SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Matt2nd met I Have to Celebrate You, svp.
2brothersonthe4thfloor?quote:Op zondag 16 september 2018 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zat het cijfer 2 in de artiestennaam als ik me niet vergis
Laat me raden; jij zit boven achter de pc?quote:Op zondag 16 september 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat beneden op de laptop.
Klonk hier alsof er een filter overheen zat of zo, tot vlak voor het einde.quote:Op zondag 16 september 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuke TT weer.
Mic deed het niet?
Ik ook niet, nee.quote:Op zondag 16 september 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klonk hier alsof er een filter overheen zat of zo, tot vlak voor het einde.
Ik verstond er in ieder geval niks van...
My bad. Never mind me.quote:
Dit nummer niet nee. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Is dit gelieerd aan animaties of zo?
Zo niet, dan begrijp ik het denk ik niet zo...
Nee, die vorige.quote:Op zondag 16 september 2018 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit nummer niet nee. Tenminste, niet dat ik weet.
Dacht het wel.quote:Op zondag 16 september 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die vorige.
Hoewel mijn vraag bij deze track ook van toepassing had kunnen zijn...
Dan ook echt 'proost'.quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
De virtuele rum raakt uitgewerkt. Dus nu maar een echt biertje.
Straks draai ik iets voor je wat ik vandaag van MadMaster heb gekregen. Herken je vast wel.quote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
He, kunnen die bouwlui niet ff stoppen!
Kalkbrenner? Of wat is straks?quote:Op zondag 16 september 2018 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks draai ik iets voor je wat ik vandaag van MadMaster heb gekregen. Herken je vast wel.
Loopt mee as we speak.quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het werd tijd.
En als ik het goed begrepen heb, dan wordt deze versie weer anders.
Who's next?
Moet over iets meer dan een maand bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer is iets te vroeg voor de tijd van het jaar.
woensdag 31 oktober.quote:Op zondag 16 september 2018 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet over iets meer dan een maand bedoel je?
Dan zal het ongetwijfeld wel weer goed komen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn best weer proberen te doen dan...
Zal je de tijd van je leven wel hebben gehad.quote:Op zondag 16 september 2018 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, ik was dus gisteren in Paradiso voor dit:
[ afbeelding ]
Maar pendulum is ook altijd lekkere DnB
Het was erg tofquote:Op zondag 16 september 2018 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je de tijd van je leven wel hebben gehad.
Sja, die lichtshows maken het helemaal af. Op het ritme afregelen, alles kan.quote:Op zondag 16 september 2018 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was erg tofZeker de lichtshow
Vorige week ook al naar Liquicity Family Day, dus ik geraak langzamerhand into DnB(toen draaiden ze overigens een stukkie watercolor van pendulum nog)
Nouja, heb natuurlijk vaker lichtshows gezien, maar paradiso heeft dan nog mee dat het een voormalige kerk isquote:Op zondag 16 september 2018 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, die lichtshows maken het helemaal af. Op het ritme afregelen, alles kan.
Geen idee. Er was wel een soort bel te horen wat sterk deed denken aan een sample uit een track van The Art of Noise.quote:
Oh, je mashup bedoel je zeker?quote:Op zondag 16 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer geluidjes door de track heen...
Daar is niets mis meequote:Op zondag 16 september 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog 4 ja. Anders krijgen we oud spul.
Nee, al die stemmetjes en bliepjes door wat jij draait...quote:Op zondag 16 september 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je mashup bedoel je zeker?
Kan er vrijdagmiddag en in het weekend nog zoveel misgaan dan?quote:Op maandag 17 september 2018 06:20 schreef Melting het volgende:
Zo naar het werk. Eens kijken wat een puinhoop we daar aantreffen.
Als je het leuk hebt gehad kun je mooi 7 uur teruggenietenquote:Op maandag 17 september 2018 08:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Rustig ochtendje. Zometeen tas inpakken en dan onderweg naar het station een ontbijtje scoren.
En dan 7 uur in de trein zitten
Balen is dat... Nu nog steeds alles plat?quote:Op maandag 17 september 2018 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen op deze platte morgen
Plat als in: alles ligt hier plat, en dus lekker rustig
quote:Op maandag 17 september 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kidsday 2018
Mooi stuk in de krant over een event waar ik enige tijd druk mee/voor ben geweest. Nu op naar de Benefietavond die ook in dit stuk vermeld staat.
de belangrijkste helft.quote:Op maandag 17 september 2018 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen is dat... Nu nog steeds alles plat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 17 september 2018 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de belangrijkste helft.
Op de andere helft ben ik nog niet ingewerkt, maar ik heb het op de juiste manier aan de gang gekregen met de NZKTHW * methodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja dat is het zeker...quote:Op maandag 17 september 2018 13:00 schreef just me het volgende:
[..]wat bijzonder om mee te mogen werken
quote:Op maandag 17 september 2018 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de belangrijkste helft.
Op de andere helft ben ik nog niet ingewerkt, maar ik heb het op de juiste manier aan de gang gekregen met de NZKTHW * methodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Ahh, mooi!quote:Op maandag 17 september 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kidsday 2018
Mooi stuk in de krant over een event waar ik enige tijd druk mee/voor ben geweest. Nu op naar de Benefietavond die ook in dit stuk vermeld staat.
Ja, behoorlijk.quote:
brrrrr. Verdelger inschakelenquote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zitten hier twee muizen id kantine..
twee maar...quote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zitten hier twee muizen id kantine..
twee die zich laten zien en dan nu de rest nogquote:
Ik ben zo’n schijtert..quote:Op maandag 17 september 2018 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
twee die zich laten zien en dan nu de rest nog
We hebben een Exchange migratie gehad afgelopen weekend.quote:Op maandag 17 september 2018 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan er vrijdagmiddag en in het weekend nog zoveel misgaan dan?
Oh ja, dat is altijd garantie voor toestandenquote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben een Exchange migratie gehad afgelopen weekend.
En nu ben ik dood.
Alles is een groot woord, maar de meeste gebruikers zijn geholpen, denk ik.quote:Op maandag 17 september 2018 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is altijd garantie voor toestanden![]()
Sterkte! Alles inmiddels opgelost?
Oef, idd altijd ellende ja.quote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
Hahhh, herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
quote:Op maandag 17 september 2018 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles is een groot woord, maar de meeste gebruikers zijn geholpen, denk ik.
Kom ik morgenvroeg achter. Dan ben ik alleen.
quote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
is dat hetzelfde als getransformeerdquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als getransformeerd
Gelukkig wel.quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Anders kwam ik wel een keer spoken.
quote:Op maandag 17 september 2018 18:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn aan het kijken hoe Twan een band aan het plakken is.![]()
![]()
Het is wel banden plakken met hindernissen. De kittens zijn met hun snoertje om de op de kop staande fiets gedraaid en zitten vast. Die moeten nu even naar binnen.quote:
Geen goed begin van het seizoenquote:Op maandag 17 september 2018 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
En hij heeft ook nog een verzwikte dikke enkel. Mag een week niet voetballen van de fysiotherapeut.
Wat heeft hij uitgevreten dan?quote:Op maandag 17 september 2018 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
En hij heeft ook nog een verzwikte dikke enkel. Mag een week niet voetballen van de fysiotherapeut.
Hij heeft dus een trap op zijn enkel gehad zaterdag en hij heeft er veel last van.quote:Op maandag 17 september 2018 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft hij uitgevreten dan?
Beter dan de blessure van die ADO Den Haag-speler.
Die van Den Haag heeft hem gebroken.quote:Op maandag 17 september 2018 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft dus een trap op zijn enkel gehad zaterdag en hij heeft er veel last van.
Ow dat is echt balen. Dit is even ongemakkelijk, hij kan gelukkig wel gewoon lopen. Mag alleen niet voetballen.quote:Op maandag 17 september 2018 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die van Den Haag heeft hem gebroken.
Neemt niet weg dat het klote is, natuurlijk.
Dus op school ook geen gym.quote:Op maandag 17 september 2018 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen. Dit is even ongemakkelijk, hij kan gelukkig wel gewoon lopen. Mag alleen niet voetballen.
quote:Op maandag 17 september 2018 18:44 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft het bijna zonder hulp gedaan
Nee, dat vindt hij wel jammer geloof ik. Hij wil ook graag zaterdag voetballen. Maar even kijken wat de fysio vrijdag zegt en hoe het dan voor hem aanvoelt. HIj heeft nu tape gekregen.quote:
Ow dat heeft hij dan goed gedaanquote:Op maandag 17 september 2018 18:49 schreef just me het volgende:
Mijn autoband was niet meer te plakken![]()
stukgereden op de zijkant, goed gedaan Junior.
De rekening komt eraan zodra de nieuwe band erop zit
Als het echt een klapband was, dan is plakken kansloos.quote:Op maandag 17 september 2018 18:49 schreef just me het volgende:
Veel plezier.quote:Op maandag 17 september 2018 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heeft hij dan goed gedaan![]()
Ik ga even vergaderen. Tot later
Velg heeft geen schade?quote:Op maandag 17 september 2018 18:49 schreef just me het volgende:
gevalletje stoeprandjequote:Op maandag 17 september 2018 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heeft hij dan goed gedaan![]()
Ik ga even vergaderen. Tot later
Succes met slaan.quote:Op maandag 17 september 2018 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
gevalletje stoeprandje![]()
ik ga zo golfen
nee het was gewoon domme/stomme pech, hij reed hooguit 20 km per uur, band was niet op voorraadquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 18:58 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
Ja maar dat gaat nu dankzij de berenburg alweer een stuk beter.quote:
toch heb je het virus in Enschede gebrachtquote:Op maandag 17 september 2018 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat nu dankzij de berenburg alweer een stuk beter.
Sorry...quote:Op maandag 17 september 2018 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch heb je het virus in Enschede gebracht
verklaart misschien wel waarom ik zo vaak op de bank in slaap gevallen ben de laatste dagen.quote:
Ja, denk het wel. Ik slaap de laatste dagen ook erg veel.quote:Op maandag 17 september 2018 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
verklaart misschien wel waarom ik zo vaak op de bank in slaap gevallen ben de laatste dagen.
Prima!quote:Op maandag 17 september 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
Tot, hoe is het met mama (en papa)?
oh dat is al snelquote:Op maandag 17 september 2018 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!
We hebben eindelijk een beetje bij kunnen slapen vandaag!
Ken je The Mars Volta? Dat vind ik zelf ook net wat leuker.quote:Op maandag 17 september 2018 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is mij wat te schreeuwerig. De zang is ook niet bijster sterk.
die van net was lekker vaag he?! beetje een hoorspel en toch spannend op 1 of andere manier.quote:Op maandag 17 september 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Was even aan het eten, maar de muziek is aangenaam hoor
Interessant ja. Heb goed gegetenquote:Op maandag 17 september 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
die van net was lekker vaag he?! beetje een hoorspel en toch spannend op 1 of andere manier.
lekker gegeten?
eensquote:Op maandag 17 september 2018 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant ja. Heb goed gegeten
Als je dit nummer hoort, hoor je trouwens ook wel waar Keane door is beïnvloed....
Bij de vorige plaat bedoel je?quote:Op maandag 17 september 2018 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Drummer houdt het niet strak. Opvallend om dat duidelijk te kunnen horen in een studio-opname...
En ik ben eerder terug dan verwachtquote:Op maandag 17 september 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik blijf luisteren tot ongeveer 21:15 uur. Dan moet ik helaas afhaken
wat moet dat moet!quote:Op maandag 17 september 2018 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik blijf luisteren tot ongeveer 21:15 uur. Dan moet ik helaas afhaken
Altijd goedquote:Op maandag 17 september 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat moet dat moet!
Ik dacht vanavond bij mezelf: het rooster is vaak leeg op maandag, dus laat ik gewoon wat gaan draaien.![]()
quote:Op maandag 17 september 2018 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben eerder terug dan verwacht
Ik neem iets meer dan 10ccquote:
quote:
ja het drankje komt laterquote:
ach, als het maar lekker klinktquote:Op maandag 17 september 2018 21:05 schreef peaceman het volgende:
The Heavy - Sixteen
(tag klopt niet)
True, maar ik vind dat persoonlijk dan weer erg irritantquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat één van de bandleden, toen ze dit nummer schreven, net terug was van vakantie in Oostenrijk
En de ander was op visite geweest bij The Who?quote:Op maandag 17 september 2018 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat één van de bandleden, toen ze dit nummer schreven, net terug was van vakantie in Oostenrijk
Waarschijnlijkquote:Op maandag 17 september 2018 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
En de ander was op visite geweest bij The Who?
bedankt voor het luisteren en fijne avondquote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Ik haak nu af, zoals gemeld. Bedankt voor de fijne muziek
quote:Op maandag 17 september 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Ik haak nu af, zoals gemeld. Bedankt voor de fijne muziek
Tool ook gemist?quote:Op maandag 17 september 2018 21:23 schreef brother52 het volgende:
Op de bank in slaap gevallen...
Ga meteen maar door mijn nest in.
Beterschap Brother!quote:Op maandag 17 september 2018 21:23 schreef brother52 het volgende:
Op de bank in slaap gevallen...
Ga meteen maar door mijn nest in.
Verdorie, dat ook nog eens...quote:
Ik luister tochquote:Op maandag 17 september 2018 21:29 schreef peaceman het volgende:
The Doobie Brothers - Listen to the Music
En de rest slaaptquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Net terug, dus al was het een grapje, het klopte wel.
Zo te horen wel en die 'wazige' waar jij het over had was ook een toffe track.quote:Op maandag 17 september 2018 21:36 schreef peaceman het volgende:
DJ Shadow - Stem/Long Stem/Transmission 2
Lucky dit vind jij wel leuk, denk ik.
quote:Op maandag 17 september 2018 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo te horen wel en die 'wazige' waar jij het over had was ook een toffe track.
Heb ik niet.quote:Op maandag 17 september 2018 21:40 schreef just me het volgende:
Hoeveel nummers heb jij wel niet op je Ipod staan?
quote:
nee, alles mp3, maar iPod is 30 gigquote:Op maandag 17 september 2018 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die nummers, wordt dat gecomprimeerd opgeslagen?
Ik heb maar 'n biertje genomen, cheersquote:Op maandag 17 september 2018 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan neem ik maar een wijntje. Koffie komt inmiddels mijn oren uit.
Yes, proost!quote:Op maandag 17 september 2018 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb maar 'n biertje genomen, cheers
tis een oudje... Zijn helaas niet mee te koop, want het scherm is beschadigd.quote:
Zonde. Scherm ook niet los verkrijgbaar?quote:Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis een oudje... Zijn helaas niet mee te koop, want het scherm is beschadigd.
welke?quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef livelink het volgende:
Hé, dit lijkt op dat Radiohead-nummer van je waar ik de hele tijd naar zocht
geen idee. maar niet de moeite van het vervangen waard denk ik.quote:Op maandag 17 september 2018 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde. Scherm ook niet los verkrijgbaar?
Ja, godverquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, godver![]()
Dat radiohead-nummer dat best hoog in je top 1000 stond en waar ik de hele tijd van zei dat het ergens op leek en waar ik helemaal gek van werd dat ik het niet kon vinden. En nu hoor ik het nummer dat ik bedoelde en weet niet meer welk radiohead-nummer het was.
En al die tijd had je ze beide op je iPod
quote:Op maandag 17 september 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiteraard nr 200 Radiohead - Lucky.
National Anthem zal het zijn. Het gaat om dat basloopje.quote:Op maandag 17 september 2018 21:50 schreef peaceman het volgende:
Deze stonden in de top 500, dus zou hier eentje van moeten zijn.
3 Radiohead - Everything In Its Right Place
14 Radiohead - How To Disappear Completely
66 Radiohead - Lotus flower
84 Radiohead - Ful Stop
113 Radiohead - Last Flowers
117 Radiohead - The National Anthem
132 Radiohead - Idioteque
152 Radiohead - Exit Music (For a Film)
200 Radiohead - Lucky
208 Radiohead - Daydreaming
213 Radiohead - Separator
245 Radiohead - Present tense
255 Radiohead - Paranoid Android
288 Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
432 Radiohead - Weird Fishes/Arpeggi
weet je het zeker?quote:Op maandag 17 september 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
National Anthem zal het zijn. Het gaat om dat basloopje.
Vorige nummer was lekker.quote:Op maandag 17 september 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Toch denk ik 1 van de rustigere nummers. Mooi... huiswerk voor Livelink.
Niet 100%, straks even rustig luisteren.quote:
Ik las iets van paracetamol in de cola volgens mij.quote:
Als de keelpijn niet doorzet, zal het wel goedkomen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. En beterschap!
Ja, dat bedoelde ik met het 'vorige' nummer wat lekker was.quote:Op maandag 17 september 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb Massive Attack wel meteen opgeslagen in mijn afspeellijst. Die wil ik niet nogmaals vergeten.
Inmiddels weet ik het zeker. Het was inderdaad The National Anthem. Als je ze nu zo na elkaar luistert zijn ze wel heel verschillend, maar het is die bas die het hem doet.quote:
Niet te hard lezen in verband met burenoverlast hoor.quote:Op maandag 17 september 2018 22:03 schreef just me het volgende:
tijd om verder in mijn boek te lezen
ik had het niet gehoordquote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik het zeker. Het was inderdaad The National Anthem. Als je ze nu zo na elkaar luistert zijn ze wel heel verschillend, maar het is die bas die het hem doet.
Ik luister even mee. Ben je nu live aan het uitzenden dan?quote:Op maandag 17 september 2018 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, live uitzenden op eigen site werkt nu ook.
Waar?quote:Op maandag 17 september 2018 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, live uitzenden op eigen site werkt nu ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |