SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mijn stream loopt een minuut achterquote:Op zaterdag 15 september 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Cheap Trick - I Want You To Want Me
Dan moet je even refreshen, want dat is wel heel erg vertraagd...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn stream loopt een minuut achter
Net gedaan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je even refreshen, want dat is wel heel erg vertraagd...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
Ja nee ben echt te zwaar kapot nu, ik ga maffen.Fijne avond verder, folks!
Hun elpee was al geflopt, totdat deze opname als single uitkwam...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft me toch een partij lang op nr 1 gestaan, heel bar.
Blijft een tof nummer.
En jij gaat vannacht voor de kleine zorgen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
Welterusten ToT. Succes vannacht.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
Welkom in de wereld van ouders. Het wordt beter!quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
Kijk, daar begint het al...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
Het week totaal af van alles wat er destijds in de Top 40 stond. Net als Crazy Horses van de Osmonds, ook wekenlange hoge notering en een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hun elpee was al geflopt, totdat deze opname als single uitkwam...
Nee.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Verveelt iemand zich dusdanig dat ik een voetmassage kan krijgen
Nee hoor, ga gerust je gang...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
heeft weinig met verveling te maken dat ik hier nee tegen zegquote:Op zaterdag 15 september 2018 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Zorg dat peaceman hem ook toevoegt aan de iPod dan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga deze even toevoegen aan mijn Spotify lijst. Die hoort er we op en ik denk dat die er niet op staat.
Doe dan ook Under your thumb. Die vind ik nog veel mooier.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga deze even toevoegen aan mijn Spotify lijst. Die hoort er we op en ik denk dat die er niet op staat.
Dan horen we 'm binnenkort hier weer...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorg dat peaceman hem ook toevoegt aan de iPod dan.
Jij weet wat mooi is...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe dan ook Under your thumb. Die vind ik nog veel mooier.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan horen we 'm binnenkort hier weer...
Ga ik doenquote:Op zaterdag 15 september 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe dan ook Under your thumb. Die vind ik nog veel mooier.
Jouw UI liep exact mee op de beat van het nummer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw UI liep exact mee op de beat van het nummer.
Liefquote:Op zaterdag 15 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Godver, dit singletje heb ik voor mijn moeder haar verjaardag gekocht, van mijn eerste spaargeld...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Godver, dit singletje heb ik voor mijn moeder haar verjaardag gekocht, van mijn eerste spaargeld...
Ik denk dat die er wel opstaat...quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaar erop een pick-up?quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het singletje nog, het betekent veel voor me.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het singletje nog, het betekent veel voor me.
En niet vanwege het verschrikkelijke liedje...
Logisch.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleine dingen triggeren weer bepaalde gevoelens.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Stom eigenlijk, ik kijk er nooit echt naar om, maar als je dit dan weer hoort...
Maar dan die andere uitvoerenden.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa
Ik was al zo verbaasd dat ik de eerste wasquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onze wifi is zoooo traag, Melting was net aan het versnellen en jij post dit al
Ik typte eerst Art & Simon in...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al zo verbaasd dat ik de eerste was
Dit begin is zo herkenbaar.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik typte eerst Art & Simon in...
Helemaal, gelukt, nu lekker lui luisterenquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Helemaal, gelukt, nu lekker lui luisteren
Ik heb nu nog geen idee welk nummer dit isquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen idee welk nummer dit is
Viel wel mee, ik heb hard naar huis gefietstquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was al aardig aan de frisse kan buiten zeker?
Best lekker dit. Hoor het volgens mij voor het eerst.quote:
Ja, prettig nummer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Best lekker dit. Hoor het volgens mij voor het eerst.
Koude handen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Viel wel mee, ik heb hard naar huis gefietst
Nee de temperatuur viel erg mee gelukkig!quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koude handen?
Had ik afgelopen week ook 's ochtends...
Is het ver van het station naar huis? Moet toch weer eens een fiets gaan kopen. Had zo'n elektrisch knol, maar dat is niets voor mij.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Viel wel mee, ik heb hard naar huis gefietst
Mijn zoon heeft deze week 's ochtends zijn handschoenen al aangehad. Om 06.45 was het nog aardig koud ja.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koude handen?
Had ik afgelopen week ook 's ochtends...
Het is ongeveer 10 minuten fietsen, prima te doenquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het ver van het station naar huis? Moet toch weer eens een fiets gaan kopen. Had zo'n elektrisch knol, maar dat is niets voor mij.
Het verschil tussen overdag en 's avonds/'s ochtendsvroeg vind ik al weer behoorlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Nee de temperatuur viel erg mee gelukkig!
Ik ben niet zo vroeg buitenquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen overdag en 's avonds/'s ochtendsvroeg vind ik al weer behoorlijk...
Daar trap je jezelf niet warm op. Niet te doen in de winter.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ongeveer 10 minuten fietsen, prima te doen
Ik zou soms wel een electrische fiets willen hebben hoor
Ik hoop dat ik nooit in zo'n polonaise terechtkom.quote:
Dat was ook wel een hele sneue polonaise.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit in zo'n polonaise terechtkom.
ja dat is een groot verschil inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen overdag en 's avonds/'s ochtendsvroeg vind ik al weer behoorlijk...
Verschrikkelijk ja. Toch zijn er massa's mensen die er vrijwillig aan meedoen en het nog leuk vinden ook.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit in zo'n polonaise terechtkom.
Mijn fiets is net 'n jaar oud dus voorlopig geen nieuwe fiets voor mij.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar trap je jezelf niet warm op. Niet te doen in de winter.
En dit weet jij ook binnen 2 seconden...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geef het op, onze wifi klopt echt niet
dat is balenquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Toch zijn er massa's mensen die er vrijwillig aan meedoen en het nog leuk vinden ook.
MadMaster had hem nu ook wel heel erg snel. Bij de eerste tonen al.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ook, zo herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster had hem nu ook wel heel erg snel. Bij de eerste tonen al.
Ik hoorde het pas bij de uithaal, maar toen stond het er al.quote:
Oh ja, dat moest ik wel weten.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Born To Be Alive - Patrick Hernandez
extra lang genieten, ik vind dit zo geweldigquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de 12" nog op vinyl...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had iemand al getypt dat het Patrick Hernandez is?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb deze ook nog maar even toegevoegd aan mijn Spotify lijstje. Handig zo
Oehoehoehoehoehoe - Dingesquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
maar met wie en hoe heet het nummer?
Het nummer heet Lost in Love, maar wie de zangeres is weet ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
maar met wie en hoe heet het nummer?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Clapp For The Wolfman - The Gues Who
Serieus?quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Demis Roussosmuseum is dicht en verhuist naar Griekenland
Die had ik al... het ging om de vrouwelijke stem.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met die baard, dat is Demis.
Zelfde borstomvang, dat wel...
yup, las het pas op facebook en dat was een paar dagen voor de sluiting, dus geen tijd meer om te gaan. Veronicamuseum blijft wel, met dus iets gerelateerds in de andere ruimtequote:Op zaterdag 15 september 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Dat zat bij het Veronica museum in Nijkerk...
Wat mij betreft wel prima.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, las het pas op facebook en dat was een paar dagen voor de sluiting, dus geen tijd meer om te gaan. Veronicamuseum blijft wel, met dus iets gerelateerds in de andere ruimte
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Ado Den Haag kan alle handdoeken naar de kringloopwinkel brengen.
Ze zijn vandaag volledig afgedroogd
gezellig feestjequote:Op zaterdag 15 september 2018 22:39 schreef Melting het volgende:
Op verschillende manieren gespeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Hey Motherfucker, Get Laid, Get Fucked!
Kreeg net een fantastische opname van Billy Idol in de USA van gisteravond binnen...
Het is een bootleg opname, rechtstreeks van de 6 monitorskanalen afgetapt...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En die is niet banned in de USA?
Art & Simon...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Bridge over troubled water - Simon and Garfunkel
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch nog El Condor Pasa van hen...
Maar moet wel standaard onderdeel van je platencollectie zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze LP hadden we driedubbel, dat was een beetje te veel
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zat vroeger de teksten uit mijn hoofd te leren op de studeerkamer van mijn vader, LP aanzetten, en de teksten voor me op het bureau
Binnenkort bij u in de huiskamer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een bootleg opname, rechtstreeks van de 6 monitorskanalen afgetapt...
Check ✔quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar moet wel standaard onderdeel van je platencollectie zijn.
Ik kan zo wel even een stukje laten horen...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnenkort bij u in de huiskamer.
Ik heb ooit voor iemand veel teksten van de beatles moeten uittypen, tijdens werktijd, hij was mijn leidinggevendequote:Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was alleen te licht om de bureaustoel lager te kunnen zetten
Best heel veel bekende en lekkere nummers.quote:
Ja tof!quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan zo wel even een stukje laten horen...
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor iemand veel teksten van de beatles moeten uittypen, tijdens werktijd, hij was mijn leidinggevende
Ah die van Could have been en I think we're alone nowquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Best heel veel bekende en lekkere nummers.
En Tiffany natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah die van Could have been en I think we're alone now
Could have been was het deze keer.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah die van Could have been en I think we're alone now
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, jammer, dat moet ik dus missen
Bedankt Melting
Mooi in Amerika latenquote:Op zaterdag 15 september 2018 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sturen wij Klennis Krijs naar Amerika, krijgen we dit terug?
wat zei je?quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
Melting![]()
Je hebt 2 minuten verlengd zodat hij niet abrupt afgebroken wordt
quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
Melting![]()
Daar kwam ik net ook achter met inplannen...quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef livelink het volgende:
Melting![]()
Ik hoop meequote:Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat ze wint, zijn we er hier van verlost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |