Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef blackswangreen het volgende:
Ik hoop dat Jan Smit meeluistert, met z'n 'stuur maar een dj'. Dikke kans dat wij dan ook met dit soort vergane glorie aan komen zetten. Darude gaat de finale niet halen, tenzij allemaal nerds die televote gaan trollen.
Dit gaat gebeuren. Zijn al diverse oproepen voorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef blackswangreen het volgende:
Ik hoop dat Jan Smit meeluistert, met z'n 'stuur maar een dj'. Dikke kans dat wij dan ook met dit soort vergane glorie aan komen zetten. Darude gaat de finale niet halen, tenzij allemaal nerds die televote gaan trollen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit gaat gebeuren. Zijn al diverse oproepen voor
Het hoort er tegenwoordig ook wel een beetje bij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Internet culture is soms leuk, soms ook dodelijk vermoeiend.
2 unlimited sturen. Hatseflats.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het hoort er tegenwoordig ook wel een beetje bij.
In principe zou je het voor Nederland ook zo kunnen realiseren
Dat moet ik nog maar zien hoor. Darude is niet de nieuwe Lordi die een liedje en een act stuurde die veel televoters ook oprecht leuk vonden. Een matig liedje gaat toch niet meteen de televoters van Portugal tot Armenië enthousiast maken om hun beltegoed er doorheen te slingeren, om maar zwijgen over de jury score.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het hoort er tegenwoordig ook wel een beetje bij.
In principe zou je het voor Nederland ook zo kunnen realiseren
Ik weet niet of je bekend bent met de Sandstorm-meme? Mensen gaan niet stemmen op Darude vanwege het nummer, maar vanwege z'n naam.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien hoor. Darude is niet de nieuwe Lordi die een liedje en een act stuurde die veel televoters ook oprecht leuk vonden. Een matig liedje gaat toch niet meteen de televoters van Portugal tot Armenië enthousiast maken om hun beltegoed er doorheen te slingeren, om maar zwijgen over de jury score.
Voorlopig vind ik het iets wat net wel of net niet zal kwalificeren, misschien dat wat televotingpunten dan de doorslag geven, maar in een eventuele finale geen Top 15.
Dat moet ik dus nog maar zien. Dat mensen leukigheid op internet omzetten in geld uitgeven om te stemmen op een flutnummer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent met de Sandstorm-meme? Mensen gaan niet stemmen op Darude vanwege het nummer, maar vanwege z'n naam.
Klopt, net als vorig jaar bij Saara Aalto. Hier heb je een de beelden: https://www.instagram.com/p/BueYxCQh6zD/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:49 schreef Greys het volgende:
Ik las ergens dat het publiek kennelijk ook zal kunnen zien hoe het er bij de 3 nummers ongeveer uit gaat zien op het podium en dat ze aan de hand daarvan ook kunnen kiezen oid? Even terugzoeken straks.
Ik heb weer een verjaardagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:18 schreef grazz het volgende:
Maar we gaan vanavond wel kijkon toch?Begint om 19:00 uur las ik.
quote:
Wel mooie stagings, wel heel eurovisiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt, net als vorig jaar bij Saara Aalto. Hier heb je een de beelden: https://www.instagram.com/p/BueYxCQh6zD/
Verschrikkelijk vind ik dat , die drukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Oh dat is echt een no go bij m’n schoonouders. Mijn schoonzus zei laatst dat ze ALTIJD op de verjaardag van haar ouders zou komen, ook al was ze halfdood en moest ze kruipen![]()
Ik voel helemáál geen druk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~The present is all there is~
Ja ze proberen er wel wat van te maken zo te zien. Vooral die eerste spreekt me het meest aan. Ik had eigenlijk gehoopt dat Darude in full costume als Superman zou rondvliegen. Gewoon all the way gaan met dat lied.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel mooie stagings, wel heel eurovisie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |