Want laminaat? faxie.gifquote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Voorheen matchte gordijn en tapijt ook niet hoor.
sommigen mikken gewoon dat hele tapijt wegquote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Voorheen matchte gordijn en tapijt ook niet hoor.
Toedelsquote:Op woensdag 12 september 2018 16:37 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed. Ik ben er weg van. Beetje Pokémon en dan naar koffiemeneer. Doei peoples!
quote:Op woensdag 12 september 2018 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Mijn nieuwe levensdoel:
[ afbeelding ]
Jij bent blond natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 72 kamelen waard. Vind ik best veel.
Kechquote:Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 72 kamelen waard. Vind ik best veel.
Vrije tijd is toch overrated.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen de kinderen en thuiswerken, komt mijn chef met een vergeten afspraak met ons belangrijkste account. Morgen! En vanavond nog ff een management rapportage in elkaar ploffen.
Die eckte loonslaafleefquote:Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen de kinderen en thuiswerken, komt mijn chef met een vergeten afspraak met ons belangrijkste account. Morgen! En vanavond nog ff een management rapportage in elkaar ploffen.
Er is daar ook altijd wat te beleven hč?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ecycled-plastic.html
Dacht al.. Waar fiets ik toch overheen vanochtend op weg naar werk. Maar dat was dus gerecycled plastic fietspad
Nee, binnenkort he.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Okay.Alleen vandaag even niet, ik moet nog koken.
Immer!quote:Op woensdag 12 september 2018 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is daar ook altijd wat te beleven hč?
Ik was al blauw voordat jullie geboren waren.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Kijk Q eens even de regels bepalen hier, blauw of niet blauw.
Een wijfquote:
Gewoon waar iedereen bijstaat.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Kijk Q eens even de regels bepalen hier, blauw of niet blauw.
jouw woonplaats?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
Och uiteindelijk zal Q t ook wel te ver vinden.
Mijn tentje op lowlands was al te ver voor hem.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ze willen geld van je...quote:Op woensdag 12 september 2018 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders zijn me aan het doorzagen over hoe ik er financieel voorsta
Wowquote:Op woensdag 12 september 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tentje op lowlands was al te ver voor hem.
quote:Op woensdag 12 september 2018 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga dan niet in zo'n door godvergeten niemandsland wonen.
Hoe dan?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders zijn me aan het doorzagen over hoe ik er financieel voorsta
Leven opgelegdquote:Op woensdag 12 september 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En terecht. Ze hebben je het leven geschonken
Omdat je wel heel gek moet doen wil je een kind onder je grasmaaier krijgen gok ik.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zielig voor dat kind. Maar waarom wordt die knakker gelijk opgepakt?
Kind zal er wel achter hebben gestaan toen ie achteruit reed of zoquote:Op woensdag 12 september 2018 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je wel heel gek moet doen wil je een kind onder je grasmaaier krijgen gok ik.
Maar dat voel je toch? En je kijkt toch voor je achteruit rijdtquote:Op woensdag 12 september 2018 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kind zal er wel achter hebben gestaan toen ie achteruit reed of zo
Ja, als je het voelt ben je te laat hequote:Op woensdag 12 september 2018 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat voel je toch? En je kijkt toch voor je achteruit rijdt?
Maar, alsnog lijkt t me niet raar om op t bureau het gebeurde te vertellen en niet en plein publique.
"Je dacht toch niet dat die 150k die jij hebt gekost tot je 20e een gift was hč?"quote:Op woensdag 12 september 2018 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En terecht. Ze hebben je het leven geschonken
Meestal zitten er geen messen aan de achterkant.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als je het voelt ben je te laat heLigt ook een beetje aan de situatie denk ik. In ieder geval hoor je zo'n kind niet met dat lawaai.
Ben benieuwd of we er nog wat van horen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Je dacht toch niet dat die 150k die jij hebt gekost tot je 20e een gift was hč?"
Mijn ex-vriendin heeft een nieuwe relatie, dat hadden ze ook meegekregen. Toen was het een kleine stap met hoe ik stond met terugbetaling van een verbouwing, of ik nog mee betaalde aan opvang voor de hond, wat opmerkingen dat er weer een pakket was bezorgd, hoeveel ik per maand spaar, hoeveel spaargeld ik heb etc.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Je dacht toch niet dat die 150k die jij hebt gekost tot je 20e een gift was hč?"
Brutaalquote:Op woensdag 12 september 2018 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin heeft een nieuwe relatie, dat hadden ze ook meegekregen. Toen was het een kleine stap met hoe ik stond met terugbetaling van een verbouwing, of ik nog mee betaalde aan opvang voor de hond, wat opmerkingen dat er weer een pakket was bezorgd, hoeveel ik per maand spaar, hoeveel spaargeld ik heb etc.
Allemaal dingen die ze niet zoveel aangaat. Zeke niet de manier waarop.
Wtfquote:Op woensdag 12 september 2018 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin heeft een nieuwe relatie, dat hadden ze ook meegekregen. Toen was het een kleine stap met hoe ik stond met terugbetaling van een verbouwing, of ik nog mee betaalde aan opvang voor de hond, wat opmerkingen dat er weer een pakket was bezorgd, hoeveel ik per maand spaar, hoeveel spaargeld ik heb etc.
Allemaal dingen die ze niet zoveel aangaat. Zeke niet de manier waarop.
Weinig subtiel. Mijn moeder bedoelde het goed, alleen mijn vader ging er te ver op door.quote:
Oei, niks op papier hebben is wel dom ja. Maar goed, daar ga je nu niks meer aan veranderen.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig subtiel. Mijn moeder bedoelde het goed, alleen mijn vader ging er te ver op door.
Was ook niet handig om niets op papier te zetten met mijn ex en waarschijnlijk ben ik op financieel vlak ook te goed geweest.
Het is ook zo ver!quote:Op woensdag 12 september 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
Aan de andere kant kennen ze je goed en ben je niet sterk in voor jezelf opkomen, dus goed bedoeld.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig subtiel. Mijn moeder bedoelde het goed, alleen mijn vader ging er te ver op door.
Was ook niet handig om niets op papier te zetten met mijn ex en waarschijnlijk ben ik op financieel vlak ook te goed geweest.
I knowquote:Op woensdag 12 september 2018 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is ook zo ver!! Heb geen auto hč?
Waar haal je dat uit?quote:Op woensdag 12 september 2018 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de andere kant kennen ze je goed en ben je niet sterk in voor jezelf opkomen, dus goed bedoeld.
Omdat CE al tijden de hond netjes langsbrengt en ophaalt als madam geen oppas heeft maar verder zich niet met de hond mag bemoeien.quote:
Hmmm... Dat is wel een puntje. Maar volgens mij doet ie dat om de hond, niet om haar.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat CE al tijden de hond netjes langsbrengt en ophaalt als madam geen oppas heeft maar verder zich niet met de hond mag bemoeien.
#geen foute kritiek
Ben je weer aan het dagdromen?quote:Op woensdag 12 september 2018 19:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nergens, maar ik stel het me zo voor. Van die gemeente grasmaaiers zijn best groot.
Ja zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 12 september 2018 19:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nergens, maar ik stel het me zo voor. Van die gemeente grasmaaiers zijn best groot.
Volg je op Instagram al Kidsgettinghurt?quote:Op woensdag 12 september 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je weer aan het dagdromen?
Als die armmaaiers ooit gerobotiseerd worden gaan we er allemaal aan.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen hoor.
De gemeente hier heeft twee soorten. Bij de zitmaaier kan ik me er niet echt iets bij voorstellen. Bij de armmaaier wel.
niet meer. Was overkill en veel dingen waren niet eens leuk.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volg je op Instagram al Kidsgettinghurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |