Welke zon?quote:Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zonnetje is zo nu en dan nog best warm
Haha, dat is wel heel veel! Voor hier staat 1,5 mm.quote:Op donderdag 20 september 2018 15:53 schreef Elan het volgende:
70 mm regen morgen, staat er ergens een komma verkeerd?
Dat zijn wel de mooiere dingen in het levenquote:Op donderdag 20 september 2018 13:34 schreef dick_laurent het volgende:
Eergisteren in Keulen nog 33 graden mogen meemaken. Was naar een concert daar. Zaal bloedheet natuurlijk. Kom ik rond middernacht de zaal uit naar buiten, is het gewoon nog steeds rond de 20 graden. In t-shirt naar hotel terug gelopen en onderweg nog een ijskoud biertje bij de nachtwinkel gehaald.
LOVE IT
Zeker in september. Nog steeds korte broek en slipper weer. vorig jaar al vaker kouder geweest en jas an weerquote:Op donderdag 20 september 2018 17:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de mooiere dingen in het leven![]()
Ik denk dat we voorlopig geen zomerweer meer kunnen verwachtenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zeker in september. Nog steeds korte broek en slipper weer. vorig jaar al vaker kouder geweest en jas an weer
Goed, zondag een voorproefje van de herfst
Jawel! Ik ga volgende week vrijdag naar Malta. 28 graden nogquote:Op donderdag 20 september 2018 19:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig geen zomerweer meer kunnen verwachten
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jawel! Ik ga volgende week vrijdag naar Malta. 28 graden nog
Je hebt nog niet genoeg gehad aan een half jaar zomerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig geen zomerweer meer kunnen verwachten
Gelukkig kwam het vanmiddag alsnog goed, de 25 graden weer gehaald hierquote:Op donderdag 20 september 2018 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest grijnzen.
Dik pak wolken, harde wind en jas en lange broek. Zo zomers.
KNMI heeft het over veel zonneschijn volgende week.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:13 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Gelukkig kwam het vanmiddag alsnog goed, de 25 graden weer gehaald hier.
Nu kan het najaar zijn intrede gaan doen morgen, er komt een einde aan de marteling voor de warmtehaters. Hopelijk nog wel een paar mooie dagen voordat we weer vol de grijze ellende induiken.
Nou het is eerder dat ik liever zon wil dan wind en regenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:11 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Je hebt nog niet genoeg gehad aan een half jaar zomer
juist, dat gevoel moet je vasthouden. Niet van die azijndingen zoals zoveel Nederlanders doen.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de mooiere dingen in het leven![]()
Bijna niks mooiers dan een mooie zomerdagquote:Op donderdag 20 september 2018 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, dat gevoel moet je vasthouden. Niet van die azijndingen zoals zoveel Nederlanders doen.
een goede storm vind ik ook geweldig, zolang het maar geen grijs prutweer is.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Bijna niks mooiers dan een mooie zomerdag
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2018 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
een goede storm vind ik ook geweldig, zolang het maar geen grijs prutweer is.
Het was loeiwarm om te tennissenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |