Hij zit op gelijkwaardig niveau met Horner qua subtiele shitstirring.quote:
Ik vrees gewoon P5 en P6.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
Tenzij ze nog verbeteringen vinden voor Q gaan de tweede en helemaal de eerste startrij erg moeilijk worden.
Ze gaan toch naar een ander, dus het maakt nu toch niet meer uitquote:Op zaterdag 15 september 2018 13:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij zit op gelijkwaardig niveau met Horner qua subtiele shitstirring.
Ja, als iemand me dat een keer kan uitleggen..quote:Op zaterdag 15 september 2018 12:59 schreef Tinos85 het volgende:
Ja dan had je eerder naar buiten moeten gaan voor meer rondjes zodat je andere afstellingen kon doen.
Sorry dat ik op je pik ging staan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 12:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Flikker ff op zeg. Singapore is het walhalla om te werken en te leven. 13% inkomstenbelasting. OK, een auto bezitten is ff een ander verhaal maar voor de rest heaven on earth
als expat heb je daar weinig last vanquote:Op zaterdag 15 september 2018 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Sorry dat ik op je pik ging staan.
Prima dat jij er geen problemen mee hebt te leven in een vermomde dictatuur met moderne slavernij. Jij liever dan ik.
Ze zullen wel weer Renault de schuld geven, maar als je op dit circuit een seconde moet toegeven dan lijkt me niet dat het chassis goed doorontwikkeld is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 12:59 schreef Mothzor het volgende:
De RedBull glijden inderdaad behoorlijk. Max maakte behoorlijk foutje in bocht 1 en had veel verkeer. Maar zie ze toch niet binnen 1 sec komen van Ferrari
Verschil zit echt niet in het chassis, vermogen speelt hier minder een rol maar verschil is momenteel ook gewoon enorm..quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer Renault de schuld geven, maar als je op dit circuit een seconde moet toegeven dan lijkt me niet dat het chassis goed doorontwikkeld is.
Ze zijn meer dan een seconde sneller dan de auto's van die stokbroden zelf. Chassis is niks mis meequote:Op zaterdag 15 september 2018 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zullen wel weer Renault de schuld geven, maar als je op dit circuit een seconde moet toegeven dan lijkt me niet dat het chassis goed doorontwikkeld is.
Dat is nogal kort door de bocht, de Renaults zelf gaan minder vaak kapot.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze zijn meer dan een seconde sneller dan de auto's van die stokbroden zelf. Chassis is niks mis mee
Grosjean.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er crashen tijdens de kwali?
Stroll duh..quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat er crashen tijdens de kwali?
Ocon gaat duidelijk richting Haas zo te zienquote:
Verplaats dan gewoon de muur.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:44 schreef CrashO het volgende:
De nieuwe track limit lijn in T7 trouwens.
[ afbeelding ]
Als ze die gele streep aantikken tijdens Q is hun ronde ongeldig.
Probeer je hier nou te beweren dat renault met teruggeschroefde motoren rijdt terwijl redbull een andere mapping heeft?..quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is nogal kort door de bocht, de Renaults zelf gaan minder vaak kapot.
Echt hè...quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verplaats dan gewoon de muur.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verplaats dan gewoon de muur.
Nee, ik probeer te beweren dat Ocon eigenlijk een moslim is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te beweren dat renault met teruggeschroefde motoren rijdt terwijl redbull een andere mapping heeft?..
Altijd dit geouwehoer met track limits. FIA moet gewoon consequent zijn, dat zijn ze momenteel niet.quote:
Dat is onmogelijk op zoveel verschillende banen. Dit lijkt me juist een van de betere oplossingen, een hele grote duidelijk limiet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Altijd dit geouwehoer met track limits. FIA moet gewoon consequent zijn
het is een manier om de track limits beter af te dwingen dan een kunstmatige lijnquote:
Welke banen? Parabolica op Monza lag jarenlang grind. Laatste 2 bochten in Oostenrijk ook, zelfde met Eau Rouge en Radillon, Pouhon en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk op zoveel verschillende banen. Dit lijkt me juist een van de betere oplossingen, een hele grote duidelijk limiet.
Dat is niet waar, die muur verplaatsen is veel meer moeite en ook nog eens minder veilig. En de lijn is dus niet kunstmatig, die ligt er duidelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een manier om de track limits beter af te dwingen dan een kunstmatige lijn
Ok, maar dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.quote:Op zaterdag 15 september 2018 13:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke banen? Parabolica op Monza lag jarenlang grind. Laatste 2 bochten in Oostenrijk ook, zelfde met Eau Rouge en Radillon, Pouhon en ga zo maar door.
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, die muur verplaatsen is veel meer moeite en ook nog eens minder veilig. En de lijn is dus niet kunstmatig, die ligt er duidelijk.
Wat was de vraag dan?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, maar dat is totaal geen antwoord op wat ik zei.
Nee, want als je over de track limit gaat nemen ze je tijd af. Dus heb je er niets aan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.
De coureur die het verst over de curbstone kan en gaat heeft voordeel. Track limit is track limit, niet 3 meter naast de baan.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, want als je over de track limit gaat nemen ze je tijd af. Dus heb je er niets aan.
Tja... deze zin is volstrekt tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Track limit is track limit, niet 3 meter naast de baan.
Dat is toch sowieso het spelletje?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar ga je nu te wijdt dan nemen ze je tijd af. De coureur die het verst over de 'track limit' durft en kan heeft daar voordeel bij.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zorgt ook voor ambiguïteit. Dit is een hele duidelijke grote gele streep.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:10 schreef Zorro het volgende:
Wat een flauwekul zeg. Er is toch een baan? Begrensd door witte lijnen? Laat ze daar dan tussen blijven.
Hoezo? Beoordeel het alsof naast de baan een afgrond is. Daar rijd je niet. Dat doen ze nu met die gele lijn ook, zodra je daar op komt is het straf. Alleen ligt die gele lijn ergens in niemandsland. Nogmaals, waar is die baan dan eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zorgt ook voor ambiguïteit. Dit is een hele duidelijke grote gele streep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |