zoekt en gij zult vindenquote:
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist manquote:Op zondag 16 september 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nu je kant op aan het rijden. Tot zo.
Tot zo.quote:Op zondag 16 september 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nu je kant op aan het rijden. Tot zo.
Er is tegenwoordig een tunnel.quote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist man
okéquote:Op zondag 16 september 2018 20:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij weet ook wel raad met Samzz. Of niet, Gianni?![]()
Slide in die DM. Go get her, tiger!
Samzz zoekt, niet ikquote:Op zondag 16 september 2018 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
over je succesvolle zoektocht naar seks
Ik was gisteren een dagje naar Gent gegaan. Ook ergens in de buurt van Zeeuws Vlaanderen. Wel een teringeind rijden.quote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist man
Done and done.quote:Op zondag 16 september 2018 20:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel de bikinilijn bijwerken en de poes even een wasbeurt geven, svp.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel de bikinilijn bijwerken en de poes even een wasbeurt geven, svp.
op fok? Ik dacht het nietquote:
Heel goed. Je bent voorbereid. Je weet tenslotte nooit wat er op je pad komt. Misschien zat er vanavond in het restaurant wel een knappe man en dan kan je maar beter voorbereid zijn.quote:
Is toch altijd voor niks.quote:Op zondag 16 september 2018 20:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Je bent voorbereid. Je weet tenslotte nooit wat er op je pad komt. Misschien zat er vanavond in het restaurant wel een knappe man en dan kan je maar beter voorbereid zijn.
Dat wel!quote:Op zondag 16 september 2018 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een lekker stuk vlees op
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?quote:Op zondag 16 september 2018 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een lekker stuk vlees op
Nee?quote:Op zondag 16 september 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?
Ze zoeken ook nog mannen voor First Dates.quote:Op zondag 16 september 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?
Zonde. Ben jij inmiddels al boer met je kipjes in de achtertuin? Alvast oefenen voor volgend seizoenquote:
Dan moet hij helemaal naar Engeland want die Nederlandse versie is echtquote:Op zondag 16 september 2018 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoeken ook nog mannen voor First Dates.
De chickies ontsnappen steedsquote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde. Ben jij inmiddels al boer met je kipjes in de achtertuin? Alvast oefenen voor volgend seizoen
Je eigen schouders kneden is nogal matig.quote:
Daarom door een ander laten doenquote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je eigen schouders kneden is nogal matig.
Is die ondertussen nog niet over de houdbaarheidsdatum?quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een nieuwe fles olie die schreeuwt om geopend te worden
Gewoon lekker frietjes in bakkenquote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een nieuwe fles olie die schreeuwt om geopend te worden
Zit daar een datum op?quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is die ondertussen nog niet over de houdbaarheidsdatum?
Ik ken alleen de UK versie.quote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet hij helemaal naar Engeland want die Nederlandse versie is echt
Nou.... we hebben al wel een goed beeld van je vele posts hier en hij heeft je gezien op meetsquote:Op zondag 16 september 2018 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus man je gaat van 0 naar 150 in 1 seconde.
doe eensquote:Op zondag 16 september 2018 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken alleen de UK versie.
Hier in de buurt is al een tijdje een vergelijkbaar concept. Dat moet best wel goed zijn.
Faxie biedt massages aan.quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik binnenkort ook weer eens voor gaan.
Discriminatiequote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
Maar misschien is dat alleen als je een wezen met tieten bent.
Ik ben me vrij afzijdig aan het houden van datenquote:
Paard opeten HAHAHAHAHA, nu al een heldquote:
Helpt wel jaquote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
Maar misschien is dat alleen als je een wezen met tieten bent.
Fax! Lees je dit?quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een massage gehad
NOOIT?quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan goed masserenquote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.quote:
Je moet je vriendinnen ook een beetje sturen. We hebben het allemaal een x moeten leren.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.
Kan je beter door een professional laten doen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.
Ga jij daarna die zooi dan ook opruimen? Anders heeft ze weer een massage nodig.quote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ook, inclusief happy end.
[ afbeelding ]
Ja? Wil het weleens proberen. Waar moet ik op letten bij het googelen?quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan je beter door een professional laten doen.HEERLIJK!
Neenquote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga jij daarna die zooi dan ook opruimen? Anders heeft ze weer een massage nodig.
Nog steeds jammer dat mijn vaste masseur gestopt isquote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja? Wil het weleens proberen. Waar moet ik op letten bij het googelen?
Ben ook bang dat ik zo ontspan dat ik ga ruften. Net als bij pilates.
ze heeft spleetoogjesquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Lauretteje zal zoiets op je hebben zitten wachten zeg kolere
Ja dit.quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als dit over bzv gaat, doe het dan even in dat topic. Ik loop een kwartier achterquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Lauretteje zal zoiets op je hebben zitten wachten zeg kolere
zie tt, dit is het bzv topicquote:Op zondag 16 september 2018 20:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
als dit over bzv gaat, doe het dan even in dat topic. Ik loop een kwartier achter
Euh geen idee. Ik ben ook pas een paar keer geweest en dan meestal bij Wellness. Maar ook 1x bij iemand thuis die zelf een salon had.quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk dat jij met een breinaald TV kijktquote:Op zondag 16 september 2018 20:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
als dit over bzv gaat, doe het dan even in dat topic. Ik loop een kwartier achter
Ja Jezus aan jou heb ik niks.quote:Op zondag 16 september 2018 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euh geen idee. Ik ben ook pas een paar keer geweest en dan meestal bij Wellness. Maar ook 1x bij iemand thuis die zelf een salon had.
Ik zei olie he, geen bleekquote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in het gootsteenkastje.
Hij voert ondertussen illegale abortussen uit of hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2018 20:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk dat jij met een breinaald TV kijkt
https://www.i-massage.nlquote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Antennequote:Op zondag 16 september 2018 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij voert ondertussen illegale abortussen uit of hoe bedoel je?
Ware marteling.quote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
Neem geen sportmassage als eerste massage iig.
3 stuks vanavondquote:Op zondag 16 september 2018 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij voert ondertussen illegale abortussen uit of hoe bedoel je?
Goede tip wel.quote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor een ontspanningsmassage gaan iddquote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
Dank jequote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.i-massage.nl
Integratieve massage en/of hot stone massage zou ik je dan aanraden.
Noem je me nou een slet?quote:Op zondag 16 september 2018 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon eerst Fax DMen, die is gratis.
Misschien moet ik dan ook eerst een keertje sporten.quote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
Vind dat niet zo lekkerquote:Op zondag 16 september 2018 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan zou je een breezerslet zijn.
bitterbal toch?quote:Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook eerst een keertje sporten.
Heeft niet per definitie iets met elkaar te maken. Het is een ware hel, maar twee dagen erna ben je als herboren of zo.quote:Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook eerst een keertje sporten.
De mate van zweverigheid wisselt wel, meestal kun je op basis van de websites wel een goede indruk krijgen. Ook altijd even bellen of het klikt.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 20:57 schreef Samzz het volgende:
Kan wel merken dat ik Samsung gewend ben. Zit steeds op de home button te drukken. Die een Nokia niet heeft.
Dat sowieso.quote:Op zondag 16 september 2018 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou met een korte beginnen, je valt waarschijnlijk toch in slaap
Nope. Alleen een activeringsknop en een volumeknop aan de zijkant.quote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]hij heeft toch fysieke knoppen, hodfer ik dacht dat ik eruit was
Damn ik zit altijd vast in app's en dan ros ik op de homebuttonquote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Alleen een activeringsknop en een volumeknop aan de zijkant.
Gewone scheten.quote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
waren dat bij pilates gewone scheten of kutscheten?
Heeft de Nokia niet. Maar de activatie button kan dat oplossen denk ik.quote:Op zondag 16 september 2018 21:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn ik zit altijd vast in app's en dan ros ik op de homebutton
Voetreflexmassage.quote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
Een goede voetmassage is ook wel echt hnnnnnng.
Uhuh! Ik haat het wanneer mensen aan m'n voeten zitten, maar die massage is zoooooooo lekker.quote:
Gewoon lekker gek. Gelukkig weinig roze dit jaarquote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Een kort broekje maar wel een trui aan. Die Yvon toch.
Kort pijpen, veel mauwen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Een kort broekje maar wel een trui aan. Die Yvon toch.
Als je de eerste keer gaat kun je ook wel even schrikken als ze de binnenkant van je benen masseren, dan lig je er niet altijd even relaxt bijquote:
Is dat niet gewoon een standaard regel gewoon? (serieuze vraag)quote:Op zondag 16 september 2018 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de eerste keer gaat kun je ook wel even schrikken als ze de binnenkant van je benen masseren, dan lig je er niet altijd even relaxt bij![]()
Of even aangeven waar no-go areas zijn.
Ja daar zal ik ook even wat van zeggenquote:Op zondag 16 september 2018 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
De eerste keer dat de prostaat wordt aangetikt is ook wel even wennen.
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 16 september 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een standaard regel gewoon? (serieuze vraag)
Geen idee. Van mij mocht alles gemasseerd worden tijdens die sportmassage.quote:Op zondag 16 september 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar seksuele handelingen mogen toch gewoon wettelijk niet in een 'normale' salon dus dan lijkt mij dat aangrenzend gebied daar dan ook onder valt?quote:
Opwindend hoor, als jij over dat soort zaken post.quote:Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar seksuele handelingen mogen toch gewoon wettelijk niet in een 'normale' salon dus dan lijkt mij dat aangrenzend gebied daar dan ook onder valt?
Je halve lijf is een erogene zone dus dat wordt lastig.quote:Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar seksuele handelingen mogen toch gewoon wettelijk niet in een 'normale' salon dus dan lijkt mij dat aangrenzend gebied daar dan ook onder valt?
quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opwindend hoor, als jij over dat soort zaken post.
Ik zie het alweer. Ik ga het wel weer over bzv hebbenquote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je halve lijf is een erogene zone dus dat wordt lastig.
Bij de masseurs die ik ken (mannelijk en vrouwelijk) was dat standaard en had je het daar over voor en/of tijdens de massage.quote:Op zondag 16 september 2018 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Euhm de prostaat was een garpje.quote:Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvon Jaspers.quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het alweer. Ik ga het wel weer over bzv hebben
Ja hier ook. Maar binnenkant been en billen vind ik vrij normaal. Daar zitten ook spieren die los moeten.quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de masseurs die ik ken (mannelijk en vrouwelijk) was dat standaard en had je het daar over voor en/of tijdens de massage.
Mij vragen ze nooit watquote:Op zondag 16 september 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar binnenkant been en billen vind ik vrij normaal. Daar zitten ook spieren die los moeten.
Daarom ook even een fatsoenlijke uitzoekenquote:Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij vrouwen nog iets lastiger wel. Daar kun je zelf aangeven wat je wel of niet ok vind. Zou als vrouw misschien ook wel een voorkeur voor een vrouw hebben als masseur als je er nog niet bekend mee bent.quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je halve lijf is een erogene zone dus dat wordt lastig.
Is ook vrij normaal; alleen zijn er mensen die dan meteen helemaal op slot schieten. De eerste keren moest ik ook even wennen om daar echt in te ontspannen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar binnenkant been en billen vind ik vrij normaal. Daar zitten ook spieren die los moeten.
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 16 september 2018 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook vrij normaal; alleen zijn er mensen die dan meteen helemaal op slot schieten. De eerste keren moest ik ook even wennen om daar echt in te ontspannen.
Heb ik bij de kapper soms al of die eerste keer dat ik mij liet scheren in een salonquote:Op zondag 16 september 2018 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook vrij normaal; alleen zijn er mensen die dan meteen helemaal op slot schieten. De eerste keren moest ik ook even wennen om daar echt in te ontspannen.
Er zitten er vast in de buurt waar je wel een soort klik mee hebt; of die er op een bepaalde manier instaan die je bevalt.quote:
Daar kun je bijna niet omheen volgens mijquote:Op zondag 16 september 2018 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zitten er vast in de buurt waar je wel een soort klik mee hebt; of die er op een bepaalde manier instaan die je bevalt.
Een van de beste die ik meegemaakt heb had panfluitmuziek en geluiden van onweer in een regenwoud op de achtergrond
Al die fruitsuikers zijn ook niet zo goed voor je gebit.quote:Op zondag 16 september 2018 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zullen deze mensen uit de bek meuren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-niet-meer~a6355275/
lekker al die suikers en zurenquote:Op zondag 16 september 2018 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zullen deze mensen uit de bek meuren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-niet-meer~a6355275/
Watquote:Op zondag 16 september 2018 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha wat is dat voor gast bij bzv, die laatste.
Had al verschillende briefschrijfsters gepaald en is uitgesloten van deelname, wat een gast
Wat is dan precies kinderachtig?quote:Op zondag 16 september 2018 21:36 schreef MCH het volgende:
Zo kinderachtig van de redactie als je toch al weet wat je wil
Bij Stegeman een mooi verhaal over tantra masseurs, doen ook ff de Ying en Ling erbijquote:Op zondag 16 september 2018 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat
Dat is een beetje zoals die kerel die met "help mijn man is klusser" meedeed maar het huis pas net gekocht had.
Want? Anders was het een soort toneelstukje die weken erna want dan gaat er vast één van die vrouwen iets laten vallen over die eerdere afspraken voor de officiële dat. Dat zou alleen maar raarder zijn toch?quote:
Oke yinglang.quote:Op zondag 16 september 2018 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want? Anders was het een soort toneelstukje die weken erna want dan gaat er vast één van die vrouwen iets laten vallen over die eerdere afspraken voor de officiële dat. Dat zou alleen maar raarder zijn toch?
Dank je. Jij geeft je vriendin ook altijd standaard gelijk zodra ze iets vraagt of je tegenspreekt?quote:
Hoe goed is Sting daar in?quote:Op zondag 16 september 2018 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank je. Jij geeft je vriendin ook altijd standaard gelijk zodra ze iets vraagt of je tegenspreekt?
Tuurlijk, ik.opereer discussievermijdend.quote:Op zondag 16 september 2018 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank je. Jij geeft je vriendin ook altijd standaard gelijk zodra ze iets vraagt of je tegenspreekt?
Doorgaan totdat de vrouw "sorry" zegt.quote:Op zondag 16 september 2018 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is je eerste post waarbij ik denk dat je zowaar getrouwd bent en misschien toch niet dop bent *jbpanic.gif*quote:Op zondag 16 september 2018 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik.opereer discussievermijdend.
quote:Op zondag 16 september 2018 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorgaan totdat de vrouw "sorry" zegt.
Never Gonna Happen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorgaan totdat de vrouw "sorry" zegt.
Die vrouwen ken ik nietquote:Op zondag 16 september 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat echt een slechte eigenschap van vrouwen als ze meteen overal met "sorry" aankomen.
Wie is dop?quote:Op zondag 16 september 2018 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is je eerste post waarbij ik denk dat je zowaar getrouwd bent en misschien toch niet dop bent *jbpanic.gif*
over jezelf praten op fok, sickquote:Op zondag 16 september 2018 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is dop?![]()
Als ie hier eens langskomt maak ik m met de grond gelijk.
Ohwja, maar die ken ik niet irl.quote:Op zondag 16 september 2018 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch Child sterren ofzoiets.
Ik ben die knakker niet. OkeThankYouBye.quote:
Sorry.quote:Op zondag 16 september 2018 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat echt een slechte eigenschap van vrouwen als ze meteen overal met "sorry" aankomen.
Prison sexquote:
Ik ken meerdere mensen die ze meerdere malen hebben gezien.quote:Op zondag 16 september 2018 22:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ooit gezien in een kleine zaal, wil je me nu aanraken?
nee want maynard keenan is eigenlijk maar een loser, bijna thom yorke in het kwadraatquote:Op zondag 16 september 2018 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die ze meerdere malen hebben gezien.
Die heb ik aangeraakt.
Wil je me nu aanraken?
Maynardquote:Op zondag 16 september 2018 22:04 schreef MCH het volgende:
[..]
nee want maynard keenan is eigenlijk maar een loser, bijna thom yorke in het kwadraat
Krijgen ze dan geen ruzie met HK?quote:Op zondag 16 september 2018 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die ze meerdere malen hebben gezien.
Die heb ik aangeraakt.
Wil je me nu aanraken?
Ik heb 1 glas wijn gehad en ben gewoon aan het genieten van wat muziek?quote:
HoerasKat?quote:Op zondag 16 september 2018 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen ze dan geen ruzie met HK?
Geen ideequote:Op zondag 16 september 2018 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Krijgen ze dan geen ruzie met HK?
draag je ook zwarte make up dan?quote:Op zondag 16 september 2018 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 1 glas wijn gehad en ben gewoon aan het genieten van wat muziek?
Raar he?
Oh het nummer "prison sexy".quote:Op zondag 16 september 2018 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 1 glas wijn gehad en ben gewoon aan het genieten van wat muziek?
Raar he?
Dat is niet dopflesquote:Op zondag 16 september 2018 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben die knakker niet. OkeThankYouBye.
Dop zit wel in het fietsforum:
SPT / Recreatief Wielrennen #697 waar we ons richten op 2019
I.c.m. haar ogen...quote:
Nee das MK, ik bedoelde Harman.quote:
Ontzettend duidelijkquote:
Dat kieteltquote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
Een goede voetmassage is ook wel echt hnnnnnng.
Ik draag strakke kleding en elke dag 10 cm hakken, geen zwarte make-up (mascara daar gelaten). Ik val meestal buiten de standaard op de concerten waar ik heen gaquote:
prison sex,quote:Op zondag 16 september 2018 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh het nummer "prison sexy".
Ik dacht dat je erover fantaseerde
quote:
quote:
Daar doe ik het allemaal voor.quote:
Dat is allang gebeurd man, Air heeft daar geen notificatie voor nodig.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 22:11 schreef Belsezar het volgende:
Dat is allang gebeurd man, Air heeft daar geen notificatie voor nodig.
Mag ik daarvoor jouw nudes gebruiken?quote:Op zondag 16 september 2018 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stuur dr nudes, dan komt ze terug
Waaromquote:Op zondag 16 september 2018 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag ik daarvoor jouw nudes gebruiken?
Dan blijft ze nog langer wegquote:Op zondag 16 september 2018 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
O ja, hier heb ik wel een bepaald beeld bij jaquote:Op zondag 16 september 2018 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik draag strakke kleding en elke dag 10 cm hakken, geen zwarte make-up (mascara daar gelaten). Ik val meestal buiten de standaard op de concerten waar ik heen ga
Toch raar als jij ineens een piemquote:Op zondag 16 september 2018 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rico kent Air een beetjequote:
Piemquote:Op zondag 16 september 2018 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch raar als jij ineens een piemhebt.
Noem je het apparaat van je dates wel vaker zo? #justaskingquote:Op zondag 16 september 2018 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch raar als jij ineens een piemhebt.
Apparaat is ook weer een rare term tbh.quote:Op zondag 16 september 2018 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Noem je het apparaat van je dates wel vaker zo? #justasking
quote:Op zondag 16 september 2018 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Apparaat is ook weer een rare term tbh.
Nee dat wordt hier zo genoemd. Vandaar dequote:Op zondag 16 september 2018 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Noem je het apparaat van je dates wel vaker zo? #justasking
hoe is het met je juf?quote:Op zondag 16 september 2018 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Apparaat is ook weer een rare term tbh.
Als een soort kettingzaag.quote:Op zondag 16 september 2018 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel Fok!-waardig, alsof je het met twee handen moet vasthouden.
Ik weet zeker dat Miss liever jouw nudes ziet.quote:Op zondag 16 september 2018 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom niet? Denk dat dat meer indruk maakt.
Dat is vast alleen maar omdat jij haar voorselectie doet gok ik.quote:Op zondag 16 september 2018 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Miss liever jouw nudes ziet.
Als een speerquote:Op zondag 16 september 2018 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Air is bang dat z’n piem ineens niet meer voldoende isquote:Op zondag 16 september 2018 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is vast alleen maar omdat jij haar voorselectie doet gok ik.
Druk op knop 2, draai de schroef open tot 2,5 en voer dan het vermogen op met beide handen op de knuppels. Zodra de wijzer in het rode gebied komt druk op knop 2 en 9 tegelijk.quote:Op zondag 16 september 2018 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Oh, maar Fok! is toch gewoon standaard 30cm? Verwarrend dit.quote:Op zondag 16 september 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Air is bang dat z’n piem ineens niet meer voldoende is
Was het maar zo'n feest. Zij deelt haar via FOK! vergaarde nudies niet met mijquote:Op zondag 16 september 2018 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is vast alleen maar omdat jij haar voorselectie doet gok ik.
Behalve als ze blauw zijnquote:Op zondag 16 september 2018 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar Fok! is toch gewoon standaard 30cm? Verwarrend dit.
Sowieso nooit lager gewaardeerd dan een 'goed'.quote:Op zondag 16 september 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Air is bang dat z’n piem ineens niet meer voldoende is
Over helaas.quote:
Fijn.quote:Op zondag 16 september 2018 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, hier heb ik wel een bepaald beeld bij ja
quote:Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso nooit lager gewaardeerd dan een 'goed'.
Klinkt middelmatigquote:Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso nooit lager gewaardeerd dan een 'goed'.
quote:Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ben die ene met die roze schoenen
Das toch raar, zelfde als niet naar een bruiloft gaan met 200 man als er 1 rondloopt waar je niet zo'n klik mee hebt.quote:
Jij weet zelf dat het niet zo is.quote:Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij laat ze een evaluatieformulier invullen?
Als die ene op het podium met een microfoon staat.quote:Op zondag 16 september 2018 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch raar, zelfde als niet naar een bruiloft gaan met 200 man en er 1 rondloopt waar je niet zo'n klik mee hebt.
Als die ene persoon de bruid of bruidegom is is het niet zo gek hoorquote:Op zondag 16 september 2018 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch raar, zelfde als niet naar een bruiloft gaan met 200 man en er 1 rondloopt waar je niet zo'n klik mee hebt.
Zou ze als eerste uitrekken denk ikquote:Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ben die ene met die roze schoenen
Weer een flashback naar dat milkshake dumpert filmpjequote:Op zondag 16 september 2018 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht "ik neem dat laatste beetje vla ook nog wel, zit nog en klein beetje in het pak". Hele kom vol. Ik moet even uitbuiken.
Dus ik ben de leider van deze groepquote:Op zondag 16 september 2018 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als die ene persoon de bruid of bruidegom is is het niet zo gek hoor
Ik waardeer ergens wel dat je alleen selectief kan lezen.quote:Op zondag 16 september 2018 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus ik ben de leider van deze groep
Ja, die ene halve gare van het voetbalteam die voor de sier aanvoerder was.quote:Op zondag 16 september 2018 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zolang ze maar niet denken dat het het startkoord is en daar een enorme ruk aan gevenquote:
Zo iemand die faalt in het bedrijfsleven en dan ondner het mom van vrijwilligheid een leidinggevende rol verwerft bij een scoutingclub ofzo.quote:Op zondag 16 september 2018 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, die ene halve gare van het voetbalteam die voor de sier aanvoerder was.
Je komt vreselijk jaloers overquote:Op zondag 16 september 2018 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook wel eindigenquote:Op zondag 16 september 2018 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo iemand die faalt in het bedrijfsleven en dan ondner het mom van vrijwilligheid een leidinggevende rol verwerft bij een scoutingclub ofzo.
Als je je nou nog oranje verft klopt het helemaal.quote:Op zondag 16 september 2018 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[Jambers]3 maanden later werd ElDino mod op het FOK!forum[/Jambers]quote:
En daardoor het halve team wegloopt.quote:Op zondag 16 september 2018 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat over ElDinoquote:Op zondag 16 september 2018 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap de tekst van brandend zand niet.
#random
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |