abonnement Unibet Coolblue
pi_181949543
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 20:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Verjaard is het sowieso, maar de GOP heeft sowieso weinig moeite met kandidaten met dit soort aantijgingen tegen zich.
Maar als ik het goed lees heeft die vrouw zich direct na de nominatie al gemeld. Maar het komt nu pas naar buiten. Gemiste kans, ze hadden hem onder ede hierover kunnen ondervragen.
pi_181949684
In de tijd van #metoo kom je niet meer weg met 'iets doms gedaan op de middelbare school'.

Bewijsbaar of niet, als de SJW mob achter hem aan komt is het gedaan met Kavanaugh.
Het enige dat de Democraten voor elkaar moeten krijgen is dat mevrouw voor een paar miljoen bij CNN huilend haar verhaal wil doen.
pi_181949800
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Nintex het volgende:
In de tijd van #metoo kom je niet meer weg met 'iets doms gedaan op de middelbare school'.

Bewijsbaar of niet, als de SJW mob achter hem aan komt is het gedaan met Kavanaugh.
Het enige dat de Democraten voor elkaar moeten krijgen is dat mevrouw voor een paar miljoen bij CNN huilend haar verhaal wil doen.
:')
pi_181949931
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 20:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
De tranen van deze mevrouw zijn het einde van Kavanaugh. Je hebt 1 camera en 5 minuten nodig en zijn positie is onhoudbaar. Althans, de GOP zal wel door willen, maar dan hangt Kavanaugh zelf zijn pet aan de wilgen.
  Overall beste user 2022 zondag 16 september 2018 @ 20:54:53 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181949997
En er was ook direct een brief van 65 meisjes van zijn jongensschool dat Kavanaugh nooit iets verkeerd heeft gedaan.

Erg vreemd dat ze die binnen een dag hebben weten op te sporen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181950223
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef Ulx het volgende:
En er was ook direct een brief van 65 meisjes van zijn jongensschool dat Kavanaugh nooit iets verkeerd heeft gedaan.

Erg vreemd dat ze die binnen een dag hebben weten op te sporen.
Mjah Tom Nichols merkte al terecht op dat in D.C. je het verste komt als je een groot netwerk hebt. De meeste die in Washington rondlopen zijn onderdeel van dat netwerk en kennen elkaar nog van scholen en opleidingen. Het is een 'ons kent ons' wereldje, wat Trump 'the Swamp' noemt.

En in dat wereldje is er een regel waar iedere 'Washington outsider' tegenaan botst als hij aan de knoppen draait: "You don't drain the swamp, the swamp drains you"
pi_181950259
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 20:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar als ik het goed lees heeft die vrouw zich direct na de nominatie al gemeld. Maar het komt nu pas naar buiten. Gemiste kans, ze hadden hem onder ede hierover kunnen ondervragen.
Mja, dan krijg je een "do not recall" antwoord. Je moet ook voorzichtig zijn met aantijgingen die je onder ogen krijgt gelijk de publiciteit in te slingeren. De vrouw geeft nota bene aan dat ze het zelf liever niet in de publiciteit had gehad:

quote:
Katz said she believes Feinstein honored Ford’s request to keep her allegation confidential, but “regrettably others did not.”
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181950261
Gee wat een suprise :D Net voor de midterms en voor de confirmation van Kavanaugh dan beslist dat wijf opeens te praten :D
pi_181950278
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 20:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Verjaard is het sowieso, maar de GOP heeft sowieso weinig moeite met kandidaten met dit soort aantijgingen tegen zich.
Misschien omdat je gewoon onschuldig bent ook al zit iemand wat te claimen.
pi_181950325
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:02 schreef vigen98 het volgende:
Gee wat een suprise :D Net voor de midterms en voor de confirmation van Kavanaugh dan beslist dat wijf opeens te praten :D
Je hebt weer eens het artikel niet goed gelezen. Ze heeft haar verhaal in juni al gedaan.
pi_181950375
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welke grens? De grens met Ohio of de grens met New York? Of met Maryland, Delaware of New Jersey?

Het is jammer dat Trump daar niet duidelijker over is.
Je weet dat het congress stemt over NATIONALE wetten en problemen? :') Omdat die man uit een staat komt waar het niet grenst aan Mexico of Canada betekent niet dat je daar geen politieke mening over mag hebben. Maar dat is blijkbaar veel te hard om over na te denken.
pi_181950385
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je hebt weer eens het artikel niet goed gelezen. Ze heeft haar verhaal in juni al gedaan.
Op de twee beroepstrolletjes ga ik niet eens reageren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181950449
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je hebt weer eens het artikel niet goed gelezen. Ze heeft haar verhaal in juni al gedaan.
Dan nog. In juni, juli, augustus. Waarom niet 10 jaar geleden toen hij rechter werd in DC? Niet belangrijk genoeg? Heel toevallig telkens vlak voor een belangrijke verkiezing beginnen opeens de verkrachting en aanranding verhalen te rollen van de pers. Heel vreemd.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 21:09:27 ]
pi_181950537
Stel dat Collins en Murkowski ineens ergens in een hoek een ruggengraat vinden en de nominatie uitstellen tot het FBI onderzoek is afgerond en het over de midterms heen wordt getild. Dat bespaart enerzijds de red state Dems in de senaat een pijnlijke stem. Anderzijds is het een extra motivatie voor hun tegenstanders om op de komen dagen. Hoewel ik betwijfel of er echt mensen zijn die vanwege een Supreme Court seat ineens wel naar de stembus komen.
  zondag 16 september 2018 @ 21:12:23 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181950560
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dan nog. In juni, juli, augustus. Waarom niet 10 jaar geleden toen hij rechter werd in DC? Niet belangrijk genoeg? Heel toevallig telkens vlak voor een belangrijke verkiezing beginnen opeens de verkrachting en aanranding verhalen te rollen van de pers. Heel vreemd.
In 2012 heeft ze het ook al verteld zowel aan haar therapeut en haar man, wat ondersteund wordt door aantekeningen van de therapeut en een interview met haar man.
pi_181950576
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In 2012 heeft ze het ook al verteld zowel aan haar therapeut en haar man, wat ondersteund wordt door aantekeningen van de therapeut en een interview met haar man.
Nou lekker veel bewijs man :') She says he says. Je kan je therapeut wel meer vertellen.
  zondag 16 september 2018 @ 21:14:51 #197
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181950638
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou lekker veel bewijs man :') She says he says. Je kan je therapeut wel meer vertellen.
Maar goed, je verhaaltje van dat ze nu plots ermee komt, klopt dus niet. Kunnen we dat vast stellen?

Trouwens, the Washington Post maakt hier geen nieuwsartikel over omdat een vrouw maar even wat roept ofzo. Dat bleek ook al toen Project Veritas ze erin wilden luizen en het ze niet lukte. Daarom is het denk ik verstandig om het artikel te lezen in plaats van in een reflex te schieten.
pi_181950669
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar goed, je verhaaltje van dat ze nu plots ermee komt, klopt dus niet. Kunnen we dat vast stellen?

Trouwens, the Washington Post maakt hier geen nieuwsartikel over omdat een vrouw maar even wat roept ofzo. Dat bleek ook al toen Project Veritas ze erin wilden luizen en het ze niet lukte.
Ze komen wel vaker met nieuwsberichten van vrouwen die zogenaamd zijn aangerand. Echt concreet bewijs is er ALTIJD maar nooit te vinden.
  zondag 16 september 2018 @ 21:16:28 #199
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181950685
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ze komen wel vaker met nieuwsberichten van vrouwen die zogenaamd zijn aangerand. Echt concreet bewijs is er ALTIJD maar nooit te vinden.
Je bedoelt foto's van de aanranding ofzo? :')
pi_181950757
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je bedoelt foto's van de aanranding ofzo? :')
Tja als she says genoeg bewijs is voor jou dan zal ik me maar zorgen maken _O-
pi_181950796
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja als she says genoeg bewijs is voor jou dan zal ik me maar zorgen maken _O-
En "ja, nee, da's niet waar" is voldoende voor jou?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181950846
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:19 schreef OMG het volgende:

[..]

En "ja, nee, da's niet waar" is voldoende voor jou?
Verkrachting kunnen we zelf al moeilijk bewijzen. Als het 30 jaar geleden is gebeurd is de zowat nihil. Jij schijnt het te geloven, bewijs het dan. Ik ga geen negatieve claim bewijzen ben je helemaal gek geworden :')
  zondag 16 september 2018 @ 21:22:35 #203
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181950884
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tja als she says genoeg bewijs is voor jou dan zal ik me maar zorgen maken _O-
Dat is niet genoeg voor me, maar er is dus wel meer bewijs van ipv dat ze nu ineens maar wat gaat roepen. Ik ben geneigd haar wel te geloven gezien de andere zaken die in het artikel aangestipt worden. Tegelijk zou ik niet geneigd zijn ineens tegen zijn benoeming stemmen als ik voor zou stemmen, omdat hij als middelbare scholier wat schandelijks gedaan zou hebben.
pi_181950893
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Stel dat Collins en Murkowski ineens ergens in een hoek een ruggengraat vinden en de nominatie uitstellen tot het FBI onderzoek is afgerond en het over de midterms heen wordt getild. Dat bespaart enerzijds de red state Dems in de senaat een pijnlijke stem. Anderzijds is het een extra motivatie voor hun tegenstanders om op de komen dagen. Hoewel ik betwijfel of er echt mensen zijn die vanwege een Supreme Court seat ineens wel naar de stembus komen.
Het ligt er aan wat Trump gaat roepen.

Sommige economen zijn alweer op de 'volgende economische crisis' tour.

Reality check, als we nog een crisis van het formaat 2008 krijgen kun je de helft van de wereld afschrijven. Oekraine, Venezuela, Egypte, Syrie, Turkije en ga zo maar door. Allemaal door het putje. Je krijgt dan taferelen, zoals in Basra Irak. Dat wil zeggen, eerst gaat het Iraanse consulaat in de hens, dan de ambtswoning van de plaatselijke gouverneur en vervolgens mag het Amerikaanse consultaat er aan geloven.

Met de huidige (geo)politieke spanningen krijg je burgeroorlogen, oorlogen en humanitaire rampen. Het is dan letterlijk ieder voor zich.

Vandaar dat de economie nog zeker een jaar of 10 flink moeten blijven doorgroeien met hooguit over 3 a 5 jaar een klein structureel dipje. Trump nu in de wielen rijden en de wereldeconomie op het spel zetten is echt de meest belachelijke zet die ik de Democraten de afgelopen 2 jaar heb zien maken, maar ze lijken daar daadwerkelijk op aan te sturen.
pi_181950942
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Verkrachting kunnen we zelf al moeilijk bewijzen. Als het 30 jaar geleden is gebeurd is de zowat nihil. Jij schijnt het te geloven, bewijs het dan. Ik ga geen negatieve claim bewijzen ben je helemaal gek geworden :')
Laat er maar onderzoek gebeuren. Met wat ExtraWaskracht al noemde is de mevrouw in kwestie niet meteen ongeloofwaardig. Maar voor jou wel, blijkbaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181950967
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:24 schreef OMG het volgende:

[..]

Laat er maar onderzoek gebeuren. Met wat ExtraWaskracht al noemde is de mevrouw in kwestie niet meteen ongeloofwaardig. Maar voor jou wel, blijkbaar.
Ik ga niet zeggen dat het 100% vals is. Laten ze het maar onderzoeken, maar dat verandert niks aan innocent until proven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 21:25:13 ]
pi_181951010
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het ligt er aan wat Trump gaat roepen.

Sommige economen zijn alweer op de 'volgende economische crisis' tour.

Reality check, als we nog een crisis van het formaat 2008 krijgen kun je de helft van de wereld afschrijven. Oekraine, Venezuela, Egypte, Syrie, Turkije en ga zo maar door. Allemaal door het putje. Je krijgt dan taferelen, zoals in Basra Irak. Dat wil zeggen, eerst gaat het Iraanse consulaat in de hens, dan de ambtswoning van de plaatselijke gouverneur en vervolgens mag het Amerikaanse consultaat er aan geloven.

Met de huidige (geo)politieke spanningen krijg je burgeroorlogen, oorlogen en humanitaire rampen. Het is dan letterlijk ieder voor zich.

Vandaar dat de economie nog zeker een jaar of 10 flink moeten blijven doorgroeien met hooguit over 3 a 5 jaar een klein structureel dipje. Trump nu in de wielen rijden en de wereldeconomie op het spel zetten is echt de meest belachelijke zet die ik de Democraten de afgelopen 2 jaar heb zien maken, maar ze lijken daar daadwerkelijk op aan te sturen.
Waar de fuck is dit nou weer een reactie op?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181951024
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het ligt er aan wat Trump gaat roepen.

Sommige economen zijn alweer op de 'volgende economische crisis' tour.

Reality check, als we nog een crisis van het formaat 2008 krijgen kun je de helft van de wereld afschrijven. Oekraine, Venezuela, Egypte, Syrie, Turkije en ga zo maar door. Allemaal door het putje. Je krijgt dan taferelen, zoals in Basra Irak. Dat wil zeggen, eerst gaat het Iraanse consulaat in de hens, dan de ambtswoning van de plaatselijke gouverneur en vervolgens mag het Amerikaanse consultaat er aan geloven.

Met de huidige (geo)politieke spanningen krijg je burgeroorlogen, oorlogen en humanitaire rampen. Het is dan letterlijk ieder voor zich.

Vandaar dat de economie nog zeker een jaar of 10 flink moeten blijven doorgroeien met hooguit over 3 a 5 jaar een klein structureel dipje. Trump nu in de wielen rijden en de wereldeconomie op het spel zetten is echt de meest belachelijke zet die ik de Democraten de afgelopen 2 jaar heb zien maken, maar ze lijken daar daadwerkelijk op aan te sturen.
We krijgen humanitaire rampen en de wereldeconomie klapt in elkaar als we niet allemaal braaf ja knikken als Trump iets wil?
Godsallemachtig... :')
pi_181951038
Sommige mensen hebben een zondagavond dienstje toebedeeld gekregen zie ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181951049
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ga niet zeggen dat het 100% vals is. Laten ze het maar onderzoeken, maar dat verandert niks aan innocent until proven.
Laat ze dan voorlopig maar de stemming uitstellen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181951116
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Waar de fuck is dit nou weer een reactie op?
Zullen wel weer hallucinerende paddestoelen in het avondeten hebben gezeten.

Politico heeft overigens nog wel een aardige serie artikelen over Medicare:
https://www.politico.com/agenda/future-of-medicare
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181951136
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het ligt er aan wat Trump gaat roepen.

Sommige economen zijn alweer op de 'volgende economische crisis' tour.

Reality check, als we nog een crisis van het formaat 2008 krijgen kun je de helft van de wereld afschrijven. Oekraine, Venezuela, Egypte, Syrie, Turkije en ga zo maar door. Allemaal door het putje. Je krijgt dan taferelen, zoals in Basra Irak. Dat wil zeggen, eerst gaat het Iraanse consulaat in de hens, dan de ambtswoning van de plaatselijke gouverneur en vervolgens mag het Amerikaanse consultaat er aan geloven.

Met de huidige (geo)politieke spanningen krijg je burgeroorlogen, oorlogen en humanitaire rampen. Het is dan letterlijk ieder voor zich.

Vandaar dat de economie nog zeker een jaar of 10 flink moeten blijven doorgroeien met hooguit over 3 a 5 jaar een klein structureel dipje. Trump nu in de wielen rijden en de wereldeconomie op het spel zetten is echt de meest belachelijke zet die ik de Democraten de afgelopen 2 jaar heb zien maken, maar ze lijken daar daadwerkelijk op aan te sturen.
Zelden zo'n incoherent betoog met zulke ridicule gevolgtrekkingen gezien. :')
pi_181951205
Ik denk dat de confirmatie gewoon doorgaat. Maar van tevoren hadden Republikeinen gehoopt dat het ze ook politieke winst zou gaan opleveren. Als je ziet hoe Kavenaugh nu scoort in de peilingen en hoe nu vrouwen als Collins en Murkowski voor het blok worden gezet, kun je wel stellen dat dat verleden tijd is. Kavenaugh gaat er komen maar het gaat de Republikeinen wel pijn doen. Amerikaanse vrouwen zijn al boos en fired up, daar komt dit ook nog eens bij.
pi_181951282
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:27 schreef OMG het volgende:

[..]

Laat ze dan voorlopig maar de stemming uitstellen.
Euhm nee?
pi_181951294
Ik zag trouwens dat deze maand de nieuwe film van Michael Moore uitkomt, Fahrenheit 11/9, een soort van opvolger van Fahrenheit 9/11 maar dan over de huidige idiot in chief.
pi_181951308
drmistercody twitterde op zaterdag 15-09-2018 om 05:29:11 Manafort docs reveal he got Ben Shapiro to write propaganda for Breitbart in 2012 to help his Putin-linked interests in Ukraine. Ha. Ah ha ha ha. Ah hahahahahahahaha. https://t.co/XU28JGa4JJ reageer retweet
How deep does the rabbit hole go?
pi_181951701
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euhm nee?
Waarom niet? Dit hele benoemingscircus is 1 grote farce. Zeker als je ziet wie het opdienen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181953172
Graham vindt in ieder geval dat er een hearing moet komen, wat op z'n minst frappant te noemen is:

pi_181953265
cbudoffbrown twitterde op zondag 16-09-2018 om 21:23:18 A lawyer close to the White House said the nomination will not be withdrawn. “No way, not even a hint of it. If anything, it’s the opposite. If somebody can be brought down by accusations like this, then you, me, every man certainly should be worried.” https://t.co/aAbYbNVgNj reageer retweet
Senator Kennedy(R) zegt dat de vote door gaat en de hearings een 'Intergalatic freak show' zijn.
pi_181953314
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou lekker veel bewijs man :') She says he says. Je kan je therapeut wel meer vertellen.
Voor een christen vind ik je weinig liefdevol en christelijk.
pi_181953359
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:30 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Voor een christen vind ik je weinig liefdevol en christelijk.
Voor fundamentalisten gaat het dan ook niet voor de overkoepelende boodschap van een geloof, die je door de lijntjes door moet lezen. Daar zijn het fundamentalisten voor.
pi_181953469
quote:
China may reject new trade talks if more tariffs imposed: WSJ

The Chinese government may decline to participate in proposed trade talks with the United States later this month if the Trump administration moves forward with additional tariffs on imported Chinese goods, the Wall Street Journal reported on Sunday, citing Chinese officials.

The U.S. had proposed the talks, but at the same time moved forward with planning additional tariffs on some $200 billion of Chinese products, the Journal reported.

The report quoted one senior Chinese official saying the country would not negotiate “with a gun pointed to its head.”

Other officials who advise the country’s leaders are suggesting China impose limits on the sale of parts and supplies needed by U.S. businesses, using “export restraints” to threaten their supply chains.

Fresh trade talks had been proposed by Treasury Secretary Steven Mnuchin to begin around Sept. 20.

Though China had begun discussing plans to attend, but began rethinking whether to attend because of the possibility new tariffs may be announced this week.
https://www.reuters.com/a(...)ed-wsj-idUSKCN1LW0NS
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 16 september 2018 @ 23:45:13 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181953479
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 21:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou lekker veel bewijs man :') She says he says. Je kan je therapeut wel meer vertellen.
Welke reden had ze om te liegen in 2012? Volgens mij had ze daar geen belang bij.

Kavanaugh zal wel belang hebben bij liegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181953553

Avenatti: "Do you watch PORN!"
Tucker: "I'm into humilation porn. I watched you on CNN"

Hahahahahaha :7 8-) _O- _O- _O-

Tucker 4 Pres :7
  zondag 16 september 2018 @ 23:50:47 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181953558
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:30 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Voor een christen vind ik je weinig liefdevol en christelijk.
Ik vind hem juist een prima prototype.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 17 september 2018 @ 00:21:36 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181954211
NEWS: Sen. Jeff Flake (R-Ariz.) tells me in an intv he that doesn’t think the Judiciary Cmte should move ahead with its Thursday vote on Kavanaugh until they hear more from Christine Blasey Ford. “For me, we can’t vote until we hear more.”

https://mobile.twitter.com/WaPoSean/status/1041449153841254401
pi_181954225
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
NEWS: Sen. Jeff Flake (R-Ariz.) tells me in an intv he that doesn’t think the Judiciary Cmte should move ahead with its Thursday vote on Kavanaugh until they hear more from Christine Blasey Ford. “For me, we can’t vote until we hear more.”

https://mobile.twitter.com/WaPoSean/status/1041449153841254401
Met Graham erbij is dat dus twee. Er komt dus eerst een hearing.
  maandag 17 september 2018 @ 00:23:34 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181954246
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 00:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met Graham erbij is dat dus twee. Er komt dus eerst een hearing.
Idd, ziet er wel naar uit.
pi_181954285
Wel frappant dat uitgerekend Flake er eerder bij is dan Collins & Murkowski. :')
  maandag 17 september 2018 @ 00:29:40 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181954390
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:25 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel frappant dat uitgerekend Flake er eerder bij is dan Collins & Murkowski. :')
Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken dat Flake, Graham en Kennedy in de Senate Judiciary Committee zitten en Collins en Murkowski niet.
pi_181954487
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken dat Flake, Graham en Kennedy in de Senate Judiciary Committee zitten en Collins en Murkowski niet.
Dat betekent niet dat ze zich niet moeten uitspreken over een zaak als deze, niet? Aangezien het uiteindelijk van hun stem afhangt.
pi_181954577
Lisa Page gaf toe. De FBI had voor de aanstelling van Mueller geen bewijs voor de zogenaamde Russian collusion. Comey heeft ook verklaard dat hij tijdens zijn tijd als FBI director geen bewijs had of had gezien. Strzok wilde zelfs niet meedoen, omdat hij bang was dat er 'te weinig zou zijn' om een zaak mee te kunnen beginnen.

http://thehill.com/hilltv/rising/406881-lisa-page-bombshell-fbi-couldnt-prove-trump-russia-collusion-before-mueller

Kortom, de Witchhunt valt langzaam uit elkaar.
  maandag 17 september 2018 @ 00:43:41 #233
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181954692
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 00:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat ze zich niet moeten uitspreken over een zaak als deze, niet? Aangezien het uiteindelijk van hun stem afhangt.
Dat zal vast wel mogen, maar ze gaan er formeel niet over of deze mevrouw eerst nog gehoord gaat worden.
  maandag 17 september 2018 @ 00:46:36 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181954740
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:38 schreef Nintex het volgende:
Lisa Page gaf toe. De FBI had voor de aanstelling van Mueller geen bewijs voor de zogenaamde Russian collusion. Comey heeft ook verklaard dat hij tijdens zijn tijd als FBI director geen bewijs had of had gezien. Strzok wilde zelfs niet meedoen, omdat hij bang was dat er 'te weinig zou zijn' om een zaak mee te kunnen beginnen.

http://thehill.com/hilltv/rising/406881-lisa-page-bombshell-fbi-couldnt-prove-trump-russia-collusion-before-mueller

Kortom, de Witchhunt valt langzaam uit elkaar.
Opiniestuk van John Solomon, geen nieuws. Die man is onbetrouwbaar. Stofte bijvoorbeeld een tijd geleden de Uranium one onzin af, wat aardig wat Trumpers best wat nieuwscycles heeft bezig gehouden.
pi_181954790
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welke reden had ze om te liegen in 2012? Volgens mij had ze daar geen belang bij.

Kavanaugh zal wel belang hebben bij liegen.

Bewijs het. Niemand gaat dat soort standaard gebruiken als bewijs.
pi_181954802
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:30 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Voor een christen vind ik je weinig liefdevol en christelijk.
Liefdevol staat volledig los dat het nog steeds op feiten en bewijs moet zijn gebaseerd.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2018 00:50:11 ]
pi_181954948
vigen98 vindt het dus wel prima om de liefdevolle aanrander eerst in een levenslange positie te helpen en daarna pas onderzoek te doen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181955004
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 00:58 schreef OMG het volgende:
vigen98 vindt het dus wel prima om de liefdevolle aanrander eerst in een levenslange positie te helpen en daarna pas onderzoek te doen?
Het is nog maar een beschukdiging, hè. Voordat je in dat soort termen gaat spreken.
pi_181955014
Brett Kavanaugh’s High School Friend Isn’t Helping the Nominee’s Case

The alleged witness in the Kavanaugh case wrote a memoir about his own schoolboy days as black-out drunk

quote:
[..]

In his 2005 book, God and Man at Georgetown Prep, which is now out of print, Judge apparently paints the school as overrun with gay priests who promote a form of liberalism that wrecks Catholic education. He also describes an institution where alcoholism was rampant, a theme he detailed in his 1997 addiction memoir, Wasted: Tales of a Gen X Drunk.

That book chronicles Judge’s time as a teenage alcoholic. Like many works of the genre, it devotes a lot of ink to the kinds of debauchery that leads to AA and recovery. While there’s nothing in the book that resembles the incident reportedly described in the private letter given to the FBI, Judge says his own black-out drinking while he and Kavanaugh were Georgetown Prep students “reached the point where once I had the first beer, I found it impossible to stop until I was completely annihilated.”

He describes, for instance, what happened after a night of heavy drinking with friends at a Georgetown bar. “The next thing I knew, I was lying on a bathroom floor. I was curled up in the fetal position with saliva running out of the side of my mouth,” Judge writes, explaining that he had inexplicably woken up inside a nearby Four Seasons Hotel. He writes that he called his mom for help getting home. “I must have come over here and passed out,” he tells her.

The amount of drinking Judge describes himself undertaking might suggest that his memory of those days may not be entirely reliable.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181955027
Do not feed the trolls. Kavanaugh hearing is belangrijk nieuws, ze proberen het weer eens van de laatste pagina te flooden met slowchat stupid replys. Qoute die gast niet hij word per reply betaald...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')