De Staat ookquote:Op vrijdag 14 september 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de weinige Nederlandse bands die je nog interessant kunt noemen.
Ooh, dan is het oké. Hoorde je het wel goed met die gammele verbinding daar?quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zingt ie niet:
Everything zen
Everything zen
I don't think so
?
Nu doe je toch redelijk wat bandjes te kort hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de weinige Nederlandse bands die je nog interessant kunt noemen.
Ik ken het liedjequote:Op vrijdag 14 september 2018 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, dan is het oké. Hoorde je het wel goed met die gammele verbinding daar?
Prachtig gezicht hoe mensen uit hun dak gaan bij concerten die Doe Maar van vroeger kenden.quote:
Focus tourt nog steeds...quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
Helaas spelen die niet meer, maar de beste Nederlandse acts vind ik toch Focus, Cuby and the Blizzards en Ekseption
hey madquote:Op vrijdag 14 september 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Focus tourt nog steeds...
En hallo!
quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Focus tourt nog steeds...
En hallo!
Nou, ik had geen flauw benul dat hij deze zongquote:
Alleen Thijs van Leer is nog over van de originele bezetting...quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah excuus, dacht dat die ook wel klaar waren.
Klopt, daar ben ik er eentje van.quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtig gezicht hoe mensen uit hun dak gaan bij concerten die Doe Maar van vroeger kenden.
Staat er een kudde volwassenen te genieten en mee te swingen.
Ik ga niet weer dat verhaal over de pre-popi-periode van Doe Maar herhalen, maar dit jaar gaan we ze weer bezoeken in Carré...quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik er eentje van.Vorig jaar september in Scheveningen. Dit jaar in november in Enschede
![]()
![]()
Op het hoogtepunt van hun roem mocht ik niet naar de concerten, maar was ik wel een groot fan. Moet dat een beetje inhalen.
Weer wat geleerd danquote:Op vrijdag 14 september 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah excuus, dacht dat die ook wel klaar waren.
[..]
Nou, ik had geen flauw benul dat hij deze zong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |