Heeft mijn jongste van 5 nog mee op de psz gespeeld. Je ziet ze ook nog wel eens in verlopen wachtkamers.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag dit net op het journaal, Hedgehog blocks:
[ afbeelding ]
Ik vond er als kleuter niet veel aan, en heb het ook nooit meer gezien. Maar het bestaat blijkbaar nog.
Damn.quote:
Ja, dat gebeurde nog wel eens, ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 12:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Rang ringeling...
Was doodsbang voor dit snoepje, een keer in de keel geschoten tot ik blauw aanliep.
Nopper heette dat volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2018 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag dit net op het journaal, Hedgehog blocks:
[ afbeelding ]
Ik vond er als kleuter niet veel aan, en heb het ook nooit meer gezien. Maar het bestaat blijkbaar nog.
de andere kant is ook interessant, hier staat wilhelmina nog opquote:
Deze heeft nog wel heel lang in de besteklade gelegen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kregen jullie deze ook op school toen Beatrix het overnam van Juliana?
[ afbeelding ]
Ah, nooit geweten (of allang vergetenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog eentje in mijn portemonnee zittenquote:
Volgens mij wel, ja.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lepeltje werd op de lagere school uitgedeeld bij de geboorte. Er zijn inderdaad meerdere herdenkingslepeltjes in omloop. Mogelijk commercieel uitgebracht.quote:Op zaterdag 17 november 2018 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat toen op de middelbare school, daar werden die bekers blijkbaar niet uitgedeeld
Mijn oma had een lepeltje van WA maar ik geloof dat dat er anders uitzag.
Ze zal het niet op school hebben gekregenquote:Op zondag 18 november 2018 04:57 schreef qajariaq het volgende:
Dit lepeltje werd op de lagere school uitgedeeld bij de geboorte. Er zijn inderdaad meerdere herdenkingslepeltjes in omloop. Mogelijk commercieel uitgebracht.
Volgens mij wel ja... En natuurlijk de "dubbele kop":quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, die rijksdaalder! Die spaarde mijn moeder altijdquote:Op zondag 18 november 2018 11:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... En natuurlijk de "dubbele kop":
[ afbeelding ]
Ik stopte die altijd als laatste in de Club2000.quote:Op zondag 18 november 2018 11:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja, die rijksdaalder! Die spaarde mijn moeder altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |