50% kans.quote:Op zondag 16 september 2018 13:23 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg bij het vorige deel de optie om de pagina te vertalen naar het Turks. Zou dat komen door de posts van Friek? Is Friek een Turk?
Het is dan ook Frıek.quote:Op zondag 16 september 2018 13:23 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg bij het vorige deel de optie om de pagina te vertalen naar het Turks. Zou dat komen door de posts van Friek? Is Friek een Turk?
Kernel panic! vuige vieze hacker.quote:Op zondag 16 september 2018 13:39 schreef d4v1d het volgende:
Iemand hier aan het FOK!ken op een iPhone? Klik deze link eens aan.
iPhone hebben.quote:Op zondag 16 september 2018 13:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kernel panic! vuige vieze hacker.
De TT is op Assen en is een motoGP, vandaag is de F1GP van Singapore. Dus niks geen TT, snap je hem? Ok, bedankt.quote:Op zondag 16 september 2018 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heeft Friek daarmee te maken?
Bron?quote:Op zondag 16 september 2018 13:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De TT is op Assen en is een motoGP, vandaag is de F1GP van Singapore. Dus niks geen TT, snap je hem? Ok, bedankt.
Hoax.quote:Op zondag 16 september 2018 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
PTA / [PTA F1] Formule 1 #3; coming up: Singapore.
Haha Yoki is een iFag.quote:Op zondag 16 september 2018 13:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En altijd maar haten op applequote:Op zondag 16 september 2018 13:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
misschien weet hij het zelfquote:Op zondag 16 september 2018 13:23 schreef Specularium het volgende:
wat denk je?quote:
Wie moest bij bovenstaande reactie ook aan Hitler denken?quote:Op zondag 16 september 2018 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat geeft niet, daar is het slowchat voor
ik snap best dat er kritiek is op NWS en het beleid in NWS en weet ik veel en ik probeer daar binnen de mogelijkheden naar te handelen en oplossingen voor te vinden maar met de slowchat heeft dat echt helemaal niets te maken en de mensen die daar komen kun je er gewoon buiten laten
als je daar dan de boel komt verstieren omdat je eigen slowchat dicht is omdat je daar de boel hebt lopen verstieren dan kun je op reacties wachten en dan mag je blij zijn dat ik het wat vrolijker aanpak dan de meeste andere mensen hier, zonder te schelden en zonder er een hele grote rel van te maken want dat komt voor mij heel kinderlijk over maar over dat soort pestgedrag horen we je dan weer niet
zeg wat je wil maar de man gaf goede speechesquote:Op zondag 16 september 2018 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie moest bij bovenstaande reactie ook aan Hitler denken?
Emile Ratelband ook, so they say.quote:Op zondag 16 september 2018 14:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg wat je wil maar de man gaf goede speeches
quote:Op zondag 16 september 2018 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emile Ratelband ook, so they say.
quote:Op zondag 16 september 2018 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Men kan geen genoeg van mij krijgen in deze reeks. Begrijpelijk ook, want de levens van een autist die Jan en alleman bedreigt (Yoki komt met een mes langs u deur dames en heren!) en een militair met hersenbeschadiging zijn niet bijster interessant.
Daar sta ik ver boven.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 16 september 2018 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Men kan geen genoeg van mij krijgen in deze reeks. Begrijpelijk ook, want de levens van een autist die Jan en alleman bedreigt (Yoki komt met een mes langs u deur dames en heren!) en een militair met hersenbeschadiging zijn niet bijster interessant.
Daar sta ik ver boven.
Dit is dus precies die zuurheid waarom niemand graag in POL komt.quote:Op zondag 16 september 2018 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Daar sta ik ver boven.
Ontzettendquote:Op zondag 16 september 2018 15:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schuilt er een terrorist in jou?
Waar ligt je alliantie?quote:
Dat kan ik niet zeggen, Friek van de AIVD leest mee.quote:Op zondag 16 september 2018 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar ligt je alliantie?
Jij friekass bitch.
PS: Ik kan je Yasmin nog wel bieden als je interesse hebt?
OK, fair enough.quote:Op zondag 16 september 2018 15:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, Friek van de AIVD leest mee.
Yasmin is een goede strijder, levensgevaarlijk.quote:Op zondag 16 september 2018 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OK, fair enough.
Wat zeg je over Yasmin?
Ik had toevallig gezien dat die mond goed ver open kan...quote:Op zondag 16 september 2018 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
PS: Ik kan je Yasmin nog wel bieden als je interesse hebt?
Ik vraag of je haar wilt overnemen. Voor mijn doelen is ze waardeloos.quote:Op zondag 16 september 2018 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yasmin is een goede strijder, levensgevaarlijk.
quote:Op zondag 16 september 2018 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had toevallig gezien dat die mond goed ver open kan...
Slick.quote:Op zondag 16 september 2018 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had toevallig gezien dat die mond goed ver open kan...
Ik ben bang voor haar.quote:Op zondag 16 september 2018 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag of je haar wilt overnemen. Voor mijn doelen is ze waardeloos.
Jaquote:Op zondag 16 september 2018 15:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg je dan zou beven voor mij?
Wtf, die geeft het nooit aan mij.quote:Op zondag 16 september 2018 15:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb al mijn goud al aan sp3c gegeven.
Baas boven baas noemen we dat.quote:Op zondag 16 september 2018 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wtf, die geeft het nooit aan mij.
Kijk maar hoe onder de indruk ik van je ben...quote:Op zondag 16 september 2018 15:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg je dan zou beven voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2018 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk maar hoe onder de indruk ik van je ben...Even een fapje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kijk maar hoe onder de indruk ik van je ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kijk maar hoe onder de indruk ik van je ben...Wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je willen jongen, mocht je willen.quote:Op zondag 16 september 2018 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nu voel ik mij wel een pooier.
De secundaire voorwaarden schijnen wel goed te zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mocht je willen jongen, mocht je willen.
Nouja, je zit op het randje.quote:Op zondag 16 september 2018 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem ik jou een hoerenloper dan?
Wie is dat?quote:Op zondag 16 september 2018 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heeft z'n handen vol aan friekystuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2018 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
ik zoek jullie en jullie moeders opGa je bedekken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zoek jullie en jullie moeders opDit is wel een beetje sad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zoek jullie en jullie moeders opRondzwaaiend met messen, zo ken ik je weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dingen die bedekt horen te zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zou er dan nog meer te zien moeten zijn dan.
zoals?quote:Op zondag 16 september 2018 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dingen die bedekt horen te zijn.
quote:Op zondag 16 september 2018 15:41 schreef Triggershot het volgende:
Niet heul interessant moek zegguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |