Mja, Sha-La-Lie komt in mijn hoofd ook nog weleens langs.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van de week kwam dit nummer ineens weer in m'n hoofd. Het heeft dus wel wat
Heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, Sha-La-Lie komt in mijn hoofd ook nog weleens langs.
klein stukje van de videocliptwitter:Eurovision_ESP twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 12:40:25🔴🇪🇸Versión final del estribillo de "LA VENDA" #mikiteaser https://t.co/Qna1pCkuD4 reageer retweet
Ja dat maakte het wat echter. Alsof je in een Spaanse feestoptocht was beland op straat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk, die chaos en brass instrumenten hadden juist iets unieks.
Jup, vind het jammer dat ze het meer laten klinken als de mainstream pop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat maakte het wat echter. Alsof je in een Spaanse feestoptocht was beland op straat.
"OH I LOVE LIVING LA VIDA LOCAAA"quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:31 schreef Toposcoupe het volgende:
![]()
Hopelijk volgen er nu gauw meer reactievideo's van haar.
omg yessssssquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:31 schreef Toposcoupe het volgende:
![]()
Hopelijk volgen er nu gauw meer reactievideo's van haar.
Dit was voordat ik wist wat voor prutswerk er nog meer zou komen... met deze revamp is het al beter, en met dit matige veld tot nu toe gaan ze het toch beter doen dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ze kunnen weer een jaar onderaan het rechterrijtje bivakkeren.
Het klinkt nu meer als een radio edit. Vind ik persoonlijk jammer, want het chaotische vond ik wel wat hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |