abonnement Unibet Coolblue
pi_181988182
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:22 schreef ijs_beer het volgende:
Nu een uur niet meer van Greys wat gehoord. Wat als ze er niet meer uitkomt. :o :{ ;(
Misschien is haar telefoon dood na zoveel uur :P
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 17:47:50 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181988206
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niet allebei.

Ik googelde eerst balayage. Het stuk wat mij wijzer moest maken begon met de zinnen: "Wat is balayage nou precies? Is het gewoon een ander woord voor ombre haar?"
Toen dacht ik: "Fijn, een uitleg die begint met een vergelijking te maken met iets anders waar ik ook nog nooit van gehoord heb." :{

Dus toen heb ik het maar opgegeven. :P
Omber. Is dat die heks uit Harry potter?
:P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:50:13 #128
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181988244
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:47 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Omber. Is dat die heks uit Harry potter?
[ afbeelding ] :P
Zou zomaar kunnen. Die wil ik iig ook niet in mijn haar.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 17:54:45 #129
163650 Greys
pi_181988320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar maar.... niet boos worden want je bent nu waarschijnlijk jezelf niet (neem een Snickers), maar je kunt toch ook gewoon zeggen, nieuw kleurtje erin en weer een beetje eraf knippen. Dan duurt dat geen 6 uur :P
Ik wilde dat balayage, dus niet één kleur. Dat duurt kennelijk zeven uur bij deze kapper.

Ik zit nu in de auto op de parkeerplaats, ik zie qua kleur serieus amper verschil. Hoera.

Maar nogmaals, ik weet weer waarom ik naar de kapper gaan gaat. Ook wat waard.

Ja sorry ik ben echt BLOEDCHAGRIJNIG nu. Kan wel janken. :') Ik ga ff uitloggen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181988342
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wilde dat balayage, dus niet één kleur. Dat duurt kennelijk zeven uur bij deze kapper.

Ik zit nu in de auto op de parkeerplaats, ik zie qua kleur serieus amper verschil. Hoera.

Maar nogmaals, ik weet weer waarom ik naar de kapper gaan gaat. Ook wat waard.

Ja sorry ik ben echt BLOEDCHAGRIJNIG nu. Kan wel janken. :') Ik ga ff uitloggen. :P
;( sterkte, ga lekker op de bank zitten mokken met een kapsal..... oh wacht.
Koel en donker bewaren
pi_181988351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

;( sterkte, ga lekker op de bank zitten mokken met een kapsal..... oh wacht.
:D Troela
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181988368
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wilde dat balayage, dus niet één kleur. Dat duurt kennelijk zeven uur bij deze kapper.

Ik zit nu in de auto op de parkeerplaats, ik zie qua kleur serieus amper verschil. Hoera.

Maar nogmaals, ik weet weer waarom ik naar de kapper gaan gaat. Ook wat waard.

Ja sorry ik ben echt BLOEDCHAGRIJNIG nu. Kan wel janken. :') Ik ga ff uitloggen. :P
Dit meen je niet -O- Echt geen enkel verschil dus ook?
Maar het kan ook gewoon een heel slechte/langzame kapper zijn geweest. Ik verbaas me er echt over dat zoiets 7 uur zou moeten duren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181988482
De uurprijs is nog best redelijk, als je zeven uur van de kapper mag genieten. Ik ben meestal in 20 minuten weer weg.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 18:14:08 #134
163650 Greys
pi_181988559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit meen je niet -O- Echt geen enkel verschil dus ook?
Maar het kan ook gewoon een heel slechte/langzame kapper zijn geweest. Ik verbaas me er echt over dat zoiets 7 uur zou moeten duren.
Er zat nog een vrouw die de vorige keer voor dit bij een andere kapper tien uren had gezeten.. :X

Ik snap ook niet dat het zo lang moet duren allemaal. Maar goed. De komende vijf jaar ofzo ga ik niet meer. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181988569
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zat nog een vrouw die de vorige keer voor dit bij een andere kapper tien uren had gezeten.. :X

Ik snap ook niet dat het zo lang moet duren allemaal. Maar goed. De komende vijf jaar ofzo ga ik niet meer. _O-
Hebben zij of jij wel een voor- en nafoto? Misschien kun je het dan beter zien?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 18:22:14 #136
163650 Greys
pi_181988686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hebben zij of jij wel een voor- en nafoto? Misschien kun je het dan beter zien?
Ja dan zie ik wel ietsss verschil. Maar ze hebben het gekruld voor de voor en na foto dus toont het al heel anders. Misschien omdat ze anders zelf ook weinig verschil zagen? :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181988878
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dan zie ik wel ietsss verschil. Maar ze hebben het gekruld voor de voor en na foto dus toont het al heel anders. Misschien omdat ze anders zelf ook weinig verschil zagen? :') _O-
Ja, dat ze het dan in model gaan brengen scheelt vaak voor het oog al veel, ook al is er weinig veranderd. :') Wel typisch
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181988925
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zat nog een vrouw die de vorige keer voor dit bij een andere kapper tien uren had gezeten.. :X

Ik snap ook niet dat het zo lang moet duren allemaal. Maar goed. De komende vijf jaar ofzo ga ik niet meer. _O-
Maar hoe knip je je haar dan bij? Doe je dat zelf of zo? Hoe dan, want dat kan toch alleen maar lelijk worden? :@

Als je voor alleen knippen naar de kapper gaat ben je echt binnen een half uur buiten hoor. Ik in ieder geval wel, en mijn haar is twee meter zowat
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181988967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
en mijn haar is twee meter zowat
:D

Maar dat is dus ook wat ik bedoelde ja. Je kunt dan maar beter niet een of andere uitgebreide behandeling doen van uren als je toch al een hekel aan de kapper hebt.
Koel en donker bewaren
pi_181988973
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:54 schreef Cee het volgende:
Moet je eens indenken, Greys zit al twee ESF finales lang in die stoel.
_O-

Sterkte Greys
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181989582
Oh even ter test, want ik had er gedoe mee gisteren; komen mijn appjes aan bij jullie?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181989600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Oh even ter test, want ik had er gedoe mee gisteren; komen mijn appjes aan bij jullie?
Nee ;(


Sorry, ik ben echt flauw vandaag :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 19:08:38 #143
163650 Greys
pi_181989681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar hoe knip je je haar dan bij? Doe je dat zelf of zo? Hoe dan, want dat kan toch alleen maar lelijk worden? :@

Als je voor alleen knippen naar de kapper gaat ben je echt binnen een half uur buiten hoor. Ik in ieder geval wel, en mijn haar is twee meter zowat
Dat deed ik meestal zelf ja. Puntjes eraf. Maar dat zal ik dan mss wel bij de durpskapper laten doen af en toe in de toekomst. Voorlopig ben ik weer helemaal klaar met kappers en is m'n kapperangst alleen maar weer bevestigd _O-

En vooral zo bizar zonde van m'n geld. Héél veel geld. Daar kan ik dan bijna wel om janken.

Maar er zijn ergere dingen moet ik maar denken. En doorrrrr *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181989928
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat deed ik meestal zelf ja. Puntjes eraf. Maar dat zal ik dan mss wel bij de durpskapper laten doen af en toe in de toekomst. Voorlopig ben ik weer helemaal klaar met kappers en is m'n kapperangst alleen maar weer bevestigd _O-

En vooral zo bizar zonde van m'n geld. Héél veel geld. Daar kan ik dan bijna wel om janken.

Maar er zijn ergere dingen moet ik maar denken. En doorrrrr *O*
Ja, dat geld is wel echt zonde ja. :{ Niet te geloven dat niets dan zo duur is. Dat zou ik dan sowieso maar niet meer doen dan.

Bij een gewone kapper is alleen knippen vaak echt niet duur. Maar als puntjes bijhouden bij jou ook werkt (heb niet iets raars aan je gemerkt de keren dat ik je heb gezien) moet je dat ook vooral doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 19:25:54 #145
163650 Greys
pi_181990151
Ik zal de punten idd af en toe wel bij de kapper laten doen. Misschien wel beter ja. En dan misschien over een tijdje zelf maar een donkerder kleur erover gooien want het is ju veel te licht/geel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 18 september 2018 @ 19:32:13 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_181990344
Nou ben ik de laatste persoon die ter plekke zou klagen dat het eten/de behandeling niet naar wens was, omdat ik het op dat moment niet durf, of sneu vind, maar misschien vind jij dat niet zo lastig Greys, en kan je ze vertellen dat je teleurgesteld bent in het resultaat? Vooral omdat je voorbeelden hebt aangedragen qua stijl en kleur, en dat kwam er niet bij in de buurt. Het is niet het standaard buurtkappertje, ze weten dat het veel geld heeft gekost en dat je daarvoor wel iets verwacht. En ook al zouden ze het resultaat niet kunnen halen vanwege ander soort haar of wat dan ook, dan hadden ze het vooraf aan kunnen geven.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 19:35:38 #147
163650 Greys
pi_181990421
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:32 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik de laatste persoon die ter plekke zou klagen dat het eten/de behandeling niet naar wens was, omdat ik het op dat moment niet durf, of sneu vind, maar misschien vind jij dat niet zo lastig Greys, en kan je ze vertellen dat je teleurgesteld bent in het resultaat? Vooral omdat je voorbeelden hebt aangedragen qua stijl en kleur, en dat kwam er niet bij in de buurt. Het is niet het standaard buurtkappertje, ze weten dat het veel geld heeft gekost en dat je daarvoor wel iets verwacht. En ook al zouden ze het resultaat niet kunnen halen vanwege ander soort haar of wat dan ook, dan hadden ze het vooraf aan kunnen geven.
Ja ik ben daar dus niet zo'n held in :@ Vooral omdat ze er allemaal zelf helemaal u zij de glorie over waren en foto's gingen maken voor op hun Instagram enzo want het was zo enorm goed gelukt _O-
Dan ben ik zo'n weekdier dat dan niks meer durft te klagen. Heb wel twee keer tussendoor gezegd dat ik op dat moment nog niet zo veel verschil zag, maar dat kwam toen omdat het nog niet droog was enzo. Zei ze.

Maar als ik aan het eind gezegd had dat de kleur voor geen meter op m'n plaatje leek had ze misschien weer opnieuw begonnen aan een zeven uur durende etappe.. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181990568
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik ben daar dus niet zo'n held in :@ Vooral omdat ze er allemaal zelf helemaal u zij de glorie over waren en foto's gingen maken voor op hun Instagram enzo want het was zo enorm goed gelukt _O-
Dan ben ik zo'n weekdier dat dan niks meer durft te klagen. Heb wel twee keer tussendoor gezegd dat ik op dat moment nog niet zo veel verschil zag, maar dat kwam toen omdat het nog niet droog was enzo. Zei ze.

Maar als ik aan het eind gezegd had dat de kleur voor geen meter op m'n plaatje leek had ze misschien weer opnieuw begonnen aan een zeven uur durende etappe.. _O-
Hehe, had je daar nog steeds gezeten :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:04 #149
163650 Greys
pi_181990618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hehe, had je daar nog steeds gezeten :D
Ja, dan had ik m'n tandenborstel en schoon ondergoed mee moeten nemen. _O-

Kan er inmiddels wel weer om lachen. Dramaqueen dat ik ben met zulke dingen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181990623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Oh even ter test, want ik had er gedoe mee gisteren; komen mijn appjes aan bij jullie?
Ongeduldig, maar wil het even weten, omdat ik dan nog iets in mijn mobiel moet instellen :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')