quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Em31 het volgende:
Ik wil die eerste staging met een ander nummer
Ja maar allemaal vrienden appen erover dus weet ik al de mol is en ik wil het zien livequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Gewoon later terug kijken, doe ik ook. En anders, sterkte daar.
Vanavond wordt de mol al bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja maar allemaal vrienden appen erover dus weet ik al de mol is en ik wil het zien live
Ja toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Vanavond wordt de mol al bekend gemaakt?
Wordt 'm denk ik welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh god nee geen nummers over klimaatverandering. Straks hijsen ze die klimaatheidi met die vlechten nog het podium op. Klimaatdiscussie prima en nodig, maar laten ze nou eens opbokken met dat soort zooi op het ESF.
(Ik kan niet kijken maar las even mee of er al iets bekend was)
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:54 schreef Greys het volgende:
Even voor de Kreview, ik kon niet kijken maar dit is de goede live toch?
Finale zal nog wel lukken.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:14 schreef TheVulture het volgende:
Dit zou wel eens een grote flop kunnen worden
twitter:NorthernWhinger twitterde op zondag 03-03-2019 om 12:27:10"Thank you, Ireland! Good luck with Brexit!"😂 https://t.co/FNhSsbdDmt reageer retweet
Makkelijke.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Guanabana het volgende:
Saai. Weet niet of deze in een moeilijke of makkelijke semi zit, maar komt daar misschien niet eens doorheen.
In een Drum n Bass versie zou het denk ik best te pruimen zijn. Daardoor zou het net even wat meer worden dan het vlees noch vis nummer wat het nu is.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
Nu heb je met Darude de smet dat zijn Sandstorm natuurlijk overbekend is en elke productie altijd vergeleken gaat worden met dit nummer. En dit nummer is dat zeker niet, maar ik moet zeggen, als iemand hier een Drum n Bass remix van zou maken, dan kan ik me prima voorstellen dat ik dit op de xtc zou waarderen.
Hele matige zanger, en een ontzettend gedateerde 90s houseplaat. Nee, dit wordt hem niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Snap niet dat iedereen hier zo negatief over is. Ik vind het een fijne plaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |