SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
oh voor degenen die gaan slapen: er wordt morgenochtend geen zondagmorgen muziek door mij gedraaid.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
oh voor degenen die gaan slapen: er wordt morgenochtend geen zondagmorgen muziek door mij gedraaid.
je moet vooral de grote lijnen zienquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel pep zou hij nodig hebben om dit vol te houden?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet vooral de grote lijnen zien
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Er zit nog een embargo op deze opname, dus niet verder vertellen...
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is van 16 uur geleden, zit ik net te berekenen...
Via een tapers vriend van me in de USA.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?
per postduif natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?
die orkanen worden steeds snellerquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is van 16 uur geleden, zit ik net te berekenen...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige Billyfan die ik kende heb ik al bijna dertig jaar niet meer gezien of gesproken, haar hele kamer hing vol met posters, met die opgetrokken lip
Geweldig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via een tapers vriend van me in de USA.
Het is één groot wereldwijd netwerk...
Trusten, rustig aan...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
ik ben echt een just mietje geworden.
Mijn ogen vallen dicht....
nog veel plezier vanavond!!!
Welterusten just mequote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Welterusten, just me.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Dit is de 'dirty' MP3 op 192Kbps.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geweldig.De opname is ook vrij goed hoor. Het mist nog een beetje hoog, verder hoor ik er geen enkel gebrek aan. Dat is zo op te krikken. Leuk man!
trustenquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Handig zo'n kennis.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de 'dirty' MP3 op 192Kbps.
Het origineel krijg ik nog...
Hij is hier vaak in Amsterdam geweest en ik heb hem in de USA ontmoet.quote:
wel tofquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is hier vaak in Amsterdam geweest en ik heb hem in de USA ontmoet.
Aardige gozer, gaat bijna dagelijks naar een concert...
Trusten!quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Tof dat we mee mochten luisteren. Nu slapen, trusten allemaal
Wie?quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ontving laatst ook 4 concerten van Radiohead in de Madison Square garden via dit kanaal...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De taper is er bij in slaap gevallen...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Meet her in the bank, met een plaid
Eej.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Luck sorry, ik quote dus net een zinnetje van je in het oude deel :’)
Jawel, maar bij het 3e concert op rij toch in slaap gevallen.quote:
ja dan snap ik het wel. Hopelijk voor hem was het niet de beste avondquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar bij het 3e concert op rij toch in slaap gevallen.
Als je vrijwel dagelijks een concert bezoekt, dan kan dat gebeuren...
Welterusten DDM en Symphonicquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Tof dat we mee mochten luisteren. Nu slapen, trusten allemaal
Hij heeft de opnames toch nog...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dan snap ik het wel. Hopelijk voor hem was het niet de beste avond
Door haar plaid zag ze ff niet dat ze door het slot in het vorige topic postte.quote:
jawel, maar dan heeft ie de beleving wel gemist.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft de opnames toch nog...
Dat boeit 'm niet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dan heeft ie de beleving wel gemist.
Aan de gitaar is ook goed te zien dat er iets vaker mee gestoeid is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steve Stevens, hè...
[ afbeelding ]
ow die heb ik nog in mijn lijst staan. wel de moeite waard dus?quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Jongens ik ben me toch een vage film aan het volgen van Netflix.. wel een zware.
annihilation,.. wtf.
Ik ben helder, niet eens stoned![]()
Must see.
Expeditie Robinson, maar dan net ff anders.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Jongens ik ben me toch een vage film aan het volgen van Netflix.. wel een zware.
annihilation,.. wtf.
Ik ben helder, niet eens stoned![]()
Must see.
blij dat ik geen taper ben dan... niet dat ik de hele tijd sta te springen ofzo, maar wel meebleren...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat boeit 'm niet.
Als taper wil je toch zoveel mogelijk rust om je heen...
Ja maar je moet er wel aandachtig bij blijven..quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow die heb ik nog in mijn lijst staan. wel de moeite waard dus?
Primeurtje...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi man, pas uren geleden uitgevoerd en nu te horen bij Radio 49.
Ja, absoluut. Er mogen dan niet veel luisteraars zijn, maar een primeur is het.quote:
Exclusief dus ook nog...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Er mogen dan niet veel luisteraars zijn, maar een primeur is het.
waar is de champagne en de kaviaar dan?quote:
De opmaat naar Eyes Without A Face...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verdorie, die lui spelen echt prachtig gitaar.
*buuurp* Sorry.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar is de champagne en de kaviaar dan?
Roep Diaan effe...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar is de champagne en de kaviaar dan?
die ligt te maffen op de bankquote:
Van het begin krijg je kippenvel, zo fraai. Prachtig stereo ook.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opmaat naar Eyes Without A Face...
Stevie is echt grandioos, loopt al eeuwen mee met Billy.
Ik vraag me af of het stereo is of alleen een ruimtelijk geluidsbeeld.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van het begin krijg je kippenvel, zo fraai. Prachtig stereo ook.
Dit leek duidelijk gescheiden. Daarbij heb ik joekels van oren, dus gelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het stereo is of alleen een ruimtelijk geluidsbeeld.
Concerten zijn zelden in stereo via de speakers te horen...
Van Kraftwerk weet ik het, die lieten hun concerten via 16 gescheiden kanalen horen, maar dat is allemaal vooraf geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit leek duidelijk gescheiden. Daarbij heb ik joekels van oren, dus gelijk.
dat heb je goed verborgen gehoudenquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en heb het nummer vanaf het begin gehoord.![]()
Als je je best doet kan je ze nog verstaan af en toe.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort nu de backstage geluiden er gewoon doorheen...
Iets over een album of zo.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je je best doet kan je ze nog verstaan af en toe.
Gaat alleen om het beginstukje waar de gitaren inzetten.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik zal eens kijken in de wave-form later...
Ik was aandachtig aan het luisteren.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat heb je goed verborgen gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iets met een scissor...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
The way it sounds hoorde ik een vrouw zeggen. Geweldig die achtergrondgeluiden. "Ga je dit morgen spelen, je wellicht wel."
Whisky en Pils is niet zo'n beste combi.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heeft hij die stem van gekregen zo te horen.
Er zijn wel 2 gitaristen (solo Steve en een ander ter ondersteuning), misschien zijn die kanalen gescheiden...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net hoorde je ook 2 gitaren duidelijk links en rechts gescheiden.
Geen idee, maar zo is het te horen. Voor de rest is het wat jij al zei, ruimtelijk effect.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn wel 2 gitaristen (solo Steve en een ander ter ondersteuning), misschien zijn die kanalen gescheiden...
Dat was een zeer aangename en plotselinge wending van de avond, Mad. Dank!quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo meteen wel plat, de rest volgt later nog wel eens...
Ja, ik wist het 2 uur geleden ook niet dat dit tot de mogelijkheden zou behoren...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was een zeer aangename en plotselinge wending van de avond, Mad. Dank!
quote:Op zondag 16 september 2018 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit hier alleen met drie vrouwen.
Wegwezen.![]()
hij kan in elk geval niet tellen..quote:
Welterusten. Ik ga ook slapen.quote:Op zondag 16 september 2018 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij kan in elk geval niet tellen..
ik ga ook, welterusten voor straks
En wanneer heb je nou eens een testpanel nodig?quote:Op zondag 16 september 2018 07:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen.. zin om iets te bakken vandaag.
Nice.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 07:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nice.
Ik kijk dit kanaal vaak op tv via Youtube.. over de boxen.![]()
Heel fijnquote:Op zondag 16 september 2018 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]Heerlijk dat geluid hè? Ik heb daar een app voor.
In ieder geval lekker geslapen.quote:Op zondag 16 september 2018 07:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Deze nacht wat langer kunnen slapen?
quote:Op zondag 16 september 2018 07:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar een emmertje, sjarretellie.
Dat begint er weer op te lijken.quote:Op zondag 16 september 2018 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
In ieder geval lekker geslapen.
Scheelt ook dat er 's morgens niet opgestaan moet worden op een bepaalde tijd.
Als het buiten wat kouder is, 2 sneetjes brood met filet americain en een glas melk.quote:Op zondag 16 september 2018 07:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe onbijten jullie op de zondag ochtend?
Ik bak meestal worstenbroodjes af, kook eitjes en koffie.
Drink doordeweeks geen koffie.
Griekse yoghurt met een enorme lading muesli. En een toefje koffie.quote:Op zondag 16 september 2018 07:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe onbijten jullie op de zondag ochtend?
Ik bak meestal worstenbroodjes af, kook eitjes en koffie.
Drink doordeweeks geen koffie.
En wanneer kunnen we komen testen.quote:
Wat had je in gedachte dan?quote:Op zondag 16 september 2018 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we komen testen.
Geen idee wat Charlotte goed kan bakken natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2018 07:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte dan?
Ook lekker!quote:Op zondag 16 september 2018 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met een enorme lading muesli. En een toefje koffie.
Wat ga je bakken, Sjar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |