SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Matt2nd met I Have to Celebrate You, svp.
2brothersonthe4thfloor?quote:Op zondag 16 september 2018 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zat het cijfer 2 in de artiestennaam als ik me niet vergis
Laat me raden; jij zit boven achter de pc?quote:Op zondag 16 september 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat beneden op de laptop.
Klonk hier alsof er een filter overheen zat of zo, tot vlak voor het einde.quote:Op zondag 16 september 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuke TT weer.
Mic deed het niet?
Ik ook niet, nee.quote:Op zondag 16 september 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klonk hier alsof er een filter overheen zat of zo, tot vlak voor het einde.
Ik verstond er in ieder geval niks van...
My bad. Never mind me.quote:
Dit nummer niet nee. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Is dit gelieerd aan animaties of zo?
Zo niet, dan begrijp ik het denk ik niet zo...
Nee, die vorige.quote:Op zondag 16 september 2018 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit nummer niet nee. Tenminste, niet dat ik weet.
Dacht het wel.quote:Op zondag 16 september 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die vorige.
Hoewel mijn vraag bij deze track ook van toepassing had kunnen zijn...
Dan ook echt 'proost'.quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
De virtuele rum raakt uitgewerkt. Dus nu maar een echt biertje.
Straks draai ik iets voor je wat ik vandaag van MadMaster heb gekregen. Herken je vast wel.quote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
He, kunnen die bouwlui niet ff stoppen!
Kalkbrenner? Of wat is straks?quote:Op zondag 16 september 2018 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks draai ik iets voor je wat ik vandaag van MadMaster heb gekregen. Herken je vast wel.
Loopt mee as we speak.quote:Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het werd tijd.
En als ik het goed begrepen heb, dan wordt deze versie weer anders.
Who's next?
Moet over iets meer dan een maand bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer is iets te vroeg voor de tijd van het jaar.
woensdag 31 oktober.quote:Op zondag 16 september 2018 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet over iets meer dan een maand bedoel je?
Dan zal het ongetwijfeld wel weer goed komen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga mijn best weer proberen te doen dan...
Zal je de tijd van je leven wel hebben gehad.quote:Op zondag 16 september 2018 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, ik was dus gisteren in Paradiso voor dit:
[ afbeelding ]
Maar pendulum is ook altijd lekkere DnB
Het was erg tofquote:Op zondag 16 september 2018 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je de tijd van je leven wel hebben gehad.
Sja, die lichtshows maken het helemaal af. Op het ritme afregelen, alles kan.quote:Op zondag 16 september 2018 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was erg tofZeker de lichtshow
Vorige week ook al naar Liquicity Family Day, dus ik geraak langzamerhand into DnB(toen draaiden ze overigens een stukkie watercolor van pendulum nog)
Nouja, heb natuurlijk vaker lichtshows gezien, maar paradiso heeft dan nog mee dat het een voormalige kerk isquote:Op zondag 16 september 2018 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, die lichtshows maken het helemaal af. Op het ritme afregelen, alles kan.
Geen idee. Er was wel een soort bel te horen wat sterk deed denken aan een sample uit een track van The Art of Noise.quote:
Oh, je mashup bedoel je zeker?quote:Op zondag 16 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer geluidjes door de track heen...
Daar is niets mis meequote:Op zondag 16 september 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog 4 ja. Anders krijgen we oud spul.
Nee, al die stemmetjes en bliepjes door wat jij draait...quote:Op zondag 16 september 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je mashup bedoel je zeker?
Kan er vrijdagmiddag en in het weekend nog zoveel misgaan dan?quote:Op maandag 17 september 2018 06:20 schreef Melting het volgende:
Zo naar het werk. Eens kijken wat een puinhoop we daar aantreffen.
Als je het leuk hebt gehad kun je mooi 7 uur teruggenietenquote:Op maandag 17 september 2018 08:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Rustig ochtendje. Zometeen tas inpakken en dan onderweg naar het station een ontbijtje scoren.
En dan 7 uur in de trein zitten
Balen is dat... Nu nog steeds alles plat?quote:Op maandag 17 september 2018 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen op deze platte morgen
Plat als in: alles ligt hier plat, en dus lekker rustig
quote:Op maandag 17 september 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kidsday 2018
Mooi stuk in de krant over een event waar ik enige tijd druk mee/voor ben geweest. Nu op naar de Benefietavond die ook in dit stuk vermeld staat.
de belangrijkste helft.quote:Op maandag 17 september 2018 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen is dat... Nu nog steeds alles plat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 17 september 2018 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de belangrijkste helft.
Op de andere helft ben ik nog niet ingewerkt, maar ik heb het op de juiste manier aan de gang gekregen met de NZKTHW * methodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja dat is het zeker...quote:Op maandag 17 september 2018 13:00 schreef just me het volgende:
[..]wat bijzonder om mee te mogen werken
quote:Op maandag 17 september 2018 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de belangrijkste helft.
Op de andere helft ben ik nog niet ingewerkt, maar ik heb het op de juiste manier aan de gang gekregen met de NZKTHW * methodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make love, not war ☮
Ahh, mooi!quote:Op maandag 17 september 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kidsday 2018
Mooi stuk in de krant over een event waar ik enige tijd druk mee/voor ben geweest. Nu op naar de Benefietavond die ook in dit stuk vermeld staat.
Ja, behoorlijk.quote:
brrrrr. Verdelger inschakelenquote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zitten hier twee muizen id kantine..
twee maar...quote:Op maandag 17 september 2018 14:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zitten hier twee muizen id kantine..
twee die zich laten zien en dan nu de rest nogquote:
Ik ben zo’n schijtert..quote:Op maandag 17 september 2018 15:26 schreef just me het volgende:
[..]
twee die zich laten zien en dan nu de rest nog
We hebben een Exchange migratie gehad afgelopen weekend.quote:Op maandag 17 september 2018 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan er vrijdagmiddag en in het weekend nog zoveel misgaan dan?
Oh ja, dat is altijd garantie voor toestandenquote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben een Exchange migratie gehad afgelopen weekend.
En nu ben ik dood.
Alles is een groot woord, maar de meeste gebruikers zijn geholpen, denk ik.quote:Op maandag 17 september 2018 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is altijd garantie voor toestanden![]()
Sterkte! Alles inmiddels opgelost?
Oef, idd altijd ellende ja.quote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
Hahhh, herkenbaarquote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
quote:Op maandag 17 september 2018 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles is een groot woord, maar de meeste gebruikers zijn geholpen, denk ik.
Kom ik morgenvroeg achter. Dan ben ik alleen.
quote:Op maandag 17 september 2018 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu ben ik dood.
is dat hetzelfde als getransformeerdquote:
quote:Op maandag 17 september 2018 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als getransformeerd
Gelukkig wel.quote:
quote:Op maandag 17 september 2018 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Anders kwam ik wel een keer spoken.
quote:Op maandag 17 september 2018 18:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn aan het kijken hoe Twan een band aan het plakken is.![]()
![]()
Het is wel banden plakken met hindernissen. De kittens zijn met hun snoertje om de op de kop staande fiets gedraaid en zitten vast. Die moeten nu even naar binnen.quote:
Geen goed begin van het seizoenquote:Op maandag 17 september 2018 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
En hij heeft ook nog een verzwikte dikke enkel. Mag een week niet voetballen van de fysiotherapeut.
Wat heeft hij uitgevreten dan?quote:Op maandag 17 september 2018 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
En hij heeft ook nog een verzwikte dikke enkel. Mag een week niet voetballen van de fysiotherapeut.
Hij heeft dus een trap op zijn enkel gehad zaterdag en hij heeft er veel last van.quote:Op maandag 17 september 2018 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft hij uitgevreten dan?
Beter dan de blessure van die ADO Den Haag-speler.
Die van Den Haag heeft hem gebroken.quote:Op maandag 17 september 2018 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft dus een trap op zijn enkel gehad zaterdag en hij heeft er veel last van.
Ow dat is echt balen. Dit is even ongemakkelijk, hij kan gelukkig wel gewoon lopen. Mag alleen niet voetballen.quote:Op maandag 17 september 2018 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die van Den Haag heeft hem gebroken.
Neemt niet weg dat het klote is, natuurlijk.
Dus op school ook geen gym.quote:Op maandag 17 september 2018 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt balen. Dit is even ongemakkelijk, hij kan gelukkig wel gewoon lopen. Mag alleen niet voetballen.
quote:Op maandag 17 september 2018 18:44 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft het bijna zonder hulp gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |