Ja wtfquote:Op donderdag 20 september 2018 21:58 schreef Greys het volgende:
Het blijft hier de hele nacht 21 gr zegt m'n appOf iig tot na 4.00 uur. Wtf
![]()
De temperatuur zal de komende 24 uur ook alleen maar dalen, best bijzonder volgens mij?quote:Op vrijdag 21 september 2018 00:15 schreef Greys het volgende:
Gewoon nog 21 buiten nu. Na middernacht. Half september.
Van a.s zondag? Nee, Florence. Grappig eigenlijk dat dat systeem ergens anderhalve week geleden voor de kust van Afrika is ontstaan als onweersbui, is gaan clusteren en vervolgens richting VS is getrokken en nu aankomende zondag hier is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 07:14 schreef Bugno2 het volgende:
Is de storm nou afkomstig van overblijfselen van Helene?
dat gaat vast knetteren dan?quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:03 schreef Dven het volgende:
Maandag 35 graden, dinsdag met moeite misschien 13. WTF
Ik heb afgelopen maand al vaak de jas aangehad hier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm.... vandaag laatste dag zonder jas... misschien morgen ook nog, maar personeelsfeest is buiten gok ik![]()
zondag hoef ik niet weg...dus sinds mei geen jas aan sneuvelt binnenkort denk ik
Absoluut niet. Denk dat het medicaantje het weer overhoop gooit.quote:
het is ook nog warm zatquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:27 schreef Resistor het volgende:
Thermometer geeft aan dat het bijna 17 graden is buiten. Mijn lichaam zegt dat het kouder is.
Maar ik blijf in t-shirt lopen tot het vriest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |