Want laminaat? faxie.gifquote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Voorheen matchte gordijn en tapijt ook niet hoor.
sommigen mikken gewoon dat hele tapijt wegquote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Voorheen matchte gordijn en tapijt ook niet hoor.
Toedelsquote:Op woensdag 12 september 2018 16:37 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed. Ik ben er weg van. Beetje Pokémon en dan naar koffiemeneer. Doei peoples!
quote:Op woensdag 12 september 2018 16:39 schreef gcjoel het volgende:
Mijn nieuwe levensdoel:
[ afbeelding ]
Jij bent blond natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 72 kamelen waard. Vind ik best veel.
Kechquote:Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben 72 kamelen waard. Vind ik best veel.
Vrije tijd is toch overrated.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen de kinderen en thuiswerken, komt mijn chef met een vergeten afspraak met ons belangrijkste account. Morgen! En vanavond nog ff een management rapportage in elkaar ploffen.
Die eckte loonslaafleefquote:Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen de kinderen en thuiswerken, komt mijn chef met een vergeten afspraak met ons belangrijkste account. Morgen! En vanavond nog ff een management rapportage in elkaar ploffen.
Er is daar ook altijd wat te beleven hč?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ecycled-plastic.html
Dacht al.. Waar fiets ik toch overheen vanochtend op weg naar werk. Maar dat was dus gerecycled plastic fietspad
Nee, binnenkort he.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Okay.Alleen vandaag even niet, ik moet nog koken.
Immer!quote:Op woensdag 12 september 2018 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is daar ook altijd wat te beleven hč?
Ik was al blauw voordat jullie geboren waren.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Kijk Q eens even de regels bepalen hier, blauw of niet blauw.
Een wijfquote:
Gewoon waar iedereen bijstaat.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Kijk Q eens even de regels bepalen hier, blauw of niet blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |