Nee hoor, die ligt op de plek waar de track limits eindigen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoezo? Beoordeel het alsof naast de baan een afgrond is. Daar rijd je niet. Dat doen ze nu met die gele lijn ook, zodra je daar op komt is het straf. Alleen ligt die gele lijn ergens in
Als ik dat doe dan blijft het sowieso droogquote:Op zaterdag 15 september 2018 14:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)en-in-singapore.html
Pak de plu er maar bij!
Waar je al met wielen naast de baan zit. Eigenlijk zeggen ze dus: "De witte lijn van de baan ligt tegen de gele lijn aan, en als je erovereen gaat is het fout."quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, die ligt op de plek waar de track limits eindigen.
Nee, dat zit je dus pas bij de gele lijn. Het is echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar je al met wielen naast de baan zit
Dan nog, onvolwassen zoals altijd.quote:Op zaterdag 15 september 2018 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
Max: "Dat ding achterin doet niet wat het moet doen"
Die kan Renault in zijn zak steken
Zelfs al zou de motor alleen verantwoordelijk zijn voor de volle seconde, dan nog is het chassis onvoldoende. Zij hebben geen fabrieksmotor, maar ze hebben wel Newey en de kortste wielbasis, ze zouden hier het beste chassis moeten hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil zit echt niet in het chassis, vermogen speelt hier minder een rol maar verschil is momenteel ook gewoon enorm..
Ik mis de tijd dat er gewoon grind naast de baan lag. Dan heb je al dat gezeur niet. Het blijven coureurs: leg je er asfalt neer, dan zullen ze het gebruiken ook. En dan heb je dit soort kunstgrepen nodig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat zit je dus pas bij de gele lijn. Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Ok.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat er gewoon grind naast de baan lag.
Of een muur zoals in Monaco, dat mag ookquote:
Denk dat ze het al weer opgegeven hebben voor dit jaar. Max zijn gejammer wordt inmiddels wel wat vermoeiend.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zelfs al zou de motor alleen verantwoordelijk zijn voor de volle seconde, dan nog is het chassis onvoldoende. Zij hebben geen fabrieksmotor, maar ze hebben wel Newey en de kortste wielbasis, ze zouden hier het beste chassis moeten hebben.
Maar waar Mercedes en Ferrari ook het chassis goed doorontwikkelen, zijn ze bij RBR vooral druk met het schelden op Renault.
Het is dan ook een kuttijd. Anders had ik mooi na de kwali direct naar de Vuelta kunnen gaan voor de hele etappe. Nu moet ik daar een deel van missen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd voor het geklaag over dat uur.
Ik moet godverdomme de kwalificatie missen nu
wel met je eens ja, dat gezeik maakt je toch niet snellerquote:Op zaterdag 15 september 2018 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denk dat ze het al weer opgegeven hebben voor dit jaar. Max zijn gejammer wordt inmiddels wel wat vermoeiend.
Je wil zo lang mogelijk in het donker, en een q duurt korter dan een race.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:32 schreef mikieu het volgende:
Waarom is het eigenlijk 15:00? En morgen dan wel weer 14:10. Vorig jaar zat dat uur verschil er ook al in.
Anders wordt het daar zo laat. Race duurt ~2 uur en is nu dus van 20:10 - 22:10.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:32 schreef mikieu het volgende:
Waarom is het eigenlijk 15:00? En morgen dan wel weer 14:10. Vorig jaar zat dat uur verschil er ook al in.
Ze ontkennen zelf iig dat ze gestopt zijn met ontwikkelen voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denk dat ze het al weer opgegeven hebben voor dit jaar. Max zijn gejammer wordt inmiddels wel wat vermoeiend.
Dat laatste is nergens op gebaseerd. dat wat je in de media voorbij ziet komen zegt niets over wat er achter de schermen echt gebeurd. Ze zitten in het ontwerpteam en fabriek echt niet de hele dag aan de koffietafel over Renault te zeuren.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zelfs al zou de motor alleen verantwoordelijk zijn voor de volle seconde, dan nog is het chassis onvoldoende. Zij hebben geen fabrieksmotor, maar ze hebben wel Newey en de kortste wielbasis, ze zouden hier het beste chassis moeten hebben.
Maar waar Mercedes en Ferrari ook het chassis goed doorontwikkelen, zijn ze bij RBR vooral druk met het schelden op Renault.
Daar gaan ze bij Renault niet harder van lopen, en bij RBR ook niet. De Honda ziet er voor volgend jaar goed uit, maar ook qua mentaliteit moet er wat veranderen om een topteam te worden.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denk dat ze het al weer opgegeven hebben voor dit jaar. Max zijn gejammer wordt inmiddels wel wat vermoeiend.
Waar (of wie) doel je op?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaan ze bij Renault niet harder van lopen, en bij RBR ook niet. De Honda ziet er voor volgend jaar goed uit, maar ook qua mentaliteit moet er wat veranderen om een topteam te worden.
Eensquote:Op zaterdag 15 september 2018 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaan ze bij Renault niet harder van lopen, en bij RBR ook niet. De Honda ziet er voor volgend jaar goed uit, maar ook qua mentaliteit moet er wat veranderen om een topteam te worden.
Het is veel minder extreem, maar het lijkt teveel op McLaren vorig seizoen. Daar zag je ook dat hun idee dat het allemaal aan de motor lag verbloemde dat ze zelf nogal wat lieten liggen. Ook het idee dat je er niks aan kunt doen ligt dicht tegen opgeven aan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste is nergens op gebaseerd. dat wat je in de media voorbij ziet komen zegt niets over wat er achter de schermen echt gebeurd. Ze zitten in het ontwerpteam en fabriek echt niet de hele dag aan de koffietafel over Renault te zeuren.
Denk overigens dat ze nog steeds het beste chassis hebben, maar Ferrari en Mercedes zitten er wel dichter bij dan vorig seizoen.
Precies, RBR wil feedback, Max geeft die.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:53 schreef Smacked_Actor het volgende:
Wat een gelul over Max zn uitspraken. Het is toch de realiteit? Die motor is gewoon niet goed genoeg en heeft daarnaast iedere race wel een probleem. Dat hij zich daarover laat horen op de boordradio tijdens een sessie is niet meer dan logisch, dat is namelijk het moment dat hij er last van heeft. Bovendien vraagt het team ook om feedback... Alsof hij alleen maar voor ons over de radio blaat...
Het hele team. Daar is Verstappen ook onderdeel van maar het lijkt me dat Horner de toon zet en moet zetten. Verstappen zou zich niet zo uitlaten als de houding bij het team beter was.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:46 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Waar (of wie) doel je op?
Onzin.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is veel minder extreem, maar het lijkt teveel op McLaren vorig seizoen. Daar zag je ook dat hun idee dat het allemaal aan de motor lag verbloemde dat ze zelf nogal wat lieten liggen. Ook het idee dat je er niks aan kunt doen ligt dicht tegen opgeven aan.
Daarnaast lijkt me duidelijk dat als je RBR aan het begin van het seizoen had gevraagd hoe ver ze achter zouden liggen in Singapore als ze dan 70 pk (hoge inschatting) minder hebben, ze niet meer dan een seconde in gedachten zouden hebben.
Als de Honda op gratis PR liep zou Gasly nu al kampioen zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:03 schreef Monolith het volgende:
Verhalen over Honda klinken vooralsnog wel positief. Benieuwd of volgend jaar toch onverwacht competitief gaat zijn voor RB.
Is dat echt of CGI?quote:
Ik vond Singapore eigenlijk best tof met Little India, Chinatown en alle foodcourtsquote:Op zaterdag 15 september 2018 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de rest is dat Singapore maar deprimerend imho. Een zielloze stad met een heel dun laagje chroom
Ik heb het niet over PR, maar over de wijze waarop de samenwerking met RB wordt aangevlogen. Zegt nog niets, maar zo'n verstoorde relatie als met Renault werkt natuurlijk ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als de Honda op gratis PR liep zou Gasly nu al kampioen zijn dit jaar.
niks aan de hand, maar lekker is het nietquote:
de Williams van Sirotkin ging er ook flink inquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de Williams van Sirotkin ging er ook flink in
Dat is ook precies de plek waar hij hoort qua prestaties ..quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Stoffel alleen beter dan de pay drivers van Williams.
Juist het power probleem is te groot aan het worden. Daar heb je namelijk over de hele baan last van, minder vermogen. Met een goed chassis kan je dat alleen in de moeilijkere bochten opvangen. Dat is niet genoeg. Bovendien lukt het Renault al jaren niet om de boel de op de rit te krijgen, en is RBR niet het enige team geweest dat er last van heeft. Neem Mclaren nu, die komen ook gewoon vermogen tekort. Het is dat Alonso er rijd, zodat ze een coureur van de buitencategorie hebben, dat ze zoveel punten hebben, in combinatie met de Force India problemen, dat Williams 2 paydrivers heeft en TR een rijdende testbank is dit jaar, met ook maar 1 goede coureur. Mclaren heeft dik problemen met Renault. De enige 2 teams die eigenlijk partij bieden naar gelang wat ze kunnen op dit moment zijn Sauber en Haas. En Honda heeft dit jaar 7 mijls laarzen stappen gezet, toen ze niet meer aan de eisen van Mclaren hoefden te voldoen, en hun eigen weg konden volgen. Ze zijn er nog niet, maar qua power zijn ze in mijn ogen gewoon verder dan Renault. Dat kan je ook zien aan de speedtraps, dat ding loopt gewoon harder.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Onzin.
McLaren scoort al jaren niet, RB daarentegen doet het -ondanks de technische problemen- nog steeds naar behoren met een stevige 3e plek in constructeurs kampioenschap, ook dit seizoen hebben ze een aantal GP's gewonnen. Heeft McLaren in de afgelopen jaren GP's gewonnen?
RB weet tot nu toe nog veel van het vermogensgebrek op te vangen met hun chassis, maar je ziet dat ze hier hun grenzen bereiken. DAT is het probleem.
Inderdaad best dramatisch....quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:21 schreef Mano_ het volgende:
Williams 1,5 seconde achter de langzaamste
Onwaar.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
maar qua power zijn ze in mijn ogen gewoon verder dan Renault. Dat kan je ook zien aan de speedtraps, dat ding loopt gewoon harder.
Ontzettend slecht die gastquote:Op zaterdag 15 september 2018 15:22 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is ook precies de plek waar hij hoort qua prestaties ..
Ging het om de vraag of RBR de laatste jaren beter presteerde dan McLaren? Nee he, dacht niet. Lul dan ook niet zo dom.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:58 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Onzin.
McLaren scoort al jaren niet, RB daarentegen doet het -ondanks de technische problemen- nog steeds naar behoren met een stevige 3e plek in constructeurs kampioenschap, ook dit seizoen hebben ze een aantal GP's gewonnen. Heeft McLaren in de afgelopen jaren GP's gewonnen?
Als ze gewoon goed doorontwikkeld hadden dan zou hier hun korte wielbasis veel rake chassis veruit het sterkst moeten zijn. Als dat zo is dan zit je er bij lange na geen seconde achter.quote:RB weet tot nu toe nog veel van het vermogensgebrek op te vangen met hun chassis, maar je ziet dat ze hier hun grenzen bereiken. DAT is het probleem.
Dan heb jij monza niet gekeken. TR tegen Mclaren, MClaren had DRS en hij kon er gewoon niet bij. En Hartley reed op veel oudere banden ook nog eens.quote:
Kijk even naar de Renault auto's.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan heb jij monza niet gekeken. TR tegen Mclaren, MClaren had DRS en hij kon er gewoon niet bij. En Hartley reed op veel oudere banden ook nog eens.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton volgens mij op hypers
Die Renault motor heeft gewoon veel te weinig power. Ze zijn ten opzichte van Ferrari en Mercedes achteruit aan het gaan in plaats van dichter bij komen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ging het om de vraag of RBR de laatste jaren beter presteerde dan McLaren? Nee he, dacht niet. Lul dan ook niet zo dom.
[..]
Als ze gewoon goed doorontwikkeld hadden dan zou hier hun korte wielbasis veel rake chassis veruit het sterkst moeten zijn. Als dat zo is dan zit je er bij lange na geen seconde achter.
Partymodequote:Op zaterdag 15 september 2018 15:32 schreef Maver24 het volgende:
Waar haalt Hamilton die ronde vandaan. Heel het weekend by far nog niet zo snel geweest
Ik kijk Ziggo, gratis kijken dit weekend :-)quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:32 schreef iloveshitcoins het volgende:
mn beeld loopt dus 20 sec achter op jullie
Tricks.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:32 schreef Maver24 het volgende:
Waar haalt Hamilton die ronde vandaan. Heel het weekend by far nog niet zo snel geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |