zoekt en gij zult vindenquote:
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist manquote:Op zondag 16 september 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nu je kant op aan het rijden. Tot zo.
Tot zo.quote:Op zondag 16 september 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nu je kant op aan het rijden. Tot zo.
Er is tegenwoordig een tunnel.quote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist man
okéquote:Op zondag 16 september 2018 20:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij weet ook wel raad met Samzz. Of niet, Gianni?![]()
Slide in die DM. Go get her, tiger!
Samzz zoekt, niet ikquote:Op zondag 16 september 2018 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
over je succesvolle zoektocht naar seks
Ik was gisteren een dagje naar Gent gegaan. Ook ergens in de buurt van Zeeuws Vlaanderen. Wel een teringeind rijden.quote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
haha, je hebt de laatste boot naar zeeuws vlaanderen al gemist man
Done and done.quote:Op zondag 16 september 2018 20:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel de bikinilijn bijwerken en de poes even een wasbeurt geven, svp.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel de bikinilijn bijwerken en de poes even een wasbeurt geven, svp.
op fok? Ik dacht het nietquote:
Heel goed. Je bent voorbereid. Je weet tenslotte nooit wat er op je pad komt. Misschien zat er vanavond in het restaurant wel een knappe man en dan kan je maar beter voorbereid zijn.quote:
Is toch altijd voor niks.quote:Op zondag 16 september 2018 20:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Je bent voorbereid. Je weet tenslotte nooit wat er op je pad komt. Misschien zat er vanavond in het restaurant wel een knappe man en dan kan je maar beter voorbereid zijn.
Dat wel!quote:Op zondag 16 september 2018 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een lekker stuk vlees op
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?quote:Op zondag 16 september 2018 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een lekker stuk vlees op
Nee?quote:Op zondag 16 september 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?
Ze zoeken ook nog mannen voor First Dates.quote:Op zondag 16 september 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij nog geschreven eigenlijk? Kunnen we je straks spotten op tv?
Zonde. Ben jij inmiddels al boer met je kipjes in de achtertuin? Alvast oefenen voor volgend seizoenquote:
Dan moet hij helemaal naar Engeland want die Nederlandse versie is echtquote:Op zondag 16 september 2018 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zoeken ook nog mannen voor First Dates.
De chickies ontsnappen steedsquote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde. Ben jij inmiddels al boer met je kipjes in de achtertuin? Alvast oefenen voor volgend seizoen
Je eigen schouders kneden is nogal matig.quote:
Daarom door een ander laten doenquote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je eigen schouders kneden is nogal matig.
Is die ondertussen nog niet over de houdbaarheidsdatum?quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een nieuwe fles olie die schreeuwt om geopend te worden
Gewoon lekker frietjes in bakkenquote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een nieuwe fles olie die schreeuwt om geopend te worden
Zit daar een datum op?quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is die ondertussen nog niet over de houdbaarheidsdatum?
Ik ken alleen de UK versie.quote:Op zondag 16 september 2018 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet hij helemaal naar Engeland want die Nederlandse versie is echt
Nou.... we hebben al wel een goed beeld van je vele posts hier en hij heeft je gezien op meetsquote:Op zondag 16 september 2018 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus man je gaat van 0 naar 150 in 1 seconde.
doe eensquote:Op zondag 16 september 2018 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken alleen de UK versie.
Hier in de buurt is al een tijdje een vergelijkbaar concept. Dat moet best wel goed zijn.
Faxie biedt massages aan.quote:Op zondag 16 september 2018 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik binnenkort ook weer eens voor gaan.
Discriminatiequote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
Maar misschien is dat alleen als je een wezen met tieten bent.
Ik ben me vrij afzijdig aan het houden van datenquote:
Paard opeten HAHAHAHAHA, nu al een heldquote:
Helpt wel jaquote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
Maar misschien is dat alleen als je een wezen met tieten bent.
Fax! Lees je dit?quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een massage gehad
NOOIT?quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan goed masserenquote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.quote:
Je moet je vriendinnen ook een beetje sturen. We hebben het allemaal een x moeten leren.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.
Kan je beter door een professional laten doen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben het weleens aangeboden en gingen dan meteen keihard in m'n schouders kneden zodat ik weg rende.
Ga jij daarna die zooi dan ook opruimen? Anders heeft ze weer een massage nodig.quote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ook, inclusief happy end.
[ afbeelding ]
Ja? Wil het weleens proberen. Waar moet ik op letten bij het googelen?quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan je beter door een professional laten doen.HEERLIJK!
Neenquote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga jij daarna die zooi dan ook opruimen? Anders heeft ze weer een massage nodig.
Nog steeds jammer dat mijn vaste masseur gestopt isquote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja? Wil het weleens proberen. Waar moet ik op letten bij het googelen?
Ben ook bang dat ik zo ontspan dat ik ga ruften. Net als bij pilates.
ze heeft spleetoogjesquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Lauretteje zal zoiets op je hebben zitten wachten zeg kolere
Ja dit.quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |