Uhu. Ivm koffie drinken en uit het raam turen is het zeker hard werken. Moest de dagen erna ook flink bijkomenquote:Op donderdag 13 september 2018 19:45 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Ohwja, ik zie er verwarring inderdaad. Helemaal geen uitje, keihard werken.
Vaak ruzies?quote:Op donderdag 13 september 2018 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Redelijke verzameling tokkies altijd in walibi.
Romano is beter inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Zon manbun als in de OP vind ik wel wat eigenlijk.
hoe was hetquote:Op donderdag 13 september 2018 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ken een echtpaar wat swingers zijn. Keer uitgenodigt om mee te doen...
Erotische verhalen is een ander topic.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ken een echtpaar wat swingers zijn. Keer uitgenodigt om mee te doen...
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Erotische verhalen is een ander topic.
Nja vind ze er niet zo appetijtelijk er uitzien dus heb bedankt.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:51 schreef MCH het volgende:
[..]
niet zo'n vooruitstrevend persoon dus...
Machtsmisbruik en dan verwijt Dino me slecht modschapquote:
De achterdeur?quote:Op donderdag 13 september 2018 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het commentaar, fb is een deurtje verder (we nemen het mee naar achteren)
Afrijst? Really.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Als jij nou eens afrijst naar Zeeuws-Vlaanderen dan kan jij haar veranderen
Nu heb ik zin om chinees te etenquote:Op donderdag 13 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een voorkeur voor dominante vrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Machtsmisbruik en dan verwijt Dino me slecht modschap.
denk dat samzz best een dominatrix isquote:Op donderdag 13 september 2018 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een voorkeur voor dominante vrouwen.
quote:Op donderdag 13 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Afreizen was het niet iig.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:57 schreef MCH het volgende:
heb dus laatst een nieuw woord geleerd
quote:Op donderdag 13 september 2018 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het commentaar, fb is een deurtje verder (we nemen het mee naar achteren)
Ik hoorde van een collega dat sommige dingen in het park ook nog entree kosten. Zo'n spookhuis bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K zie nu dat tickets rond de 40 euro zijn.
armoequote:Op donderdag 13 september 2018 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat sommige dingen in het park ook nog entree kosten. Zo'n spookhuis bijvoorbeeld.
Ja, koop je zo'n ticket van 40 of 50 euro, moet je ook nog eens 3/4/5 euro entree betalen voor zo'n spookhuisquote:
Klopt. Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat sommige dingen in het park ook nog entree kosten. Zo'n spookhuis bijvoorbeeld.
Ja zie het nu op de site staan. Wel beetje een afknapperquote:Op donderdag 13 september 2018 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou ter plekke dood neervallen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel te eng van mij allemaal. Dan slaap ik 2 nachten niet.
misschien wil vinnie op date en dat hij dan die spookhuizen trakteert?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zie het nu op de site staan. Wel beetje een afknapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |