quote:Jack van Gelder presenteert met ingang van komend seizoen iedere zondag van 21:30 uur tot 22:30 uur op Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal het nieuwe voetbaltalkshow Rondo. Hierin bespreekt Jack samen met Jan van Halst, Wim Kieft en twee wekelijks wisselende gasten alle nationale en internationale topvoetbal met uiteraard de focus op de Premier League en de Primera División maar ook de Eredivisie.
Ronald Waterreus is niet meer welkom?quote:Op zondag 23 september 2018 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
Aad300, Kieft
, Mulder en Menzo dadelijk.
Gelukkig nietquote:Op zondag 23 september 2018 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ronald Waterreus is niet meer welkom?
Dan ben je de enigequote:Op zondag 23 september 2018 19:52 schreef groenen het volgende:
Ik luister liever naar Jacques Brinkman.
Nee.quote:
#VARGODENquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Jongen in groene shirt en die ernaast aan tafel, daar ging het om
Geen hartje gevonden alleen #VAROUT
Geen Jacktwitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 21-10-2018 om 22:22:04Straks in @Rondo bij presentator @BasvVeenendaal: @edwinwinkels! De correspondent 🇪🇸 vertelt over La Liga, de blessure van Messi en meer! Kijken dus, 22:40 uur op @ZiggoSport! reageer retweet
Ik vind Edwin Winkels een vervelende verschijning.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende:
Geen Jacktwitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 21-10-2018 om 22:22:04Straks in @Rondo bij presentator @BasvVeenendaal: @edwinwinkels! De correspondent 🇪🇸 vertelt over La Liga, de blessure van Messi en meer! Kijken dus, 22:40 uur op @ZiggoSport! reageer retweet
.
Maar hij is de enige correspondent die we daar hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Edwin Winkels een vervelende verschijning.
Zetten we jou neer. Het is niet alsof je online minder ins en outs binnenkrijgt dan een man die zucht en steunt omdat hij zoveel van zichzelf houdt maar toevallig wel af en toe in de buurt van het stadion loopt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar hij is de enige correspondent die we daar hebben.
Laat dat mede maar weg.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze kutzender wordt mede mogelijk gemaakt door Red Bull
Kijk je nog wel?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:06 schreef Sked het volgende:
Ik ben onbewust minuten geleden al gestopt met luisteren.
Prima analyse van Shops.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Masterminded het volgende:
Ik ga even voor de onzin zitten. Hup Shops
Eens. Wel iets te ongenuanceerd over Benzema.quote:
Misgunners ,smerig lachje was datquote:Op zondag 28 oktober 2018 23:38 schreef DKUp het volgende:
In het publiek gaan ze stuk om de operking van Djuhekkie over het ontslag van Cocu.
Lol
Ik begreep dat het de beste kopper ter wereld is.quote:
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 20-01-2019 om 11:20:32Je favoriete voetbalshow is er om 19.50 uur vanavond. In #Rondo analyseren we natuurlijk de eredivisie, #spygate 🧐 in Engeland en veel meer!📺 Ziggo Sport (14 en Select)🎤 @jackvangelder💬 @GullitR, Dick Advocaat, Wim Kieft en @Yomuld https://t.co/8sMx7ZwmJO reageer retweet
10 min eerder dan VTBLquote:Op zondag 20 januari 2019 13:13 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ZS_Voetbal twitterde op zondag 20-01-2019 om 11:20:32Je favoriete voetbalshow is er om 19.50 uur vanavond. In #Rondo analyseren we natuurlijk de eredivisie, #spygate 🧐 in Engeland en veel meer!📺 Ziggo Sport (14 en Select)🎤 @jackvangelder💬 @GullitR, Dick Advocaat, Wim Kieft en @Yomuld https://t.co/8sMx7ZwmJO reageer retweet
Opportunistisch gelul.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:39 schreef Slobeend het volgende:
🙌 Wat was hij weer ongelooflijk goed vanmiddag. Verdient @Persie_Official niet gewoon weer een plek in Oranje?
Dat lijkt me sterk, die kunnen tenslotte niet scoren.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been denkt dat Feyenoord van Ajax won dankzij de 12e man (lol)
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Mulder zit tegenwoordig toch al in een tehuis?
Oh het was Youri.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm slap geouwehoer weer van die Youri
Jij wou Rondo kijken, dan krijg je MULDERED.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm slap geouwehoer weer van die Youri
Ik zit ook niet te wachten op de meningen van Viggo Waas en Jimmy-Floyd Hasselbaink.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij wou Rondo kijken, dan krijg je MULDERED.
Viggo zit er nu niet. Een andere downer.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op de meningen van Viggo Waas en Jimmy-Floyd Hasselbaink.
Mwa. Mario Been sprak wel gewoon de waarheid iig, alleen dat over de twaalfde man is gelul.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft alleen Kieft iets zinnigs te zeggen aan die tafel.
Peter Heerschop?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viggo zit er nu niet. Een andere downer.
Ja hij zei dat het middenveld daar niet creatief is, maar dat ziet iedereen.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Mario Been sprak wel gewoon de waarheid iig, alleen dat over de twaalfde man is gelul.
Gio en de rest van het bestuur niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat het middenveld daar niet creatief is, maar dat ziet iedereen.
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gio en de rest van het bestuur niet.
Met je act van haten op Amsterdammersquote:Op zondag 3 februari 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joep van Deudekom, ook zo'n pis Amsterdammer.
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Sierd krijgen alle gasten van Rondo een wijnfles mee; de overgeblevenen worden vaak door Gullit opgedronken.
Ajax gaat die halve finale winnenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord heeft een verdediger nodig voor wat dit seizoen? Ook zonder Cuco Martina kan je van Ajax winnen in de beker.
Als er geen mensen kreupel zijn bij Ajax, maak ik me ook minder zorgen.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat die halve finale winnen
We gaan ze kapoet maken.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als er geen mensen kreupel zijn bij Ajax, maak ik me ook minder zorgen.
Hij wacht zeker om de korte corner of de column van.. erin te gooien...quote:Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die gespreksonderwerpen van Jack ook allemaallekker alles even oppervlakkig behandelen waardoor er eigenlijk niks wordt gezegd.
De Elleboog van de Weekquote:Op zondag 3 februari 2019 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij wacht zeker om de korte corner of de column van.. erin te gooien...
Naar Utrechtquote:Op zondag 3 februari 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vincent Janssen komt in de zomer terug naar de Eredivisie.
Op een schaal van Regi Blinker; hoe erg?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De slechtste analist die ik dit kalenderjaar heb gezien.
Erger, Hasselbaink doet er ook nog drie minuten over om één zin uit te spreken met een open deur.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op een schaal van Regi Blinker; hoe erg?
Ik ben dan heel erg blij dat ik dat nog nooit heb meegemaakt.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erger, Hasselbaink doet er ook nog drie minuten over om één zin uit te spreken met een open deur.
Ik schakel er nu weer even heen uit zelfkastijding.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben dan heel erg blij dat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
SjekVoorDeAjaxWinkelRukkend.gifquote:Op zondag 10 februari 2019 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
@:Zipportal
Kijk eens dom Sjek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |