quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets minder moe welverder ruk vooralsnog
mwah, wat eerder vertrokken van m'n werk, verkoudheid werd iets te irritant. Uurtje geslapen en wel ietsie beter. Voorlopig ook nog maar geen grootse weekend plannen maken. Jij?quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Leuke dag gehad, nog plannen voor het weekend?
Nou ik blijf beetje in en om het huis scharrelen, begin verkouden te worden en beetje niets doen en hopen dat de verkoudheid niet doorzetquote:Op vrijdag 14 september 2018 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, wat eerder vertrokken van m'n werk, verkoudheid werd iets te irritant. Uurtje geslapen en wel ietsie beter. Voorlopig ook nog maar geen grootse weekend plannen maken. Jij?
dat hoopte ik gisteren ook nog, ijdele hoop helaas. Mja verkoudheid is irritant maar niet dodelijkquote:Op vrijdag 14 september 2018 18:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ik blijf beetje in en om het huis scharrelen, begin verkouden te worden en beetje niets doen en hopen dat de verkoudheid niet doorzet
Mja zal zo even wat vitamine tabletjes nemen, lekker kopje thee met honingquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoopte ik gisteren ook nog, ijdele hoop helaas. Mja verkoudheid is irritant maar niet dodelijk
Zeker waar!quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe moet het hier een schop hebben
Niet alleen vanavond..quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker waar!
Alleen is het vanavond wel erg rustig op fok
Door de week begint het wel rustiger te worden in de avonden jaquote:
Niet alleen door de week..quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door de week begint het wel rustiger te worden in de avonden ja
ik vind zaterdagavond tegenwoordig ook erg rustigquote:Op dinsdag 18 september 2018 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het loopt niet meer zo hard als de afgelopen jaren, maar in de weekenden wel nog altijd meer dan door de weekquote:
hooguit bij ONZ en soms Relaties, rest loopt ook matigquote:Op dinsdag 18 september 2018 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het loopt niet meer zo hard als de afgelopen jaren, maar in de weekenden wel nog altijd meer dan door de week
In hang tegenwoordig veel in ONZ, kan ook daaraan liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit bij ONZ en soms Relaties, rest loopt ook matig
ik zit er bij tijd en wijle, hangt van m'n stemming afquote:Op dinsdag 18 september 2018 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In hang tegenwoordig veel in ONZ, kan ook daaraan liggen.
Is nog enige beetje nachtbagger wat er gaande is de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 september 2018 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit er bij tijd en wijle, hangt van m'n stemming af
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2018 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is nog enige beetje nachtbagger wat er gaande is de laatste tijd
Deze week is het ook overdag heel rustig. Begin van het eindequote:Op dinsdag 18 september 2018 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
hij ging uit omdat batterij leeg was. Wil niet meer aan nuquote:
RIP Fokquote:Op dinsdag 18 september 2018 22:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze week is het ook overdag heel rustig. Begin van het einde
morgen maar eens lobbyenquote:Op dinsdag 18 september 2018 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon echt hard toe aan een nieuwe..
Nexus 5x, type uit 2015, deze heb ik sinds begin 2016quote:
Maak je die fotos met dat facetune?quote:Op dinsdag 18 september 2018 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon echt hard toe aan een nieuwe..
Nee, enige wat ik heb gedaan is mijn huid iets egaler gemaakt en de achtergrond wat vervaagd..quote:Op donderdag 20 september 2018 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maak je die fotos met dat facetune?
Maar met je ogen heb je niks gedaan?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, enige wat ik heb gedaan is mijn huid iets egaler gemaakt en de achtergrond wat vervaagd..
Nee, zo zien ze er in het echt ook uitquote:Op donderdag 20 september 2018 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar met je ogen heb je niks gedaan?
volgens mij is de Relaties SC een soort voortzetting van de Singles SC toch? Deze was hier altijd alquote:Op donderdag 20 september 2018 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Snap nog steeds niet het nut van 2 cs's
De relatie sc is een samenvoeging van verschillende sc volgens mij..quote:Op donderdag 20 september 2018 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is de Relaties SC een soort voortzetting van de Singles SC toch? Deze was hier altijd al
In de andere SCquote:Op maandag 12 november 2018 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn wens is weekend. Waar kan ik dat krijgen?
Ik zie er nu ineens ook weer 2 in m'n MyAct verschijnenquote:
Verwarrend dit dat zus zoquote:Op maandag 12 november 2018 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie er nu ineens ook weer 2 in m'n MyAct verschijnen
Krijgen we dat weer
Gewoon deze eruit halenquote:Op maandag 12 november 2018 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie er nu ineens ook weer 2 in m'n MyAct verschijnen
Krijgen we dat weer
Is dit de stomme dan?quote:
Heb je er maar 1 en deze loopt toch niet zo als die andere.quote:
Auwch, hardquote:Op maandag 12 november 2018 13:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je er maar 1 en deze loopt toch niet zo als die andere.
Al is dat voor jou mssn makkelijker bij te houden
Vandaag vind ik jullie allemaal stom.quote:
Dan heb jij alle keuze.quote:Op maandag 12 november 2018 13:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is toch leuk zo joh?
2 mannen voor 1 vrouw
Hoezo is iedereen stom?quote:Op maandag 12 november 2018 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag vind ik jullie allemaal stom.
Dus ik kan er nu beter geen keuze in maken.
Hier mag je alleen posten als je een week of twee aan het daten bent en het al over kinderen, je eerst retriever en al trouwplannen hebt.quote:
Oh.quote:Op maandag 12 november 2018 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier mag je alleen posten als je een week of twee aan het daten bent en het al over kinderen, je eerst retriever en al trouwplannen hebt.
Oh?quote:Op maandag 12 november 2018 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier mag je alleen posten als je een week of twee aan het daten bent en het al over kinderen, je eerst retriever en al trouwplannen hebt.
Ja, of aan het serieel daten bent. Dan mag je blijven toch?quote:Op maandag 12 november 2018 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh?
Oke dan moet ik dus weer weg.
Ik heb altijd zin, dat zou je moeten weten toch?quote:Op maandag 12 november 2018 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hosti heeft er niet echt zin in (vandaag).
Seriedaten?quote:Op maandag 12 november 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, of aan het serieel daten bent. Dan mag je blijven toch?
Ik heb wel geappt met de scharrel van laatst, dus ben al in t asiel aan t kijken voor een puppy.quote:Op maandag 12 november 2018 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Appen met scharrels moet je ook neit doen maat.quote:Op maandag 12 november 2018 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel geappt met de scharrel van laatst, dus ben al in t asiel aan t kijken voor een puppy.
Was de bedoeling!quote:Op maandag 12 november 2018 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Appen met scharrels moet je ook neit doen maat.
Wat ik uit het dating topic begrijp (maar ik kan het mis hebben) is dat jij veel date.quote:
Denk met gister heb k er nu 6 of 7 gehad sinds halverwege april geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2018 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ik uit het dating topic begrijp (maar ik kan het mis hebben) is dat jij veel date.
Ow joh. Dan zeg ik helemaal niets. Dat heb ik zelfs en had tot oktober een relatie.quote:Op maandag 12 november 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk met gister heb k er nu 6 of 7 gehad sinds halverwege april geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |