SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
oh voor degenen die gaan slapen: er wordt morgenochtend geen zondagmorgen muziek door mij gedraaid.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
oh voor degenen die gaan slapen: er wordt morgenochtend geen zondagmorgen muziek door mij gedraaid.
je moet vooral de grote lijnen zienquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel pep zou hij nodig hebben om dit vol te houden?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet vooral de grote lijnen zien
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Er zit nog een embargo op deze opname, dus niet verder vertellen...
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is van 16 uur geleden, zit ik net te berekenen...
Via een tapers vriend van me in de USA.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?
per postduif natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo snel bij je terecht?
die orkanen worden steeds snellerquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is van 16 uur geleden, zit ik net te berekenen...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige Billyfan die ik kende heb ik al bijna dertig jaar niet meer gezien of gesproken, haar hele kamer hing vol met posters, met die opgetrokken lip
Geweldig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via een tapers vriend van me in de USA.
Het is één groot wereldwijd netwerk...
Trusten, rustig aan...quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
ik ben echt een just mietje geworden.
Mijn ogen vallen dicht....
nog veel plezier vanavond!!!
Welterusten just mequote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Welterusten, just me.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Dit is de 'dirty' MP3 op 192Kbps.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geweldig.De opname is ook vrij goed hoor. Het mist nog een beetje hoog, verder hoor ik er geen enkel gebrek aan. Dat is zo op te krikken. Leuk man!
trustenquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
Handig zo'n kennis.quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de 'dirty' MP3 op 192Kbps.
Het origineel krijg ik nog...
Hij is hier vaak in Amsterdam geweest en ik heb hem in de USA ontmoet.quote:
wel tofquote:Op zaterdag 15 september 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is hier vaak in Amsterdam geweest en ik heb hem in de USA ontmoet.
Aardige gozer, gaat bijna dagelijks naar een concert...
Trusten!quote:Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Tof dat we mee mochten luisteren. Nu slapen, trusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |