abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:01:02 #1
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181905649

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Game on

RED ONS HENNIEGOD
pi_181908235
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181909332
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
Tis wel allemaal zwart of wit bij jou he :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181909487
Scarface maakt zich keer op keer belachelijk.
AFCA!
pi_181909583
Mooi nieuws van Dolberg. Voor AEK gelijk lijkt mij wat onzinnig na zo'n lange blessure, maar wel mooi dat het gaat om nog dagen/weken ipv maanden.
pi_181909605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi nieuws van Dolberg. Voor AEK gelijk lijkt mij wat onzinnig na zo'n lange blessure, maar wel mooi dat het gaat om nog dagen/weken ipv maanden.
Eens maar ik heb mijn twijfels of hij snel op zijn oude niveau terugkomt. Maar wat minuten in de beker laten maken.
AFCA!
pi_181909908
quote:

"Een betere versie van Franz Beckenbauer."

- Arie Haan (ex-PSV)
pi_181909942
quote:

Waarom zie je Lozano en Gutierrez dan wel als toppers die twee jaar ouder zijn en nog in de Eredivisie spelen?
Oh.
pi_181909970
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Een betere versie van Franz Beckenbauer."

- Arie Haan (ex-PSV)
Seniel
pi_181909974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zie je Lozano en Gutierrez dan wel als toppers die twee jaar ouder zijn en nog in de Eredivisie spelen?
Koekoek godverdomme daar heb je een punt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181909982
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Eens maar ik heb mijn twijfels of hij snel op zijn oude niveau terugkomt. Maar wat minuten in de beker laten maken.
Ook in zijn eerste seizoen was hij nog wel wisselvallig, dus is ook niet dat hij al constant op dat goede niveau zat. Zal qua beweeglijkheid nu ook wel wat minder zijn, oogt ook dikker nu.
Oh.
pi_181911576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Frenkie wordt de nieuwe Cruijff of Beckenbauer genoemd. Gutierrez de nieuwe Guardado. Nogal een verschil. Bij Ajax wordt elke speler gehyped als het nieuwe wereldtalent. Vervolgens horen we er nooit niks meer van.
pi_181911673
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Frenkie wordt de nieuwe Cruijff of Beckenbauer genoemd. Gutierrez de nieuwe Guardado. Nogal een verschil. Bij Ajax wordt elke speler gehyped als het nieuwe wereldtalent. Vervolgens horen we er nooit niks meer van.
Er is gn enkele Ajacied die frenkie vergelijkt met Johan. Bedankt.
pi_181911733
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ajax heeft ook gewoon "gehypte" spelers als Surez, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez gehad die daarna het toch best hebben waargemaakt bij hun clubs. Dus Frenkie en De Ligt kunnen nog steeds in die categorie vallen of de categorie Bazoer, Tete, Riedewald, Fischer waar jij op doelt (die allemaal al op de bank terecht kwamen bij Ajax zelf trouwens).

Dus het is onzin om te zeggen dat elke speler die bij Ajax wat hype krijgt meteen mislukt, maar dat zal wel door je clubvoorkeur en afgunst komen.
Oh.
pi_181911787
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Er is gn enkele Ajacied die frenkie vergelijkt met Johan. Bedankt.
Jij komt zeker nooit op Ajaxshowtime? En er was vandaag ook dit nieuwsbericht,

quote:
Frenkie de Jong maakt indruk bij Ajax en wordt door sommigen zelfs vergeleken met wijlen Johan Cruijff. "De nieuwe Cruijff volgens sommigen"

De 21-jarige middenvelder, die bij Ajax vaak als verdediger wordt opgesteld, vindt de vergelijkingen met Nummer 14 ‘nergens op slaan: "Cruijff was een van de beste voetballers ooit. Daar kom ik bij lange na niet in de buurt", aldus De Jong in een interview met De Telegraaf.
pi_181911829
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij komt zeker nooit op Ajaxshowtime? En er was vandaag ook dit nieuwsbericht,

[..]

Ze bedoelen dan vooral dat Frenkie soms qua stijl wat overeen komt met Cruijff qua lopen en dribbels, niet qua niveau verder. Maakt ook allemaal niks uit want dat hele "de nieuwe ..." is sowieso enorm kansloos.

Ga gewoon genieten van een geweldig talent, die hopelijk uitgroeit tot een wereldspeler.
Oh.
pi_181911879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax heeft ook gewoon "gehypte" spelers als Surez, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez gehad die daarna het toch best hebben waargemaakt bij hun clubs. Dus Frenkie en De Ligt kunnen nog steeds in die categorie vallen of de categorie Bazoer, Tete, Riedewald, Fischer waar jij op doelt (die allemaal al op de bank terecht kwamen bij Ajax zelf trouwens).

Dus het is onzin om te zeggen dat elke speler die bij Ajax wat hype krijgt meteen mislukt, maar dat zal wel door je clubvoorkeur en afgunst komen.
Natuurlijk heeft Ajax ook goede spelers afgeleverd. Dat valt niet te ontkennen. Maar het hype gehalte bij elke speler die 2x een leuke pass geeft is bij Ajax vele malen groter dan een andere Nederlandse club.
pi_181911919
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Ajax ook goede spelers afgeleverd. Dat valt niet te ontkennen. Maar het hype gehalte bij elke speler die 2x een leuke pass geeft is bij Ajax vele malen groter dan een andere Nederlandse club.
Omdat Ajax nu eenmaal de grootste en interessantste club van het land is met de meeste fans en de meeste media-aandacht. Daarbij ook nog de club bij uitstek die de meeste talenten de kans geeft dus de kans is dan nog groter dat er een hype ontstaat.

Dan hoeft het nog niet te betekenen dat je Frenkie de Jong de nieuwe Fischer of Andersen moet noemen, net als dat het onzin is dat hij de nieuwe Eriksen of Cruijff is.
Oh.
pi_181912102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat Ajax nu eenmaal de grootste en interessantste club van het land is met de meeste fans en de meeste media-aandacht. Daarbij ook nog de club bij uitstek die de meeste talenten de kans geeft dus de kans is dan nog groter dat er een hype ontstaat.

Dan hoeft het nog niet te betekenen dat je Frenkie de Jong de nieuwe Fischer of Andersen moet noemen, net als dat het onzin is dat hij de nieuwe Eriksen of Cruijff is.
Klopt. En Frenkie is ook een prima speler begrijp me niet verkeerd. Maar bij lange na geen Barcelona materiaal. Een club als Tottenham is wellicht het hoogst haalbare. En daar is niks mis mee. Fysiek komt ie sowieso veel te kort.

Hypen prima maar realisme is soms ver te zoeken. Kluivert zou ook in de belangstelling van Barcelona enz staan. We zien waar ie nu speelt (bankzit).
pi_181912168
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt. En Frenkie is ook een prima speler begrijp me niet verkeerd. Maar bij lange na geen Barcelona materiaal. Een club als Tottenham is wellicht het hoogst haalbare. En daar is niks mis mee. Fysiek komt ie sowieso veel te kort.

Hypen prima maar realisme is soms ver te zoeken. Kluivert zou ook in de belangstelling van Barcelona enz staan. We zien waar ie nu speelt (bankzit).
Ja ik ben niet zo van het gelul over fysiek, Frenkie heb ik vaak zat ballen zien veroveren op intelligentie. En hij verliest de bal ook niet zo snel omdat hij juist zo sterk aan de bal is, dus waar heb je dan fysiek voor nodig? Ja goede conditie en fitheid e.d. zijn belangrijk uiteraard, maar dat komt wel goed.

Ik ga verder geen uitspraken doen over waar zijn top ligt want ik heb geen idee, maar ik geniet nu van hem zolang hij bij Ajax speelt.

SPOILER
Oh.
pi_181912280
hoi jongens

ik kan via via voor 25 euro kaartjes regelen in het thuisvak bij benfica naast het uitvak

als er enige interesse is

laat graag weten
Groot fan van User Wotte
pi_181915401
Frenkie en De Ligt zijn wel echt buitencategorie talenten. Ik kan alleen voor mezelf praten, maar enige bij wie ik dat ook had in het recente verleden waren Vertonghen, Suarez, Eriksen, Sanchez en Dolberg. Alleen die laatste gaat het bij nader inzien waarschijnlijk niet redden.

Op zich heeft PSV met Mertens en Depay ook wel spelers van dat niveau voortgebracht, dus waarom de hype vaak zo veel groter is bij Ajax weet ik niet. Een Bergwijn lijkt mij een betere voetballer dan Kluivertje, al speelt bij het hypegehalte van die laatste wellicht zijn naam een grotere rol dan zijn club. Verder brengt Ajax spelers vaak wel sneller, wat ook bijdraagt aan hype. Diezelfde Bergwijn had bij Ajax al het dubbele aantal minuten onder de riem gehad, durf ik te stellen.
pi_181915941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frenkie en De Ligt zijn wel echt buitencategorie talenten. Ik kan alleen voor mezelf praten, maar enige bij wie ik dat ook had in het recente verleden waren Vertonghen, Suarez, Eriksen, Sanchez en Dolberg. Alleen die laatste gaat het bij nader inzien waarschijnlijk niet redden.

Op zich heeft PSV met Mertens en Depay ook wel spelers van dat niveau voortgebracht, dus waarom de hype vaak zo veel groter is bij Ajax weet ik niet. Een Bergwijn lijkt mij een betere voetballer dan Kluivertje, al speelt bij het hypegehalte van die laatste wellicht zijn naam een grotere rol dan zijn club. Verder brengt Ajax spelers vaak wel sneller, wat ook bijdraagt aan hype. Diezelfde Bergwijn had bij Ajax al het dubbele aantal minuten onder de riem gehad, durf ik te stellen.
Je stuurt een jongen weg, blijkt bij PSV een geweldige voetballer en dan achteraf zeggen dat ie bij Ajax wel het dubbele aantal minuten zou hebben gespeeld :D
Dit, dus.
pi_181916131
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je stuurt een jongen weg, blijkt bij PSV een geweldige voetballer en dan achteraf zeggen dat ie bij Ajax wel het dubbele aantal minuten zou hebben gespeeld :D
Ik zeg niet dat Ajax een perfecte jeugdopleiding heeft. Zeker in het menselijk contact met spelers heb ik het idee dat Ajax vaak steken laat vallen. Ik zeg alleen dat jeugdspelers met een bepaald niveau sneller vertrouwen krijgen bij Ajax (en er wellicht dus ook meer van ze wordt geist).
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:37:23 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181916775
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Ajax een perfecte jeugdopleiding heeft. Zeker in het menselijk contact met spelers heb ik het idee dat Ajax vaak steken laat vallen. Ik zeg alleen dat jeugdspelers met een bepaald niveau sneller vertrouwen krijgen bij Ajax (en er wellicht dus ook meer van ze wordt geist).
Klopt wel hoor. Maar die werkwijze blijkt ook niet het ei van Columbus.

Dus dan kun je als club wel heel fier steken uitdelen naar een plek waar ze het anders doen, maar de club die je bekritiseert doet het wel minimaal even goed met hun aanpak.
pi_181916790
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:48 schreef Tjacka het volgende:
hoi jongens

ik kan via via voor 25 euro kaartjes regelen in het thuisvak bij benfica naast het uitvak

als er enige interesse is

laat graag weten
Nice, ik ga Athene en Munchen, dan zijn de centen helaas weer op ;(
pi_181917093
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus dan kun je als club wel heel fier steken uitdelen naar een plek waar ze het anders doen, maar de club die je bekritiseert doet het wel minimaal even goed met hun aanpak.
Wat bedoel je met "minimaal even goed", over welk criterium hebben we het dan? Talenten klaarstomen voor de Europese subtop, of nationale voetbalprestaties, of internationale prestaties?
pi_181917105
Is het een beetje de moeite waard met je SVA uitregistratie aan te vragen? Maak je kans mee te gaan naar een uitwedstrijd? En hoe is die sfeer, vergelijkbaar met het oude 410?
pi_181917672
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is het een beetje de moeite waard met je SVA uitregistratie aan te vragen? Maak je kans mee te gaan naar een uitwedstrijd? En hoe is die sfeer, vergelijkbaar met het oude 410?
Er kunnen nu geen nieuwe uitkaarten meer aangevraagd worden omdat er te veel uitkaarthouders zijn. Pas over 3 jaar komt er een schifting waarbij een hoop hun recht zullen verliezen en er weer nieuwe bij komen.
Maar met sva uitrecht kom je al zelden aan de beurt. Vorig jaar alleen PSV uit meen ik.

Sfeer is meestal heerlijk. Gaat vaak massaal en niet dat verschillende kampen gelul wat je nu op zuid 1 heb
pi_181918252
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

als je kijkt wat ze opleveren doet Ajax het gewoon beter maar met dit soort dingen moet je ook een beetje geluk hebben, ik ken de geschiedenis van Bergwijn niet maar het blijven momentopnames, op het moment van vertrek misschien net niet goed genoeg gevonden tov iemand anders, hij is tenminste nog in Nederland.
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:01:29 #31
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181918261
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "minimaal even goed", over welk criterium hebben we het dan? Talenten klaarstomen voor de Europese subtop, of nationale voetbalprestaties, of internationale prestaties?
Waar ben je professionele voetbalclub voor? Wat is het doel als Nederlandse topclub? Talenten opleiden voor andere Europese instellingen?
pi_181918485
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waar ben je professionele voetbalclub voor? Wat is het doel als Nederlandse topclub? Talenten opleiden voor andere Europese instellingen?
Nouja, de vraag van de Calimero in kwestie (Scarface88) waarom Ajax-talenten meer gehyped worden. In die context is kwaliteit talenten te kunnen klaarstomen voor andere Europese instellingen wel relevant.

Maar om je vraag direct te beantwoorden: wat mij betreft is het hoofddoel van een Nederlandse topclub het vermaak van haar supporters te maximaliseren.
pi_181919137
Gelukkig vanavond weer AjaxGoden O+
Oh.
pi_181919172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig vanavond weer AjaxGoden O+
Zin an _O_
pi_181919220
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zin an _O_
7 potjes de komende drie weken, mooi man *O*
Oh.
pi_181919253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

7 potjes de komende drie weken, mooi man *O*
Genot. _O_ Het kan een prachtig seizoen worden.
pi_181919859
https://twitter.com/AFCAjax/status/1040947221460594689
https://twitter.com/AFCAjax/status/1040967173722841089

KhnGod

[ Bericht 31% gewijzigd door JR-Style-93 op 15-09-2018 16:15:57 ]
Oh.
pi_181921666
Zin in jongens B:)B
pi_181924498
Oh.
pi_181924559
quote:
Bekendmaking van de opstelling op Instagram is wel leuk gedaan met dat filmpje. Had ik nog niet eerder gezien.
AFCA!
pi_181924619
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bekendmaking van de opstelling op Instagram is wel leuk gedaan met dat filmpje. Had ik nog niet eerder gezien.
Beter dan deze mensonterende graphic ja.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 19:42:38 #42
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181924684
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet, wil het alleen even snel zien :D

Heb er wel zin in :)
pi_181925077
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 19:42 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet, wil het alleen even snel zien :D

Heb er wel zin in :)
Neres op 10 is toch een leuke ontdekking.
AFCA!
pi_181925662
Ajax moet zo ook maar aan het doelsaldo werken.
Oh.
pi_181925748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet zo ook maar aan het doelsaldo werken.
0-7 is echt ongekend hoor
AFCA!
pi_181925759
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:27 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hun scorend vermogen is wel extreem goed, daar laat Ajax het toch vaak wel gewoon liggen.
Oh.
pi_181925762
quote:

[..]

ADO gaf het ook wel cadeau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 15 september 2018 @ 20:28:33 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181925790
quote:

[..]

Ajax won vorig seizoen met 0-8 ofzo bij NAC
RED ONS HENNIEGOD
pi_181925841
quote:

[..]

0-8 ook maar dan ben je nog geen kampioen.

Eredivisie is wel drama trouwens. Dit soort uitslagen en ook de manier waarop zegt wel iets.
pi_181926072
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

ADO gaf het ook wel cadeau.
Dat is inherent aan zulke uitslagen. Als je enigszins zelfwaarde kent dan laat je dat niet gebeuren. Zelfde geldt voor NAC - Ajax vorig seizoen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 20:58:12 #51
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181926618
VAR benadeelt ons weer eens man man man
pi_181926670
Optiefen met de var uit het voetbal
pi_181926727
VARGOD
pi_181926826
The hunter
AFCA!
pi_181926965
Ik zie toch liever dat ze de gallery play even uitstellen totdat de wedstrijd beslist is. :P
pi_181927113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Optiefen met de var uit het voetbal
:') :') :')

Helemaal terecht dat die VAR er is.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:20:12 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181927145
Ze hangen zichzelf weer op (lol)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181927153
Mag nog echt wel een tandje bij. Erg matig tempo tot dusver.
pi_181927176
Hup concentratie eens terug joh.
Oh.
pi_181927206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Janken als je benadeeld wordt, maar wanneer het meezit janken dat de VAR bestaat :')
pi_181927207
Je ziet ook dat het steeds weer misgaat als Huntelaar gaat meedoen in het snelle tikken. Die moet gewoon zorgen dat hij aanspeelbaar is in de zestien. :P
pi_181927222
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:22 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Janken als je benadeeld wordt, maar wanneer het meezit janken dat de VAR bestaat :')
Echt dom ja, hoe kan je nou boos zijn dat de regels worden toegepast _O-
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:24:31 #63
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181927241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk dat het sarcastisch was
pi_181927255
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Denk dat het sarcastisch was
Dat blijkt nergens uit.
Oh.
pi_181927263
Higler geeft ons te makkelijk geel
AFCA!
pi_181927272
Wat een scheids is dit toch ook. :')
pi_181927294
Er kan echt wel meer gebruik worden gemaakt van de ruimte tussen de linies hoor.
Oh.
pi_181927313
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:25 schreef Monolith het volgende:
Wat een scheids is dit toch ook. :')
Partijdige lul. Gelukkig hebben we VAR, grove "fouten" kan hij niet maken.
pi_181927336
Sinds wanneee geeft Schone zoveel no-look passjes
AFCA!
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:29:01 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181927342
Ze zien dit echt als een hinderlijke onderbreking he :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_181927363
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Achter het standbeen, hakjes en no-ook passjes zijn leuk bij 4-0 maar nu vind ik het te vroeg.
AFCA!
pi_181927366
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Hennie Spijkerman is in de ArenA, heeft toch effect.
Oh.
pi_181927371
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er kan echt wel meer gebruik worden gemaakt van de ruimte tussen de linies hoor.
Ja ik mis de dynamiek een beetje vandaag. Ook veel momenten waarop Tadic redelijk vrij mag voorgeven, maar zijn enige optie een poging om Huntelaar te bereiken met drie man ertussen lijkt.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:30:47 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181927384
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:30 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Achter het standbeen, hakjes en no-ook passjes zijn leuk bij 4-0 maar nu vind ik het te vroeg.
Zo 1-1 en dan weer dat gepiep achteraf dat ze '' scherper moeten zijn''
RED ONS HENNIEGOD
pi_181927388
Mike Te Wierik, wat een brok boerenincest.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:31:27 #76
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181927402
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hennie Spijkerman is in de ArenA, heeft toch effect.
De pure tyfus komt ruik je alweer door de Arena
RED ONS HENNIEGOD
pi_181927403
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ik mis de dynamiek een beetje vandaag. Ook veel momenten waarop Tadic redelijk vrij mag voorgeven, maar zijn enige optie een poging om Huntelaar te bereiken met drie man ertussen lijkt.
Wel het verschil met PSV waar het wat doelgerichter is allemaal. Bij Ajax maken ze liever lekkere combinaties op het middenveld.
Oh.
pi_181927408
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181927465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel het verschil met PSV waar het wat doelgerichter is allemaal. Bij Ajax maken ze liever lekkere combinaties op het middenveld.
Als clubs open huis houden tegen Ajax gaan ze er ook dik af.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:35:24 #80
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_181927491
Ajax moet aan doelsaldo gaan werken
pi_181927497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:35 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet aan doelsaldo gaan werken
Volgende week tellen ze dubbel. :D
pi_181927505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:34 schreef franske19 het volgende:

[..]

piep piep
pi_181927519
quote:

[..]

Doe nou niet.

Kijk gewoon naar wat beter kan bij Ajax.
Oh.
pi_181927522
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en je ziet het ook zo nog weer verkeerd gaan in de tweede helft met deze stand, ook al komt Groningen er nauwelijks aan te pas.
pi_181927544
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja en je ziet het ook zo nog weer verkeerd gaan in de tweede helft met deze stand, ook al komt Groningen er nauwelijks aan te pas.
Ik vind de counters van Groningen niet gevaarlijk. Als die dadelijk moe worden is het snel gepiept.
Dit, dus.
pi_181927564
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vind de counters van Groningen niet gevaarlijk. Als die dadelijk moe worden is het snel gepiept.
Nee die zijn ook niet gevaarlijk, maar n afgeketst schot, corner of foutje achterin en je loopt alweer risico op puntverlies.
pi_181927570
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kan altijd, n zondagsschot en je hebt weer onnodig puntverlies thuis. Even een kwartiertje gas geven na rust en je maakt er twee bij minimaal.
Oh.
pi_181927617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Doe nou niet.

Kijk gewoon naar wat beter kan bij Ajax.
Is toch gewoon zo. Emmen speelde hopeloos naef en kreeg een pak slaag. Je moet tegen Nederlandse topclubs gewoon compact spelen.
pi_181927635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:40 schreef franske19 het volgende:

[..]

Is toch gewoon zo. Emmen speelde hopeloos naef en kreeg een pak slaag. Je moet tegen Nederlandse topclubs gewoon compact spelen.
Dat kunnen Nederlandse teams dus niet zo goed. Alleen Heracles deed dat wel prima.
Oh.
pi_181927664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:40 schreef franske19 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je moet met deze selectie echt wel een matig Groningen dusdanig onder druk kunnen zetten dat je kunt profiteren.
Natuurlijk speelt zo'n ADO vandaag ook hopeloos naef, maar PSV is wel messcherp.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:58:57 #91
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181928144
Toch bijzonder dat Tadic ondanks zijn gebrek aan snelheid zo makkelijk tegenstanders kan passeren, heerlijk om naar te kijken
pi_181928157
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:58 schreef Heeinz het volgende:
Toch bijzonder dat Tadic ondanks zijn gebrek aan snelheid zo makkelijk tegenstanders kan passeren, heerlijk om naar te kijken
Ja alleen jammer dat Groningen het in de zestien prima dicht heeft zitten.
pi_181928170
Maak ff die 2e
pi_181928217
Pfffff matig hoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_181928258
quote:

[..]

Idd ja. Grunn komt niet echt om te voetballen. :r
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:03:06 #96
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181928267
Higler :')
pi_181928273
Goed overzicht weer van Higler.
pi_181928274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:35 schreef franske19 het volgende:

[..]

Volgende week tellen ze dubbel. :D
Andersom dus ook ;) en dat zie ik eerder gebeuren
pi_181928304
Ik word die Higler wel zat.
pi_181928368
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Andersom dus ook ;) en dat zie ik eerder gebeuren
Mja, ik krijg toch meer het idee dat spelers het juist in die wedstrijden wel kunnen opbrengen.

En Ziyech, die moet echt tussen de palen hoor. :')
pi_181928439
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ik krijg toch meer het idee dat spelers het juist in die wedstrijden wel kunnen opbrengen.

En Ziyech, die moet echt tussen de palen hoor. :')
Altijd wedstrijden op zich. Het wordt steeds meer duidelijk dat er in Nederland nog twee topclubs zijn en de wedstrijden tussen die twee moeten we dan blijkbaar maar koesteren. De rest lijkt bijzaak.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:11:03 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181928567
Joepie
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:11:13 #103
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181928575
Huntelaar _O_
pi_181928616
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Joepie
Bordjes
Porcupine Tee - Normal
pi_181928619
Het is gespeeld. Lekker
AFCA!
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:12:49 #106
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181928638
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bordjes
Blijven strijden met jenever
RED ONS HENNIEGOD
pi_181928710
Zou toch lekker zijn als Mazraoui de diepgang van Tagliafico had.
pi_181928844
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Blijven strijden met jenever
want wij zijn de Ajax Bordjesclub
Porcupine Tee - Normal
pi_181928848
Ga maar beetje wisselen.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:18:35 #110
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181928884
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

want wij zijn de Ajax Bordjesclub

Henniegod
RED ONS HENNIEGOD
pi_181928910
Hopelijk spelen ze woensdag wel wat scherper want anders krijg je het nog lastig tegen die Grieken
Oh.
pi_181928943
Shaggie wil niet wisselen?
Porcupine Tee - Normal
pi_181928944
quote:
H ik zag die vrouw die in de RvC zat.
Oh.
pi_181928953
Klote scheids man man
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:20:44 #115
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181928959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

H ik zag die vrouw die in de RvC zat.
Edgar Davids ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_181928960
quote:
Scholletje op je bordje
Porcupine Tee - Normal
pi_181928968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk spelen ze woensdag wel wat scherper want anders krijg je het nog lastig tegen die Grieken
Ik hoor het kraken en piepen van een open deur.

Het is vandaag gewoon rennen en vliegen. Die 2-0 was een goede aanval met rust en zuiverheid opgebouwd.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:21:02 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181928975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
4-0 gewonnen vandaag. Voor wat het waard is.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:21:08 #119
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181928978
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:20 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Scholletje op je bordje
Meewaaien met alle seniele mensjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_181928992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

4-0 gewonnen vandaag. Voor wat het waard is.
Van wie?
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:21:51 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181929001
Heerlijk
pi_181929002
Ziyechgod
AFCA!
pi_181929003
Ziyash _O_.
pi_181929009
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik hoor het kraken en piepen van een open deur.

Het is vandaag gewoon rennen en vliegen. Die 2-0 was een goede aanval met rust en zuiverheid opgebouwd.
Open deuren moeten ook ingetrapt worden, anders wordt de lucht stram.
Oh.
pi_181929010
Ziyechgod
Porcupine Tee - Normal
pi_181929015
EitingGod
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:22:32 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181929031
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van wie?
Panionios Athens
pi_181929034
TenHagGod
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_181929043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Panionios Athens
Goede naam wel.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:22:55 #130
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929045
Nu nog Dani de inteelt erin en het feest is weer compleet
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929057
Neres moet eigenlijk nog wel een goaltje maken.
Oh.
pi_181929073
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Erwin van de Looi en Art Langeler vinden dit leuk.
pi_181929094
Jalalalala Donny van de Beek!
AFCA!
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:24:38 #134
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929098
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik word zo moe van de KNVB
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929101
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:

[..]

HamburgerKop
Oh.
pi_181929108
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Dani coke in my nose was wel koning
Porcupine Tee - Normal
pi_181929124
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik word zo moe van de KNVB
Ik word ziedend van de incestgeneratie die ons voetbal onderhoudt.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:26:07 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929162
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:24 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dani coke in my nose was wel koning
Adriaanse kon hem niet zo waarderen
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929206
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Adriaanse kon hem niet zo waarderen
Adriaanse kon ook Gronkjaer en Laudrup niet zo waarderen.
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:27:23 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929209
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik word ziedend van de incestgeneratie die ons voetbal onderhoudt.
Als je hun verleden als voetballer ziet begrijp je de middelmatigheid wel (op Koeman na)
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:27:49 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929221
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Laudrup ook niet ? die moest er toch gedwongen ermee kappen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929223
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Adriaanse kon de koffiejuffrouw in Tilburg ook niet waarderen (lol).
pi_181929248
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als je hun verleden als voetballer ziet begrijp je de middelmatigheid wel (op Koeman na)
Maar een middelmatige voetbalcarrire staat niet gelijk aan een middelmatige voetbalvisie.
Oh.
pi_181929250
quote:

[..]

Erwin van de Looi was bij Groningen en Willem II razende apenaids, maar de KNVB geeft keinen fucks.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:29:25 #145
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar een middelmatige voetbalcarrire staat niet gelijk aan een middelmatige voetbalvisie.
Wel als je hun verleden als trainer erbij optelt .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929284
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wel als je hun verleden als trainer erbij optelt .
Maar dat is een ander argument :P
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:30:01 #147
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929293
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Erwin van de Looi was bij Groningen en Willem II razende apenaids, maar de KNVB geeft keinen fucks.
Het moet allemaal lekker hard werken en degelijk zijn . Zo komen daar waarschijnlijk wat AZ-gezwellen bij
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929304
quote:

[..]

Laudrup ook niet ? die moest er toch gedwongen ermee kappen ?
Schijnt niet het volledige verhaal te zijn. Laudrup scheen nog een jaartje door te willen gaan, maar af en toe rust willen vanwege zijn achillespees. Maar Adriaanse wilde geen uitzonderingsposities. Terwijl Laudrup de enige was die zich in 1999-2000 aan de malaise wist te ontrekken.
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:30:35 #149
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929314
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dat is een ander argument :P
Klopt wel ja . Maar de saaiheid houden ze hun leven lang vast
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929332
Ohja Labyad hadden we ook nog.
Oh.
pi_181929335
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Het moet allemaal lekker hard werken en degelijk zijn . Zo komen daar waarschijnlijk wat AZ-gezwellen bij
Ik noem een coach als Henk Frser

Ernest Faber.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:31:42 #152
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181929344
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wou het net posten
pi_181929349
quote:
Sfeerverziekende wissel dit hahahahahahahaha
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:32:17 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181929360
quote:
Die was ik ook alweer vergeten. Nutteloze aankoop, zoiets moet je in de jeugd ook wel hebben rondlopen.
pi_181929363
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Klopt wel ja . Maar de saaiheid houden ze hun leven lang vast
Ja hun visie slaat nergens op inderdaad.

Maar mensen met ambitie willen ook niet bij de KNVB werken, tenzij bondscoach.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:32:28 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929370
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik noem een coach als Henk Frser

Ernest Faber.
Andries Jonker
John Karelse
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:33:37 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929406
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:30 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Schijnt niet het volledige verhaal te zijn. Laudrup scheen nog een jaartje door te willen gaan, maar af en toe rust willen vanwege zijn achillespees. Maar Adriaanse wilde geen uitzonderingsposities. Terwijl Laudrup de enige was die zich in 1999-2000 aan de malaise wist te ontrekken.
Wel typisch Adriaanse , die harde lijn (wat ook wel nodig was op dat moment ) Gelukkig was zijn vervanger ook wel redelijk (vd Gun)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929408
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Andries Jonker
John Karelse
Pieter Huistra.
pi_181929409
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die was ik ook alweer vergeten. Nutteloze aankoop, zoiets moet je in de jeugd ook wel hebben rondlopen.
Klopt, ik zie liever een Gravenberch al spelen op het middenveld. En van het geld van Labyad en Band had ik dan een topper voor op de flanken gekocht.
Oh.
pi_181929422
Huntelaar weet altijd wel uiterst effectief de overtreding uit te lokken in duels.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:34:35 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929435
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja hun visie slaat nergens op inderdaad.

Maar mensen met ambitie willen ook niet bij de KNVB werken, tenzij bondscoach.
bondscoachie zit alweer te loeren op de trein naar een aftakelend Barcelona
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:35:00 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929451
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Pieter Huistra.
Jurgen Streppel (?)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929463
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jurgen Streppel (?)
Die zag het niet zitten in Frenkie (lol)
Oh.
pi_181929478
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

bondscoachie zit alweer te loeren op de trein naar een aftakelend Barcelona
Zie Barcelona alleen niet zo snel voor Koeman gaan.
Oh.
pi_181929482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Openlijke sollicitatie naar de schnabbel van Froger.
pi_181929509
quote:

[..]

Was geen harde werker, vertelde Kees van Buuren bij Afkicken. Frenkie houdt niet van coaches die als een mongool tekeer gaan tegen je.
pi_181929538
quote:

[..]

De coach moet Bara-bloed hebben. Sacristan, Koeman en Unzue waren de andere coaches die op de shortlist stonden in 2017.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:38:10 #168
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929552
quote:

[..]

Oud spelers hebben er altijd een groot streepje voor
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:38:39 #169
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_181929566
3-0.
Zin an woensdag nu
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:38:43 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929568
quote:

[..]

Tja eigenlijk moet die dan nu zijn conclusies trekken en ermee kappen als coach
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929569
AEK had trouwens ook een eenvoudige dag in de derby tegen het altijd gevaarlijke Panionios.
pi_181929581
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Was geen harde werker, vertelde Kees van Buuren bij Afkicken. Frenkie houdt niet van coaches die als een mongool tekeer gaan tegen je.
Frenkie hield als jongen ook niet van coaches die al het risico uit zijn spel wilden halen.

Frenkie _O_
Oh.
pi_181929601
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef franske19 het volgende:
AEK had trouwens ook een eenvoudige dag in de derby tegen het altijd gevaarlijke Panionios.
Ze missen wel een paar spelers in hun eerste vier CL-potjes (lol)
Oh.
pi_181929630
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja eigenlijk moet die dan nu zijn conclusies trekken en ermee kappen als coach
Die Streppel was ook ontzettend matig bij Heerenveen.
Oh.
pi_181929636
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Oud spelers hebben er altijd een groot streepje voor
Al coach je een team in de middenmoot van de Segunda, Bara komt je ophalen.
pi_181929647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Had alleen een goed seizoen met Willem II in 2014/15 eigenlijk. Voor de rest is zijn oeuvre ook maar meh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:42:31 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929684
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft alleen maar meegeholpen aan de val die al jaren aan de gang is .
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:44:26 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:40 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Al coach je een team in de middenmoot van de Segunda, Bara komt je ophalen.
Lekker beleid voor een totale ondergang als Messi ermee stopt/vertrekt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929734
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Heeft alleen maar meegeholpen aan de val die al jaren aan de gang is .
Heerenveen en Groningen zijn wel echt de clubs waar je het beste het afglijden van de Eredivisie kan zien, dat waren vroeger altijd gevaarlijke tegenstanders maar dat is nu echt niks meer.
Oh.
pi_181929772
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Was stiekem al vanmiddag te zien toen Busquets op de bank zat. Wat een verschrikkelijke beleving. Deze zakelijke 3-0 van Ajax bracht meer vreugd.
pi_181929797
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heerenveen en Groningen zijn wel echt de clubs waar je het beste het afglijden van de Eredivisie kan zien, dat waren vroeger altijd gevaarlijke tegenstanders maar dat is nu echt niks meer.
Heerenveen was in 2012 een van de zes clubs die te goed voor de rest was. Groningen stond in 2010 na oktober/november nog gewoon voor al was het een nacht bovenaan? Wat een tijden :{
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:46:58 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929798
quote:

[..]

Groningen gaat Roda achterna omdat hun scouting alleen maar faalt en Heerenveen is bestuurlijke puinzooi sinds het vertrek van Riemergod .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929804
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Groningen gaat Roda achterna omdat hun scouting alleen maar faalt
Henk Veldmategod _O_.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:48:03 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929819
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Was stiekem al vanmiddag te zien toen Busquets op de bank zat. Wat een verschrikkelijke beleving. Deze zakelijke 3-0 van Ajax bracht meer vreugd.
En nog worden ze simpel kampioen dus komt iedereen ermee weg
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929837
Prima pot, next.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:48:49 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:47 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Henk Veldmategod _O_.
Ron Jans komt nu niet verder dan wat mislukte Ajaxspelers en Zwollevolk
Genieten
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929873
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

En dan wil het bestuur daar ook nog lekker alle duels in Amerika spelen, wat een zaadclub.
Oh.
pi_181929886
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Heerenveen was in 2012 een van de zes clubs die te goed voor de rest was. Groningen stond in 2010 na oktober/november nog gewoon voor al was het een nacht bovenaan? Wat een tijden :{
Assaidi - Dost - Narsingh aanval _O_
Oh.
pi_181929902
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

En nog worden ze simpel kampioen dus komt iedereen ermee weg
Die treble in 2015 was de Pyrrhusoverwinning.
pi_181929909
quote:

[..]

Groningen 15 jaar geleden was eerder niveau RBC. Zoals het bij provincieclubs gaat, wisselt daar de subtop wel eens.
pi_181929910
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Groningen gaat Roda achterna omdat hun scouting alleen maar faalt en Heerenveen is bestuurlijke puinzooi sinds het vertrek van Riemergod .
Zonde wel, ik zat nu echt naar die programma's te kijken van Ajax en PSV maar echt bij een bizar groot deel van de clubs kan je je niet voorstellen dat er punten gaan verspeeld worden daar. _O-
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:51:14 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan wil het bestuur daar ook nog lekker alle duels in Amerika spelen, wat een zaadclub.
Omdat die mensen daar nog steeds geloven dat het goed gaat met ze. Lekker veel geld binnen harken als een soort attractie .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En toen was Djuricic nog de Cruijff van de Balkan (lol).
pi_181929931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Groningen 15 jaar geleden was eerder niveau RBC. Zoals het bij provincieclubs gaat, wisselt daar de subtop wel eens.
De subtop is nu AZ / Feyenoord / Vitesse. Nou Vitesse en AZ zijn ook wel eens beter geweest :+
Oh.
pi_181929933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zonde wel, ik zat nu echt naar die programma's te kijken van Ajax en PSV maar echt bij een bizar groot deel van de clubs kan je je niet voorstellen dat er punten gaan verspeeld worden daar. _O-
wij pakten in extremis nog een punt tegen heracles
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:52:13 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181929946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We zijn een soort Kroati nu . Dinamo en Hajduk en daarna heb je de gehandicapten
RED ONS HENNIEGOD
pi_181929949
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat was wel oprecht een leuke speler.
Oh.
pi_181929951
Zin in woensdag
AFCA!
pi_181929967
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Omdat die mensen daar nog steeds geloven dat het goed gaat met ze. Lekker veel geld binnen harken als een soort attractie .
Gewoon een franchise net als die onzinclubs in Amerika.
Oh.
pi_181929975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Een van de beste middenvelders van de Eredivisie de laatste 10 jaar. Zonder grap. Jammer dat er niks uit is gekomen.
AFCA!
pi_181929985
quote:

[..]

Dat is een oneerlijke vergelijking. Heracles kon zich drie weken instellen op Ajax, kwam verrassend uit de hoek terwijl Ajax al met het hoofd en met de opstelling bij Standard Luik-thuis zat.
pi_181929986
quote:

[..]

Ja maar ik zie dat eerder als een incident met opstartmoeilijkheden.
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

We zijn een soort Kroati nu . Dinamo en Hajduk en daarna heb je de gehandicapten
Ik hoop eerder op een soort Portugal met Ajax en PSV als het Benfica en Porto.
Oh.
pi_181930010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:53 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat is een oneerlijke vergelijking. Heracles kon zich drie weken instellen op Ajax, kwam verrassend uit de hoek terwijl Ajax al met het hoofd en met de opstelling bij Standard Luik-thuis zat.
misschien, maar met de CL wedstrijden en het clich van 11 tegen 11 en de bal is rond gaat er vast nog wel puntverlies komen. alleen totaal niet te voorspellen wanneer
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:55:06 #204
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930026
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een franchise net als die onzinclubs in Amerika.
Ook veelzeggend over Zlatan bijvoorbeeld .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930038
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ook veelzeggend over Zlatan bijvoorbeeld .
Wat precies?
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:55:59 #206
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930051
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Daar hebben die clubjes ook mooie stadions waar geen hond komt .
Net als hier over 5 jaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930062
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

en een sporting scenario bij feyenoord :D
pi_181930065
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Daar hebben die clubjes ook mooie stadions waar geen hond komt .
Net als hier over 5 jaar
Muah denk dat we hier mooiere en grotere stadions hebben, daar hebben bizar veel clubs stadions van het niveau Excelsior.

Afgaande op die club waar Heracles tegen speelde in de EL een paar jaar geleden.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:57:01 #209
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930071
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat precies?
Ook een franchise in het grote LA . Gaat nu wel verdrongen worden naar de achtergrond
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930099
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:56 schreef Adames het volgende:

[..]

en een sporting scenario bij feyenoord :D
Zo heb ik het altijd al gezien ja.

We gaan kijken hoe Ajax en Benfica zich tot elkaar verhouden, ben benieuwd.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:57:55 #211
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah denk dat we hier mooiere en grotere stadions hebben, daar hebben bizar veel clubs stadions van het niveau Excelsior.

Afgaande op die club waar Heracles tegen speelde in de EL een paar jaar geleden.
Maar ook veel EK stadions uit 2004 waar het bizar leeg is .
Sommigen hobbelen daarin op het tweede niveau (lol)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930117
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ook een franchise in het grote LA . Gaat nu wel verdrongen worden naar de achtergrond
Muah snap die keuze wel, als ik profvoetballer was had ik ook wel in mijn nadagen in Amerika willen spelen. Liever dat dan in China.
Oh.
pi_181930130
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar ook veel EK stadions uit 2004 waar het bizar leeg is .
Sommigen hobbelen daarin op het tweede niveau (lol)
Boavista?
Oh.
pi_181930135
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Huntelaar en Samaras was ook genot.
Sulejmani - Sibon - Beerens
Nilsson - Alves - Yildirim

Waren wel genot aanvallers destijds.
AFCA!
pi_181930141
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:54 schreef Adames het volgende:

[..]

misschien, maar met de CL wedstrijden en het clich van 11 tegen 11 en de bal is rond gaat er vast nog wel puntverlies komen. alleen totaal niet te voorspellen wanneer
Dat zal best, geen club is foutloos/vlekkeloos. Ik vraag me inderdaad alleen af welke ploegen dat zijn en hoe ze uit de hoek gaan komen. Ik kan heel veel coaches in deze competitie maar moeilijk serieus nemen.
pi_181930165
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Marcus Allback, Ruud van Nistelrooy, John Dahl Tomasson.
pi_181930177
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat zal best, geen club is foutloos/vlekkeloos. Ik vraag me inderdaad alleen af welke ploegen dat zijn en hoe ze uit de hoek gaan komen. Ik kan heel veel coaches in deze competitie maar moeilijk serieus nemen.
volgende week :9~
pi_181930179
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Alves _O_
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:00:37 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah snap die keuze wel, als ik profvoetballer was had ik ook wel in mijn nadagen in Amerika willen spelen. Liever dat dan in China.
In China kom je soms nog wel redelijke spelers tegen omdat iedere club daar wel wat sterren heeft rondlopen . In de VS vinden ze het boeiender dat je bij een talkshow zit ipv je prestaties op het veld .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Zal wel een gelijkspelletje worden.
Oh.
pi_181930207
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alves _O_
:')

wat een gast was dat. voor heerenveen gefaald, na heerenveen gefaald, maar ondertussen wel even recordjes gebroken in NL
pi_181930219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef Adames het volgende:

[..]

PSV gaat dinsdag en zondag echt getest worden, hoera.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:01:32 #223
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930223
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Boavista?
Onder andere ja .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930230
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

In China kom je soms nog wel redelijke spelers tegen omdat iedere club daar wel wat sterren heeft rondlopen . In de VS vinden ze het boeiender dat je bij een talkshow zit ipv je prestaties op het veld .
Zlatan vindt het toch ook heel fijn om zijn act daar vol te houden natuurlijk.

Maar volgens mij is die club van niveau Eredivisie maar wel met prima stadions en je kan er wel goed leven als je geld hebt.
Oh.
pi_181930250
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Onder andere ja .
dankzij johan weet ik dat die in blokjesshirts spelen
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:02:16 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Mika Nurmela , Erik Edman , Petter Hansson
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef Adames het volgende:

[..]

:')

wat een gast was dat. voor heerenveen gefaald, na heerenveen gefaald, maar ondertussen wel even recordjes gebroken in NL
Ik weet nog dat ik die wedstrijd tegen Heracles toen vol verbazing volgde op teletekst af en toe terwijl ik buiten voetbalde.

Wat een tijden waren dat.
Oh.
pi_181930274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:00 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dit soort spelers zie je niet meer bij de subtop.
AFCA!
pi_181930292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik die wedstrijd tegen Heracles toen vol verbazing volgde op teletekst af en toe terwijl ik buiten voetbalde.

Wat een tijden waren dat.
Kon bizar goed vrije trappen nemen.
AFCA!
pi_181930296
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Onder andere ja .

Ik krijg er een Gelredome gevoel van.
Oh.
pi_181930300
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:02 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

alles wordt direct weggekocht, doen wij ook vrolijk aan mee
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:03:32 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zlatan vindt het toch ook heel fijn om zijn act daar vol te houden natuurlijk.

Maar volgens mij is die club van niveau Eredivisie maar wel met prima stadions en je kan er wel goed leven als je geld hebt.
Maar die act boeit niemand meer dit jaar denk ik omdat er andere sportgrootheden naar LA zijn gekomen . En dat vindt Zlatan natuurlijk niet zo leuk .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930319
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mika Nurmela , Erik Edman , Petter Hansson
Arek Radomski, Gerald Sibon.
pi_181930321
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Kon bizar goed vrije trappen nemen.
Ik was in die periode altijd wel een sympathisant van Heerenveen met altijd leuke spelers en aanvallend voetbal. Alleen jammer dat Ajax er toen nog wel eens dik op de boek kreeg :')
Oh.
pi_181930326
uefa wil wel max 8 huurspelers, dat zou wel lekker zijn voor de eredvisie.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:04:30 #236
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930336
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik krijg er een Gelredome gevoel van.

Dit is nog steeds schitterend
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930341
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar die act boeit niemand meer dit jaar denk ik omdat er andere sportgrootheden naar LA zijn gekomen . En dat vindt Zlatan natuurlijk niet zo leuk .
Die act gaat dan ook heel snel vervelen.
Oh.
pi_181930348
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef Adames het volgende:
uefa wil wel max 8 huurspelers, dat zou wel lekker zijn voor de eredvisie.
Dan gaan de grote clubs dus nog eerder jeugdopleidingen leegroven.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:05:11 #239
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Arek Radomski, Gerald Sibon.
Pranjicgod . Nee die zijn goed gezakt in niveau
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik was in die periode altijd wel een sympathisant van Heerenveen met altijd leuke spelers en aanvallend voetbal. Alleen jammer dat Ajax er toen nog wel eens dik op de boek kreeg :')
Speelde standaard na de traditionele top 3 het leukste voetbal. Vaak naef achterin. Nu is het een saaie middenmoot club geworden met saaie hans worsten in het veld.
AFCA!
pi_181930371
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:02 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Van het schaarse wat ik qua voetbal in de subtop ben ik alleen onder de indruk van Boadu.
pi_181930376
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Muah het is wel uniek dankzij die berg maar wel zonde dat er geen publiek achter het doel zit.
Oh.
pi_181930398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan gaan de grote clubs dus nog eerder jeugdopleidingen leegroven.
juist niet. voor jeudgspelers minder interessant als ze vervolgens niet meer verhuurd kunnen worden.

Al kan je dan wel gewoon de situatie krijgen van City football group en een Red Bull die dan doodleuk spelers naar elkaar transfereren ipv verhuren.
pi_181930404
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Arber Zeneli is een leuke voetballer maar dat is veel dalen, soms pieken.
pi_181930434
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pranjic _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Speelde standaard na de traditionele top 3 het leukste voetbal. Vaak naef achterin. Nu is het een saaie middenmoot club geworden met saaie hans worsten in het veld.
Klopt, jammer dat Riemer zijn legacy niet beter heeft kunnen achterlaten met zijn scoutingskennis.
Oh.
pi_181930444
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Van het schaarse wat ik qua voetbal in de subtop ben ik alleen onder de indruk van Boadu.
Odegaard is ook wel echt goed. Alleen vind ik hem een beetje een mietje. Mentaliteitdingetje wat trouwens heel apart is voor iemand uit Scandinavi.
AFCA!
pi_181930457
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Boadu mag Ajax wel oppikken volgend jaar als Huntelaar ermee stopt. Ik weet het, AZ-aankopen pakken niet altijd goed uit, maar ik ben wel gecharmeerd van hem en Stengs.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:08:29 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930471
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah het is wel uniek dankzij die berg maar wel zonde dat er geen publiek achter het doel zit.

Hier hobbelt een Eerste divisie club in
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:06 schreef Adames het volgende:

[..]

juist niet. voor jeudgspelers minder interessant als ze vervolgens niet meer verhuurd kunnen worden.

Al kan je dan wel gewoon de situatie krijgen van City football group en een Red Bull die dan doodleuk spelers naar elkaar transfereren ipv verhuren.
Nee want die regel is er alleen voor aankopen en niet voor spelers die bestempeld worden als eigen jeugd (Dus minimaal drie jaar bij de club voor hun 21e)
Oh.
pi_181930488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Boadu mag Ajax wel oppikken volgend jaar als Huntelaar ermee stopt. Ik weet het, AZ-aankopen pakken niet altijd goed uit, maar ik ben wel gecharmeerd van hem en Stengs.
Stengs hebben we al anderhalf jaar niet gezien. Laten we rustig blijven met die jongen.

Morgen gezellig AZ-Feyenoord kijken, oh wat heb ik daar een zin in jongens!!111!!111!
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:09:02 #251
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930492
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:06 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Arber Zeneli is een leuke voetballer maar dat is veel dalen, soms pieken.
Die zou vroeger op de tribune zitten daar.
Schone ook trouwens (wat die ook heeft gedaan)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930499
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoeveel capaciteit is dat dan?
Oh.
pi_181930513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Stengs hebben we al anderhalf jaar niet gezien. Laten we rustig blijven met die jongen.

Morgen gezellig AZ-Feyenoord kijken, oh wat heb ik daar een zin in jongens!!111!!111!
Dat wordt gewoon weer een 1-4 ofzo.

Als AZ wil groeien moeten ze Brom eruit gooien.
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:09:54 #254
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeveel capaciteit is dat dan?
Een schamele 23.000 door die aids achter dat doel
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930534
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon weer een 1-4 ofzo.

Als AZ wil groeien moeten ze Brom eruit gooien.
Dat is onontkomelijk met AZ. Lekker weer naef in het mes lopen en dan kan de Gio-bandwagon ook weer op zijwieltjes doorkachelen. Hoera.
pi_181930554
Het ging achteruit toen smaakmakers als Zivkovic en Bilal werden opgekocht door de top 3 en vervolgens op de tribune belande. Subtop is echt achteruit gegaan. Clubs als de Graafschap zijn altijd zo zwak geweest maar de oude subtop met Groningen, Twente en Heerenveen hebben enorm ingeleverd.
AFCA!
pi_181930579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee want die regel is er alleen voor aankopen en niet voor spelers die bestempeld worden als eigen jeugd (Dus minimaal drie jaar bij de club voor hun 21e)
oh kak
pi_181930591
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Een schamele 23.000 door die aids achter dat doel
Aardig wel, maar goed wij hebben Twente ook op onze tweede niveau natuurlijk. En Roda heeft ook wel een aardige capaciteit.
Oh.
pi_181930623
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:12 schreef Adames het volgende:

[..]

oh kak
Dus het is eerder een nadeel voor Nederlandse clubs omdat ze nu minder kunnen huren maar de jeugdopleidingen dan wel leeg worden geroofd.
Oh.
pi_181930631
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus het is eerder een nadeel voor Nederlandse clubs omdat ze nu minder kunnen huren maar de jeugdopleidingen dan wel leeg worden geroofd.
wat is dat dan voor belachelijke regel
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:14:59 #261
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Aardig wel, maar goed wij hebben Twente ook op onze tweede niveau natuurlijk. En Roda heeft ook wel een aardige capaciteit.
Maar die stadions zijn gebouwd omdat het goed ging met de club . Die stadions in Portugal zijn bij clubs gebouwd die geen reet voorstellen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat is onontkomelijk met AZ. Lekker weer naef in het mes lopen en dan kan de Gio-bandwagon ook weer op zijwieltjes doorkachelen. Hoera.
En dan wint AZ de week erop weer met grote cijfers van een G-team en spelen ze "het beste voetbal van Nederland" en dat soort onzin.
Oh.
pi_181930674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan wint AZ de week erop weer met grote cijfers van een G-team en spelen ze "het beste voetbal van Nederland" en dat soort onzin.
AZ speelt tegen FC Groningen volgende week :o.
pi_181930675
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar die stadions zijn gebouwd omdat het goed ging met de club . Die stadions in Portugal zijn bij clubs gebouwd die geen reet voorstellen .
Ik lees wel eens op Reddit van die Portugese mensjes dat het totaal niet in hun cultuur zit om voor mindere clubs te worden, iedereen kiest een top-3 club en wat mensen gaan naar Braga en voor de rest geloven ze dat wel.

Is hier in Nederland nog wel anders.
Oh.
pi_181930698
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:

[..]

AZ speelt tegen FC Groningen volgende week :o.
RIP Buijs
Oh.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:17:45 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930712
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik lees wel eens op Reddit van die Portugese mensjes dat het totaal niet in hun cultuur zit om voor mindere clubs te worden, iedereen kiest een top-3 club en wat mensen gaan naar Braga en voor de rest geloven ze dat wel.

Kan ook zomaar veranderen als PSV Ajax en Feyenoord alles en iedereen verhuren aan iedereen die eronder zit . Want daar stikt het van de jeugdspelers en mislukte top 3 gasten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930721
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

RIP Buijs
Ho ho, in competitieverband won AZ er al drie seizoenen niet.
pi_181930735
Maar goed, jongens. AEK woensdag.

pi_181930748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb er zin in.
AFCA!
pi_181930763
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik heb er zin in.
Ik ook, hoor. Dit hebben we toch vier jaar moeten missen.
pi_181930773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:20 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik ook, hoor. Dit hebben we toch vier jaar moeten missen.
Hoe schat jij de kansen zondag in?
AFCA!
pi_181930784
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

is een stuk minder imposant als je er nu komt lol
Groot fan van User Wotte
pi_181930797
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

welke
Groot fan van User Wotte
pi_181930827
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hoe schat jij de kansen zondag in?
Dat zou ik niet weten. De laatste volledige PSV-wedstrijden die ik zag, waren tegen Fortuna en BATE.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:25:47 #275
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181930859
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

welke
Unio Leiria

Derde niveau zelfs lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_181930860
quote:

[..]

die clubs zijn financieel gezien dan ook veel kleiner

in portugal is een schuld van 1 miljoen helemaal niet zo erg op een begroting van 5

in nederland ben je dan al 4x failliet
Groot fan van User Wotte
pi_181930875
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kan ook zomaar veranderen als PSV Ajax en Feyenoord alles en iedereen verhuren aan iedereen die eronder zit . Want daar stikt het van de jeugdspelers en mislukte top 3 gasten.
Maar PSV en Ajax verhuren niet zoveel spelers door die Jong ploegen in de KK Divisie.

En Feyenoord verhuurt soms wel spelers maar dat is toch alleen maar rotzooi.
Oh.
pi_181930898
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:

[ afbeelding ]
Wat is je voorspelling?
Oh.
pi_181930919
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is je voorspelling?
Die ga ik nu invullen bij je Toto.
pi_181930924
Je krijgt wel het gevoel dat je dit jaar een punt of 90 moet halen om kampioen te worden.
pi_181931018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je krijgt wel het gevoel dat je dit jaar een punt of 90 moet halen om kampioen te worden.
En dat je als Ajax eigenlijk al je twee onderlinge confrontaties met PSV moet winnen.
Oh.
  zondag 16 september 2018 @ 00:34:31 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181932143
VBL / [KONING TOTO] Champions League editie #1

Voor iedereen die ook hun CL-voorspellingen willen doen :)
Oh.
  zondag 16 september 2018 @ 01:02:16 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181932677
quote:
Zucht, ik word hier zo moe van.
Oh.
  Forum Admin zondag 16 september 2018 @ 01:08:00 #285
35723 crew  GGMM
pi_181932770
quote:
Het volgen van @VoetbalInside en het weergeven van de Tweets van @VoetbalInside is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 september 2018 @ 02:13:18 #286
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_181933551
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 01:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het volgen van @VoetbalInside en het weergeven van de Tweets van @VoetbalInside is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
:D Ook al, mensen kunnen tegenwoordig niet meer tegen een beetje opbouwende kritiek.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_181934658
quote:

[..]

Je hebt in Portugal ook maar drie vier (middel)grote steden :). Er zijn op het hoogste niveau daar gewoon teams uit steden met maar 20.000 inwoners of zo. Om nog maar te zwijgen over clubs die uit buitenwijken van Lissabon of Porto komen waardoor je al direct in de schaduw valt van de grotere teams.

Vaak genoeg spelen Porto maar vooral Benfica daar halve thuiswedstrijden met meer eigen fans dan fans van de thuisclub. Wat dat betreft valt de situatie niet echt te vergelijken met Nederland waarbij Nederland natuurlijk sowieso veel meer inwoners heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 08:12:51 ]
  zondag 16 september 2018 @ 08:30:02 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181934834
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 08:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je hebt in Portugal ook maar drie vier (middel)grote steden :). Er zijn op het hoogste niveau daar gewoon teams uit steden met maar 20.000 inwoners of zo. Om nog maar te zwijgen over clubs die uit buitenwijken van Lissabon of Porto komen waardoor je al direct in de schaduw valt van de grotere teams.

Vaak genoeg spelen Porto maar vooral Benfica daar halve thuiswedstrijden met meer eigen fans dan fans van de thuisclub. Wat dat betreft valt de situatie niet echt te vergelijken met Nederland waarbij Nederland natuurlijk sowieso veel meer inwoners heeft.
Bijna alle clubs komen ook uit dezelfde regio. Best opvallend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181935576
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2018 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zucht, ik word hier zo moe van.
Same here. Houd gewoon ff je tyfusmuil en ga eens prijsjes pakken.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 16 september 2018 @ 09:25:36 #290
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181935611
Boekies schatten ajax ook hoger in dan psv, gezien dat psv thuis speelt.

Maar ik denk dat de issues bij ajax een beetje worden verbloemd door de individuele kwaliteiten, logisch natuurlijk in de eredivisie. Ik vind de pressing van psv er goed uitzien, dat team staat redelijk goed ondanks het gebrek aan grote(re) spelers in de centrumverdediging. Maar de backs/middenveld/aanval die staat en de invloed van luuk de jong als aanspeelpunt is groter dan men denkt dus je kan niet echt focussen op die ene aanvaller. Lastige wedstrijd wordt dat voor ajax, psv heeft net als ajax meerdere opties om de pot open te breken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 16 september 2018 @ 09:31:37 #291
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181935731
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2018 09:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

hij moet het sowieso niet over een wedstrijd hebben die niet de eerstvolgende is, daar hebben ze toch mediatraining voor
pi_181935853
quote:
9s.gif Op zondag 16 september 2018 09:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_181936103
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:25 schreef govie het volgende:
Boekies schatten ajax ook hoger in dan psv, gezien dat psv thuis speelt.

[ afbeelding ]

Maar ik denk dat de issues bij ajax een beetje worden verbloemd door de individuele kwaliteiten, logisch natuurlijk in de eredivisie. Ik vind de pressing van psv er goed uitzien, dat team staat redelijk goed ondanks het gebrek aan grote(re) spelers in de centrumverdediging. Maar de backs/middenveld/aanval die staat en de invloed van luuk de jong als aanspeelpunt is groter dan men denkt dus je kan niet echt focussen op die ene aanvaller. Lastige wedstrijd wordt dat voor ajax, psv heeft net als ajax meerdere opties om de pot open te breken.
Ajax is toch ook favoriet? Toegegeven: PSV komt prima uit de startblokken, maar Ajax ook. Ik schat Ajax nog steeds wel iets hoger in al met al. Die moeten ook gewoon. Hebben de selectie intact gehouden en daarnaast nog veel geld genvesteerd in wat gearriveerde jongens. De tijd waarin gezegd kan worden dat het een tussenjaar is is geweest, nu moet het gebeuren.
  zondag 16 september 2018 @ 09:55:40 #294
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181936154
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ajax is toch ook favoriet? Toegegeven: PSV komt prima uit de startblokken, maar Ajax ook. Ik schat Ajax nog steeds wel iets hoger in al met al. Die moeten ook gewoon. Hebben de selectie intact gehouden en daarnaast nog veel geld genvesteerd in wat gearriveerde jongens. De tijd waarin gezegd kan worden dat het een tussenjaar is is geweest, nu moet het gebeuren.
eerst maar eens die CL wedstrijd goed afronden maar wordt zeker een interessante ontmoeting en alles minder dan 3 punten is niet goed genoeg, heb toch altijd het idee dat Ajax het tegen de kleintjes meer laat liggen dan PSV dus om kampioen te worden heb je die 6 punten hard nodig.
pi_181936178
De aanvalskracht van PSV is wel indrukwekkend. Ik denk dat Ajax in de breedte sterker is, maar zolang er geen sprake is van blessures in Eindhoven gaat het nek-aan-nek worden voor de titel... Ik denk dat je 90 punten nodig hebt om kampioen te worden
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181936203
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

eerst maar eens die CL wedstrijd goed afronden maar wordt zeker een interessante ontmoeting en alles minder dan 3 punten is niet goed genoeg, heb toch altijd het idee dat Ajax het tegen de kleintjes meer laat liggen dan PSV dus om kampioen te worden heb je die 6 punten hard nodig.
Een gelijkspel volgende week is ook prima :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 16 september 2018 @ 10:00:06 #297
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181936229
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 09:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een gelijkspel volgende week is ook prima :Y
daar word je geen koploper mee
pi_181936321
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 09:57 schreef TheVulture het volgende:
De aanvalskracht van PSV is wel indrukwekkend. Ik denk dat Ajax in de breedte sterker is, maar zolang er geen sprake is van blessures in Eindhoven gaat het nek-aan-nek worden voor de titel... Ik denk dat je 90 punten nodig hebt om kampioen te worden
Mooi toch. Dan wordt er gezegd dat de ED armer word door deze ontwikkelingen, maar ik vind juist dat andere ploegen als Feyenoord, AZ en Vitesse (en in de slipstream natuurlijk ook de andere ploegen) maar moet zorgen dat ze ook stappen gaan maken.
  zondag 16 september 2018 @ 10:17:32 #299
266972 govie
pi_181936531
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eens. PSV is wat degelijker.

quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil vind ik De Jong, dat is een echte centrumverdediger, dat is net het zwakste punt van psv, wat nog niet betekend dat hun verdediging slecht is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 16 september 2018 @ 10:19:30 #300
131800 Tarado
cap de fusca
pi_181936582
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:17 schreef govie het volgende:

[..]

Eens. PSV is wat degelijker.

[..]

Het grote verschil vind ik De Jong, dat is een echte centrumverdediger, dat is net het zwakste punt van psv, wat nog niet betekend dat hun verdediging slecht is.
wie Luuk?
  zondag 16 september 2018 @ 10:20:09 #301
266972 govie
pi_181936593
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

wie Luuk?
Goede morgen, de ligt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')