich mochten opgeven (diegene die aanwezig waren bij de bekend making dat Utopia ging stoppen en actie gingen voeren en er zal vast wel een debiel zijn geweest die dat gedaan heeft
Klopt ook... bijzitten bij een clubje die zeggen op wie ze gaan stemmen is geen complotquote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske gaat niet meedoen aan complotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |